מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יוקוו סיסטםחן25/12/2011
שלוםםם אניי בת 15 ואני מעוניינת לשעות החלקה ..
שמעתי עלל ההחלקה של יוקו סיסטם ורציתי לשעול כמה שאלות.
האם החלקה זו מסרטנת? יש בה פורמלין?
האם היא תצליח על השיער שלי?.. הוא נפוח גלי לאחר שעברר כימיה של הורדת נפח ופתיחת תלתלים...
האם החלקה זוו היא בעלת קצת נפחח בשיער או שהשיער נראהה דלילל וקרשים?
תודהה רבהה לעוניםם :)))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוקוו סיסטם - תגובה
זאב לוין25/12/2011ההחלקה של יוקו סיסטם היא החלקה מעולה . היאר החלקה יפנית שאינה מכילה פורמלין ואינה מסרטנת . ההחלקה מחליקה את השיער לגמרי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע בשיער והסרת שיער בלייזראורן24/12/2011
שלום רב שאלתי היא האם ניתן לעשות מבע בשיער לאחר טיפולי כמיותרפיה והקרנות עמובן לאחר שהשער באזור חוזר וצומח ורק צבע טסעי על בסיס חינה. שאלה נוספת היא לגבי טיפול להסרת שיער לצמיתות בלייזר במכשור המתקדם ביותר 4MP
ולא באזור ההקרנה וכמובן שגם יעבור זמן של לפחות כחודשיים..
בכבוד רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורן
**24/12/2011לאחר טיפול כימותרפי זה אפשרי לצבוע את השיער בחינה, אסור בצבע רגיל, אבל למרות זאת תצבע בחלק קטן מהשיער ותראה שלא נגרם נזק.ואז לצבוע את כל השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפנית או בראזילאית ?מה לבחוראליזבט23/12/2011
רציתי להתייעץ : איז סוג החלקה מועדף ?
מצד אחד הבנתי שיפנית מאפשרת שיער ישר לתמיד (כמובן חוץ משורשים),מצד שני אני שמעתי שהרבה פעמים היא לא יוצאת כ"כ חלקה והשיער נפגע מאוד.
ברזילאית מחליקה לפרק זמן וגם "משקמת" את השיער ,כלומר המראה של השיער נהייה יותר בראי מאשר ביפנית ,אבל אני אצתרך לחזור כל 4 חודשים על הטיפול על כל השיער.
אז השאלות שלי בעצם :
- האם ברזילאית מאפשרת שיער חלק באותה מידה כמו יפנית ? או שהשיער פחות חלק מביפנית ?
-עד כמה מסוכנת החלקה ברזילאית ? שמעתי שהיא מכילה פורמלדהיד !
-מה מועדף מבחינה כספית ? לחזור על טיפול על כל שיער כל 4 חודשים אם אני עושה ברזילאית או כל חצי שנה לעשות טיפול שורש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית או בראזילאית ?מה לבחור - תגובה
זאב לוין25/12/2011קודם כל החלקה ברזילאית אינה מאושרת על ידי משרד הבריאות - כי היא מכילה פורמלין אשר מסרטן . אני אישית מאוד ממליץ על החלקה יפנית - אין סיבה שההחלקה לא תצא - במידה ומבצע אותה מעצב שיער בעל ניסיון .
החלקה ברזילאית אינה מחליקה את השיער כמו יפנית . השיער הופך רק לקצת יותר חלק ממה שהוא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי טיפוח
אליזבט25/12/2011נרשמתי בסוף ליפנית ...במספרה אמרו לי שכדאי לי לרכוש גם מוצרים ייחודיים לשיער שעבר החלקה .האם אסור לי להתשתמש אחרי החלקה במוצרים שכבר יש לי ? והאם יש רשתות שמוכרות מוצרים כאלה ? כי מניסיון אני יודעת שעלות המוצר במספרה היא לא כמו עלות בחנות , האם בכלל קיים הבדל בין מוצר לשיער מוחלק לבין מוצר לשיער רגיל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי טיפוח - תגובה
זאב לוין03/01/2012את יכולה להמשיך להשתמש במוצרים רגילים - אך מוצרי השיער המיוחדים להחלקה מיועדים בדיוק לשיער שעבר תהליך כימי זה ולכן מזינים אותו בדברים שהוא צריך -
נכון שהעלויות במספרה יקרות יותר מאשר בפארמים - אך יש הבדל של שמים וארץ בין איכות המוצר לחומרים בו - המוצרים הנמכרים במספרה הם מוצרים מאוד איכותיים והשפעתן חזקה . לדעתי אם כבר שילמת על החלקה והשיער חשוב לך - עליך להמשיך לטפל בו בבית על ידי מוצרים מקצועיים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לטיפול למינציה בשיער---שיראל22/12/2011
שאלתי כמה ספרים בנוגע לטיפול הלמינציה בשיער , והם ענו שזה החלקה ברזילאית, שזה החומר ששמים, אבל קראתי פה שזה לא החלקה ברזילאית, אבל השאלה שלי אם עושים טיפול ממתי צריך לעשות אחריו במחליק???? זה באמת נשמע כמו החלקה ברזילאית, אני מעוניינת לעשות את הטיפול בלי מחליק , האם זה אפשרי? כי מחליק +החומר =שיער שרוף , אז האם זה אפשרי לעשות בלי מחליק אני בשום פנים ואופן לא מוכנה לעשות מחליק אפילו לא לדקה שיגע בשיער! ואם אי אפשר אז זה מוזר כיח אחרי אף טיפול לא צריך מחליק אלא רק אחרי החלקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לטיפול למינציה בשיער--- - תגובה
זאב לוין22/12/2011למינציה לשיער תמיד מתבצעת ללא מחליק כמו שעניתי לך כבר זו אינה החלקה ברזילאית - זה טיפול שלא הרבה אנשים בארץ עושים לכן הספרים ששאלת פשוט לא יודעים מה זה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורש מסולסלליאת22/12/2011
שלום,במקור יש לי שיער מקורזל ויבש...
אני נוהגת לעשות פן כל שבוע במשך 8 שנים בערך
השיער כבר נשאר די ישר, אך השורש עקשן וממשיך להיות מסולסל-שזה ממש מכוער
בחורף אין לי בעיה עם הפן ,אך בקיץ אין טעם כי הוא מתקרזל לי תוך שניה, אז נהגתי לעשות פן רק בפוני כל יום.
האם כדאי לי לעשות החלקה יפנית? אני שואלת זאת מכיוון שאולי השיער חלש בגלל הפן? וגם השורש כל כך מקורזל ...מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ליאת
אנג'לה טטרו22/12/2011ליאת חושבת שהחלקה יפנית יכולה מאוד להתאים ,
אבל אני צריכה לראות את השיער לתת דיאגנוזה מדוייקת
ממומלץ לגשת למעצב שיער לראות את השיער וככה להמליץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה חייבת עזרה דחוףףףחן21/12/2011
עשיתי החלקה לא מזמן ושמתי לב שעשר פשוט נוששר לי וזה ממש מפחיד אותי מה אני אמורה לעשות במצב כזה כיאלו השער ממש נושררר מששש כל קוקו שאני עושה כל נגיעה בשער יש לי נשירה מטורפת של השער מה עושים במצב הזה?האם צריך לחכות עם זה עד שהשער הסתדר ?כתוצאה מהחלקה היפנית ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליטל-
**22/12/2011קודם כל תלכי לעשות בדיקות דם אולי חסר לך ויטמנים וכתוצאה מכך שיערך נושר, ובכדאי לעצור את הנשירה תקני שמפו+אמפולות נגד נשירה, עדיף לך ללכת לקבל מרשם לאמפולות דרך רופא עור כי המחיר ממש זול , בחנויות מוכרים אותם ממש יקר ואם תקני דרך מרשם זה יעלה לך מאוד זול כמה שקלים בודדים , ומומלץ למי שיש נשירה לחפוף את השיער כל יום, אחרי השימוש באמפולות שיערך יפסיק לחלוטין לנשור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשחק החלקה
ליטל פרץ22/12/2011אוקי תודה רבה ויש לי עוד שאלה כיאלו האם זה גם משפיעה על ההחלקה שעשיתי הנשירה והאם אני יכולה לחזור לשער שיהיה לי בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליטל-
**23/12/2011הנשירה לא משפיעה על ההחלקה, אבל אם היתה לך בעית נשירה לפני ההחלקה, ועשית את ההחלקה אז הנשירה עלולה להחמיר ולהיות יותר חזקה. והשיער שלך יחזור להיות טבעי , אם לא תחדשי את ההחלקה בעתיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
חן.23/12/2011ועוד שאלה ששכחתי לשאול שהשער נושרת לי פשוט היא לא נושרת מהשורש כאלו היא משאירה לי קוצים כאלה קטנים אבל לא רואים אותם בכלל רק מרגישים עם היד מה עושים ?ההאם זה יעבור לי מתי שהוא או שזה תופעות של ההחלקה או שזה מההחלקה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליטל-
**23/12/2011כנראה שהשיער שלך ממש פגום ושרוף ,שהקצוות מתפוררים לך , אם כן את צריכה להסתפר לגזור איפה שפגום, ולטפח את השיער בשמפו ללא מלחים, ולהשתמש במסכה טובה עדיף את של קרסטס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתספורת החלקה
חן24/12/2011עם אני יגזור את רק קצוות זה בסדר?לגזור ישר כיאלו לבקש מהספר לגזור קצוות ישרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליטל
**24/12/2011כן את יכולה לגזור רק את הקצוות, כנראה שזו הבעיה שהקצוות שרופים, ושאת מסתרקת אז הקצוות מתפוררים לך. אבל תגזרי את כל השרוף. ותטפחי את השיער במסכה טובה לשיער פגום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות על גלייז ועל ספריקיידן21/12/2011
היי ראיתי שזאב ממליץ על גלייז מה זה בדיוק? זה מוריד נפח?
עכשיו היא אומרת שהשיער היה רך ולא קשה האם מישהו השתמש בזה(היא השתמשה בזה ככה שהיא לא אמורת סתם, אבל כתוב ספרי סופר חזק )
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות על גלייז ועל ספרי - תגובה
זאב לוין21/12/2011גלייז הוא ג'ל נוזלי לעיצוב - הוא גם מוריד נפח אבל תלוי בסוג השיער ובכמות שת=משתמשים . מהי המטרה שאת/ה מחפש/ת להשיג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת נפח ושלא יקשה תשיער
קיידן21/12/2011הורדת נפח ושהחומר לא יקשה את השיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו
קיידן25/12/2011????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות לגבי פןענת21/12/2011
אני עושה פן בדרך כלל במספרה ולעיתים אין לי זמן, אז אני עושה לעצמי. יש לי 2 שאלות:
1. כדאי לשים דווקא שמן מרוקאי לפני הפן או שכל שמן שיער אחר (כמו שמן אובליפיחה) גם מתאים לרכך ולתת לו קצת ברק?
2. בסיום הפן אני עוברת על השיער כם המחליק. המחליק שלי צר. האם כדאי לקנות מחליק עם פלטות רחבות (השיער שלי ארוך עם תוספות) כדי לקצר זמן ולקבל תוצאה טובה יותר?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע לא עונים לי ???
ענת22/12/2011אשמח לתשובה לשאלתי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ענת-
**23/12/2011כדאי לך להשתמש לפני הפן בנקטר טרמיק שדל קרסטס, הוא מגן מפני חום הפן, ומונע נזקים, וגם מזין את השיער דרך החום, ורצוי לשים בסוף הפן סרום לשיער מפני שהוא מטפל בקצוות מפוצלים , השמן רק מצפה את השיער ולא מטפל בקצוות , או שתשימי בסיום הפן שמן ובקצוות תשימי סרום. לגבי המחליק לא כדאי לך להשתמש בעתיד יגרם לך נזק לשיער מהמחליק הוא שורף שיער, עדיף להחליק את השיער עם פן, ובמרחק לא להצמיד את הפן לשיער, אבל אם את מתעקשת על מחליק אז עדיף ורצוי שהוא יהיה קרמי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער ירוק דחוף..אורטל20/12/2011
היי היה לי שיער שטני טבעי אם גווני שמש צבעתי את השיער לבלונד לחום כהה לאדום שיחקתי אם השיער אב תקופה האחרונה הייתי בלונדנית והספר צבע לי את הדיער לחום ונהפך להיות ירוק מה אני צריכה לעשות כדי להוריד את זה בלי לשלם הרבה כסף למספרה... ואיך אני יכולה לחזור מהר לבלונד ... או לצבע כמו של ג'ניפר לופז חום הביר אם גוונים.. אני אשמח אם תחזרו אלי מהר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער ירוק דחוף.. - תגובה
זאב לוין20/12/2011את כנראה צריכה ניקוי צבע - אין מה לעשות לא חוסכים כסף שמדובר בשיער אם את רוצה תוצאה טובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה שגרמה לקשקשים- איזה שמפו מומליעל19/12/2011
איזה שמפו מומלץ נגד קשקשים לשיער שעבר החלקה יפנית??? דחוף ביותר!!
תודה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
יעל19/12/2011זה בסדר שאשתמש באד אן שולדר? ואחר כך בשמפו ללא מלחים?
האם זה בסדר לקנות את השמפו של התינוקות שרשום ללא sLs ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר אבל...
===19/12/2011זה בסדר להשתמש בשמפו רגיל לקרקפת בשביל הקשקשים ולסיים בשמפו ללא מלחים לכל אורכי השיער ובשום אופן לא בשמפו תינוקות מאחר והשמפו מיועד לשיער עדין ולא לשיער שעבר טיפול החלקה וזקוק ללחות תמיד כדי לשמור על גמישות אלא ההיפך הוא יזיק יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אני שמה מסכה אחרי
יעל19/12/2011אבל על השמפו של התינוקות גם רשום שזה ללא SLS בכל מקרה אם אחרי שמפו מסוג זה אני משתמשת במסכה כדי להשאיר אותו לח זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכה תמיד טוב
===20/12/2011שימי אין קשר תמיד מומלץ...רק את השמפו תחליפי למוצר קוסמטי חיוני לשמירה על השיער...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה שגרמה לקשקשים- איזה שמפו מומל - תגובה
זאב לוין21/12/2011אני ממליץ עך על שמפילינג של וולה SP - שהוא בעצם פילינג עם שמפו - נגד קשקשים - חפיפה ראשונה עושים עם שמפו רגיל - זה שאת משתמשת בו והחפיפה השניה עם השמפילינג - לוקח בין שבוע לשבועיים עד שהקשקשים נעלמים וכשהם נעלמים יש להפסיק להשתמש בו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרום לשיער מתולתללינוי19/12/2011
היי,
האם ניתן להשתמש בסרום של פול מיטשל יחד עם קרם לחות לשיער?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרום לשיער מתולתל - תגובה
אלירן הרוש19/12/2011כן אפשרי(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתחן18/12/2011
היי, עשיתי החלקה יפנית לפני כשבוע ואחרי חפיפה החלקה ממש לא חלקה כמו שיצאתי מהמספרה אני לא יודעת מה לעשות למרות שהספר אמר לי שאני הצטרך לעשות עם מחליק כל הזמן לעבור עליו ואני לא יודעת מה לעשות עם לחזור לספר ולתייק את התוצאה או פשוט להמשיך ככה עד לשורשים הבאים האם זה אמרו להיות ככה בכלל ההחלקה הוא פשוט מתנפח ונירא ממש לא יפה , אשמח לתשובה בהקדם האפשרי תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
אלירן הרוש19/12/2011הי במקרה שהספר עשה לך החלקה יפנית השיער היה אמור להיות חלק ובלי נפח!!!!
השיער אחרי החלקה אמור להיות חלק אבל לא כמו שיצאת מהמספרה בגלל שהספר בטח עשה לך מחליק בסוף כדי שהשיער ישאר חלק !! מאוד חשוב שתבררי איתו אם הוא עשה לך יפנית ואיזה סוג? נראה לי שאם הוא אמר לך שתצתרכי לעשות אם מחליק אז זה לא החלקה יפנית!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
חן19/12/2011הוא אמר שזו החלקה יפנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
אלירן הרוש20/12/2011היתי מציע שתחזרי אלו ושיתקן את ההחלקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אלירן
קיידן21/12/2011היי אלירן ראיתי שהיא בול במצב שלי ואני לא יחלתי להתעלם
למה אתה וזאב (שחכתי איך קוראים למעצב שיער) אומרים שההחלקה לא יצאה טוב?
אצלכם היא תצא יותר טוב? (אני באמת שואל) אני לא יודע עם אלה שעשו לי תהחלקות באמת עם הכשרות.
אני גם עשיתי החלקה יפנית "בהיר סנטר" והשיער התנפח כמו לא יודע מה גם לי הוא היה מהרגע הראשון חלק ביגלל המחליק ואחרי זה אחרי חפיפה פחות חלק
אחרי זה עשיתי שוב תהחלקה יפנית במקום אחר (על אותו השיער ) והשיער היה ממש חלק שפיצים אבל מתנפח כרגיל!
אני רוצה לעבור שורשים בקרוב (יש לי שורשים מתולתים) ואני ממש מתלבט איפה לעשות אצל המקום הקבוע שלי או אצל אחד המומחים בפורום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אלירן - תגובה
אלירן הרוש21/12/2011תראי בדרך כלל החלקה יפנית אמורה לצאת חלקה!!!!!
מאוד חשוב לבחור ספר שאם זה לא יוצא חלק סביר ובלי נפח שיתקן עד שתהיה מרוצה!
מאוד חשוב לדעת לאבחן שיער להחלקה לא כל סוגי השיער מתאימים להחלקה !!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אני בן ועשיתי במקום שחשבתי שאנ
קיידן21/12/2011שחשבתי שאני יקבל את מרב האיכות!!! בהיר סנטר
ככה שהוא איבחן את השער שלי לפני ההחלקה(באתי ליעוץ אבל עם כסף)(הוא היה טבעי לגמרי)
אבל השיער היה מנופח אחרי החפיפה משהו נוראי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשירים נגד נשירהhcav15/12/2011
האם יש תכשירים שטובים לצמיחת שיער ונגד נשירה שאפשר לקנות בבית מרקחת ללא מרשם רופא? ואם כן אלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשירים נגד נשירה - תגובה
זאב לוין18/12/2011אפשר לקנות תכשירים נגד נשירת שיער במספרות - לדוגמא טיפות באלאנס סקאלפ של וולה לנשים וטיפות מקסימום טוניק לגבר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת תוספת שיערפינקי15/12/2011
שלום, רציתי לדעת איך אני יכולה להוריד את התוספת שיער (דבוק עם דבק) לבד בבית ללא חומרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת תוספת שיער - תגובה
אלירן הרוש15/12/2011הי
בדרך כלל מורידים אם אציטון אבל!!!!!! תלוי איזה דבק שמת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת תוספת שיער - תגובה
אלירן הרוש15/12/2011אבל היתי מציע לך להגיע למספרה!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי שאלה לירוני14/12/2011
מה דעתכם לגבי שיער מחנות טבע על בסיס טיבעי.
הרכיבים: מיצוי מסלק סוכר,אבקת חוואר,תערובות צמחים,אקוויזיטום, סרפד, רוזמרין והדס.
בעיקרון השמפו הטיבעי טוב יותר מהכימיכלי?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש תשובה?
עופר18/12/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תשובה? - תגובה
זאב לוין18/12/2011איני יכול לענות כי אינני מכיר את החומר עליו את מדברת . בכל אופן אני תמיד ממליץ על שמפו מקצועי כי הוא זה שעושה את ההבדל הנראה לעין ותוצאות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


