מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צביעת שיער לאחר חינהשירה21/04/2013
שלום,
עשיתי חינה בשיער לפני כשלושה שבועות. התקבל גוון אדמדם שרואים קצת בשמש.
אני מעוניינת לצבוע את השיער בצבע רגיל.
רציתי לדעת לאחר כמה זמן מותר לי לצבוע, ובאיזה חברה אתם ממליצים לצבוע.
תודה,
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער לאחר חינה - תגובה
רוני חתוכה23/04/2013שלום שירה
לאחר חינה יש בעיה בביעות הראשונות מאחר והחינה הינה כמו מלט(חומר בניין) החינה אוטמת את הקשקשת ומונעת מן הבע לחדור לשיער באופן אחיד לכן אם תצבעי את עלולה לקבל כתמים בשיער מומלץ מאוד להשתמש בשמפו עמוק לניקוי קרקפת וקשקשת השיער לשמירה על איכות השיערה ותוך כדי לאט לניטרול החינה מן השיער. מומלץ ללכת לבעל מקצוע המבין בתחום הכימייה ולהביא אותך לתוצאות הבטוחות ומושלמות ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה סוג שיער יש לי ?ירון21/04/2013
אחרי חפיפה השיער שלי יבש מלא נפח ואלקטרוסטאטיות כזאת לפעמים יבש מידי. אחרי שעה-שעתיים השיער פחות אלקטרוסטאטי אבל יש נפח והוא קצת יבש וזה נראה לי המצב הכי טוב לשיער (זה גם מרגיש וגם נראה טוב) אחרי יום הוא מאבד את הנפח והופך מהר מאוד לשומני ומרגיש שהוא נדבק לראש
יש לי שיער שחור פחם ואין סימני התקרחות (31) גם לא במשפחה
אם הוא יבש בהתחלה ושומני אחרי יום אז איזה שיער זה ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה סוג שיער יש לי ? - תגובה
רוני חתוכה21/04/2013שלום רב
יש לך קרקפת שמנה ושיער יבש וכתוצאה מזה אינך נהנה מהשיער כי פעם הוא יבש ולמחרת הוא שמן ישנם חומרי שיער כגון שמפו וכו' לצמצם את השומן הקיים ואם אתה גם רוצה תוך כדי להנות מהשיער מומלץ לעשות טיפול שיקום לשיער חלק אך טיבעי ומסודר ולמראה נכון עבורך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ירון21/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה דחוףאורפז21/04/2013
השיער שלי בצבע חום כהה ואני צובעת אותו עם 8.1 על מנת להגיע לגוון שטני אפרפר וכל הזמן לאחר 2 חפיפות הצבע יוצא כתום ,ואני משתמשת עם 6% חמצן,איך אפשר לנטרל את הגוון הכתום?תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה דחוף - תגובה
רוני חתוכה21/04/2013שלום רב...
הצבע ששמת על שיערך אינו מתאים כלל מאחר ואת כהה מאוד...עכשיו את צריכה לבצע ניקוי הבהרה..ורק אז את הצבע המתאים..
גשי למישהו איכותי כדי שיביא אותך לתוצאות הרצויות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים על שיער טבעיזוהר20/04/2013
לפני כ 9 חודשים התחלתי לעשות גוונים על השיער הטבעי שלי.
בפעם הראשונה עשיתי ב8 לחודש {אוגוסט}.
לאחר כ 3 חודשים עשיתי שוב ב11 לחודש {נובמבר}.
ואז,שוב לאחר כ 3 חודשים עשיתי שורשים של ה 8 לחודש {אוגוסט}.
לא שורשים של כל השיער.
מה שהופך את הגוונים לא להיות מלאים כי בזמן שהשורשים של ה11 {נובמבר} גדלים אז אתה עושה את של אוגוסט וכך הלאה...
האם זה תקין?האם הספר מנסה לעושת כסף?
אשמח לתשובה בעניין ולחוות דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים על שיער טבעי - תגובה
רוני חתוכה20/04/2013שלום רב
קודם כל מקווה שהגוונים מוצאים חן בעינייך.
שנית כשמבצעים חידוש גוונים מבצעים רק על השיער החדש שצמח ולא שוב על הגוונים הקיימים אחרת את תהיי יותר בלונדינית והשיער יתחיל להינזק.
חידוש גוונים צריך לדעת לעשות כדי לראות גוונים הומוגנים ואחידים שוב ושוב ולעיתים את רואה חיבורים של גוונים שלא דומים לקודמים וזה נראה נורא ולכן אינני יודע מה קורה אצלך ספציפית אך אם את מרגישה שעדיין חלק מהשיער ''ריק'' מגוונים את זכאית לתיקון ומילוי הגוונים הקיימים. ולא נראה שהספר מנסה לעשות עלייך כסף אלא אם הוא לא יתקן את מה שלא מוצא חן בעינייך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני תודה על תשובך,אך עדיין לא
זוהר25/04/2013הבנתי למה אי אפשר לעשות שורשים על כל השיער יש כאלו שצמחו יותר ויש כאלו שצמחו פחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני תודה על תשובך,אך עדיין לא - תגובה
רוני חתוכה25/04/2013שלום רב
ניתן לעשות הכל. אין בעיה כלל לתקן גוונים למראה אחיד!!!
בברכה ובהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתלאה20/04/2013
האם זה נכון שהחלקה יפנית גורמת לנשירה?
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה20/04/2013שלום רב לאה
אין קשר בין החלקה יפנית לנשירת שיער כלל!!!!!!!!!!!
החלקה יפנית היא עובדת על השיער בדיור כמו צבע השוני שאסור למרוח החלקה יפנית על הקרקפת במכווון אחרת ייתלש השיער. המריחה מתבצעת כס''מ מן השורש בלבד.
אם היתה נשירת שיער אז קודם כל היית מקבלת זיהום ולא משנה מה הטיפול שהיית עושה בשיער.
נערים צעירים או בנות שמורחים הבהרת שיער שהינה אוקונומיקה על הקרקפת בכדי לקבל צבע פלטין או סתם להבהיר שיער האם גם הם סובלים מנשירה...???
נשירת שיער היא עניין הורמונלי ונפשי בלבד ואין שום קשר לטיפולי שיער בכלל!!!
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, שבוע טוב
לאה21/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דלילאנת19/04/2013
היי,
יש לי בעייה רצינית ולא מצליחה למצוא לה פתרון."נשירת שיער " בצורה מוגזמת כבר יותר משנה קבלתי ויטמינים עושה בדיקות הכל תקין לפי טענת רופא העור.
אני רוצה לעשות החלקה ובגלל שהוא דליל אי אפשר..הכל יורד .
אולי יש לכם איזשהיא הצעה המלצה לעזור לי ..להפסקת הנשירה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער דליל - תגובה
רוני חתוכה20/04/2013שלום אנת
ראשית חייב לציין שיש דרכים אלטרנטיביות לעצור נשירת שיער החל מתזונה וחומרי טיפוח שונים המסייעים לתקינות קרקפת...כגון שמפו ממריץ,מינוקסי ללא מרשם רופא תזונה נכונה וכו'...
שנית אין כל בעיה כלל לבצע החלקה יפנית על שיער דליל ההיפך הוא הנכון ישנה החלקה אחת אשר נותנת מענה לשיער דליל ולמראה טיבעי ללא כל סכנה: החלקת ריבונדינג!!!
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער לאחר החלקה יפניתkitty19/04/2013
אפשרי לצבוע לגוון בלונד כהה כמו צבע מספר 7.3 של לוריאל רסיטל?
יש סיכוי שיקרה משהו לשיער?
אם לא, עד איזה מספר אפשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער לאחר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה19/04/2013שלום רב
ניתן לצבוע כרגיל את השיער לאחר החלקה יפנית גם בגוון זה ללא כל בעיה רק חשוב מאוד לצבוע כשהשיער רטוב מאחר ומים זה לחות ולחות שומרת על איכות השיערה במיוחד לטווח הארוך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעלאה17/04/2013
אני לא צובעת את השיער. האם אפשר לעשות החלקה ברזילאית? אני לא צובעת כי יש לי אלרגיה לצבע (P.P.D). אמרו שצריך כדי לעשות החלקה ברזילאית לצבוע את השיער. ואני לא יכולה לצבוע, שאלתי האם אפשר בכל זאת לעשות החלקה ברזילאית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע - תגובה
רוני חתוכה17/04/2013שלום רב
אם את רוצה לשים כספך על קרן הצבי אז תעשי את השטות הזאת...
החלקה ברזילאית אינה מתאימה לך כלל וכלל!!!
יש לך שיער טיבעי שאינו צבוע וכיום ניתן להפוך כל שיער כמו שלך לשיער טיבעי וגולש ולא רק חלק מקלות ולצמיתות!!!
אז למה החלקה ברזילאית??? לא חבל על שיערך ועל כספך???
מזמין אותך לייעוץ טלפוני או אישית כדי לתת לך להבין מה נכון עבורך מקצועית ולשיער בריא יפה חלק והכי חשוב בטוח מקצועית!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
לאה18/04/2013שכחתי לציין שאמנם אינני צובעת את השיער, אך אני כן עושה שטיפה בצבע שאין בו את החומר P.P.D הצבע הזה יורד כמעט לגמרי אחרי שתיים שלוש חפיפות. אם אעשה החלקה יפנית, אני אוכל להמשיך עם השטיפה הזו? ואם אכן עדיף לעשות החלקה יפנית למרות שאני עושה שטיפות לשיער. להזכירך השטיפה רק מטשטשת מעט את הלבן ויורדת במהירות יחסית אחרי חפיפות. אודה על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
רוני חתוכה19/04/2013שלום רב
אין כל בעיה לבצע החלקה יפנית על שיער הצבוע בשטיפה כלל וכלל ההיפך הוא הנכון אפשרי ומומלץ לעשות זאת במיוחד לאחר השטיפה כדי לקבל שיער הומוגני ואחיד מן השורש ועד הקצוות וגם לאחר מכן את יכולה להמשיך עם השטיפות כרגיל ללא כל מגבלה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הבלונד הולם אותי?תמונהמירב17/04/2013
האם הצבע הבלונד דבש הזה הולם אותי או להחזיר לשחור פחם (שזה הטבעי שלי)
כי שינתי כמה פעמים לצבע חום בהיר ולא אהבתי תתוצאה ..
וכיום אני בצבע בלונד דבש הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הבלונד הולם אותי?תמונה - תגובה
זאב לוין17/04/2013לפי התמונה ששמת אנחנו רואים שהבצבע בהחלט מתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הבלונד הולם אותי?תמונה - תגובה - תגובה
רוני חתוכה17/04/2013שלום רב...
מסכים עם עמיתי למקצוע..מאוד יפה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר המלצה לשמפושלומי16/04/2013
אפשר המלצה לשמפו שטוב לסבואריה ?
האם אפשר לפתור תבעיה אזו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר המלצה לשמפו - תגובה
רוני חתוכה16/04/2013שלום רב..
מציע לפנות לרופא עור...ידוע לי שיש שמפו מיוחד לנושא הזה...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער חוזרתאלן14/04/2013
שלום. לפני שבועיים צבעתי את השיער עם צבע השיער color naturals של גרנייה.
יש לי שיער ארוך וקניתי חבילה אחת, לכן יצא שהצבע קצת חלש מדי ולא לגמרי אחיד. אני די מרוצה מהתוצאה אבל הייתי רוצה לצבוע שוב כדי שהצבע יהיה אחיד וחזק יותר.
האם זה בסדר לצבוע שוב(באותו צבע) את כל השיער לאחר שבועים? האם השיער לא יפגע כתוצאה מכך? |(אציין כי אחרי הצביעה הראשונה לא נראה שהשיער נפגע)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער חוזרת - תגובה
רוני חתוכה15/04/2013שלום רב..
בעיקרון אין בעיה לצבוע שוב גם לאחר שבועיים אמליץ לך להרטיב את שיערך לגמרי לנגב היטב במגבת(לא לחפוף) ולצבוע על שיער רטוב ומנוגב וכך באמצעות הלחות בשיער הצבע יהיה כרצונך כשהשיער נשמר באמצעות הלחות שקיימת בשיער..
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער ג'ינג'י לאדום כההשני10/04/2013
היי, אוקי לפני כמה ימים צבעתי את השיער שלי לאדום כהה מג'ינג'י בהיר מאוד והצבא לא תופס. אני משתמשת בשמפו ומרכך של נקה 7 אז לא יכול להיות שהוא דוהה בגלל זה תוך שבוע... יש פתרון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער ג'ינג'י לאדום כהה - תגובה
רוני חתוכה10/04/2013שלום רב...
צבעים אדומים ידועים כצבעים שדוהים מהר גם מאוד תלוי בכמה אחוז חמצן צבעו לך מאחר ואת גי'נגי'ת וצבע זה הינו בלונד לכן ישנם את ציבעי המיקס וצבעים שמחזקים את הגוון לטווח ארוך ומאוד נכון לעשות ומחזיק מעמד יותר על השיער...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפה יומיומית לאחר חדר כושרנעמי09/04/2013
שלום לאחרונה אני מגיעה כל יום לחדר כושר לאימון של כשעה שגורם לי קצת להזעה ולכן אני חופפת כל בהאד אנד שולדרס ,
האם זה מזיק לשיער ומחליש אותו ?
תודההה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חפיפה יומיומית לאחר חדר כושר - תגובה
רוני חתוכה10/04/2013שלום רב...
אין בעיה כלל...מומלץ מאוד להשתמש בשמפו ייעודי ללא מלחים...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער ג'ינג'י לבלונד- דחוףסיגל09/04/2013
צבע השיער הטבעי שלי הוא ג'ינג' וברצוני להבהיר אותה לבלונד בשטיפה של נטורטינט ,כדי שלא אצא ג'ינג'ית עוד יותר אחרי הצביעה,איזה מספר בלונד כדאי לי כדי שהצבע יתפוס?פעם שעברה ניסיתי בלונד פנינה מספר צבע- 8A והצבע לא תפס. מה מספר הצבע שכדאי לי לקנות? בלונד דבש-9N או
בלונד חיטה-8N או
בלונד חול ים-8G* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי צביעת שיער ג'ינג'י לבלונד
סיגל09/04/2013שלום רב,
אני התכוונתי לשטיפה ללא אמוניה של נטורטינט ולא הצביעה הסטנדרטית עם החמצן. אשמח לקבל תשובה במהרה כי יש לי טור מחר למספרה ואני לא יודעת איזה צבע בלונד לבחור{כמובן לא הבהירה מדיי הפלטינה} מה יתאים לי יותר אני ג'ינג'ית מטבעי ויש לי עור בהיר- אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי להגיע להחלטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי צביעת שיער ג'ינג'י לבלונד - תגובה
רוני חתוכה15/04/2013שלום רב...
את הצבע צריך לבחור נכונה הספר שלך את שטיפה לא תיתן לך כלום מאחר ושטיפה הינו צבע שנשטף ולא צובע את השיער אלא רק מרענן את הגוון הקיים
צבע הינו פרמננטי וחייבים לעשות דיאגנוזה(אבחנה) נכונה לתוצאת צבע מושלמת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונד דוהה
נטלי16/09/2013כל שלושה שבועות אני צובעת לבלונד 11.11 כדי להיפטר מגון כתמתם בשבוע וחצי שבועיים הוא מהמם אחרי זה הוא דוהה לגוון נחושת אני אשמח לפיתרון!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריכוך השיער
סיגל09/04/2013השיער הג'ינג'י שלי עבה ,יבש ונפוח קצת ואני רוצה לרכך אותו אני משתמשת בשמפו מרכך וגם בקרם לחות של נטורל אבל עדיין אני לא רואה את התוצאה הרצוייה, האם כדאי לי במקום קרם הלחות להשתמש בסרום של נטורל והאם יש איזה שמפו לג'ינג'יות עם שיער עבה כמוני שאתה יכול להמליץ כדי "לעדן" את השיער? בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריכוך השיער - תגובה
רוני חתוכה15/04/2013שלום רב סיגל
אמליץ לך על שמפו מחליק של שיסיידו יפן שמוריד נפח ו''מפיל'' את השיער כששמפו זה עם המון לחות עשירה בקרטינים שמטפחים את השיער ברמה הגבוהה ביותר כמו כן את המסיכה של חברה זו שהינה מרוכזת מאוד לשיער מבריק וגמיש.
חשוב מאוד למרוח שמן קראטין שמגן על השיער ביום יום ולערך נוסף של טיפוח לאחר החפיפה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ברזילאיתלאה07/04/2013
אני אלרגית לחומר P.P.D (פנילין דיאמין) ואני רוצה לעשות החלקה ברזילאית.
האם יש בהחלקה זו החומר שאני אלרגית? תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה ברזילאית - תגובה
רוני חתוכה07/04/2013שלום לאה
ב''קרטין אקספרס'' אין את החומר הנ''ל והחלקה זו הינה בטוחה ללא פורמלין וללא חומרים המסכנים את הספר או הלקוחות...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה
לאה13/04/2013תודה רבה לכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


