מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היילינוי14/01/2012
האם יש להשתמש בשמפו +מרכך בעת חפיפת השיער,בנוסף למסכה שאני משתמשת?
אני בעלת שיער מתולתל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי - תגובה
זאב לוין15/01/2012אני ממליץ להשתמש בשמפו + מסיכה כל חפיפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקלה בשטיפת השיערא.13/01/2012
עשיתי היום שטיפה על שיער בצבע חום בכדי שיצא צבע חום בהיר ויצא לי ג'ינג'י.
מה אני יכולה לעשות בנידון ? האם ניתן לעשות שטיפה על שטיפה ? האם מותר לעשות צביעה על שטיפה ??
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעיה...
===13/01/2012אין בעיה להכהות בכל מצב או שטיפה או צבע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקלה בשטיפת השיער - תגובה
זאב לוין15/01/2012מותר לעשות גם שטיפה על שטיפה וגם צביעה על שטיפה - המלצה חמה תגיעי למעצב שיער כדי לטפל לך בשיער כמו שצריך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי צבע או הבהרה?!נטלי12/01/2012
שלום :)
האם ניקוי צבע זה בעצם מילה עדינה להבהרה או שזה באמת משהו עדין יותר מהבהרה?
כעת אני עם ג'ינג'י (7.87 של שוורצקופ - מצ"ב תמונה).
תודה תודה תודה :)
נטלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי צבע או הבהרה?! - תגובה
זאב לוין12/01/2012ניקוי צבע יותר עדין מהבהרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחליק שיעריהודית11/01/2012
שלום מעוניינת לקנות מחילק שיער ,השיער שלי צבוע חלק ללא בעיות.בחנויות יש המון דגמים ואני מתבלבלת .מה עלי לשים לב בקניה?ומברשת שיער איזה מומלצת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחליק שיער - תגובה
זאב לוין12/01/2012השאלה היא האם את משתמשת בו הרבה -
יש מחליקים מאוד מקצועיים אשר מידת הנזק לשיער מופחתת אך הם גם יקרים יותר מהשאר - לדוגמא מחליקי בייביליס פרו .
במידה ואת משתמשת הרבה במחליק אני מציע לך להשקיע במחליק טוב וכמובן לא לשכוח לרכוש ספריי הגנה נגד חום כדי לשמור על השיער ולמזער עוד יותר את הנזק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחליק שיער
יהודית17/01/2012תודה לך על התשובה ,אני משתמשת פעם בשבוע.לגבי מברשת שיער איזה מומלץ לשיער ארוך וללא בעיות מיוחדות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער צבוע, דק, עדין ויבש - הצילו!לני11/01/2012
שלום,
תמיד היה לי שיער דק ויחסית דליל אבל תמיד היה ארוך מבריק ובריא. בשנים האחרונות אני צובעת על בסיס קבוע לאדום ולפני כשנתיים שיניתי תספורת למדורג קצר יותר ואז למשך תקופה ארוכה נהגתי לעשות פן כל יום כדי לעצב את השיער לטובת התספורת. מן הסתם לאחר כל זה השיער שלי היום יבש כמו קש, דהוי, דק ועדין מאוד. לפני מספר חודשים עברתי לצבע ללא אמוניה (אני מאוד אוהבת וקשורה לצבע האדום וממש לא רוצה לנטוש אותו...), אני משתמשת בסרום על בסיס יומי ומסכה לפחות פעם בשבוע, כל אלה אכן עוזרים אבל ממש קצת. לאחרונה קניתי בעקבות המלצה את הסרום החדש של קרסטאס, אבל אני לא מצליחה להגיע איתו לתוצאה מרשימה ובמקום להחדיר לחות לשיער, הוא סתם גורם לו להראות או רטוב/שמנוני, או פשוט לא עושה שום הבדל. אני נמנעת מללכת לספר כי הוא סתם יגזור ויקצר ואני רוצה להאריך את השיער אבל מה שקורה זה שהשיער חסר צורה ואומלל ואני איתו. מה עושים? אני מקבלת המון המלצות אבל כולן כרוכות בהוצאות גדולות - כבר הוצאתי כל כך הרבה כסף וכלום לא עוזר, אני לא יכולה להמשיך לממן נסיונות כושלים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער צבוע, דק, עדין ויבש - הצילו! - תגובה
זאב לוין12/01/2012קודם כל - אם את רוצה להגיע לתוצאה את צריכה להשקיע - אין מה לעשות השיער לא שונה מהפנים - וכמו שתשקיעי בתכשירים לטיפול פנים אם יש לך בעיה כך גם בשיער -
דבר ראשון - מסיכה צריך לשים בכל חפיפה על מנת לראות תוצאות ולא רק פעם בשבוע - כמובן שמומלץ מסיכה מקצועית .
דבר שני - חובה חובה חובה - לגזור קצוות אחת לשלושה חודשים - ובמיוחד כי את רוצה להאריך - אם לא תגזרי הוא פשוט ישבר באורך מסוים כל פעם ולא יצליח להתארך - אם את גוזרת אחת לשלושה חודשים סנטימטר את מורידה את כל החלק שעתיד להשבר וכך עוזרת לשיער להתארך בצורה בריאה .
דבר שלישי - תקראי על תספורת במספריים חמות - יכול להיות פתרון אידיאלי בשבילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה! - ועוד כמה שאלות...
לני15/01/2012באמת שאין לי בעיה להשקיע ככל שצריך בשיקום השיער וכפי שכתבתי, כבר השקעתי די הרבה. מה שהתכוונתי הוא שאין לי בעיה להשקיע בפיתרון שאכן יהיה אפקטיבי ועד כה אני מרגישה שזרקתי לא מעט כסף על פתרונות שווא.
אני מבינה שמומלץ להשתמש במסיכה לכל חפיפה - האם כדאי לי להחליף שימוש במרכך שיער בשימוש במסיכה? (כי הבנתי שמרכך בעצם אינו ממש בריא ואם אתה ממליץ על שימוש תכוף במסיכה, אולי עדיף במקום מרכך?)
אני כן מקפידה לגזור קצוות ועושה זאת כל חודשיים בערך בעצמי, אבל על תספורת במספריים חמות לא שמעתי עד שקראתי את ההמלצה שלך. מעבר לקריאה כללית ברשת; האם זו טכנולוגיה נדירה? כי מעולם לא ראיתי או שמעתי על זה אצל אף אחד מהספרים שהייתי אצלם בשנים החולפות, ואין לי מושג איך למצוא ספר שעושה את זה וגם שאוכל לסמוך עליו (בכל זאת, לא נכנסים סתם ככה לכל אחד...) כמו כן, תוכל להגיד לי מהן פלוס-מינוס תחום העלויות שמדובר עליהן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה! - ועוד כמה שאלות... - תגובה
זאב לוין15/01/2012אני אכן ממליץ להחליף את המרכך במסיכה .
תספורת במספריים חמות קיימת כבר כמה שנים בשוק אך במיוחד באירופה ובחו"ל .
בארץ יש מספר ספרים המבצעים אותה . את מוזמנת להגיע לייעוץ אצלי - אני אכן משתמש במספריים חמות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכהאסי10/01/2012
האם צריך לעשות את המסכה בקרקפת במילים אחרות האם צריך לעשים תמסכה שתיגע בקרקפת או שלא??
כי אני יודעת ששמפו כן והאם גם המסכה ככה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי-
**10/01/2012לא שמים מסכה על הקרקפת , כי אחרת יהיה נשירה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכה - תגובה
אלירן הרוש11/01/2012מסכה אמורה להיות מפוזרת בצורה אחידה על השיער עצמו בצורת חליבה לא כמו שמפו!!
ואם זה נוגע בקרקפת זה לא נורא זה לא גורם לנשירה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי המסכה-
**12/01/2012אם זה נוגע במקרה בקרקפת ובמקרים בודדים לא יהיה נשירה, אבל באופן קבוע לשים על הקרקפת זה כן יגרום לנשירה! אז עדיף ורצוי לא לשים על הקרקפת את המסכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אסי17/01/2012תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע אחרי צבענטלי10/01/2012
שלום,
אתמול עשיתי צבע בבית, בדר"כ אמא שלי עושה לי, אבל הפעם ביקשתי מבעלי לראשונה לעזור לי עם הצבע. טעות נוראית, לאחר יבוש השיער ראיתי שיש לי כל מיני נקודות בשורש שלא נצבעו ופשוט מרגישה נורא. אני משתמשת בצבע שיער בלונד עם 9% חמצן. האם מותר לי להשלים את "הנקודות השחורות" היום, גם אם אתמול עשיתי את הצבע? האם יש בכך סכנה כלשהי אם אני אוסיף צבע רק בנקודות שהתפספסו יום אחרי צביעת השיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע אחרי צבע - תגובה
זאב לוין15/01/2012אין שום בעיה את יכולה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתניקול09/01/2012
ביום רביעי בשבוע שעבר עשיתי החלקה יפנית במספרה הספר עשה הכל כמו שצריך לפי איך שעושים את ההחלקה.
אתמול כאשר עברו 4 ימים חפפתי והשיער שלי למעלה נשאר חלק והשיער למטה ניהיה גלי ונפוח משאומר בעצם שההחלקה לא הצליחה.
התקשרתי אל הספר שעשה לי את ההחלקה ואני אמורה לבוא אליו מחר שיבדוק מה לעשות ושיתקן את זה.
יש אולי למישהו הצעות או משהו שאני עשיתי לא נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבוי...
===09/01/2012אסור לתקן ולנגוע בשיער 3 שבועות אחרת מיום ההחלקה אחרת השיער יראה עוד יותר גרוע כי הוא עדיין פעיל רק לאחר מכן אפשר לתקן
מקווה שעזרתי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה כושלת- זקוקה לעזרה!נעה09/01/2012
שלום,
אתמול רכשתי החלקת שיער בחנות לחומרי שיער, שזו לא פעם ראשונה שאני משתמשת בה -Glatt של שוורצקוף. בפעם הראשונה השתמשתי בה על כל השיער וקיבלתי תוצאה לשביעות רצוני.
אתמול קרה אסון מבחינתי- מרחתי כמות מאוד מזערית רק על השורשים הקרובים לאיזור קו הפנים מעל המצח ובאזור הרכות, כי שם התחיל לגדול לי שיער מתולתל.
פעלתי על פי ההוראות כמו תמיד- על גבי האריזה כתוב כי אחרי המריחה צריך לחכות קצת ואז לסרק את השיער (על מנת ליישר אותו בעצם) זה מה שעשיתי אבל בזמן סיום הסירוק כשאני מסיימת לסרק מלמעלה למטה, השיער חזר כמו קפיץ למעלה והפך למקורזל ברמות מטורפות! יותר משיער העדה האתיופית זה ממש קרוב לפנים ומפריע לי כל כך.
אני לא יודעת מה לעשות איך לתקן את זה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש פיתרון...
===09/01/2012החלקת קראטין משי או ברזילאית ורק אצל מומחה...התענייני בשיקום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה כושלת- זקוקה לעזרה! - תגובה
אלירן הרוש11/01/2012אני לא ממליץ לעשות החלקות ביתיות זה מסוכן מאוד!!
וגם לא ברזילאית אצל איזה מומחה שהו !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי פאןברי08/01/2012
שלום, אני בת 40 פלוס, מטופחת ומשקיעה. מידי שבוע עושה פאן במספרה וכמובן בעת הצורך, פסים, שטיפה, תספורת וטיפולים שונים. לפני חודשים ספורים עברתי למספרה מאד ידועה ובעלת שם. הם מעסיקים שם פניסט מקסים, אך לצערי הפאן שלו לא מחזיק לי כמו שאני רגילה. הגעתי ביום שהוא לא עבד ולכן בעלת המקום עשתה לי פאן והייתי מאד מרוצה, היא עיבדה לי נכון את השיער...בקיצור נהניתי ממנו שבוע וקיבלתי תמורה מלאה לכספי. מה לעשות? בעלת המקום בדר"כ לא עושה פאן האם היא תסכים או שיכולה להגיד שהיא לא עושה וזהו.
מה שיגרום לי להישאר לקוחה נאמנה במספרה זו זה רק הפאן ולא כל השאר.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ברי-
**09/01/2012אין לך בכלל מה להתבייש, את צריכה לומר לה שאת מעוניינת שרק היא תעשה לך את הפן , שהיית מאוד מרוצה, והפן החזיק לך הרבה זמן, לא נראה לי שהיא תרצה לאבד אותך בתור לקוחה .. ואם את אומרת שהבחור לא עושה פן טוב ולא מעבד את השיער טוב אפילו בחינם לא הייתי נותנת לו לגעת בשיער שלי.. תגידי לה את האמת שאת לא מרוצה מהפן שהוא עושה לך.. ושיצאת מאוד מרוצה מהפן שהיא עשתה לך.. ואת יודעת מה אומרים כל המתבייש-מתייבש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ובכל זאת...
ברי09/01/2012אני לא מתביישת, רוצה לקבל תשובה מספר מקצועי כי מדובר בפוליטיקה פנימית בתוך מספרה.... מה מקובל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי פאן - תגובה
זאב לוין11/01/2012את יכולה להגיד לה את האמת - ולתת לה את האופציה לבחור - או שהיא תסכים לעשות לך פן - או שלא במקרה זה - היא תבין שתאבד אותך בתור לקוחה .
תביאי לה את זכות הבחירה - אין לך מה להפסיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתחן08/01/2012
עוד שאלה בנוגע להחלקה כמה פעמיים מותר לחפופף בשבוע את השער ? וגם בנוף יש לי נשיראת שער האם זה אמור להפחיד אותי ?לגבי השערה בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין11/01/2012מותר לחפוף כמה שאת רוצה.צריכה - חפיפה אינה מזיקה להחלקה .
לגבי נשירה - נשירה יכולה להגרם ממגוון סיבות - לחץ , מחסור בויטמינים , חילופי מזג אויר ועוד . בדרך כלל נשירה באה והולכת בתקופות - אם זה ממש מדאיג אותך אפשר ללכת לרופא ולעשות בדיקות דם קודם כל - לראות אם משהו חסר - במידה והכל בסדר ועדיין יש נשירה - יש המון תכשירים החל מאמפולות , שמפואים , כדורים וכו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתחן08/01/2012
היי , עשיתי החלקה לפני כחודש והשער שלי היה שער מקורזל נורא וארוך יחסית אני משתמשת בשמפו שנתתן לי הספר שעשיתי אצלו את ההחלקה עכשיו יש לי בשער למעלה ממש איפה שמתחיל השביל השער רק בחלק אחד מין השער יש לי שמה כמו קוצים כאלה של השערה כיאלו היא נשברת לי מה עושים במצב כזה האם החומר של החלקה כנראה נגע לי בקרקפת ? האם לתת לזה לגדול ועם בכלל לא יגדל שמה ?בתודה ליטל אשמח עם תוכלו לענות לי על השאלה בהקדם האפשרי המשך יום טוב :).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין11/01/2012יכול להיות שהשיער נשבר אך זה גם יכול להיות צמיחה חדשה - השיער יגדל אין מה לחשוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפה לאחר החלקה יפניתבת אל07/01/2012
שלום,
אני עשיתי ביום חמישי החלקה יפנית מבית לוריאל. הספר הציע והמצליץ על מסכה ושמפו מיוחדים לשיער שעבר החלקה. הוא טוען שבשמפו רגיל יש מלחים, שיכולים להרוס את כל תהליך ההחלקה. והציע לי מחיק של 200 שח עבור שני התכשירים. (השמפו והמסכה הם של חברה בשם ANGELICA)
תקציבי אינו מרשה לי להשקיע עוד 200 שח ולכן לא קניתי. הוא בכמובן ניסה לשכנע אותי לקנות ולהשתמש בזה לפחות בחודש וחצי הראשונים, אך ללא הועיל.
רציתי לדעת אם זה נכון, והאם כדאי היה לקנות. וגם האם אפשרי במשך החודש וחצי להשתמש רק במרכך (הוא אמר שבכל מרכך אין מלחים ולכן עם זה אין בעיה).
מכרים המליצו לי להשתמש בשמפו סרקל (של הילדים). האם הוא באמת עדיך משמפו רגיל? האם אין בו מלחים?
אשמח לתשובה מהירה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בתאל
**08/01/2012לדעתי עלייך כן להשקיע במוצרים טובים ואיכותיים, ובשמפו ללא מלחים, הוא נועד לאחרי ההחלקה ובכלל הוא מעולה אני לא עברתי החלקה ואני משתמשת בו כי שמפו ללא מלחים לא מייבש את השיער, אם את מעוניינת בשיער בריא ומבריק שיראה טוב עלייך להשקיע זה שווה את ההוצאה הכספית , יש הבדל גדול בין המוצרים שנמכרים בסופר פארם לבין המוצרים האיכותיים שנמכרים במספרות, ובמיוחד לאחר שעברת החלקה את צריכה שהוא יראה טוב ומושקם עלייך לרכוש מוצרים טובים ואיכותיים אבל לא מה שהספר המליץ לך אני ממליצה רק על קרסטס! הם המוצרים הכי טובים שיש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי שמפו סרקל?
בת אל08/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השמפו-
**09/01/2012אני לא יודעת אם כדאי לך לחפוף בשמפו של ילדים, אם את מתעקשת על שמפו במחיר זול אז עדיף לך לקנות בסופר פארם שמפו ללא מלחים יש להם, המחיר הוא בין 20- ל30 שקלים. יש להם כל מיני סוגים מכל מיני חברות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחפיפה לאחר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין11/01/2012שמפו רגיל - עם מלחים - לא אמור להרוס את ההחלקה - אך שמפו מיוחד לשיער אחרי החלקה יוכל בהחלט להועיל - מכיוון ששיערך עבר תהליך כימי מסויים ולכן צריך להיות ניזון מחומרים מסוימים שלא קיימים בשמפו רגיל כיוון שהם חומרים יקרים יותר .
שמפו מיוחד - יגרום לשיערך להראות הרבה יותר טוב .
את לא יכולה לחפוף רק אם מרכך - שיערך יראה שומני ומלוכלך . תחפפי עם שמפו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השעיר שלי הופך לשומני כעבור יום ויוקיידן07/01/2012
השיער שלי הופך לשומני כעבור יום ואחרי יומיים ממש שומני
עשיתי החלקה יפנית ואני שם שמן מרוקאי על השיער אחרי יבוש השיער.
כעבור יום אחרי שינה הוא נהיה שומני כזה מרגישים כיאלו רטיבות באמצא השיער לא רק בשורשים..
מה אפשר לעשות?. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרבה סובלים מהעניין..
===07/01/2012חפיפה יום יומית...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשיער שמן,
צליל08/01/2012אל תשימי הרבה שמן מרוקאי, לפי דעתי שימי מעט בקצוות השיער, וזהו,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשיער שמן, - תגובה
זאב לוין11/01/2012אפשר להשתמש בשמפו לקרקפת שומנית לדוגמא: באלאנס סקאלפ של וולה SP ניתן להשיג במספרות מורשות וולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהאם הוא מתאים לי כמו שמפו ללא מלחי
אילן11/01/2012עם חומרים מזינים?
ומה זה מספרות מורשות
הספר שלי יש לו מוצרי קריסטס וכל מני תמונות קריסטס וגם את הערכה של פריז(שהשיער לא יתנפח)
אז הוא נקרא מספרה מורשת של קרסטס?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהאם הוא מתאים לי כמו שמפו ללא מלחי - תגובה
זאב לוין12/01/2012כן הספר שלך כנראה היה מורשה קרסטס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשמח שתענה לי גם על השאלה הראשונה
אילן14/01/2012כותרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשמח לקבל תגובות נוספות של אנשים אח
אילן19/01/2012כותרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קיידן-
**21/01/2012בכדאי לטפל בשיער שומני- עליך לעסות את הקרקפת לפני החפיפה, ולחפוף את השיער עם מים פושרים ואת השטיפה האחרונה עם מים קרים-למניעת גירוי יתר של בלוטות השומן, ואל תשים מרכך בשיער, ולחפוף את השיער בתדירות גבוהה, ולהמעיט בסירוק השיער, ואל תשים שמנים או ג'ל וכדומה בשיער כי הוא יגרום לשיער להיות יותר שומני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלת לגביי שמפו-
**21/01/2012אז כדאי לך לקנות את השמפו של קרסטס- בן קלריפנט לקרקפת שמנונית ,היא האטת הפרשות בלוטות החלב. ותעשה את מה שכתבתי לך לא לשים מרכך, ולא שמן בשיער, ולחפוף עם מים פושרים ולסיים עם מים קרים, להמעיט להבריש את השיער, זה הטיפול הכי טוב לשיער שומני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם אני לא ישים שמן מרוקאי השיער שלי
אילן25/01/2012היה יבש ויתנפח
אני חייב לשים שמן..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השמן המרוקאי-
**25/01/2012תשים טיפה ממש מעט בקצוות, כי לפי דבריך למחרת היום השיער שלך נהיה שומני. אז מיותר לשים שמן בכל השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממליצה בחום על מעצב השיער זאב לויןאיילת05/01/2012
אל זאב הגעתי דרך הפורום הזה, אחרי שקראתי את הודעותיו כאן והתרשמתי ממנו לטובה.
כשבאתי אליו, השיער שלי היה פגום והרוס לחלוטין כתוצאה מהחלקה אגרסיבית שבוצעה על שיערי ע"י ספר אחר (שאת שמו אני מעדיפה לא לציין כאן). ובנוסף צבע השיער שלי לא היה אחיד בגלל צביעות לא נכונות.
כאשר ביקשתי מזאב לעשות לי החלקה יפנית רק בשורשים - הוא סירב! ואמר שהשיער פגום מדי וצריך עוד לחכות. רק אחרי כחצי שנה במהלכה השיער שלי התחיל להשתקם אצלו, הוא הסכים לעשות לי את ההחלקה, החלקה יפנית שיצאה פשוט מדהים ומעל לכל הציפיות שלי. בנוסף הוא תיקן לי את הצבע בצורה מושלמת. וכל זה אחרי שכבר לא האמנתי שיש תקנה לשיער הגרוע שבאתי איתו.
רציתי להמליץ עליו לכולכן - אחרי שעברתי אינספור ספרים גרועים, חאפרים, כאלה שרק הכסף מעניין אותם ושלא באמת יודעים לעשות החלקות - זאב הוא פשוט ספר מס' 1. מעבר לעובדה שהוא בנאדם מקסים, הוא מאוד מאוד מקצועי, סבלני וקשוב ללקוחה וחושב קודם כל על טובת השיער שלה ולא על הכיס שלו.
חוץ מזה - את ההחלקות הוא עושה בעצמו, ולא נותן לכל מיני עובדים חסרי ניסיון לבצע פעולה מורכבת כמו החלקה.
וזאב, אם אתה קורא את ההודעה הזאת - אתה בטח יודע מי אני, אז תודה רבה לך מכל הלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממליצה בחום על מעצב השיער זאב לוין - תגובה
זאב לוין06/01/2012תודה רבה לך על הפירגון - הודעה שעושה לך את הבוקר את היום ואת השבוע !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


