מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער יבש ושרוף!!!עמית09/03/2012
השיער שלי מתולתל יבש ושרוף מאוד!! יש לי מלא קצוות מפוצלים
כבר 4 שנים לא הסתפרתי כי השיער שלי גם ככה קצר והוא לא אורך.
ואני לא רוצה יותר קצר מזה...
מה אני יכולה לעשות כדי לשקם את השיער בלי לגזור אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש ושרוף!!! - תגובה
זאב לוין11/03/2012את חייבת לגזור קצוות אחת ל 3 חודשים כי אם לא השיער ישבר ולא יתארך ויהיה לא בריא - אם את לא רוצה לגזור הרבה אני ממליץ על תספורת במספריים חמות - בנוסף חובה להשתמש בשמפו + מסיכה מקצועיים לשיקום השיער - אני ממליץ על שמפו + מסיכה של וולה SP - REPAIR . + אמפולה מאותה סדרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפת שיער ארוך ודלילבר07/03/2012
היי,
יש לי שאלה בנוגע לחפיפת שיער,
יש לי שיער ארוך ודליל (לא דליל מידיי באמצע), השאלה שלי אם זה מומלץ לחפוף אותו כל יום? כרגע אני חופפת יום כן יום לא, אבל ביום השני הוא כבר קצת שומני ומאבד את היופי שלו ואני לא כל כך אוהבת את זה..
השאלה מה מומלץ..
אשמח לתשובה,
תודה וחג שמח:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חפיפת שיער ארוך ודליל - תגובה
זאב לוין11/03/2012את יכולה לרכוש שמפו לקרקפת שומנית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שער נפוח ויבששרי06/03/2012
שלום
השיער שלי צבוע לבלונד ( 9 אחוז חמצן) כבר כ 15 שנה,
הוא מאוד יבש ובאופן טבעי גם נותה להתנפח. אני נלחמת בו יום יום, משתמשת בשמן מרוקאי ,בכדאי להבריק ולהוריד נפח, אך לאחר כמה שעות השמן נספג לשער והמצב חוזר לקידמותו.
אורך השעיר מגיע עד לכתף,
שאלתי, האם תוכלו להמליץ לי אולי במה להשתמש או אולי יש תספורת או דירוג שמוריד את הנפח?
תודה
שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שער נפוח ויבש - תגובה
זאב לוין11/03/2012אני ממליץ לך על החלקה אמריקאית - זהו טיפול קראטין לשיער - מעולה לשיער בלונד מחזיר שיער צבוע ויבש לחיים - השיער יהיה נעים רך ולא סורר . את מוזמנת להגיע אליי לייעוץ .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שחור-סינינטלי06/03/2012
שלום רב
יש לי שיער ארוך, טיפה יותר ארוך מאמצע הגב,
בא לי לצבוע לשחור. אני בהירה ונראה לי שיתאים לי, לפחות כך מספר ספריות טענו זאת לפניי השאלה שלי
מה ההבדל בין שחור רגיל, לשחור סיני? ואיזה מהם יש אפקט יפה יותר? זה נכון שלשחור סיני יש יותר "ברק"? תודה רבה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה
נטלי06/03/2012האם הצבע של השחור, בכללי, "תופס" מפעם ראשונה?! ויש יש לי כרגע צבע של בלונד אגוז, יהיה צורך לעשות לי שטיפה לפני זה? או אפשר למרוח "צבע על צבע"?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה - תגובה
זאב לוין11/03/2012השחור הסיני מכיל בתוכו גוון כחול וכך הוא נותן יותר ברק לשיער -
לשיער בלונד צריך לעבור תהליך של פיגמנטציה על מנת שהצבע יתפוס .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי צבעלילך04/03/2012
היי צבעתי את השיער בבית לפני חודשיים לשחור, לפני זה היה לי חום ולפני זה גוונים בהירים. אני מאוד מאוד מתחרטת על המהלך הזה (יש לציין שצבעתי לא כל כך טוב כי הגוונים יצאו לי קצת בקצוות). איך אני חוזרת לצבע שיער בהיר? חום דבש? חום גם גוונים? חלק אמרו לי לעשות גוונים צפופים מאוד על הרקע השחור, חלק אמרו לי לעשות ניקוי צבע, וחלק אמרו לי לצבוע לחום כהה, ולאחר מכן חום טיפה יותר בהיר וככה לצבוע כך פעם עד שאני יגיע לצבע שאני רוצה (שזה תהליך ארוך) מה אתם ממליצים לי? אני מיואשת כבר השיער שלי נראה זוועה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לילך
אנג'לה טטרו04/03/2012לילך מה שהכי נכון זה לראות את השיער ולאבחן אותו
לפי מה שאת מתארת כן כדי לעשות ניקוי צבע ,וחשוב שיהיה קל ואז לעשות צבע חום
מה שכן הייתי ממליצה לך לגשת למעצב שיער שהוא מיקצועי ואת סומכת עליו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי צבע - תגובה
אנג'לה טטרו04/03/2012לילך מה שהכי נכון זה לראות את השיער ולאבחן אותו
לפי מה שאת מתארת כן כדי לעשות ניקוי צבע ,וחשוב שיהיה קל ואז לעשות צבע חום
מה שכן הייתי ממליצה לך לגשת למעצב שיער שהוא מיקצועי ואת סומכת עליו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי צבע
לילך05/03/2012תודה על התשובה, הבעיה היא שהספר שלי אמר לי לצבוע על השחור גוונים צפופים, התשובה שלו לא נראתה לי אז שאלתי ספר מקצועי אחר, והוא אמר לי לא לצבוע גוונים על השחור אלא לעשות ניקוי צבע או לצבוע בהתחלה חום כהה ואחרי זה חום טיפה יותר בהיר וככה כל פעם לצבוע עד שאני יגיד לצבע שאני רוצה או שנצבע ישר חום בהיר בהיר בהיר ונראה מה יצא. עכשיו יש לי 2 ספרים מקצועים שכל אחד מהם אמרו לי תשובה אחרת ואני לא יודעת מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי שטיפה ואפסורלי ביא04/03/2012
שלום , עשיתי שטיפה בצבע חום שוקולד שיצאה כהה מידי , לאחר מיכן עשו לי ניקוי פיגמנט (אפסור ) יצא צבע כתמתם , ולאחר מכן שטיפה נוספת כדי לשבור את הצבע הכתום בצבע חום -אפור ,
השאלה שלי היא מתי שתתחיל לדהות השטיפה , לאיזה צבע השיער יהפך לכתום ??
ומתי אמור בממוצע לחזור הצבע הטבעי שלי ?
תודה מראש!
דיאנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי שטיפה ואפסור - תגובה
אנג'לה טטרו04/03/2012למה שהשיער יחזור להיות כתום
השיער הטבעי חוזר שאת לא צובעת את השיער זה תלוי בצמיחת השיער שלך עד שהוא גודל ואת גוזרת בהדרגה את השיער הצבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרי טרי פול מיטשל שמפו תה ירוקגלית02/03/2012
טרי טרי פול מיטשל שמפו תה ירוק
רציתי לדעת עם השמפו מיועד רק לטיפול בבעיות הוא שהוא מיועד במיוחד גם לטיפוח השיער ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום גלית
אנג'לה טטרו04/03/2012גלית את צריכה לומר לי איזה בעיה בשיער לנשירה או לקשקשים ,שיער יבש
לכל אחד מהבעיות אילו יש שמפו בניפרד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנג'לה
גלית05/03/2012לקסקסים וגירוד קרקפת אבל כמוון חשוב לי טיפוח השיער
שלא יהיה רק טיפולי ללא טיפול השיער
וראיתי הרבה המלצות השאלה עם השמפו גם מטפח תשיער ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קרמים מזיקים ?ר01/03/2012
אני שמה על השער שלי קרם לחות אחרי החפיפה של השער - הרבה אמרו לי שקרמים מייבשים את השער ועושים קצוות מפוצלים - האם זה נכון ? הקרם יכול להזיק לשער שלי - גם אם הוא מחברה טובה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם קרמים מזיקים ? - תגובה
זאב לוין11/03/2012זה לא נכון - קרמים אינם פוגעים בשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה למעצב שיער לכלהנטלי01/03/2012
אהלן,
אני מתחתנת בעוד כחודשיים ואני רוצה לעשות הארכת שיער כבר מעכשיו ולא באופן זמני.
האם זה מומלץ? האם אפשר לחפוף רגיל? לעשות פן על תוספות?
במידה וידוע לכם על ספר שעושה הארכת שיער בצורה מקצועית, אשמח לכל המלצה שיש.
תודה ויום טוב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נטלי
**01/03/2012אם את מעוניינת בתוספות שיער תעשי רק אצל פסקינו בת"א .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה למעצב שיער לכלה - תגובה
זאב לוין05/03/2012הי נטלי את מוזמנת להגיע אליי לייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק גרייטלנגס...
===05/03/2012הארכת שיער של גרייטלנגס אלה תוספות להארכה הטובות ביותר שקיימות מכל הבחינות בין אם זה השיער ,החיבורים ,והתחושה. ויש את רוני חתוכה ואת אופק אהרוני אשר מתמחים בתחום הארכה קרה לשמירה על השיער ברמה גבוהה ביותר ואם כבר תסרוקות כלה ותוספות רק אצל רוני כמובן איזו שאלה...???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתחן28/02/2012
שלום ,
רציתי לשאול עשיתי החלקה לפני כ חודשיים וחצי ככה וסתם רציתי לדעת לידע כללי עם יש אפשרות לחזור לשער הרגיל שהיה לפני השער המקורי שלי כמה זמן בערך לוקחת לו ודרך אגב השער שלי ממש ממש ארוך ומלאה יחסית ויש לי גם כן נשירה מתורפת אשמח עם תוכלו לענות לשאלות בהקדם האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
אלירן הרוש01/03/2012שלום
תראי אם עשית החלקה יפנית אי אפשר לחזור אחורה !
צריך לחכות עד שיצמח שיער חדש !
בקשר לנשירה צריך לבדוק כמה דברים אם השיער לא שרוף או חוסר בברזל או תקופתי
אםפ נושר יותר ממאה שיערות ביום זו נשירה!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה
חן02/03/2012השאלה שלי היא עם יש אפשרות לחזור לשערה הרגילה כיאלו עם השער צומח כמו שהיה וכמה זמן בערך יוצא לצאת מהחלקה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי צבע שיערב'28/02/2012
היי , אני פונה לפורום זה, אני צבעתי לצבע שיער טיפה יותר כהה מהטבעי שלי , הטבעי שלי הוא חום אפרפר -שטני נוטה לכהה יותר
צבעתי ואני מאוד לא מרוצה
כעבור כמה זמן לערך חוזר הצבע הטבעי ?...
אני משתדלת לחפוף כמה שיותר.. אך לא רואה שינויים
(צבעתי לפני כ-שבועיים )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתקנת את עצמי ..
ב'28/02/2012זה לא היה צבע, זאת היתה שטיפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת קריסין????אביה27/02/2012
שמעתי על החלקה חדשה החלקת קריסין שהיא משקמת את השיער ובערך מחליקה אותו.
הספר שלי אמר אבל בגלל שיש לי שיער לא צבוע אז צריך לעשות פתיחת קסקסת אם אני כותבת את זה טוב בכלל.
השאלה היא האם יש דבר כזה פתיחת קסקסת???
והאם מישהו יודע אם ההחלקת/ שיקום הזאת טובה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת קראטין לא קריסין
===27/02/2012ושלא תעיזי לעשות פתיחת קשקשת זה להרוס את השיער. חד משמעית!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראטין
אביה28/02/2012מה זה אומר פתיחת קסקסת אבל??
והאם ההחלקה הזאת טובה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיערליאת26/02/2012
שלום אני בת 30 יש לי כמה שיערות לבנות וזה בולט ,אני אוהבת את הצבע הטבעי של שיערי (חום כהה)ובלית ברירה אצטרך לצבוע השיערות הלבנות ממש מפריעות לי
איך אני מוצאת צבע שיער שהוא כמו הצבע הטבעי שלי? אני רוצה לצבוע ושלא ישימו לב בכלל שצבעתי שיהיה כמה שיותר דומה לצבע שלי המקורי?
ושאלה נוספת האם מומלץ צבע או שטיפה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
זאב לוין28/02/2012אני ממליץ לך כמובן ללכת למעצב שיער שיוכל להתאים לך את הצבע במאה אחוז ללא הבדל וכמובן גם לכסות את הלבן במאה אחוז .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעה לבלונדמירוש26/02/2012
שלום
אני בת 26 ויש לי שיער שטני טבעי, רגיל , גלי ארוך כמעט עד המותניים.
לאחרונה מופיעות לי כמה שערות לבנות, וזה ממש מפריע לי. בא לי לצבוע וכבר תקופה שבא לי על בלונד. הבעיה שאני בהירה (לא הרבה) ויש לי עיניים כחולות, אז אני מבינה שלא כל גוון בלונד יתאים לי, ובלונד בהיר מדי עלול לעשות אותי חיוורת, אך בכל זאת קראתי שיש גווני בלונד שכן יכולים להתאים. התוכל להגיד לי איזה? איך קוראים לזה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעה לבלונד - תגובה
זאב לוין28/02/2012אני ממליץ לך לבוא אליי ליעוץ או לכל מעצב שיער אחר ויחד להתאים לך את הבלונד המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום !!!שני25/02/2012
אני אשמח לקבל עזרה
יש לי צבע חום כהה ואני רוצה להבהיר אותו בבית רק עם הבהרה, בלי צבע.
הבנתי שכמה שמשאירים את חומר ההבהרה יותר על השיער כך זה ניהיה יותר בלונדיני אז רציתי לשאול כמה זמן בערך אני צריכה להשאיר אותו על השיער כדי שיצא לי צבע שמשתלב עם השורשים החומים כהים שלי מפני שאני לא מעוניית לצבוע שורשים אני יותר בכיוון של לצבוע לבלונדיני מלוכלך וכמובן אני גם לא מתכוונת לצבוע את כל השיער רק חלקים ממנו, כדי שישאר לי הצבע הטבעי שלי ועוד צבע יותר בהיר שמשתלב איתו (אני רוצה שייצא לי בערך כמו בתמונה/בסרטון ששמתי פה, ד"א זו אותה אישה , בתמונה ובסרטון).
אני אשמח לתשובה! תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנה התמונה
שני25/02/2012כנראה שזה לא שם לי את התמונה בהודעה הקודמת..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה התמונה - תגובה
זאב לוין26/02/2012זה נראה לי כמו גוונים - אני ממש לא ממליץ לך לשחק עם הבהרה בבית לבד - כי זה יכול להרוס לך לגמרי את השיער ואם תשאירי את ההבהרה יותר מדי השיער עשוי אף להתפורר .
עזבי אותך מנסיונות שיעלו לך ביוקר - לכי לספר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


