מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפנית יוקוחן07/06/2013
החלקה יפנית נהרסת במי ים או בריכה? ואפשר לעצב את השיער אחרי ההחלקה עם מוס, גל' וכו'?....
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית יוקו - תגובה
רוני חתוכה09/06/2013שלום רב
חובה למרוח את השיער במרכך שיער לפני כניסה לים או לבריכה ולשטוף במים מתוקים לאחר מכן ולמרוח שוב במרכך.
ניתן לעצב כרגיל בתנאי ששמים קראטין הגנה לשיער לפני...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, מעוניינת לדעת לגבי צבע בלונדמיכל06/06/2013
צבע השורש שלי הוא כרגע חום אדמדם חלודה זה מה שהספר עשה
ואני רוצה לצבוע לבד לשורש שקרוב לבלונד לבן
או בלונד יפה לא צעקני
וכמובן כמה חמצן 6% או 9% תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר למחוק את השאלה שלי כי הסתדרתי
מיכל06/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לא מסתדר..אבישי אבן06/06/2013
שלום.יש לי שער עקשן ומרדן כמו אבן אבנוני מה היית ממליץ לי לעשות?תודה מראש טליה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לא מסתדר
אבישי אבן06/06/2013שלום.יש לי שער עקשן ומרדן כמו אבן אבנוני מה היית ממליץ לי לעשות?תודה מראש טליה!
+ הוספת תגובההדפס | x סגור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
דקלה10/06/2013שלום,
תנסי לעשות אולי החלקה משקמת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב תספורת למבנה פניםניב05/06/2013
שלום , יש לי מבנה פני ארוך או oblong אך שלא אומרים את זה .
כרגע יש לי תספורת עם פוני כאשר שני הצדיים של הראש שלי עם גלח ומאחורה גם יש שיער ארוך .
הייתי מאוד רוצה להחליף תתספורת הזאת במיוחד כי נמאס לי ממנה חח אני איתה שנה וחצי משהו כזה ואני רוצה לחדש ,הבעיה אצלי שיש לי פנים ארוכות ובעייתי בשבילי תספורת כמו מארינס / מארינס ארוך או גלח שהלוואי שהיה מתאים לי היייתי עושה חחח
אז בקיצור עם תוכלו לעזור לי אני ישמח מאוד :)
נ.ב
אני בן 16 ואין לי עוד זקן אז זיפים / שפם לא כל כך רלווונטים
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב תספורת למבנה פנים - תגובה
רוני חתוכה05/06/2013שלום רב
ניב גדל קצת את השיער כדי שיהיה קצת מה לעשות ולשחק עם התספורת ונשמח באם תגיע לייעוץ לקו מעניין ומתאים לסטייל העכשוי...אחלה ערב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך השיער כמשתנה של זמן או של גניםשירלי03/06/2013
איך יודעים עד לאיזה אורך השיער יצמח?
כרגע הוא בקושי מגיע לכתפיים, הסתפרתי לא מזמן.
לפני כן הוא עבר את הכתפיים בכ11 12 סנטימטר. שיערי מתולתל ויחסית דליל.
האם אפשר לדעת היום אם הוא יצליח לצמוח עד המותן?
שאלה קצת מוזרה, אבל אשמח לתשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורך השיער כמשתנה של זמן או של גנים - תגובה
רוני חתוכה03/06/2013שלום רב
שיער משתנה מזמן לזמן גם באורכו וגם בטקסטורה שלו כגון:שיער מתולתל שהפך לחלק וההיפך...וכל זה כתוצאה מעניין גנטי והורמונים...לא ציינת את גילך אך שיער בעיקרון גדל כסנטימטר עד סנטימטר וחצי ובחודש...עשי טסט קטן וסמני את השורש במקום שלא רואים במן צבע שרק את יכולה לראות ואז בידקי מעת לעת את צמיחתו ולראות האם השיער צומח באופן איטי או שהוא מתפורר בקצוות וכו' וכך תקבלי את התשובה הראוייה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי גוון צבע-ס-03/06/2013
היי,
יש שיער צבוע בלונד (לא פלטינה) והטבעי שלי שחור...
לאחר צביעה וכמה חפיפות אני לא אוהבת את הצבע כי הוא נראה דהוי ובשמש עם מעט גוון אדמדם( תמיד אמרו לי שיש לי פיגמנט אדום)
רציתי לשנות צבע לאחד מגווני החום.. והספר שלי אמר שהוא לא יכול ושכנע אותי לעשות גוונים חצי ראש.
האם ניתן לצבוע לחום מבלונד?
האם אני יכולה לצבוע עכשיו למרות הגוונים? (הם לא פלטינה)
תודה מראש על תשובתכם
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי גוון צבע - תגובה
רוני חתוכה03/06/2013שלום רב
אין לי מושג למה הספר שלך אמר שאינו יכול... אין כל בעיה לצבוע מבלונד לחום ותמיד מומלץ לצבוע לטון או שניים יותר כהה כדי לקבל את הצבע הרצוי מאחר ואת בלונדינית וכך מצביעה לצביעה שיערך יקבל חוזק נכון של הגוון המבוקש ולמראה הנכון עבורך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער וגבותשרון03/06/2013
שלום, אני צובעת את השיער לצבע ג'ינג'י כהה.
הצבע הטבעי שלי הוא חום כהה.
האם כדאי לי לצבוע גם את הגבות? ואם כן, באיזה צבע?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער
שרון04/06/2013אפשר לדעת למה אתה לא מגיבים לי? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצביעת שיער וגבות - תגובה
רוני חתוכה04/06/2013שלום רב.
קשה מאוד לדעת אם כדאי או חשוב לראות את פיגמנט העור וסגנון יופייך ואז להחליט...שאלי את הקרובים אלייך וגם אנשים שהינם אובייקטיבים ותחליטי לבסוף לבד...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לשמור על בקבוקים בשיעראיריס01/06/2013
ניסיתי לעשות תלתלים במחליק שיער לא במסלסל שיער יצאו פחות או יותר בקבוקיםוזה אחרי ששמתי ספרי לשיער של וולה בבקר שקמתי השיער היה קצת קשה מהספריי והבקבוקים נהרסו ונעשה שיער חלק לי במקור השיער גלי עם שערה דקה
אז איך שומרים על הבקבוקים שלא יפלו למחרת?
והאם המסלסל שיער עם המוט העגול עושה תוצאה יותר טובה מהמחליק של וויטליין פרו.
אני יודעת שגם יצא לחברה הזו מסלסל.
אודה לתשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לשמור על בקבוקים בשיער - תגובה
רוני חתוכה02/06/2013שלום רב
בקרוב תגיע הפתעה בתחום ההבקבוקים בשיער למראה הקל הטיבעי והמדהים ביותר לסוגי שיער אלו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני שלום אשמח עם תענה לשאלתי
איריס02/06/2013ניסיתי לעשות תלתלים במחליק שיער לא במסלסל שיער יצאו פחות או יותר בקבוקיםוזה אחרי ששמתי ספרי לשיער של וולה בבקר שקמתי השיער היה קצת קשה מהספריי והבקבוקים נהרסו ונעשה שיער חלק לי במקור השיער גלי עם שערה דקה
אז איך שומרים על הבקבוקים שלא יפלו למחרת?
והאם המסלסל שיער עם המוט העגול עושה תוצאה יותר טובה מהמחליק של וויטליין פרו.
אני יודעת שגם יצא לחברה הזו מסלסל.
אודה לתשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני שלום אשמח עם תענה לשאלתי - תגובה
רוני חתוכה02/06/2013שלום רב
תראי איריס לאחר החפיפה יש להשתמש במרכך שיער ואז השימוש במסלסל יוצר תלתלים מאוד יפים... אך בראש ובראשונה לאחר החפיפה חייבים להשתמש בקראטין שהינו שמן הגנה הנספג בשיער כתהליך והינו ויוצר לא רק הגנה אלא גם בריאות וגמישות לשיערה...
לאחר יצירת התלתלים יש להשתמש בספרי ''בנדטר'' שהינו דוחה לחות ושומר אל טקסטורת התלתלים שיצרת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון תספורתשרי01/06/2013
שלום, לפני מספר ימים נדבק לי דבק בחלק האחורי של השיער ועל מנת להוריד אותו גזרתי חלק גדול באמצע השיער מאחורה כך שכאשר השיער פזור או אסוף לא רואים אותו. הייתי אצל ספר ואמר לחכות שזה יצמח ודילל לי כדי שלא יצא נפוח. בגלל אי סימטריה של השיער שגזרתי שנורא הפריעה לי גזרתי אותו יותר קצר. יש לי שיער ארוך ואני לא רוצה להסתפר תספורת מאוד קצרה בכל הראש בגלל החלק הזה בשיער אבל החלק של השיער הגזור נראה לא יפה ומעורבב עם שיער קצת ארוך יותר. מנסיונכם רציתי להתייעץ האם כדאי לגזור את השיער קצוץ רק בחלק הא- סימטרי באמצע השיער האחורי כך (לא רואים את החלק הזה כזאני מפזרת או עושה קוקו) על מנת שיהיה אחידות בצמיחת השיער ובכדי שאני יצליח לטפל בחלק הבעייתי הזה בנפרד כדי שלא יתנפח או להשאיר את השיער ככה על אף אי הסימטריה ולחכות שיצמח ?
כאשר החלק בשיער יארך יותר אני יאלץ להסתפר על מנת שיהיה אורך אחיד בשיער רציתי לדעת איזה תספורת קצרה יחסית הכי מתאימה לשיער שהוא גלי מלא ועבה לפנים עגולות?
אשמח לקבל ייעוץ תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון תספורת - תגובה
רוני חתוכה02/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שנחתךעמית28/05/2013
שלום עשיתי החלקה לפני חצי שנה אפילו יותר ולפני איזה 4 חודשים נחתך לי השיער מהשורש ממש נתלש והוא כן גדל מאז ,אבל לא כמו שהיה באורך הרגיל
מה אפשר לעשות כדי להאיץ את הצמיחה?
עוד שאלה השיער שלי ממש שרוף וגם קצר ובינתיים על התלתלים שצמחו אני עושה פנים ומחליקים וזה שורף אותו עוד יותר , ואני לא יכולה לצאת איתו טבעי כי זה נראה נורא מה אני יכולה לעשות כדי לשקם אותו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שנחתך - תגובה
רוני חתוכה29/05/2013שלום רב
במקרה שלך חייבת להגיע לייעוץ ושיקום מאחר וקיימים המון גורמים לנזקים מיום ההחלקה של הספר והמשך נזקים שלך על שיערך...הפתרון הנכון קיים רק חייבים להבין ויזואלית ומשם לתקן...מוזמנת לייעוץ.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיערמירי28/05/2013
שלום
אני צובעת שיער בעזרת ערכות ביתיות כבר מספר שנים. הצבע הטבעי שלי חום זהוב כל הזמן הזה צבעתי לצבע כהה יותר מצבע הטבעי (מה שנקרא "חום שוקולד") עד לפני מספר חודשים צבעתי ע"י ערכה של גרנייה שהיא הכי זולה אך איכותית ולא מזמן גיליתי את צבעי המוס של לוריאל. נוצר מצב שהקצבות שלי כהים מאוד והשורשים יותר בהירים ויותר קרובים לצבע הטבעי שלי. כרגע אני רוצה לחזור לצבע הטבעי שלי וקניתי ערכת מוס בצבע חום זהוב, אך אני חוששת שהחלק שצבוע בצבע כהה ישאר כמו שהוא וזה בערך חצי מהאורך הכולל של השיער שלי וייווצר מראה לא יפה ולא אחיד בכלל. מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
רוני חתוכה29/05/2013שלום רב
אין לי מושג מהם הצבעים שקיימים בסופרפארמים אך ע''פי מה שאת מתארת חייבת ניקוי בצבע ייחודי בכדי לקבל גוון אחיד ומושלם ולייעוץ נכון ויזואלית במקום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים לאחר החלקה יפנית של לוריאלvivian27/05/2013
שלום רב,
לפני כשמונה חודשים עשיתי החלקה יפנית של לוריאל. האם אני יכולה לעשות גוונים בהירים("לבנים")? האם אני יכולה בכלל לעשות גוונים כלשהם? והאם יש דבר כזה גוונים ללא אמוניה?
במידה ואחדש את הגוונים (לא עשיתי שנתיים וחצי בגלל שרציתי החלקה), איזו החלקה אוכל לעשות לאחר הגוונים (חוץ מקראטין)?
מתנצלת על כל השאלות. אשמח מאוד מאוד לעזרתך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים לאחר החלקה יפנית של לוריאל - תגובה
רוני חתוכה29/05/2013שלום רב
ראשית קודם כל מבצעים את ההחלקה ולאחר חודש ניתן לבצע גוונים על ההחלקה וגם אז עושים זאת עם חומר איכותי ועל שיער רטוב.
אין דבר כזה גוונים ללא אמוניה ובשביל תוצאה מדהימה אני אישית ממליץ לך על ה''ריבונדינג'' שהינה יפנית משודרגת וללא מגבלות לאחר מכן והיא גם משמשת כהחלקה משקמת למקרים חסרי סיכוי ככה שתקבלי את הדבר הטוב ביותר עבורך יחד עם כל המכלול שמסביב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש וקשה - HELP!מיקה26/05/2013
שלום, יש לי שיער ארוך שחור (צבוע) גלי ועבה, לא משנה מה אני עושה הוא קשה כמו אבן.
ניסיתי הכל... פעם הייתי מייבשת אותו בפן אבל עכשיו אני פשוט נותנת לו להתייבש טבעי וזה עדיין לא עוזר. הוא קשה לא נעים ואני ממש מתוסכלת.
ניסיתי שמן מרוקאי, אני חופפת 3 פעמים בשבוע עם מסיכה שקיבלתי מהספרית שלי, וזה לא עוזר.
האם יש משהו שלא ניסיתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש וקשה - HELP! - תגובה
רוני חתוכה26/05/2013שלום רב
ממליץ לך להשתמש בשמפו של שיסיידו סנסייאנס והמסיכה שלהם להשתמש במרכך כרגיל וטיפול CPR אחת לחודשבמשך 3 חודשים ואז את תחושי שיער אחר לגמרי...
מוזמנת להתקשר ולייעוץ יותר אינפורמטיבי...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום שיערשני26/05/2013
שלום
האם טיפול שיקום שיער מבריא את השיער או שזה סוג של "מסכה" שיורד עם הזמן ובסוף השיער ניהיה יותר יבש?תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום שיער - תגובה
רוני חתוכה27/05/2013שלום רב
שיקום שיער הינו מכלול גדול של טיפולים על מנת לאבחן את שיערך חשוב להבין יותר את בעייתך ורק אז לתת לך את התשובה הנכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשיתי החלקה יפניתאילנה25/05/2013
עשיתי החלקה, עכשיו אני חושבת שהחומרים לא היו מספיק זמן על השיער שלי.
החומר הראשון המסריח [הגופרית] היה 10-15 דקות, והחומר המנטרל אולי 5 דקות.
זה מספיק זמן לעשות את העבודה?
היום חפפתי, ואני לא מרוצה. השיער מאווד מנופח, השערות מקדימה לא ישרות בכלל, מלכתחילה הספר אמר שהאזור הזה מאוד עדין, אבל בכל זאת, זה האזור של הפנים והוא כמעט הכי חשוב!
האם לבקש תיקון? יש בכלל אפשרות לשפר את המצב? אני ממש מבואסת :(
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי לציין
אילנה25/05/2013השיער שלי מלא, והיה גלי-מתולתל. והיום ייבשתי אותו עם פן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה27/05/2013שלום רב
לצערי הספר שלך עשה את כל מה שהיה יכול לעשות רק הפוך מהנכון ללא כל קשר לתחום שנקרא ''החלקה יפנית''!!!
אז אם לא יצא לו ההחלקה המתבקשת את עוד רוצה ללכת ולתקן אצלו???
אבוי לך!!!
מוזמנת אליי ללא תשלום להגיע לייעוץ ולאבחנה מדוייקת איך לתקן את ההחלקה כי החלקה זה ניתוח ואם זה לא יוצא צריך לדעת באמת איך לתקן ולעבור את המכשול לשיער יפה בריא איכותי ולחוף מבטחים כמבוקשך!!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


