מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גווניםנעמה25/02/2012
שלום רב!
אתמול עש לי מעט גוונים בעיקר בקדמת הראש ,על שיער צבוע.אני מאוד לא מרוצה בלשון המעטה ואני רוצה לחזור לצבע הרגיל בד"כ מהגוני וללא גוונים.כיצד אני יכולה למחוק את הגוונים?אני לא יצאתי מהבית מאתמול בגלל זה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נעמה
אנג'לה טטרו25/02/2012למחוק את הגוונים את לא יכולה לגמרי ,מה שכן תוכלי לעשות זה לטשטש אותם אם הצבע שאת עושה בדרך כלל ,ואם הגוונים בהירים מאוד אז עדיף לעשות בטון יותר ככה
עדיף כמובן שלא לעשות לבד אלה מישהו מיקצועי
יש פיתרון ואת יכולה לחזור בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נעמה25/02/2012תודה על תגובתך המהירה.
התכוונת שאני יכולה לטשטש בטון ויותר גבוה מהצבע הרגיל?ועדיף בצבע ולא בשטיפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צבעאליה25/02/2012
צבעתי אתמול בביתאת השיער במוס של וולה בחום בהיר.
השיער יצא לי חום כהה.
מה עושים????????????????????????????
אחרי כמה זמן אפשר לצבוע מחדש?
מה אפשר לעשות בינתיים עמ להוריד את הכהה הזה?..........
אנא עזרתכם הדחופה......................* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אליה
אנג'לה טטרו25/02/2012צבע לא מבהיר צבע ,מה שאומר שאם תשימי צבע בהיר עכשיו זה לא יחזור לבהיר שאת רגילה
עדיף שתתיעצי עם משהו מיקצועי ,לפי דרגת הצבע הוא יוכל להגיד לך מה את צריכה לעשות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גווניםאני24/02/2012
בין איזה סכומים נע המחיר של עשיית גוונים בשיער?
כמו כן, האם זה אופנתי?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים - תגובה
זאב לוין26/02/2012מחירי הגוונים משתנים לפי אזורים בארץ + אורך השיער .
בתל אביב לדוגמא המחירים יכולים לנוע בין - 350 - 650* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער עם חשמל סטטיאני24/02/2012
מה אפשר לעשות (שאינו החלקה) כדי למנוע את הסטטיות שלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער עם חשמל סטטי - תגובה
אלירן הרוש26/02/2012שלום
השיער דק?
הכי טוב זה להשתמש בסרום או במוצרים שיתאימו לשיער שלך לקרסטס יש פיתרון לכל בעיית שיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להרושבסמאן23/02/2012
אהלן..ישלי כמה שאלות (צירפתי תמונה מקווה שזה מספיק ברור)
*שיער בריא אבל ממש יבש..
1)באיזה סוג שמפו היית ממליץ לחפוף, וכמה בשבוע
2) האם צריך לדעתך להשמתש במסיכה כלשהיא
3) לפעמים אני אוסף לקוקו, כשאני חזרה עם פזור אז הצורה נהרסת כי זה יבש וזה לא יורד לצדדים מה אפשר לעשות עמזה?
איך אפשר להרגיל אותו ליפול לצדדים ולא קדימה למצח ולעיניים. אולי צריך לגזור קצת מקדימה? אבל הבעיה שאני אוסף לפעמים והאורך לא יספיק
אשמח לקבל חוות דעת כללית
תודה מראש בנאדם :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להרוש - תגובה
אלירן הרוש26/02/2012הי
תראה יש לך שיער יפה מה שאתה צריך לעשות כדי שהתלתים היו מושלמים זה קודם כל לא לחפוף כל יום ואז להשתמש בשמפו איכותי ולהשלים את הפעולה עם מעצב
אני פיתחתי מסכה מיוחדת לתלתלים מה שצריך לעשות זה לחפוף פעם בשבוע
אחרי החפיפה למרוח מהמסכה שלי כמו קרם לחות ולהניח לשיער להתיבש לבד לא לאסוף עד שהוא יבש וכל בוקר במקלחת לשטוף את השיער רק אם מים המסיכה נשטפת השיער נשאר נקי כאילו חפפת עכשו אחרי ששטפת אתה שם שוב מהמסכה וכך אתה חוזר על הפעולה כל יום!
מה שיקרה שתחזור על הפעולה כמו שאמרתי השיער היה פחות נפוח והתלתלים היו מושלמים
בנתיים אפשר להשיג את המסכה רק אצלי אתה מוזמן (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות
בסמאן26/02/2012אבל לא הבנתי כשאמרת לחזור על הפעולה על יום התכוונת למסיכה או לשטיפה עם מים בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לצביעת שיערנטלי גולן22/02/2012
הי שלום
קניתי צבע לשיער
ולפני ששמתי ערכתי מבחן רגישות , שמתי טיפה קרם על העור מאחורי האוזן
אחרי כמה זמן נהיה לי כאבים בקרקפת יש מצב שזה מזה?
אני אציין שלא נהיה לי שום אדמומיות או פצעונים .
האם אני רגישה ואסור לי לצבוע את השיער?
תודה רבה אשמח לקבל תשובה..!נטלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לצביעת שיער - תגובה
אלירן הרוש26/02/2012שלום
בדרך כלל יש לך כאבים בקרקפת?
והאם שמת את הצבע מעורבב כבר?
היתי ממליץ לך לצבוע במספרה אם אף פעם לא צבעת את השיער יש שיטה לצביעת שיער בטולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובההה
נטלי גולן26/02/2012הי!
אין לי בדרכ כאבים בקרקפת ,
שמתי את הצבע מהשפופרת עצמה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובההה - תגובה
אלירן הרוש26/02/2012את צריכה לערבב עם החמצן ולבדוק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובהה
נטלי גולן26/02/2012הי!
זה כבר עם חמצן אני חושבת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה המלצה לשמפו ומסכהגלית22/02/2012
יש לי שיער רגיל בלי שום בעיה מיוחדת
אני צריכה שמפו לשיער רגיל
מעדיפה שוורצקוף או וולה אבל אני לא מוצאת שמפו לשיער רגיל שלהם
יש לאחת החברות האלו שמפו לשיער רגיל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום גלית
אנג'לה טטרו25/02/2012איזה איזור את גרה ולפי זה אני יכולה להגיד באיזה מספרה את יכולה להשיג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנג'לה טטרו
גלית26/02/2012למצוא מקום שמוכרים שוורצקוף או וולה זה לא בעיה ..
פשוט רציתי לדעת עם יש להם שמפו שמתאים לשיער רגיל ללא בעיות מיוחדות ועם כן מה שמו ?
פשוט אין לשיער שלי שום בעיה .
יש דוגמא תשמפו של שוורצקוף שאולי מתאים לי השם שלו מויסטר קיק אבל רשום ככה
-שיער רגיל עד יבש,שיער עבה ומחוספס עם קצוות מפוצלים,שיער מתולתל,שיער יבש ושיער אדמוני.
אבל אין לי שיער מתולתל או עבה בגלל זה אני מפחדת ..
מה את אומרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהמירית22/02/2012
רציתי לדעת אם מישהו כאן מכיר את ההחלקה של שוורצקוף "גלאט" קרם החלקה. ומה דעתו על ההחלקה. תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה - תגובה
אלירן הרוש26/02/2012הי
אני לא מכיר אבל הכי טוב זה לבחור ספר טוב שיוכל לעשות תוצאה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמאס לי לעשות פאנים אבל אין לי בררהרותם21/02/2012
אחריי שנתיים של התעלמות מהמצב אני משתפת ומקווה לפיתרון שלא נראה לי שקיים
אז ככה :
אני יתאר לכם את השיער שלי שתבינו יש לי סוג של אפרו\ראמה (אני לא אתיופית) השיער שלי מלא ברמות הזויות חצי תחתון שלו הוא מתולתל מנופח
תלתלים לא מסודרים ומנופחים וחלק עליון הוא פשוט שבור מקורזל והכי מנופח שאפשר הוא איבד צורה
אני במשך שנתיים עושה פנים פעמיים\שלוש בשבוע ופן לוקח לי 2 ומחליק 3 אני עושה לרוב פים מחליק פעם ב המון חודשיים
אני חשבתי שמצאתי את הפיתרון לשיער שלי ואכן זה פיתרון אבל כמה אפשר נשבר לי
אני יפה ... ואם פן אני מרגישה שאני ממצאת את היופי שלי בלי פן אני מוצאת את עצמי מכוערת אולי הגזמתי אבל הביטחון עצמי ממש יורד לי
אם אפשר לראות יותר יפה אז למה לא ?
אבל התעייפתי מהעבודה הקשה של הפאנים... ואני לא יכולה לצאת מהבית בלי אחד הבנתם את הבעיה
פעם השיער שלי היה מתולתל אחיד ארוך ומרהיב ומלא
אבל אחריי ההחלקה הברזילאית שהתפקששה 2 של פנים 2 חימצונים וצביעה נראלי שמסכות לא יעזרו ואין לי זמן לחכות עד שהשיער יחלים
החלום שלי שאני יוכל לצאת מהבית עם שיער רטוב ולא יבש ומרגיש כמו קש ביטלתי הרבה יצאות מהבית כי אמרתי לחברות אני לא יכולה אני בלי פאן
זה לא אובססיביות או הערכה עצמית נמוכה אבל עם שיער כזה מעטות היו יכולות להתמודד תודה מקרב לב לעוזרות [=* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
מירב22/02/2012היייי
רציתי להגיד לך, שלי יש שיער מקורזל, וכבר כמה שנים שאני עושה החלקות אצל הספר שלי והוא פתר לי את כל הבעיות. עד שהגעתי אליו הייתי מתוסכלת כמוך.
הוא משתמש בכל סוגי ההחלקות והוא ממש מקצועי ומאז אני לקוחה קבועה שלו.
קוראים לו ויטל.. תחפשי אותו באינטרנט. בטוחה שלא תתאכזבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחוצה מאוד!!!!שרית21/02/2012
שלום רב,
עשיתי החלקה לפני 3 חודשים , החלקה של לוריאל חדשה (לא זוכרת את שמה)
לאחר חודש מאז ההחלקה עשיתי צבע של ינואה.
מאז ההחלקה התחיל לי גירוד חזק בקרקפת + קשקשת חזקה .
לאחר הצבע ממש נרגע הגירוד כמעט ואין בכלל אבל הקשקשת הפכה להיות קרקפת שמתקלפת, ממש קליפות גדולות .
מה זה אומר??
אני בלחץ , הספר שלי אמר שבהחלקה הזאת אין את החומר המסרטן!
השאלה מה זה כול התופעות האלה?!
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה מאוד!!!! - תגובה
אלירן הרוש26/02/2012תראי אן קשר להחלקה לקשקשת או צבע!
אבל יכול להיות ששינית שמפו בבית?
או שאת רגישה לצבע אבל זה לא נירא לי !
אולי תשני שמפו אולי זה יעזור
זה קרה לך בעבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה שמפו שיער רגילגלית20/02/2012
יש הרבה סוגי שמפואים שהם לישראל רגיל!
מה הפירוש שיער רגיל ?
למי מתאים שמפו לישער רגיל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד דבר
גלית20/02/2012מה זה שמפו לשיער טבעי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר - תגובה
זאב לוין26/02/2012שיער רגיל הוא שיער שאינו עבה מידי אינו דק מדי .
שיער טבעי הוא שיער שאינו צבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי אבל
גלית26/02/2012הבנתי תודה
יש לך המלצה אולי לשמפו לשיער רגיל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי אבל - תגובה
זאב לוין26/02/2012אין לי המלצה כי אינני עובד עם שמפואים שנמכרים בפארמים - אלא רק עם שמפואים מקצועיים הנמכרים במספרות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אני צריכה המלצה לשמפו מקצועי של
גלית26/02/2012כן אני צריכה המלצה לשמפו מקצועי של מספרה
עם אפשר אפילו המלצה על שתי מותגים ואני היבחר
אבל כמובן לשיער רגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר תשובה בבקשה
גלית27/02/2012שאלתי שאלה כולכך קשה :) ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיסיידו
===27/02/2012סנסיאס שיסיידו סמוד שמפו שהינו השמפו הטוב ביותר לשיקום וטיפול ושמירה על שיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיסיידו - תגובה
זאב לוין28/02/2012אני ממליץ על סדרת SP של וולה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאב
גלית28/02/2012אבל השאלה שלי איזה שמפו מתאים לי של וולה SP ?
אני צריכה לשיער רגיל
כי אני לא רואה שיש להם שמפו לשיער רגיל
רק לבעיות מסויימות ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאב - תגובה
זאב לוין28/02/2012בסדרה של וולה SP הם שמפואים שמותאמים יותר ספציפית לסוגים שונים של שיער .
כל מה שיש בהם יכולים רק לשפר את השיער ולעשות אותו בריא יותר זוהר יותר וכד'
אני ממליץ לך לגשת למעצב השיער מורשה וולה ולהתייעץ איתו - לאחר שיאבחן את שיערך בצורה מקצועית יוכל להתאים לך את השמפו הטוב ביותר לשיערך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה שמפו שיער רגיל - תגובה
אלירן הרוש28/02/2012הי
שיער רגיל זה אומר שיער ללא צבע או לא שומני או יבש או פגום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה שמפו שיער רגיל - תגובה
אלירן הרוש28/02/2012הי
שמפו לשיער רגיל זה אומר שיער לא צבוע או פגום או יבש או שמן 1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע חיטהשירן19/02/2012
שלום
אם אני רוצה להגיע לצבע חיטה בהיר וצבע השיער שלי כרגע הוא חום בינוני-כהה (השיער צבוע) עם גווני שמש כהים, כדאי לי לצבוע אותו בצבע חיטה זהובה 8/1 עם 9% חמצן?
מה תיהיה התוצאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע חיטה - תגובה
אלירן הרוש20/02/2012שלום
אם השיער צבוע לחום אז זה בעיה !! כי צבע לא מבהיר צבע כך שאם תעשי את הצבע הכי בהיר שיש גם אם חמצן 12% זה לא יעזור .
הדרך היחידה היא בהבהרה אבל היתי ממליץ לך להגיע ליעוץ אצל ספר טוב והוא יחליט איך לעשות ואם זה אפשרי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פןלי18/02/2012
אם אני עושה פן / מחליק מושקע רק פעם בשבוע (ולא חוזרת עליו באמצע השבוע או משהו) זה שורף את השיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברור...
===18/02/2012חברי את כל הפעמים לשנה אחת ותיראי לבסוף איך שיערך ייראה...בטווח הארוך זה נזק נוראי לשיער ולאורך הכללי של שיערך ואז לקנות מוצרי שיקום וגם אז לא תדעי איזה ולקנות כל מיני שטויות ולאחר מכן תשקלי החלקה יפנית ובסופו של תהליך אולי כבר יהיה מאוחר מדי והכל בגלל דבר קטן שהופך לנזק גדול!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי-
**19/02/2012אני עושה פן פעם בשבוע ולא מעבירה עליו בהמשך השבוע , במשך יותר מ-10 שנים, והשיער שלי בריא מאודדדדד , מהשורש עד לקצוות!!! והוא ארוך ומגיע עד למותניים, ואני כל הזמן מקבלת עליו מחמאות, ושואלים אותי איך זה שהשיער כל כך מבריק ובריא ומהמם, אני מאוד מפחדת על השיער וגם אם ישלמו לי מיליון $ אני לא יעשה החלקה בשיער!!!! אתן לך עצות איך לשמור עליו מפני הפן- תשימי מגן חום לפני הפן בשם-נקטר טרמיק ,הוא מגן מפני החום של הפן וגם מזין אותו דרך החום! תעשי פן במרחק!!! לא להצמיד את הפן לשיער!!!!! תקני שמפו+אמפולה איכותיים לשיער שיגנו ויזינו את השיער, ולאחר סיום הפן תשימי סרום בקצוות השיער, ותקפידי לגזור קצוות כל שלושה חודשים לפחות ס"מ.. אם תעשי ותלכי לפי כללים אלו לא יגרם שום נזק לשיערך!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי- - תגובה
זאב לוין19/02/2012התשובה מעליי באמת תשובה טובה ונכונה - במידה ואת עושה פן אצל מעצב שיער שיודע לעשות פן נכון - או אם את יודעת לעשות פן נכון הנזק הוא מינימלי - באמת מומלץ לשים ספריי הגנה מפני חום ולטפח את השיער במסיכה איכותית ואין לך מה לדאוג .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבן "עקשן"טל18/02/2012
שלום רב,
אני בת 30 צבע השיר הטבעי שלי הוא חום כהה, מגיל צעיר הייתי צובעת את השיער.
כיום אני צובעת אותו כי יש לי קבוצה גדולה של שיער לבן ממש בולטת. שיער לבן לבן!!
שאני צובעת אצל הספר תמיד החלק הלבן הרבה יותר בהיר (כמעט שקוף) ואחרי שבוע כבר ממש חוזר ללבן.. ולא בשורשים אלא ממש הצבע דוהה מהשיער. הספר אומר שככה זה כי יש לי שיער לבן עקשן.. האם אכן כך ואין אפשרות להתגבר עליו? או שהוא צובע לא טוב? האם עדיף לי לשנות את צבע השיער לסגנון צהוב וכך הלבן פחות יבלוט?
בתודה מראש
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעשה פיגמנטציה...
===18/02/2012ואם כך אמר לך נו...הגיע הזמן להחליף בעל מקצוע מיושן...!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער לבן "עקשן" - תגובה
זאב לוין19/02/2012ישנם הרבה צבעים שמכסים לבן במאה אחוז - יכול להיות שהספר לא משתמש בצבע שנועד לכסות שיער לבן .
אני לא נתקלתי בבעיה שכזו שחזרה על עצמה . כשאני מבצע צביעת שיער לבן אני מתייחס בכמות הלבן ולכיסוי הלבן במאה אחוז כדי שלא יהיה הבדל בין השיער הלבן לשיער הטבעי - הרי זו המטרה שאת הולכת לספר . ממליץ נסות איש מקצוע אחר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לזאב לויןדניאל17/02/2012
היי,
אני מעוניינת לעשות החלקה, דילול וקארה. בהתחלה רציתי לעשות החלקה ברזילאית כי חשבתי שהיא הכי טובה ועליה שמעתי הכי הרבה המלצות, אבל קראתי פה בפורום כל מני תגובות שאמרו שאם כבר אז רק אצל מומחה ולכן באתי אלייך, וגם אמרו שהחלקה ברזילאית לא טובה ואפילו לא מאושרת על ידי משרד הבריאות (?)
רציתי לשאול על איזו החלקה אתה ממליץ, יש לי שיער גלי עם בקבוקים מאמצע השיער לערך. יש קצת נשירה אבל זה רק כי אני מתעקשת להשתמש בשמפו כל יום, בסך הכל הוא יחסית בריא וחזק.
ועוד בקשה, רציתי לקבל ממך הצעת מחיר על דילול + קארה + החלקה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לזאב לוין - תגובה
זאב לוין19/02/2012נכון החלקה ברזילאית אינה מאושרת ע"י שרד הבריאות כי החומר הפעיל בה שנקרא פורמלין נמצא כחומר מסרטן ולא בריא .
מבחינת איזו החלקה אני ממליץ זה תלוי מה התוצאה שאת רוצה בשיער .
אם הבנתי נכון ואת רוצה קארה חלק - אז ללא ספק החלקה יפנית זו ההמלצה שלי .
לגבי דילול אני לא בטוח שכדאי - אני אישית לא ממליץ על דילול - ותקחי בחשבון שאם את חוששת מנפח ההחלקה היפנית תוריד אותו .
אשמח אם תיצרי קשר עם הסלון לתיאום פגישת יעוץ חינם וכך נראה מה נעשה ומה יהיה המחיר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


