מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום..לילך01/04/2012
חברה שלי ואחותה עושות החלקת סברה כבר הרבה זמן.
השאלה שלי היא במידה ואין לי בעיה להיות עם צבע שחור על השיער להרבה זמן האם ההחלקה היא טובה? כי אני רואה תגובות שהם לא טובות לגבי ההחלקה הזאת.
השיער שלי הוא דיי נפוח ומתולתל.
האם זאת החלקה שכדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לילך-
**02/04/2012לא מומלץ לעשות החלקת סברה ההחלקה הזו גורמת לנשירה מטורפת ואפילו לקרחות בשיער, ותוכלי לצבוע את השיער רק בצבע מיוחד ורק בצבע שחור, ממש לא הייתי ממליצה לך לעשות את ההחלקה, אם כבר את שוקלת לעשות החלקה אז תעשי רק את ההחלקה היפנית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום.. - תגובה
זאב לוין08/04/2012אני אישית ממליץ על החלקה יפנית . היא החלקה מצוינת , בטוחה , ולא מגבילה עם הצבע השחור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשמל סטטיליאת31/03/2012
שלום, כשאני מחליקה את השיער במחליק שיער, לאחר ככמה דקות כל השיער מלמעלה עם חשמל סטטי, מה עושים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשמל סטטי
עידן אנקונינה31/03/2012היי ליאת תשדלי כמה שיותר בעדינות עם המחליק הכרמי זה מאוד חם ומסוכן
יש לך תכשירים אשר מונעים אנטי פריז כמו סרום טוב של מיטיק אויל לוריאל או ספריי אנטי פריז לא מקשה
בברכה עידן אנקונינה מעצב שיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה..ומה עם החלקה טבעית?
לילך02/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ליאת
אנג'לה טטרו04/04/2012יש לשוורצקף ספרי מיוחד לפני המחליק את שמה אותו ואז מחליקה ,
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשמל סטטי - תגובה
זאב לוין08/04/2012את יכולה לנסות לשים סרום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיערליאת31/03/2012
שלום, כרגע השער שלי צבע חום כהה טבעי לא צבוע.
אני רוצה להגיע לצבע בלונד אפרפר בהיר.
אם אני קונה צבע ששמו בלונד אפרפר בהיר, אני אגיע לתוצאה? או שאיזה צבע אני אמורה לקנות?
ואיזה מס' חמצן צריך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה
שרון31/03/2012רק הבהרה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע שיער - תגובה
זאב לוין08/04/2012כדי להגיע לגוון כזה תצטרכי לעשות קודם כל הבהרה ועל ההבהרה לעשות שטיפה של הצבע הרצוי .
אני ממליץ לך את הפעם הראשונה לעשות אצל מעצב שיער על מנת לא לפגוע ולשרוף את השיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחור לחוםאורית28/03/2012
שלום השיער הטבעי שלי הוא חום ככה נוטה לשחור .. רציתי לשנות צבע לחום שוקולד כזה וצבעתי עם הצעים הבייתים לחום שוקלד ולא תפס לי .. ניסיתי אחרי זה עוד פעם לחום יותר בהיר וגם לא תפס לי .. והיום צבעתי בלונד בהיר לשאולי זה יתפוס לילחום ותפס לי קצת בושרשים חום כזה אבל יותר מזה לא ממש אני עדיין עםשחוררר
רציתי לשאול האם יתפוס לי מתישהוא חום .. הספר שלי אמר שאם כבר צבעתי ולא תפס לי אני יהיה חייבת לעשות הבהרה ואין אפשרות לעבור כבר לחום בלי הבהרה כי כבר צבעתיי.. האם זה נכון ? האם ניתן לעבור לחום ללא הבהרה? אני לא רוצה להרוס תשיער שלי עם הבהרההה ..
תודההה
הוספתי תמונה של השחורר בערך שיש לייי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שיער לבןשלומית26/03/2012
אני צובעת שורשים ביגלל שיער לבן בתקופה האחרונה שמתי לב שגדילת השיער הלבן מופיה צמיחה חדשה והיא ממש מתולתלת העם זה יכול להיות והאם השיער מיתמלא בעיקבות שיער לבן חדש השיער ממש קופצני לי אין שיער מתולתל ויש שמונצים ביגלל זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - פסים לשיער על בסיס מים.רייצל26/03/2012
שלום,
אני מאוד רוצה לעשות כמה פסים קטנים בקצוות השיער בצבע כחול..הבעיה היא שאני לא רוצה לחמצן ושזה ירד אחרי כמה שבועות ושהשיער יחזור לצבע הטבעי שלו..
הבנתי שקיים צבע על בסיס ומים ולא הרבה מספרות משתמשות בו או יודעות על מה אני מדברת...
הייתי שמחה אם תמליצו לי באיזה סוג של צבע להשתמש ...תסבירו לי עליו..
שאלה נוספת צבע על בסיס מים ושטיפה זה אותו הדבר???????
ומאיפה אני יכולה לרכוש אותו..
תודה רבה ויום נפלא :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רייצל
אנג'לה טטרו26/03/2012הצבע מים שאת מתכוונת נתפס רק על צבע שהוא בהיר מאוד
אני לא חושבת שתרצי את התוצאה שזה יתן לך ללא הברה אלא אם את בלונדינית,
אם תירצי בכול זאת אשמח לברר לך איזה מספרות עובדות אם החומר הזה באזור שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע על בסיס מים 2
רייצל27/03/2012תודה שענית לי..דווקא ראיתי אותו על מישהי עם שיער שחור והשיער שלי לא בלונדיני הוא חום אגוז...
הייתי שמחה לדעת איפה אפשר לעשות את זה באיזור חדרה..
אין אופציה לעשות את זה בבית??
ושוב תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה לשיערויויאן25/03/2012
השיער שלי דליל (באורך עד הצוואר לערך ) ויבש נורא צבוע לשחו ). כל הזמן אוספת אותו , אין דרך אחרת . יש לי נשירה כל חפיפה , נשארות קבוצות שיער לא מועטות בכלל . אני מניחה שזה שאני אוספת את השיער כל הזמן תורם לנשירה . האם נכון ?
מעוניינת לעשות החלקה , הבנתי שהיפנית לא תטיב עם השיער שלי בגלל הנשירות , ברזילאית אולי בשביל לשקם את השיער , אבל אני לא כ"כ בטוחה שזה אכן יעזור הבנתי שזה גם לא מחליק בכלל , ושמעתי שיש החלקה טבעית של סיסטם מינראל , ננוקראטין ססיטם , האם זה מוכר ? יש ניסיונות איתו שצלחו ? מעוניינת לשמוע חוות דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה לשיער - תגובה
זאב לוין25/03/2012יש סוגים רבים של החלקות , על מנת להתאים לך את ההחלקה המתאימה ביותר צריך לאבחן את שיערך . החלקה שמתבצעת נכון אינה גורמת לנשירת שיער . אז אל תפסלי את היפנית .
את מוזמנת להגיע לייעוץ .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
ויויאן25/03/2012הייתי במספרה וכן המליצו לי לעבור את ההחלקה היפנית ואני יודעת שהם משתמשים בחומרים המקוריים ביוקו סיסטם
אבל אני עדיין קצת חוששת בגלל הנשירה הרי יש חומרים כימיקליים , זה יכול להגביר את הנשירה לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך - תגובה
זאב לוין25/03/2012את צודקת - באמת יש חומר כימי בהחלקה , אבל ההצלחה של ההחלקה - נמדדת אך ורק במקצועיות ובניסיון של מעצב השיער שמבצע את תהליך ההחלקה .
כשתבואי אלינו לייעוץ את תביני הרבה דברים על ההחלקה וגם על המקצועיות שלנו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**26/03/2012את צודקת ממש ממש לא מומלץ לעבור החלקה שיש נשירת שיער חזקה!!! כי אחרת הנשירה רק תלך ותחמיר!!! תטפלי בנשירה יש שמפו ואמפולות נגד נשירה שמחזקים את השיער, או לכי לעשות בדיקות דם אולי חסר לך ויטמינים, ולאחר שהנשירה תיפסק לחלוטין תשקלי לעשות החלקה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרקפת לא מייצרת לחותדניאל24/03/2012
שלום. אני בת 18 וחצי ומאז גיל מאוד מאוד צעיר (תחילת יסודי) אני צריכה ללכת עם שיער אסוף בגולגול בגלל שהוא פשוט יבש ופגום בקיצוניות, לא קצת כמו שיש להרבה נשים, אלא שהוא פשוט לא נראה בכלל כמו שיער אלא כאילו הוא עבר התחשמלות. השערות לא מחוברות אחת לשנייה כל אחת בפני עצמה והוא מאוד מאוד לא נעים למגע וחסר ברק לחלוטין. זה מתחיל כמה סנטימטרים אחרי הקרקפת, רק האיזור שקרוב לקרקפת הוא בריא ונעים. מלבד זה, יש איזור ב"פדחת" שהשיער שם חסר לחות לחלוטין, הקרקפת לא מייצרת אפילו טיפונת לחות.
- עשיתי בדיקת דם והכל תקין.
- כבר כמה חודשים שאני עושה דיקור סיני שעובד על שיקום השיער וזה באמת עוזר ועכשיו כבר יש לו צורה של שיער והשערות יותר מחוברות אחת לשנייה אבל הוא עדיין יבש מאוד מאוד וקרמים בקושי עוזרים, ניסיתי כבר -ה-כ-ל.
אני מיואשת כל כך. יש לי שיער גלי-מתולתל מקסים שברגע שהוא מתחיל להתבייש הוא נהיה זוועה. איזה עוד אופציות נשארו לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרקפת לא מייצרת לחות - תגובה
זאב לוין25/03/2012תראי צריך לראות את השיער ולאבחן אותו - יכול להיות שיתאים לך טיפול קראטין לשיער שיחדיר לך קראטין ולחות . יכול להיות אולי החלקה שתגרום לשיער להיות חלק ומבריק - יש הרבה אופציות .
את מוזמנת להגיע לייעוץ ונראה מה אפשר לעשות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי הבהרת שיער צריכה עיצוות!!קארין22/03/2012
היי
עברתי לפני חודשיים הבהרת שיער..שיערי ארוך ורק חצי ממנו התבהר בשורש..והקצוות נותרו כהות בצבע חום/ אדמדם הספר שעשה לי את ההבהרה צבע לי כבר כמה פעמים את השיער לצבע חום שוקלד במטרה לכסות את האדום..וללא הצלחה הצבע תמיד דוהה ונותרתי עם שיער שצבוע בהמון גוונים.. הספר המליץ לעבור הבהרה נוספת..תהליך זה כמובן גם עולה המון כסף..לכן רציתי לדעת מה אתם יכולים להציע לי לעשות באופן פרטיי בבית על מנת להגיע לצבע כמעט אחיד בכל השיער, השאיפה שלי להגיע לחום דבש.. אשמח לשמוע פתרונות או שיטות שונות להבהרת השיער
ואם אתם ממליצים על סאני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי הבהרת שיער צריכה עיצוות!! - תגובה
זאב לוין22/03/2012את לא צריכה הבהרה - אלא ניקוי צבע שזו פעולה עדינה יותר
- אם הספר לא הצליח עד כה יכול להיות שהוא לא מספיק מנוסה , עלייך לגשת למעצב שיער מנוסה בתחום על מנת שחלילה שיערך לא יפגע יותר .
מומלצת להגיע אלינו לייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי תודה על התשובה
קארין22/03/2012תודה לך על התשובה..
אשמח לדעת מהו תהליך ניקוי צבע ואיך אני מבצעת אותו בבית? מהם החומרים? ואם יש אפשרויות אחרות להגיע לצבע בהיר באופן עצמאי ומהן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח
קארין22/03/2012אשמח לקבל בבקשה תשובה לגבי צבע בבית כי אין לי אפשרות לתהליך חוזר במספרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר בבקשה לקבל תשובה ל2השאלות
קארין23/03/2012האחרונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר בבקשה לקבל תשובה ל2השאלות - תגובה
זאב לוין25/03/2012זה בלתי אפשרי עשות תהליך של ניקוי בבית!
ואל תנסי אפילו - מעצבי שיער לומדים את זה על מנת לא לגרום נזק לשיער .
תלכי למעצב שיער . !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי הבהרת שיערהלן22/03/2012
שלום לכם.
לפני כמה ימים עברתי הבהרת שיער (היה צבוע לשחור וכעת בלונד).
א - השער יצא ג'ינג'י מעט אחרי ההבהרה ולאחר שכבת הצבע הפך לבלונד - דבש. במספרה אמרו לי שעלי יהיה לחדש את הצבע אחרי שבועיים.
1. האם יהיה זה יעיל להשתמש בצבע מוס?
2. אם בכל זאת עלי לבצע צביעה רגילה, באיזה גוון מעל הנוכחי רצוי להשתמש בכדי לקבל גוון שער בהיר יותר?
ב- הספרית התעקשה איתי שמסכות שיער הנמכרות בחנויות הפארם למיניהן (כמו דאב, פנטן וכדומה) אינן יעילות ועלי לרכוש מחברה ספציפית (כששאלתי אותה באילו חנויות ניתן לרכוש, באורח פלא התברר שהיא בעצמה מוכרת אותה ועלותה מאות שקלים).
האם בכל זאת ניתן להסתפק במסיכה של חברה "רגילה" ומוכרת לי? אשמח גם להמלצה ספציפית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי הבהרת שיער - תגובה
זאב לוין22/03/2012כדי לקבל גוון בהיר יותר לא יספיק לך צבע תצטרכי הבהרה + שטטיפה .
הספרית שלך צודקת המסיכות הטובות והיקרות הן האפקטיביות - הן יקרות מפני שיש בהם חומרים יקרים אבל מאוד אפקטיביים - במיוחד בשבילך עם הצביעות מומלץ לרכוש מסיכה מקצועית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלום שעדיין לא התגשםגפן21/03/2012
אהלן, האם קיים ספר בארץ שיכול לצבוע שיער שחור עם נטייה לכתום לשטני בהיר ועליו לזרוק כמה גוונים????יש כזה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלום שעדיין לא התגשם - תגובה
אלירן הרוש21/03/2012יש לך שיער שחור?
שאת רוצה לעשות אותו שטני?
והאם השיער צבוע לשחור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גפן22/03/2012הטבעי הוא שחור אבל לא כהה, לאחר השינוי שהספרית ניסתה לעשות השיער הוא חצי ראש חום והבלונד שנשאר למטה כי כל חיי בערך הלכתי עם גוונים הוא סוג של חום בהיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלום??? כבר לא!!!
===23/03/2012יש כזה!!! השאירי מייל ואשוב אלייך...ודרך אגב...זה לא חלום!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנייל
גפן23/03/2012השארתי מייל, נקווה לטוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום שיער בהייר סנטרדניאלה21/03/2012
שלום לכולם,
עברתי לפני שבוע טיפול שנקרא "שיקום שיער" בהייר סנטר, שבו שמו לי חומר על השיער, עשו לי פן ואז מחליק ואז עוד פעם פן ואמרו לי לא לחפוף שבוע.
אחרי שחפפתי, אני מאוד מרוצה מהתוצאה, ואני רוצה שתישאר לאורך כמה שיותר זמן, לפחות לעוד 4 חודשים. הבחור שעשה לי את הטיפול אמר לי שזה בסדר לחפוף את השיער בשמפו של התינוקות של ג'ונסון ג'ונסון. רציתי לדעת אם אני יכולה לשים מסכה בשיער, האם זה יכול לפגום בטיפול? למשל אם המסכה תכיל חומרים מסויימים שלא כדאי שיהיו על השיער? לא נתנו לי יותר מדי הוראות חוץ מהעניין עם השמפו, ורציתי לדעת אם יש עוד דברים שיוכלו להאריך את התקופה שבה התוצאה תישמר, או לחלופין דברים שיכולים להזיק.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום שיער בהייר סנטר - תגובה
אלירן הרוש21/03/2012איזה סוג של החלקה עשו לך?
אני חושב שזה ברזילאית והיא מאוד מסוכנת!! והיא לא מחזיקה יותר מחודש חודשיים לא משנה עם מה חופפת או עושה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מומלץ על מספרה שמחתימה על חוזים!
===22/03/2012הם עושים בעיקר ברזילאיות והם לא ממציאים שום דבר מיוחד גובים המון כסף ועובדים על ''שיטת המצליח''.
עכשיו...יש לך שיער של תינוקות??? האם הוא עדין ודק...???והאם הינו שמפו מטפח???
בקיצור...לא!!!!! שיער שעובר טיפול שיקום חייב מוצרי שיקום לכן שמפו לא רק צריך לעבוד הגייני אלא גם כשמפו טיפוח ולכן כל מה שהם מוכרים לך הינו ''בולשיט'' אחד גדול והם ידועים כמחתימים על חוזים ומכריחים אותך לבוא רק אליהם לכן לא לעשות שטויות וחוץ מזה למה את לא מתקשרת אליהם ושואלת את השאלות האלה???
קחי בחשבון שמה שיש לך על הראש הינו זמני ולא יותר מכך...בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםג'ני20/03/2012
איזה כיף שיש את הפורום הזה,שלום לכולם
אני בת 35 ילדתי לפני כ 9 חודשים ועד עכשיו יש לי נשירת שיער.
מה עושים בנדון.?יש לציין שיש לי שיער ארוך ואני מסתפרת אחת לחצי שנה.
היות והשיער שלי דליל מדי פעם באירועים אני שמה תוספת שיער מסיכות.
איך אני יכולה לשפר את שיערי.?אני גרה בארה"ב ועדיין לא מצאתי ספר טוב.
אגב יש לכם המלצות למעצב שיער טוב בניו-ג'רזי?
אשמח לקבל המלצות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ג'ני-
**20/03/2012תספורת תעזור לך להפסקת הנשירה, כתבת שיש לך שיער דליל והוא ארוך אז שתדעי שככול שהשיער קצר יותר הוא נראה מלא יותר! ותעשי גם בדיקות דם אולי חסר לך ויטמנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
זאב לוין20/03/2012לאחר הריון ישנם שינויים הורמונליים וזה נפוץ שנשים חוות נשירה לאחר ההריון .
אני ממליץ לך לעשות בדיקות דם - לבדוק אם לא חסר לך משהו .
במידה והכל תקין - אני ממליץ על סרום טיפות באלאנס סקאלפ של וולה sp - מה שהוא עושה מחזק לך את שורש השערה ואת הקרקפת וכך מונע נשירה שאינה הורמונלית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
ג'ני21/03/2012ידוע לך איפה אפשר להשיג את החומר לשיער בארה"ב?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי - תגובה
זאב לוין21/03/2012בכל מספרה המורשית לעבוד עם חברת WELLA
או אפילו באי ביי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם החומר קרטין מסוכן לשיער?עידן20/03/2012
לילה טוב
קודם כל אני זכר.
ואני אשמח לתשובתכם בנושא (קרטין)
מזה תקופה רבה אני עושה שימוש בשמפו: gliss total repair 19 של חברת שוורצקופף.
יש לי שיער יבש, אבל לא פגום.
אני מתעניין ומעט מודאג, כי על הבקבוק רשום: (קרטין נוזלי) ולפי קריאה ברשת, זהו חומר טבעי שמייצר השיער.
אבל האם החומר קרטין נוזלי ב - gliss total repair 19 עלול לגרום נזק לשיער שלי?
כי היום אחרי שימוש בשמפו הנוכחי, השיער נראה יותר חלק, וגם הרבה יותר קל לסידור בנוסף כאשר אני מסדר את השיער הוא פשוט עומד.. שבעבר זה לא קרה.
האם גרמתי לעצמי בטעות החלקת שיער, והאם כאשר אני מסתפר ההשפעה של השמפו מתבטלת.?
אז פשוט מאוד האם החומר הזה מסוכן לשיער, ע"י שימוש קבוע?
ברשותכם אשמח לתשובה מפורטת תודה!
תודה רבה
ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עידן-
**20/03/2012קרטין לא מזיק לשיער ! הוא ממש טוב וחיוני לשיער! הוא משקם את השיער ומבריא אותו כל מוצר שיש בו קרטין הוא מעולה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם החומר קרטין מסוכן לשיער? - תגובה
זאב לוין21/03/2012לא קראטין אינו מסוכן לשיער אין לך מה לדאוג .
קראטין מאוד טוב לשיער - ושתדע שלשיער יש מצברוח משלו - ולפעמים נראה לנו קצת שונה בגלל מזג אוויר או ממגוון סיבות שונות .
בכל מקרה הסר דאגה מליבך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיער של קולסטון -הקצףבת אל19/03/2012
שלום לכולם
אני בת 28 אתמול (18.3.12) השתמתשתי בצבע לשיער לצביעה עצמית של הקצף, לקחתי צבע חום כהה , היה לי צבע חום אדמוני- נחושתי רציתי לנסות פעם ראשונה וזאת תהיה גם הפעם האחרונה, כי יצא לי צבע שחור במקום חום ונורא התעצבנתי ונעצבתי כי לא יצא לי טוב, התייעצתי עם הספר שלי הוא ייעץ לי על שתי אפשרויות 1. לחכות להארכת שיער ולגזור כל פעם או לבוא לניקוי וצביעה מחדש שעולה 250 שקל, אמרתי לעצמי אני אחכה את הזמן שדרוש עד שהצבע יידעה ,
עכשוי השאלה היא: כמה זמן יקח לצבע לדעות, האם מישהי יודעת שבועיים או יותר אם אני חופפת כל יום?
אני ממש לא אוהבת את הצבע
אודה על כל תגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער של קולסטון -הקצף - תגובה
זאב לוין20/03/2012הצבע לא ידהה לגמרי - אם את רוצה לצבוע לצבע אחר תצטרכי לעשות ניקוי צבע .
אם לא תצטרכי לחכות שנה שנתיים עד שהשיער הצבוע יגדל ויגזר לגמרי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמר לוין זה לא יכול להיות
בת אל20/03/2012את רוצה להגיד לי שהצבע ישאר לי כל הזמן? זה לא יכול להיות שלא יידהה לגמרי , זה שיער, שיער מתארך השורש גודל, הצבע חייב לדהות. שצבע שיחערי המקורי יחזור. אם אני אגזטר כח חודש , הצבע יעלם לאט לאט לא.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמר לוין זה לא יכול להיות - תגובה
זאב לוין21/03/2012כן השורש יגדל - והשיער החדש יהיה בצבע שלך - אך החלק שצבעת כבר לא ידהה . על מנת לצבוע את החלק הצבוע - תצטרכי ניקוי צבע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה זמן.......
בת אל21/03/2012ושאלה נוספת זאב: ועד כמה זמן אחרי הצביעה אפשר לעשות ניקוי? גם אחרי חודש חודשיים זה יהיה אפקטיבי? והאם חומרים כימיקלים נוספים במקרה הזה ניקוי וצביעה מחדש בסמוך לצביעה הקודמת לא פוגעת לשיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה זמן....... - תגובה
זאב לוין21/03/2012ניתן לעשות את הניקוי בכל זמן כל עוד השיער מאובחן כמו שצריך ומתאים לתהליך זה .
ניקוי הוא תהליך מאוד עדין שדורש שנים של מיומנות על מנת לבצע ניקוי שלא יפגע בשיער .
אני ממליץ לך לבדוק את מעצב השיער כי גם המחיר שציינת נשמע לי זול מאוד . חס וחלילה לא לפקפק בספר שלך - פשוט ניקוי היא פעולה שיכולה לקחת גם יום שלם מהניסיון שלי ומהידע שלי זה אמור לעלות יותר .
כל מעצב שיער יכול לעשות ניקוי צבע - אך לא כל ספר יכול לשמור על השיער שלא יפגע בתהליך.
עצה שלי - תבדקי טוב מאוד - תבררי - אולי אפילו תעשי טסט לקבוצה קטנה של שיער כדי לראות איך השיער מגיב - ואל תנסי לחסוך - כי אחר כך זה יעלה ביוקר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)


.jpg)