מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דילגתם על ההודעה שלי , אשמח אם תענורויטל13/04/2012
היי,
אני רוצה לעשות החלקה, הלכתי למספר ספרים על מנת לקבל יעוץ וכולם המליצו לי לעשות החלקה של ננוקארטין מאחר וקצוות השיער שלי ממש יבשים.
רציתי לדעת כמה דברים:
1. כמה זמן ההחלקה אמורה להחזיק על השיער במידה ואני חופפת פעמיים בשבוע?
2. על איזה נתונים אני צריכה להסתכל כאשר אני בוחרת את המספרה שאני אבצע בה את ההחלקה? (מלבד המלצות של חברים)
3. אם אני קונה קופון באינטרנט האם זה יכול להיות לא אמין/החלקה מזוייפת מאחר והמחיר זול יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עניתי לך כבר...תבדקי אחורה
שרון13/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל תשובה ממנהלי הפורום
רויטל13/04/2012ולא ממשהו לא מקצועי. אני מודה לך על הכוונה אבל אני רוצה תשובה מקצועית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגתם על ההודעה שלי , אשמח אם תענו - תגובה
אלירן הרוש15/04/2012תראי קודם כל קופונים זה נחמד אבל לא!
מכוון שאת לא יודעת איזה החלקה את צריכה לעשות ואם את יכולה לעשות בכלל החלקה
אז לא כדאי ליקנות קופון!!
לפי מה שאני יודע נאנו קרטין זה החלקה ברזילאית והיא אסורה !
וגם אם תעשי את זה היא לא מחזיקה הרבה זמן!
אני היתי מציע לך לעשות יפנית! אבל להגיע לספר טוב וליראות איזה החלקה לעשות ומה הכי שווה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים לשיער שטניטלי12/04/2012
היי! יש לי שיער שטני ואני רוצה לעשות גוונים בשיער שיהיו טבעיים ולא בולטים. באיזה צבע כדאי לי להשתמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכי פשוט...
שרון13/04/2012לכי לבעל מקצוע...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהגלית11/04/2012
שלום
התחלתי לעשות פן פעם בשבוע לפני כשלושה חודשים. ומאז התחלתי לסבול מקשקשים.
בשבוע האחרון שמתי לב לכך שהקרקפת שלי פשוט יבשה ושיש לי מעין קשקשים גדולים שפשוט נדבקים לקרקפת ואני צריכה לגרד אותם מהקרקפת. אם מעבירים יד על הקרקפת שלי ממש מרגישים אותם.
האם זה בגלל הפן? ואם כן מה ניתן לעשות?
ושאלה נוספת- נשירת שיער בעונות מעבר (כמו עכשיו באביב) היא דבר נורמלי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
זאב לוין12/04/2012זה יכול להיות בגלל השמפו - אם החלפת שמפו או אם את עושה פן במספרה והשמפו שמשתמשים בו אינו מתאים לך . אז הוא מייבש לך את הקרקפת .
את יכולה לקנות שמפו מקצועי המותאם לך ולשיערך ולהגיע איתו למספרה ולבקש שיחפפו לך איתו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדריך החלקה יפנית מזהיר מפניעינת11/04/2012
הפיכת השיער לדק.
האם יש סכנה לנשירת שיער בהחלקה יפנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדריך החלקה יפנית מזהיר מפני - תגובה
זאב לוין11/04/2012החלקה יפנית שמתבצעת נכון עם חומרים איכותיים לא תגרום לשום נזק בשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיעררינת10/04/2012
שלום, תודה על תשובתך,
יש לי שיער חום כהה טבעי (אף פעם לא צבעתי), ואני רוצה לצבוע לגוון בלונד אפרפר
בהיר. רשמת לי שצריך הבהרה ורק אז לצבוע לצבע הרצוי.
השאלה שלי אם אצבע בצבע בלונד אפרפר בהיר עם חמצן 9%/ 12% (ללא הבהרה)
האם יצא גוון אדמדם ג'ינג'י? או שאיזה גוון יצא?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
זאב לוין10/04/2012לפי הערכתי זה יצא לך כתום - אני ממליץ לך לא לנסות לבד בבית כי את תתחרטי על זה ורוב הבחורות שעושות את הטעויות האלה משלמות אחר כך פי כמה וכמה למעצב שיער שיתקן את הטעות .
אנחנו מעצבי השיער השקענו למדנו הרבה על מנת להגיע לידע שיש לנו בכימיה ובצבעים מבלי לגרום לנזקים - אנא סמכי עלינו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיפרוןשרה10/04/2012
העם בסופר פארם אפשר להשיג את העפרונות לקרקפת למילוי שבילים רחבים בקרקפת השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיפרון - תגובה
זאב לוין10/04/2012ניתן להשיג אותם במספרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למינציהדניאל09/04/2012
אם עושים למינציה חייב לצבוע גם את השיער או שאפשר למינציה שהיא רק טיפול משקם לשיער, בלי צבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה ברזילאית זו למינציה...
שרון09/04/2012למינציה זו החלקה ברזילאית למה לעשות ברזילאית אם השיער טיבעי מלכתחילה???
מה המטרה?
לא יצא על השיער שום דבר וגם אם כן לאחר חודש כאילו אין כלום. לא חבל על הכסף והשיער...???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה ברזילאית ולמינציה זה שני
דניאל09/04/2012דברים שונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו,
דניאל09/04/2012אני רוצה לעשות למינציה כי השיער מאוד לא בריא, זו המטרה. הוא יבש ומגעיל ומקורזל וחסר ברק ולחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דניאל-
**10/04/2012למינציה זה כן החלקה ברזילאית!!! וזו-עובדה! תשאל מלא ספרים תעשה סקר טל וכולם יגידו לך שזו החלקה ברזילאית, אלו שעושים את הלמינציה אומרים שזה לא החלקה ברזילאית אבל הם מורחים את החומר של ההחלקה רק פשוט שאחכ הם לא עוברים לך על זה במחליק, אם אתה רוצה שיער בריא תטפח אותו המוצרים איכותיים כגון מסכה, שמפו איכותי ואמפולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דניאל- - תגובה
זאב לוין10/04/2012למינציה זה חד וחלק לא החלקה ברזילאית !
זה חומרים שונים לגמרי של חברות שונות לגמרי - אין שום שימוש במחליק .
אם את רוצה לעשות למינציה עדיף לעשות קודם כל צבע - אבל הלמינציה מגיעה גם במספר צבעים :
שקוף , חום , בלונד זהב ובלונד פנינה .
הצבעים לא צובעים לגמרי את השיער אלא מעניקים לו קצת גוון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שאלה..לי ביא09/04/2012
היי ,
השיער הטבעי שלי הוא שטני כהה-אפור
עשיתי כמה שטויות איתו לאחרונה. שאני משלמת עליהן מחיר כבד תרתי משמע.
השאלה הנוכחית היא, כמה זמן לוקח לשטיפה בצבע שחור לרדת מהשיער? אני חופפת כל יום אך לא רואה שינויים,
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבדו עלייך...
שרון09/04/2012כי זה לא שטיפה...זה צבע!!! וצבע לא יורד!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, שאלה.. - תגובה
זאב לוין10/04/2012צבע שטיפה הוא אינו צבע שנשטף - הוא צבע רק ללא אמוניה - יכול להיות שהוא ידהה אך לא ייעלם לגמרי .
כדי להפטר ממנו תצטרכי ניקוי צבע + צבע כדי לאחד את השיער לצבע שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת ננוקארטיןרויטל08/04/2012
היי,
אני רוצה לעשות החלקה, הלכתי למספר ספרים על מנת לקבל יעוץ וכולם המליצו לי לעשות החלקה של ננוקארטין מאחר וקצוות השיער שלי ממש יבשים.
רציתי לדעת כמה דברים:
1. כמה זמן ההחלקה אמורה להחזיק על השיער במידה ואני חופפת פעמיים בשבוע?
2. על איזה נתונים אני צריכה להסתכל כאשר אני בוחרת את המספרה שאני אבצע בה את ההחלקה? (מלבד המלצות של חברים)
3. אם אני קונה קופון באינטרנט האם זה יכול להיות לא אמין/החלקה מזוייפת מאחר והמחיר זול יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכנסי ותביני...
שרון09/04/2012אענה לך כך...ההחלקה הזאת אסורה ומסוכנת
2.מחזיקה על הראש כ-חודשיים שלוש
3.האם את מתאימה להחלקה זו???
4.בחירת הספר מתבססת על זאת שהוא עושה המון החלקות שיער ויש אחריות עלייך!!!
5.קופון מראה כמה הספר נואש ומחפש פרסום...אחרת לא היה עושה קופון ולאחר מכן במידה ותהיה לך בעייה הוא לא יסתכל עלייך(ברוב המקרים) כי הוא כבר מפסיד קופון נוסף.
6.פראיירים לא מתים רק מתחלפים. חפשי מישהו מוכר שאפשר לסמוך עליו ושיש תנועה במספרה כל הזמן בנושא ההחלקות וכל הקשור לנושא התייעצי ואז לפי האינטואיציה עשי זאת...
מקווה שעזרתי.
1. כמה זמן ההחלקה אמורה להחזיק על השיער במידה ואני חופפת פעמיים בשבוע?
2. על איזה נתונים אני צריכה להסתכל כאשר אני בוחרת את המספרה שאני אבצע בה את ההחלקה? (מלבד המלצות של חברים)
3. אם אני קונה קופון באינטרנט האם זה יכול להיות לא אמין/החלקה מזוייפת מאחר והמחיר זול יותר?
+ הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי פיגמנטנורית08/04/2012
האם ניתן להשיג ניקוי פיגמנט בסופר פראם וכמה זה עולה????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי פיגמנט - תגובה
זאב לוין08/04/2012ניקוי פיגמנט היא פעולה - לא מוצר .
לא ניתן לעשות את זה בעצמך רק אצל מעצב שיער בעל ניסיון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער בעייתי, פן וכאבים בקרקפתגיל08/04/2012
שלום
אני בת 25 ויש לי שיער בעייתי מאוד. במשך 11 שנים ברצף (!) הייתי מורחת על השיער שלי טונות של קרם לשיער מתולתל יום יום,בגלל שהוא פשוט נפוח בטירוף והתלתלים(נכון להיום, לפני 11 שנה בכלל לא היו לי תלתלים, השיער שלי היה גלי ונפוח מאוד) מיד אחרי מקלחת מתכווצים ומקצרים לי את אורך השיער בחצי כך שאני לא יכולה אפילו ללכת עם פזור. לא מזמן החלטתי שנמאס לי מהקרמים והתחלתי לעשות פן פעם בשבוע, אבל מאז התחילו בעיות אחרות- הקרקפת שלי יבשה וכשאני מגרדת את השיער הקרקפת שלי פשוט מתפרקת (נראה כמו קשקשים רק שהם מורגשים שאני נוגעת בקרקפת, אבל גדולים) ולפני שבועיים התחלתי להרגיש גם כאב בקרקפת בחלק האחורי של הראש, כאילו מושכים לי בשיער ,אני לא מרגישה כאב כשאני ישנה, רק כשאני מניפה את השיער או לוחצת על הקרקפת.
אז כמה שאלות:
אמרו לי שהשיער שלי הפך להיות מתולתל כי הרגלתי אותו לצורת תלתלים במשך כ"כ הרבה זמן האם זה נכון?
מה לעשות נגד הקילופים המטורפים האלה? והאם יש מסיכה שמומלצת לשיער שעובר פן ומצמצמת נזקים?
ולגבי הכאבים האם יכול להיות בגלל שהספר ממש מותח לי את השיער כשהוא עושה לי פן?
תודה רבה וסליחה על החפירה! חג שמח! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו ששכחתי לציין
גיל08/04/2012היום לא רק שהשיער שלי מתולתל ומקורזל ומתכווץ יש לי גם חלקים בשיער שנשארים חלקים יחסית או פחות מתולתלים וכשהשיער לי מתייבש ומתנפח זה נראה נורא. ועשיתי בעבר 2 פתיחות תלתלים שלא הועילו.
והפן מחזיק לי בדיוק שעה. למעלה הוא נשאר חלק ובחלק התחתון הוא מתעגל להנאתו...
זה סוג של שיער נוראי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפונטלי03/04/2012
Help!!!
אני חופפת עם שמפו לשיער יבש ופגום (כי כזה הוא שיערי בעקבות הבהרות וצבעים מיותרים) (במקור הוא משי וחלק).
הבעיה שהקרקפת שלי שומנית ביותר! אני חופפת בלילה וכבר בבוקר הפוני שומני.
מה עושים? יש פתרון?
מאד אודה לתשובה,
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון.
שרון03/04/2012חפפי עם שמפו לקרקפת שמנה עם כריות האצבעות ולא לשפשף בחוזקה לאחר מכן רק על השיער עצמו השתמשי עם השמפו לשיער פגום.
טיפ:את יכולה לשים קצת טלק אבל קצת על הקרקפת כי הטלק סופח את השומן מהשיער!!!
מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש כזה דבר 'שמפו לקרקפת שמנה'??
נטלי04/04/2012תודה על העזרה שרון וחג שמח :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי נטלי
שרון05/04/2012ריכשי שמפו מקצועי מבית שיסיידו או לוריאל לקרקפת שמנה ומעריך שזה יפתור לך את הבעיה. חג שמח ומבורך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שרון אבלללללל
נטלי05/04/20122 סוגי השמפו שהמלצת עולים בין 120-160 ש"ח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נראה לי שאשאר עם קרקפת שמנה חחח
שיהיה לך חג נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיערנורית03/04/2012
היכן אפשר לרכוש ניקוי פיגמנט????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נורית
אנג'לה טטרו04/04/2012את יכולה לקנות בחנות שמוכרים מוצרים למספרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשאוסנת03/04/2012
אני בת 28, יש לי שיער יבש, ובחורף אני משתמשת בקרם לחות של ''קרמה'' ודומיהם והם עוזרים לי לכמה שעות.
אבל משום מה , ברגע שמזג האויר מתחיל להתחמם, קרם הלחות משפיע רק לכחצי שעה-שעה, ולאחר מכן השיער נראה יבש וללא ברק.
באיזה תכשיר מומלץ להשתמש כדי שהשיער ישאר מבריק לאורך זמן? אשמח לפתרונות טבעיים כמה שיותר, ומהירים יחסית.
***אגב, אני לא צובעת את השיער ולא משתמשת בפן וכ'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית
שרון03/04/2012החלקה יפנית ולא בשביל ההחלקה אלא בשביל הטרנספורמציה בין היבש לבריא...זה כל ההבדל!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה פתאום! יש עוד המלצות???
אוסנת03/04/2012אני לא מעוניינת לעשות שום דבר לא טבעי בשיער שלי.
אני צריכה רק טיפים לקרמים או סרום או וקס או משהו בסגנון שיחזיק מעמד במשך כמה שעות לפחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחחחח.....
שרון03/04/2012כל מה שאת שמה על הראש זה הכי לא טיבעי...
מה שנוח לך זה טיבעי ודווקא כל זה הורס את השיער כי את שמה שומן על השיער ובכלל בטווח הארוך השיער נפגע ואף נשרף...החלקה יפנית הינה טיפול שיקום ולא יותר וניתן להפוך את שיערך לבריא מבלי כל השטויות שאת שמה על הראש ובטענה שזה טיבעי .
שום דבר אינו טיבעי אך הכל הוא עניין של קוסמטיקה שאמורה להתאים לשיערך ואם לא, כך ישאר המצב..לצערי!!! ולא תחלופה של מוצרים שום דבר לא ייתן פיתרון קבוע הכל הוא עניין זמני ותו לאו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אוסנת
אנג'לה טטרו04/04/2012היום יש המון תכשירים לבעיה שלך
את צריכה מסכה וקרם לשיער יבש אם המוצר הוא טוב ונכון לך אז זה יעשה את העבודה ,הייתי ממליצה לך להתייעץ אם מעצב שיער שיתאים לך את המוצרים הנכונים לשיער שלך .
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוחבני02/04/2012
אני מקווה שזה קשור לפורום הנ''ל...
רציתי לשאול האם בסופו של דבר יש שוני בין גילוח במכונה לסכין...
רק מהבחינה שהזיפים ישתנו ? מהירות הצמיחה ? צבע ? עובי ? וכו'...
תודה רבה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו ?
בני08/04/2012מישהו יכול לתת תגובה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


