מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גבר עם תלתליםעוז12/09/2012
אהלן,
מאז ומתמיד היה לי גלאח ולפני כמעט שנה החלטתי לא להסתפר יותר בתור נסיון.
עכשיו יש לי רעמת תלתלים על הראש שכבר יצאה מפרופורציות ונראית כמו פטריה ענקית.
הלכתי לספר כדי שיעשה קצת סדר בבלאגן והוא אמר לי שהוא לא יודע להתעסק עם תלתלים וצריך ללכת לספר שמתעסק בזה...
אז אולי מישהו יכול להמליץ לאן ללכת באיזור השרון/תל אביב?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבר עם תלתלים - תגובה
ארז שרביט19/09/2012בוא בכיף...נשמח
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיערהדר12/09/2012
צריכה בבקשה עזרה יש לי שיער חום שטני עם גוונים בלונדינים בקשתי מהספר שלי שיצבע לי את השיער לבלונד אבל יצא לי צבע כתום גינגי ממש לא מה שרציתי איך אני יכולה להיפטר מהצבע הזה? האם אני יכולה ל הגיע לצבע בלונד ?
ובמידה ואני ירצה לחזור לגוונים האם אפשר לעשות גוונים על גוונים או שזה יקרע את השיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי הדר,
על פי מה שתיארת מה שעשו לך נקרא "מחיקת צבע" בשפה המקצועית.
השיער עבר כמה פעולות כימיות ולכן עלייך מאוד להיזהר. במידה והשיער נשאר בריא ולא יבש, אפשר לפזר הרבה גוונים דקים על השיער, שזה ינטרל ויזואלית הרבה מהכתום, ויתן לך גוון מאוד בהיר.
כדאי מאוד לגשת למעצב שיער מקצועי, כדי להתייעץ אם ללכת למהלך כזה.
בהצלחה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש ונפוחשירן11/09/2012
חברה שלי חופפת כל יום והשיער שלה לא שומני, הוא נראה רטוב ועם ברק, ואני גם רוצה, כי השיער שלי יבש ונפוח... היא לא שמה כ-ל-ו-ם בשיער ועדיין הוא נראה ככה רטוב כל הזמן, ממש לא יבש. מה אני יכולה לעשות כדי שגם אצלי השיער ייראה לח כל הזמן ולא נפוח? קרמי לחות לא עזרו לי בכלל. אין לי שיער מתולתל. אני לא משתמשת במרכך. לפני שבוע וחצי הסתפרתי מדורג, ואיני מעוניינת בהחלקה.
אני משתמשת ב2 מסכות, פעם אחת באחת ופעם שנייה בשבוע בשנייה. הן מסכות טבעיות.
אני גם משתמשת בשמפו לשיער יבש ופגום, למרות שהספר אמר לי שיש לי שיער טוב.
שמעתי הרבה על מוצרים של קרסטס, אבל הם יקרים לי, במה אני צריכה להשתמש כדי להעניק לשיער שלי לחות? ממוצרים שיש בסופר פארם, זה אפשרי? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש ונפוח - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי שירן,
דבר ראשון כל אדם הוא מקרה שונה. לחברה שלך יש את סוג השיער שלה, ולך יש סוג שיער שונה, ולכן לא כדאי להשוות.
באשר למוצרים- המוצרים בסופר פארם הם מוצרים מסוימים, אני יכול לדבר על המוצרים המקצועיים בהם אני משתמש- לוריאל פרופסיונל וקרסטאס. אלה מוצרים באיכות גבוהה ולכן אני ממליץ עליהם.
יש מוצרים של קרסטאס ושל לוריאל פרופסיונל שיכולים לתת לך מענה מצוין.
שנה טובה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער משחור לבלונדברברה11/09/2012
אני העברתי את שיערי בכל הצבעים ולפני קצת יותר מחצי שנה צבעתי לאדום ואחריו לשחור בהפרש של שבוע בערך.
אחרי זה לא צבעתי תקופה ארוכה ולפני כחודש צבעתי שוב לשחור והסתפרתי ועכשיו אני רוצה לעשות בלונד ואני חושש ממה שיקרה לי לשיער..
איך אפשר לעשות את זה בצורה בטוחה בלי להיראות כמו אפרוח בהתחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער משחור לבלונד - תגובה
אלירן הרוש11/09/2012תראי אני לא ממליץ לעבור משחור לבלונד זה מאוד קשה!! וברוב המיקרים השיער נפגע):
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהרעות10/09/2012
שלום,
יש לי שיער חלק, מעט גלי (לא חלק ממש אבל לא מתולתל).
אני עושה פנים מדי יום ודיי נמאס לי מהפנים ולא בא לי לבזבז זמן מיותר בבוקר.
חשבתי לעשות החלקה אבל אני לא רוצה להרוס את השיער שלי כי זה ממש לא חובה במקרה שלי.
יש כל כך הרבה סוגי החלקות מה אתם יכולים להמליץ לי - השיער שלי ממש לא בעייתי (זה דיי שריטה שלי).
אשמח לקבל תגובות.
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי רעות,
יש אפשרות להשתמש במחליקי שיער קרמיים, זה יקצר את זמן יבוש השיער, מחליק את השיער ומאפשר עיצוב שמחזיק לאורך זמן.
זה תחליף מומלץ במקום הפן.
האופציה הבאה היא החלקה, אבל נסי קודם את המחליק הקרמי
גמר חתימה טובה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש ונפוחרות10/09/2012
שערי יבש ונפוח וצבוע. שבועיים לאחר הצביעה כבר יש לבן זכוכית. שערי מגיע עד הכתפיים. שאלתי מה לעשות עם הנפיחות כי כשעתיים אחרי מריחת לחות הוא שוב מתנפח. אולי אם אסתפר על שיער יבש הוא יהיה פחות נפוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש ונפוח - תגובה
ארז שרביט19/09/2012ניתן להפחית נפח בשיער על ידי מספר פעולות.
החלקות כימיות (שאני לא ממהר להמליץ עליהן), בחירת קו תספורת שמאפשר בעיצוב שלו הורדת נפח. שלישית- שימוש בחומרי טיפוח ועיצוב איכותיים המיועדים ספציפית להתמודדות עם שיער נפוח
בהצלחה
גמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשרנה09/09/2012
שלום רב,
השיער שלי תמיד היה הדבר האהוב עלי אבל בעייתי..
השיער שלי יבש מאוד למרות שאני לא משתמשת בפן\מחליק\צבע שיער.
אני משתמשת בשמפו ומרכך לשיקום השיער שיהיה יפה ובריא. אחרי זה אני שמה מסיכה לשיער שהיא גורמת לו ליהיות רך ונעים ואחרי שהוא מתייבש אני שמה לו טיפות סיליקון בקצוות ולמרות כל ההשקעה הוא מאכזב אותי כל פעם מחדש. אני חופפת פעמיים בשבוע ולמרות זאת הוא ניראה לי מלוכלך שזאת גם בעיה..
ולא ליפני הרבה זמן קיבלתי עוד כאפה,נשירה עצבנית. מה לעשות?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש - תגובה
ארז שרביט10/09/2012רנה,
נתחיל מעניין הנשירה- תבקשי מרופא המשפחה לעשות בדיקות דם, אולי חסר ברזל, מה שמשפיע מאוד על נשירה, ואולי בעקבות בדיקות הדם יכול רופא המשפחה להתאים לך תוספי תזונה.
אני ממליץ שתשתמשי בחומרים איכותיים ומקצועיים לשיער יבש, רצוי מאותה סדרה, אני אוהב להשתמש במוצרים של קרסטאס, זו החברה המועדפת עלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי צבע שיערdana09/09/2012
היי
יש לי שיער צבוע חום כהה, אני רוצה מעט להבהיר את הגוון. האם צבע בלונד על חום כהה יכול לעזור לי.
תודה מראש
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי צבע שיער - תגובה
ארז שרביט09/09/2012הי דנה
צבע אינו מבהיר צבע, רק הבהרה מבהירה צבע.
אני, בלשון המעטה, לא ממליץ לעשות צבע על צבע.
מה שניתן לעשות, זה לא לצבוע את הקצוות, לעשות צבע רק בשורשים, בחצי טון כל פעם בהיר יותר, וכך לאט לאט להבהיר את גוון השיער
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסרוקות לשיער מתולתלתמר09/09/2012
יש לי שיער מתולתל מאד. אני מנסה כל תסרוקת אפשרית אבל השיער שלי מתכווץ לבקבוקים כלפי מעלה ויוצר תסרוקת ילדותית ולא מחמיאה לתווי הפנים שלי. הייתי שמחה אם היית יכול ייעץ לי כיצד לשמור על השיער שלי בתסרוקת קבועה שלא תתכווץ לי ואיזה תסרוקת יכולה להתאים ליום יום עם שיער מסוג כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי תמר-
נינה09/09/2012רק פתיחת תלתלים תעזור לך שהתלתלים לא יתכווצו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתיחת תלתלים פוגמת ביופי של התלתל?
תמר09/09/2012יש לי תלתלים מהמהמים השאלה אם זה משנה אותם בצורה משמעותית או אפילו הורס אותם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תעשי פתיחת תלתלים. הורס את השיער
קוקי17/10/2012פתיחת תלתלים יותר גרועה מהחלקה. אם יש לך תלתלים יפים אל תיגעי! הפתיחה מייבשת את השיער והופכת אותו לשביר ובעל מראה של מטאטא. מאוד לא מומלץ. מניסיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזקים מפןעמית06/09/2012
שלום, אני עושה פן פעם בשבוע כבר כמה חודשים השיער שלי מתפצל בקצוות ולפעמים גם ממש באמצע השיערה ואני לא רוצה להסתפר כי כבר עשו לי דירוג בשיער ועכשיו גם ככה כל השיער שלי באורך לא אחיד! השיער שלי שחור ואם מתסכלים עליו באור שמש הוא נראה פשוט חום-אדום בגלל שהוא נשרף וזה נראה ככה מהשורש!
אפשר לשקם את השיער המפוצל ואם לא ניתן אז לפחות מבחינת הצבע שלו (השריפה מהחום)? ואיך אני מונעת את זה בעתיד?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עמית-
נינה08/09/2012אי אפשר לשקם שיער מפוצל , כדאי לך לגזור את השיער המפוצל כי אחרת כל השיער יתפצל!!! הפיצול מטפס למעלה לאורך כל השערה!!! לגבי הגוון האדום שיש לך בשיער תוכלי לעשות שטיפה בשיער בצבע שחור ואז הגוון האדום יעלם.. לאחר שתגזרי את הקצוות המפוצלים תטפלי ותטפחי את השיער בשמפו+מסכה איכותית עדיף ורצוי את של קרסטס נותן תוצאות הכי טובות ומידיות.. ופן אל תעשי לבד לכי לבעל מקצוע שיעשה לך פן כי את בטח מצמידה את הפן לשיער ושורפת אותו.. מפעם בשבוע לא אמור להיות לך קצוות מפוצלים שעושים פן.. וככה תשמירי על השיער שיהיה בריא ולא יתפצל שוב..וחשוב לגזור קצוות לפחות ס"מ פעם בשלושה חודשים בשביל שיגדל בריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהגנה מפני הפן-
נינה08/09/2012מומלץ לשים נקטר טרמיק של קרסטס לפני הפן .. הוא מגן מפני חום הפן מנזקים וגם מזין את השיער דרך החום מומלץ מאוד ומוצר חובה שיהיה לכולן שעושות פן בשיער ורוצות לשמור ולהגן על השיער..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזקים
עמית09/09/2012אבל אני עושה פן כל שבוע אצל ספר! אני לא יודעת לעשות פן לעצמי...
חשבתי להחליף אותו כי הוא באמת מצמיד לי את הפן ממש לשיער, אבל שאר הספרים שהייתי אצלם אומרים לי כל הזמן דברים אחרים, אחד לא מפסיק לחפור לי לעשות החלקה (ואני לא רוצה בשום אופן), השני עושה לי פן על שיער רטוב אבל מרחוק וטוען שזה כמו גיהוץ אדים, ואצל אף אחד השיער שלי לא מחזיק פן כמו אצל הראשון שאחרי פן שלו השיער שלי נשאר חלק לגמרי ולא מעוגל בקצוות...
הנקטר תרמיק ימנע גם את הגוון השרוף של השיער? (האדום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק עוד שאלה אחת
עמית09/09/2012אם אפסיק לעשות פן פעם בשבוע או אמצא ספר נורמלי שלא יצמיד לי את הפן לשיער והפן אשכרה יחזיק מעמד ולא יתעגל בקצוות עוד שאני במספרה, כמה זמן יקח לשיער להשתקם בערך (לא מבחינת הצבע שלו, אני יודעת שהשיער שלי יהיה שחור לגמרי רק אם החום של הפן יפסיק לשרוף לי את השיער והוא יגדל כמו שצריך מהשורש)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד אני נפטרת משטיפה הכי מהר שאפשרgk05/09/2012
אתמול עשה לי הספר גוונים בלונדינים עליהם עשה שטיפה חומה שיצא שטני. יצא לטעמי כהה מאוד. ואני מעוניינת להפטר מהשטיפה. יש לי אירוע בשישי.
כיצד אני עושה זאת הכי מהר שאפשר? לכמה חפיפות שער אזדקק כדי להוריד מעט את השטיפה. אין לי בעיה להיכנס לחפופ את השער 10 -15 פעמים ביום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיפה
אנג'לה טטרו06/09/2012יש חומר מיוחד שמוריד את השטיפה אבל בשביל לעשות צריך לראות שהשיער אכן מתאים גשי למעצב שיער שאת יודעת שהוא מיקצועי ויודע לעשות מה שצריך .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשקשיםאורנה03/09/2012
רופא העור נתן לי שמפו (רפואי) לטיפול בקשקשים,וזה בא בבקבוק קטן כזה,ואני יודעת שזה נועד לטפל בקרקפת,ואם אני אשים כמות שמפו שמספיקה לכל השיער אז הבקבוק יגמר תוך שתי חפיפות ולא יטפל בבעיה.
אז רציתי לדעת,האם זה בסדר לחפוך עם השמפו שהוא נתן ולאחר מכן לשים את השמפו הרגיל שלי בשביל שאר השיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אור
אנג'לה טטרו06/09/2012רופא המליץ לך על שמפו עדיף שתשתמשי במה שהרופא המליץ ,אם את רוצה לשלב עוד שמפו את יכולה לא ברגיל יש לשוורצקוף שמפו מיוחד לטיפול בקשקשים את יכולה לשלב כמובן ביעוץ רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטDAVID03/09/2012
שלום לצות המכובד
אני מתלבט איך לשנות את מראה שערי.אני בן 43 בעל שיער קצר לבן מאחורובצדדים ומקדימה אפור.מכיון שאינני רוצה להראות מגוחךכמו שאני רואה הרבה גברים צעירים ממני צובעים והתוצאות מחרידות,רציתי לדעת אם יש אפשרות לצבוע רק בצדדים ומאחור אבל אם רשום להשאיר את החומר 5דקות ,אני אשים אותו 2-3 , רק בצדדים , מאחור, ומעט בקדמת הראש, על מנת לא לצבוע אלא לנסות"לשחזר" את הגוון שלפני שהאפרתי ו-היה חום.בכלל אני מפחד משינוי ,אשמח לשמוע אם התהליך שצינתי בא בחשבון ואשמח לכל עצה לאור המצב שהבאתי
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתלבט - תגובה
ארז שרביט09/09/2012הי יניב,
אם זו הפעם הראשונה שאתה מתכוון לעשות שינוי, הייתי ממליץ לך, לפחות בפעם הראשונה לגשת למעצב שיער מקצועי ולהתייעץ איתו פנים מול פנים.
נסיון בעבודה ביתית עם צבע עלול להוליד תוצאות לא רצויות (כמו שכתבו כאן בשבוע שעבר בפורום), כך שלפחות בפעם הראשונה- כדאי ומומלץ לגשת למעצב מקצועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבן בגיל צעירמאור02/09/2012
שלום,
אז ככה מגיל 13 בערך אני סובל משערות לבנות..
כיום אני בן 17,והשיער הלבן מופיע יותר על הראש.
חיפשתי הרבה דרכים מה לעשות, ולא מצאתי בגלל זה אני פונה אליכם כי אתם מומחים.
המון אנשים אמרו לי לא לצבוע, כי זה יפגע עוד יותר.
אבל זה נורא מפריע לי השיער הלבן, במיוחד בגיל כה צעיר.
יש איזה פתרונות חוץ מלצבוע את השיער..?
אולי לפחות קצת לטשטש אותם,כי כמו שאמרתי זה נורא מפריע לי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתקדמים לשיער אפור
יצחק כהן03/09/2012הי אם יש לך רק מעט שיער לבן, אחד מהטיפים שאני יכול לתת לך הוא להשתמש בעפרונות צבע לשיער בגוון הצבע שלך או בהיר במעט ממנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער לבן-
נינה03/09/2012לא הייתי מציעה לך להשתמש בעיפרון צבע כי הוא מלכלכך, אתה יכול לגעת בטעות בשיער ואח"כ בפנים ואז יש לך צבע בפנים [ מנסיון] כדאי לך לעשות שטיפה בשיער בגוון שלך ,שטיפה לא מזיקה לשיער !, דרך אגב עם העיפרון צבע כל חפיפה זה יורד סתם מעצבן עוד סיבה טובה שעדיף לך לעשות שטיפה בשיער מאשר כל פעם למרוח את העיפרון המעצבן הזה בשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
מאור07/09/2012מז"א שטיפה בשיער?
את מתכוונת,לצבע חפיפה?
אם לא אשמח,אם תסבירי לי איך אני עושה שטיפת שיער.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מאור-
נינה08/09/2012אני עושה שטיפת צבע בשיער , אני מורחת רגיל את השטיפה כמו צבע מחכה 25 ד' ואז חופפת ... תקנה את השטיפה של לוריאל .. הצבע יורד בחפיפות ופחות מזיק מצבע לשיער ונותן ברק חזק לשיער. תקנה כבר מחר ואל תקשיב לאנשים שאומרים לך לא לצבוע.. אני מכירה מלא כמוך שצובעים ומרוצים מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו-
נינה08/09/2012יש צבע מיוחד שמיועד לגברים תברר על זה בסופר פארם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו לשיער יבש לבנותיאיר31/08/2012
איזה שמפו הכי טוב אתם מצעים לשיער יבש לבנות בבקשה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמפו הכי טוב לשיער יבש -
נינה01/09/2012בן סטין 2 של קרסטס תוצאות מידיות כבר בחפיפה הראשונה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


