מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התלבטות- להשאר על פאנים או על החלקה12327/01/2012
יש לי בעיה שמאוד מקשה על החיים שלי ..
יש לי שיער מתולתל והוא היה יפה אבל היה לי מאד קשה להסתדר איתו , אז החלטתי לעשות החלקה יפנית לפני כמה שנים
מכיוון שהשיער היה מאוד שרוף ההחלקה יצאה זוועה וזאת הטעות הכי גדולה שעשיתי ..
בינתיים החלטתי לחזור לתלתלים אבל כמובן שצריך לחכות שנים עד שהשיער יצמח ...
עכשיו אני נמצאת במצב שחצי מהשיער שלי הוא טבעי תלתלים והחצי השני הוא השיער היבש המגעיל שנשאר מההחלקה היפנית
אני לא יכולה להסתפר כי השיער המתולתל עדיין ממש קצר ויש לי עוד כמה שנים עד שאהיה מוכנה להסתפר ...
אז בינתיים אני חיה על פאנים, כל יום .....וזה מייגע וגם הורס לי את השיער החדש שצומח ואני כבר לא יודעת מה לעשות בשנים האלה עד שהשיער יצמח..
הספר הציע לי החלקה ברזילאית, והוא אמר שתוך כמה חודשים זה גם ככה יחזור למצב הטבעי שלו, אבל השאלה איך זה יראה עכשיו? זה יפטור אותי מלעשות פאן? זה יראה נורמלי בכלל על החלק שצמחו תלתלים רגילים ? אני מוכנה להשקיע את הכסף אם התוצאה באמת תהיה טובה .. צריכה פתרון לשנים הקרובות עד שהשיער יצמח ...
תודה רבה לעונים ! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
**27/01/2012כתבת שאת מעוניינת לחזור לשיער מתולתל, אז ממש לא כדאי לך לעשות החלקה וגם לא פן בשיער , כי מרוב שימוש מרובה בפן +לעבור 2 החלקות ,השיער שלך ישתנה ,המרקם שלו ישתנה, רוב הסיכויים שהוא לא יחזור להיות מתולתל הוא יהפוך להיות גלי נוטה לחלק.. לא הייתי ממליצה לך לעשות החלקה מכיוון שאת מעוניינת בשיער מתולתל, עדיף שתפסיקי להחליק את השיער עם הפן ואחרי חפיפה תשימי מוס שיחזור להיות מתולתל עד שיארך ותגזרי את השיער שנשאר מוחלק מההחלקה היפנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן ..
12328/01/2012אבל כתבתי שזה יקח עוד שנים עד שהשיער יצמח.. בינתים , בשנים האלה אני מאוד סובלת .. כמו שאמרתי אני חצי על שיער חלק וחצי תלתלים (והחצי של השער החלק הוא די ג'יפה) אז אולי ההחלקה הברזילאית תעזור? לבינתיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפנית קרקפת חלשהחן26/01/2012
היי יש לי שאלה עשיתי החלקה לפני כחודשיים בערך ויש לי שאלה כאלו יש לי למעלה בתחילת השערה השערה פשוט נתלשת לי מה עושים במצב כזה ממש כאלו השערה נתלשת לי והיא מאוד חלשה ולפני זה הוא לא היה כזה חלש היה לי שער מתולתל ומקורזל נורא כאלו ומלאה כיום השערה פשוט נתלשת לי מה עושים במצב כזה ? האם השער יגדל ויחזור לכמו שהוא היה לפני זה ?כמה זמן בערך לוקח לחזור לשער הרגיל ?הם כאלו הקוצים האלה שיש לי יחזרו להיות שער רגיל כי זה נירא כאלו שהשער מת ולא יצמח יותר .אשמח עם תוכלו לעזור לי בהקדם האפשרי בתודה מראש חן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חן-
**27/01/2012איזה החלקה עשית? את עשית את ההחלקה בעצמך? או שספר מקצועי עשה לך את ההחלקה? וצריך לבדוק ממה השיער נחלש לך ונושר אם זה כתוצאה מההחלקה או בגלל שאולי חסר לך ויטמנים, ועוד שאלה האם לפני שעשית את ההחלקה היתה לך נשירת שיער ? כי אם כן אז הנשירה מחמירה יותר אחרי ההחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה להחלקה
ליטל פרץ27/01/2012את החלקה עשיתי אצל ספר מקצועי ועשתה לי העובדת שלו את ההחלקה היא אמרה לי שהוא עושה לי החלקה יפנית וזה הכל . האם זה טעות?
שעשיתי אצלו אני התקשרתי אליו והוא אמר שאין מה לדאוג וכלזה ?מה אני אמורה לעשות במצב שכזה האם אני אמורה לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליטל-
**27/01/2012יכול להיות שהנשירה בשיער היא אולי בגלל שאולי לא התאים לך ההחלקה היפנית לסוג שיערך האם שיערך היה פגום ושרוף ומובהר לפני ההחלקה? כי אם כן השיער עלול להפגע יותר ולהגיב בנשירה מאסיבית! הכימקילים בהחלקה עלולים לגרום לשיער להיות שברירי. או שייתכן שחומר ההחלקה נשאר זמן רב מידי בשיער ובגלל זה נגרמה הנשירה , או מרגישות הקרקפת לחומר ההחלקה גם בגלל סיבה זו יכול להיות נשירה, רוב הסיכויים ששיערך יחזור לצמוח ולחזור לקדמותו. עלייך לטפל בו בשמפו+אמפולות נגד נשירה, ומומלץ לחפוף כל יום את השיער כאשר יש נשירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הטיפול בנשירה-
**27/01/2012אני ממליצה לך בחום את השמפו של קרסטס+האמפולות שלהם- מסא'ג אנרגטי הוא מונע נשירה ומחזק את השורשים!!! מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל בין סרום לסיליקון בשיער?שיראל26/01/2012
ואיזה חברה הכי טובה ? תודה מראש על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שיראל-
**27/01/2012ההבדל בין סרום לסיליקון: הסרום טיפולי בעיקר לקצוות מפוצלים\יבשים.. והסיליקון יותר משמן את השיער.. עדיף לשים את הסרום שמטפל בשיער וגם נותן ברק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה השיער שלי לא מתנהג בטבעיותאילן25/01/2012
השיער שלי עבר יפנית והוא לא מתנהג בטבעיות
זאת אומרת נגיד שאני מזיז את הראש השיער לא זז כמו שיער חלק גלי טבעי
השיער כיאלו דבוק לשיער... וזה מרגיש לא טבעי
וחרב לי העולם, השיער שלי אחרי חפיפה ראשונה היה גן עדן רך נעים חלק לא מתנפח בשיט
ממש חשבתי שקרה נס עישתי בחנוכה...
וכבר בחפיפה השניה התוצאה נראת אחרת מרגיש שהוא קצת מתנפח
למה זה ככה?
(אני מייבש עם מייבש שיער אחרי מקלחת ואז שם שמן מרוקאי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אילן-
**27/01/2012אם השיער מתנפח לך אחרי ההחלקה , אז ההחלקה כושלת ולא בוצע על ידי ספר מקצועי , כי ההחלקה מורידה את הנפח בשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי כוכביות
אילן29/01/2012ההחלקה הפעם ביכלל לא היתה כושלת והשיער לא כזה מתנפח אחרי החפיפה!
אבל בבקשה תתיחסי לשאלות ששאלתי למה הישער שלי לא מתנהג בטבעיות?
הנושא מעוד מפריע לי
אני מרגיש כיאלו יש לי שיער יותר גרוע מפאה:( כיאלו פאה מתנהגת יותר טבעי
אני לא מבין למה יש לי קבוצות שיער מחוברות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה השיער שלי לא מתנהג בטבעיות - תגובה
זאב לוין29/01/2012אם השיער מרגיש שהוא דבוק לראש זה יכול להיות תמתין שיצמח טיפה שורש .
לגבי תוצאת ההחלקה יכול להיות שהיא לא התבצעה כמו שצריך אבל קשה לי להגיד מבלי לראות - אתה יכול לגשת למעצב השיער ולהתייעץ איתו להגיד לו שאתה לא מרוצה מהתוצאה להסביר לו למה .
יכול להיות שאתה צריך תיקון החלקה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשיר Glatt.סער25/01/2012
שלום,
רציתי לשאול על החלקת שיער של תכשיר בשם "Glatt" של "Schwarzkopf".
1. האם זאת נחשבת החלקה טבעית?
2. עד כמה זה מחליק את השיער? הבנתי מהספר שלי שהשיער חלק בזמן שהוא רטוב, אבל כשהוא מתייבש הוא כבר לא יהיה חלק. במידה ואני רוצה לשמור עליו חלק גם לאחר שהוא מתייבש, אני צריך לשים קרם לחות לשיער. זה נכון?
3. במידה והחומר פגע לי בקרקפת, האם יהיו לי צלקות, נשירה לצמיתות, או כל בעיה אחרת?
תודה מראש,
סער.
נ.ב
אני לא יודע אם זה נחוץ, אבל זה לא יזיק. אורך השיער שלי הוא בין 10 ל-15 ס"מ.
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סער-
**25/01/2012ההחלקה של שוורצקוף גלאט היא החלקה טבעית המבוססת על קרטין, אחרי חפיפה השיער שלך כן יהיה חלק יותר וישר יותר, שאלת אם זה נוגע בקרקפת אז זה מסוכן ויכול לגרום לקרחות, עדיף לך לגשת לבעל מקצוע ולעשות אצלו את ההחלקה, שלא יגרם לך נזק בלתי הפיך לשיער, ובכלל אם אתה שוקל לעשות החלקת שיער אז עדיף את ההחלקה היפנית!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
סער25/01/2012תודה על התשובה המהירה. אבל יש דברים שעדיין לא ברורים לי. איך יכול להיות שעדיף החלקה יפנית מאשר החלקה טבעית? הרי יפנית זה עם כימיקלים, וזה לא בריא לשיער הרי. ועוד דבר... אמרת שהשיער כן יהיה חלק יותר אפילו אחרי שהוא יתייבש (בלי לשים קרם לחות)... אז השאלה היא עד כמה הוא יהיה חלק? חלק-חלק? כמו שיער חלק טבעי? כמו החלקה יפנית? מוריד את הנפח או לא מוריד?
ושכחתי לציין בקודם... השיער שלי גלי, אז אני לא חושב שצריך כימקלים חזקים כמו לשיער מתולתל ואני חושב שהחלקה טבעית תספיק. אבל אני רק משער, אני לא באמת מבין. בגלל זה אני שואל.
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי סער-
**27/01/2012ההחלקה היפנית היא הכי טובה משאר ההחלקות, ואם תחליט לעשות את ההחלקה של שוורצקוף בשום פנים ואופן אל תעשה את זה בעצמך או תתן למישהו לא מקצועי לבצע את ההחלקה !!! שלא יגרם לך נזק לשיער! לך לספר מקצועי שיראה את שיערך וימליץ לך איזה החלקה מתאימה לך ושהוא יעשה לך את ההחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלת-
**27/01/2012אם זה מוריד נפח ההחלקה של שוורצקוף אז כן היא מורידה נפח, ולאחר ההחלקה השיער שלך ישאר חלק גם בלחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. שאלה אחרונה
סער30/01/2012במידה וארצה ללכת על יפנית, יש לך מקום להמליץ לי עליו באיזור המרכז. כי אני ממש לא מבין.
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
סער08/02/2012תודה רבה! עזרת לי מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו יוכל לענות לי בבקשה לוריאל קרסגלית24/01/2012
קרסטס רזינטס עושה לי אלרגיה ולא מתאים לי.
אני מתכוון לקנות לוריאל לשיער דק
רציתי לדעת עד כמה יש אבדל עם בכלל ?
פשוט אני רוצה את הטוב ביותר שיש אבל קרסטס עושה אלרגיה באסה!!
יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו בבבקשה!!
אסי25/01/2012משהו בבבקשה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי צביעת שיערנטלי24/01/2012
הי שלום!
אני רוצה לצבוע את שיער לצבע שחורפחם,
אני מפחדת מהחומרים הכימים
ואני אשמח אם תוכלו להגיד לי איך אני ידע שאני רגישה להם לפני הצביעה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נטלי-
**25/01/2012עדיף לך לעשות שטיפה בשיער ללא אמוניה, ותבדקי בחלק קטן מהשיער אם את רגישה לחומר לפני שתצבעי את כל השיער, ועדיף לך לצבוע לשחור כחול מאשר הפחם כי השחור כחול נותן יותר ברק לשיער הוא נראה יותר מבריק מהשחור הפחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכותבת..
נטלי25/01/2012תודה על תגובתך..וסליחה על הבורות מה זה אמוניה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטלי-
**25/01/2012ההבדל בין שטיפת צבע לצבע רגיל היא באחוז החמצן שמוסיפים לצבע , בצבע רגיל לצבע שחור בצבע רגיל שמים 6% חמצן ובשטיפה שמים 3% אחוז חמצן, השטיפה לשיער מזיקה פחות מהצבע הרגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה הנכונה לנטלי!!!
===25/01/2012אמונייה זה גז שנקרא PPD והינו חומר שיוצר רגישות מסויימת לאנשים מסויימים ואפשר גם חלילה למות מזה וקרה מקרה לא מזמן של מוות אך צבע ללא אמונייה הוא בטיחותי יותר ולא גורם לייבוש השיער ןשלא יבלבלו לך את השכל עם כל השטויות שממלאים פה את הפורום בושה לאותה תגובה שמעליי שנתנה לך תשובה שלא קשורה לכלום!!! חוסר ידע משווע!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל-=== ששווה גרוש מבחינת ידע----
**26/01/2012כתבתי את ההבדל בין צבע לשטיפת צבע , יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא !!!! השם ירחם עליך!!!! תקרא שוב את התגובה שלי לאט לאט איזי איזי.... ותראה שכתוב ההבדל בין צבע לשטיפה... ולא כתוב הסבר מה זה אמוניה!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לבחורה שמגיבה
שיראל26/01/2012בכינוי ** את לא צריכה להתרגש מכל טמבל שבאמת יש לו בעיה בהבנת הנקרא , ולא הבין את תשובתך חחח יש לך ידע נרחב בנוגע לשיער ,אני תמיד קוראת את התגובות שלך ופועלת לפי ההוראות שלך! ישר כוח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתגובה הולמת לטיפשות וחסרת ידע...
===27/01/2012הנה התשובה שלך לנטלי:
(ההבדל בין שטיפת צבע לצבע רגיל היא באחוז החמצן שמוסיפים לצבע , בצבע רגיל לצבע שחור בצבע רגיל שמים 6% חמצן ובשטיפה שמים 3% אחוז חמצן, השטיפה לשיער מזיקה פחות מהצבע הרגיל.)(הנה התשובה שלך ממני.) עכשיו תקראי באיזי שלך מה כתבת רק שלפחות את יודעת לכתוב ורק חבל שבין מה שאת חושבת לבין מה שאת כותבת ההבדל הוא כל כך גדול שאין מנוס מללכת להבדק אצל מומחה....
טיפשי מה שכתבת ואין כל קשר בין זה לבין המקצוע שבחרת...את לא שם בכלל ואין לך מושג בשיט מה את כותבת חוץ מלהמליץ לכולם פה בפורום על מוצרים שכל אחד יודע בדיוק על מה את מזבלת.....יאלללה תתקדמי אחורה!!!!
ולשניה זה יפה לפרגן רק כשיודעים על מה ולא נראה שאת יודעת משהו חוץ מללבות אש על משהו שבכלל אין ניצוץ של חכמה כי בור נשאר בור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחח איזה מבריק אתה היום-
**27/01/2012השתנת נגד הרוח???. חחחחח לך אין מושג בשיט מה אתה כותב רוב התגובות שלך פה אתה שולח את השואלים לבדוק באינטרנט את התשובה לעשות חיפוש חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב הפעמים שקראתי את השטויות שלך
**27/01/2012כתבת לחפש באתר אטרקטיבי, ושלא נדבר שהצעת לבחורה אחרי טיפול כימותרפי לעשות החלקה בשיער שזה אסור בתכלית האיסור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לך לישון על האף... ואין טעם להתווכח עם טיפשים לא אענה לך ... תן עוד "עצות טובות" לשואלים ושבת שלום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חוזרים בשורשי השיערד23/01/2012
שלום רב,
מידי כמה ימים יש לי כאבים ממש בשורשי השיער
אני לא הולכת עם שיער אסוף במהלך היום ושיערי פזור גם בלילה
לפני כשנה וחצי החלמתי ממחלת הנשיקה והתופעה הזאת התחילה מאז.
זה מאוד מציק ומפריע
מדוע זה קורה? ולמה התופעה חוזרת על עצמה כל הזמן?
האם יש לזה טיפול כלשהו?
קראתי משהו על פעולת יתר של בלוטות חלב או קרקפת שומנית, אבל מעולם לא סבלתי מהתופעות האלה.
מה בעצם אומרת פעולת יתר של בלוטות חלב?
אשמח לתשובה מהירה
המון תודה
והמשך יום מקסים,
ד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חוזרים בשורשי השיער - תגובה
זאב לוין23/01/2012אני חושב שהשאלה שלך מתאימה יותר לרופא עור מאשר למעצב שיער
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתרון לכאב
אריאלה23/01/2012שלום
כאבים בשורשים של השיער יכולים להעיד על שימוש בשמפו עם חומציות לא מאוזנת, או עתיר בSLS. שתי התופעות האלה יכולות להזיק מאד לעור הקרקפת ולגרום לכאבים בשורשים.
תנסי להשיג אמולסיה (הידרוסול) של רוזמרין, ואולי להחליף את השמפו לשמפו איכותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו
ד23/01/2012אני דווקא חופפת בשמפו טבעי, מעולה (וסופר יקר לצערי) המיועד לשיער יבש.
שמפו מצמח הסרפד...
והתופעה התחילה לפניו, זאת העצם הייתה הסיבה שהתחלתי להשתמש בו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש מצב אני מדבר איתך באופן פרטיאסי21/01/2012
** יש מצב אני מדבר איתך באופן פרטי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שלום-
**27/01/2012בכיף , אבל לא אכתוב פה את המייל שלי ופרטים אישיים, אז הכי בטוח אתן לך את מ"ס האייסי שלי--583315006
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**28/01/2012סורי שכחתי שמחקתי ממזמן את האייסי, אבל אתה יכול לשאול אותי פה , או לכתוב לי תמייל שלך ואני יחזור אליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטובב
אסי28/01/2012זה כבר לא רלוונטי תאמת ..
אז ככה קניתי קרסטס וגם מוצרי לוריאל והם עושים לי גירודיםם של ממש בשיער ובכול הגוף !
אבל האיכות שלהם ממש ממש טובה ! כמו שאמרת כמה רמות מעל כולם ..
שוורצקוף זה מוצר מצוין עושה תשיער חלק מראה בריא והכול אבל
השיער ניהיה ממש ממש עווה! שאני ממש לא אוהב!
אז רציתי לדעת עם יש חברות שהם ברמה של קרסטס לוריאל ?
ומה עם פול מיטשל איך הם לאומת קרסטס ?
פשוט גם ראיתי שיש להם רק שמפו לשיער דק ואין מסכה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע טוב-
**28/01/2012חבל מאוד שהמוצרים של קרסטס לא מתאימים לך , כי הם באמת הכי טובים שיש, אבל גם המוצרים של פול מיטשל טובים, ושל וולה, אבל הייתי ממליצה לך לקנות את השמפו חמאת שיאה לשיער דק של סרינה קיי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודרך אגב- המסכה לשיער דק של
**28/01/2012סרינה קיי מעולה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאמת
אסי28/01/2012saryna key קראתי קצת על המוצרים שלהם יש תגובות מאוד טובות בחול
אבל תאמת שאין הרבה מידע ...
אז אני קצת חושש אז רציתי ללכת לכיוון פול מיטשל שכן יש הרבה מאוד מידע.
ראיתי הרבה תגובות טובות על השמפו לשיער דק
אבל הגיוני שאין מסכות ? ראיתי שיש מסכה אחת לכול סוגי השיער
הגיוני ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהרויטל20/01/2012
היי,
יש לי שיער מתולתל,אני כבר 5 שנים בערך הולכת רק עם פאנים. לפני כ3 חודשים הסתפרתי לתספורת קארה ואני מוצאת את עצמי עושה מחליק כל יום....(כי השיער קצר - מגיע כמעט עד הכתף ואני לא מצליחה לעשות פאן בעצמי) אני חוששת לעשות החלקה מאחר ויש לי נשירה חזקה, וכי השיער שלי יבש. בנוסף עד לפני 8 חודשים הייתי עם גוונים בלונדיניים.
המליצו לי לעשות החלקה של יוקו סיסטם או של ננו קרטין.
1.מה הכי מומלץ?
2.האם יש תופעות לוואי?
3.בנוסף כשאני אהיה אצל הספר איך אני אדע שהוא אכן משתמש בחומרים הנכונים? ושהוא לא עובד עליי ומשתמש בחלקה לא איכותית או שהוא מוהל את החלקה האיכותית במים....
תודה רבה על העזרה! :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רויטל-
**21/01/2012לא כדאי לך ולא מומלץ לעשות החלקה שיש נשירת שיער חזקה! אחרת הנשירה רק תחמיר יותר, תמתיני עד שהנשירה תעבור! את צריכה לבדוק ממה יש לך נשירה, תעשי בדיקות דם אולי חסר לך ויטמנים, ותטפלי בנשירה בשמפו+אמפולות נגד נשירה, הייתי ממליצה לך לשים קרם החלקה זמנית לפני הפן זה יקל עלייך לעשות פן והשיער יהיה חלק יותר! והפן ישמר לך ויחזיק מעמד עד החפיפה הבאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
זאב לוין23/01/2012המלצה שלי רק יוקו סיסטם !
קודם כל את צריכה לעבור טסט על השיער - בחלק האחורי של השיער לראות איך הוא מגיב ובמידה והכל בסדר ממשיכים להחלקה המלאה .
את מוזמנת להכנס באתר של יוקו סיסטם ולראות אילו מספרות מורשות עובדות איתם באיזור מגורייך . אני מבטיח לך שהמספרות האלו לא מוהלות את החומר ולא שמות שום מחליף .
מוזמנת להגיע אליי ליעוץ .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער - יפנית בהריוןמיקי17/01/2012
הי, שמי מיקי, בת 30, שבוע 28 (חודש 7) רציתי לדעת אם בטוח לעשות החלקה יפנית מסוג יוקו בהריון. עקב החשיבות הברורה, רק מי שיודע בוודאות תשובהמדעית ורפואית שיענה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק לאחר הלידה...
===17/01/2012תשובה מדעית:אין בעיה כלל אם כי לא מומלץ מאחר והשיער רגיש לאחר ההחלקה ובטח במהלך הלידה ובאישפוז לכן לא מומלץ כלל לעשות כדי לשמור על השיער מומלץ ורצוי רק לאחר הלידה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק לאחר הלידה... - תגובה
זאב לוין19/01/2012ניתן לעשות החלקה יפנית בזמן ההריון . רק לוודא שזו אכן החלקה יפנית וללכת למישהו מקצועי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה אבל למי שבאמת יש לו ידעאסי17/01/2012
שלום לכולם:)
יש לי שאלה אבל למי שבאמת יש לו ידע רחב ויוכל לתת תשובה מדויקת
אז ככה קניתי שני מוצרים קרסטס ווליום אקטיב מסכה ושמפו.
הסיבה יש לי שער דק בא לי לטפח אותו בשביל מראה טבעי ויפה ובלי כול מיני חומרים שמפו ומסכה ניתו לא מתעסק בג'לים ולא כלום !
אני אוהב תמראה הטבעי בלי הרבה השקעה ..
אז ככה קניתי שני מוצרי קרסטס ווליום אקטיב 500מ"ל שגרמו לי לאלרגריה גירודים בכול הגוף מלא גירודים בראש ועיקוצצים בכול הגוף ובחיים לא הייה לי אלרגיה מכלום!
והייתי ממש מבואס כי בימים הראושנים השיער הייה ניראה ממש ממש יפהה...
אז ככה יש לציין שהשירות של קרסטס ממש ממש טוב ישר שהתקשרתי הם אמרו לי נחליף לך בלי שום ויכוח ויחס הכי טוב שקבלתי בכלל ...חשוב לי רק לציין .
באמת שירות מצוין!
אז כרגע השיער שלי לא הכי משוקם שבעולם בגלל האלרגיה ואני מאמין בגלל שהפסקתי לפני כמה ימים להשתמש עם המוצרים האלו אז הוא הישתקם לאט לאט
ורק אני רוצה להגיד שהשיער שלי בריא לחלוטין בכללי. לא ידוע לי על שום בעיה חוץ מי זה שהוא דק ושזה בסדר גמור .
בחנות הומלץ לי למוצרים בגלל המקרה שלי להחליף למוצרים האלו מסקינטנס לדק של קרסטס ובן פרובנסיון של קרסטס המוצרים האלו מיודעים לשיקום אז לפי מה שניראה לי גם בגלל שזה 500 מ"ל אני לא רואה טעם בלקנות מוצרים לשיקום כי אני מסתפר פעם אחת ונגמר הסיפור אין לי שיער ארוך או משהו מה אתם אומרים ? המוצרים האלו לשיקום אבל אני לא רואה טעם כי לפני שאני יקבל אותם אני היסתפר ואז לא יהיה לי שיער יבש כמו עכשיו וגם יש לי 500 מ"ל שיחזיק לאיזה שנתיים .
והכיוון שלי יותר ללכת לבן דה פורס לשיער דק שזה ניראה לי לפי מה שקראתי תפור על השיער שלי ואז עשיתי חשבון שאולי יהיה יותר נחמד לקחת שילוב של שמפו של בן פרובנסיון ומסכה של בן דה פורס ככה נהנה משני הכיוונים
גם השיער יהיה שמור עתידי וגם מוצר שמתאים לשיער דק ומשקם אותו.
מה אתם אומרים ?
וסתם שאלה עם אין לי יובש בשיער יש טעם לקחת שמו שמתאים לשיער שלי אבל טיפולי שזה אומר לשיער יבש ? או שזה מכביד על השיער ?
ומי שלא יודע השמפו פרובנסיון זה שמפו שמיועד לריופי כול מיני בעיות בקרקפת ומחדש תקרקפת ומרפא אותה אז אז שילוב של שתיים ניראה לי דיי נחמד לא ?
רשמתי לכם מגילה אבל נקווה שתסדרו :)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה אבל למי שבאמת יש לו ידע - תגובה
אנג'לה טטרו17/01/2012אני חושבת ששמפו ומסכה כן מומלץ גם אם את עושה תיספורות לעיתים קרובות
לגבי איזה מסכה ושמפו זה כבר לבחירתך אם את חושבת פרובנסיון עושה לך טוב בשיער אז זה בסדר
אני יכולה להגיד לך לגבי קרסטס שהם מצויינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא אבל
גלית17/01/2012מסכה ושמפו אני קונה
רק שאלתי בכללי שעם יש לי שיער בלי בעיות ידועות לי ומיוחדות האם
זה בסדר לקנות מסכה ושמפו לשיער שמתאים לי אבל לדוגמא לשיער יבש ?
למרות שהשיער שלי לא יבש ? זה בסדר בכללי ?
ובקשר לבן פרובנסיון זה נשמע לי מוצר טוב לא מכיר אותו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שלום-
**27/01/2012לא מומלץ להשתמש במוצרי שיער שלא מתאימים לסוג השיער שלך , זה גורם לפעולה הפוכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השמפו-
**27/01/2012בן פרובנסיון של קרסטס לפי מה שכתבת הוא מתאים לך, הוא נותן איזון לעור הקרקפת, והוא מעולה לשיער דק השיער נעשה צפוף יותר ומלא יותר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער חלק מבריק שהפך לשיער נפוח ויבשסוניה15/01/2012
היי אני סוניה ואני בת 15, עד כיתה ה' היה לי שיער חלק וארוך ובריא ולא נפוח בכלל, באמת שיער ממש נדיר. ופתאום בכיתה ה' לאט לאט הוא נהיה יותר נפוח ויבש וזהו ומאז הוא פשוט הרוס לגמרי ואני לא יודעת מה לעשות. הוא נפוח מאוד ויבש וחסר צורה. אני מנסה לטפח אותו וניסיתי כל קרם ומסיכה אפשרית ושום דבר לא עוזר. למה השיער שלי פתאום השתנה ככה ? ומה כדאי לעשות ? מומלץ לעשות החלקת ננו קארטין ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית לשיקום!!!
===15/01/2012אפשר לבצע החלקה יפנית לשיקום שיער ולמראה טיבעי ובריא ולהחזרת המצב הקודם בתנאי שאת מתאימה לנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה המחיר ?
סוניה16/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחיר...
===17/01/2012בממוצע בין 1000-1500 ש''ח בלבד וגשי לבעלי מקצוע ידועים בתחום...!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחיר... - תגובה
זאב לוין19/01/2012צריך לראות את השיער על מנת לאבחן אותו כראוי ואז לראות מה הטיפול שמומלץ לעשות . מוזמנת לייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלסול לשיערשלומית15/01/2012
אני גרה באיזור המרכז וחברה שלי גרה בצפון. יש לה שיער גלי (נוטה לחלק). היא סיפרה לי שהיא הייתה עושה פנים כל שבוע ונמאס לה וסיפרה לי שהספר שלה אמר שיש חומר ששמים על השיער אחרי החפיפה שעושה את השיער יותר גלי וקצת מטולטל, היא לא רוצה להגיד לי מה הוא החומר, האם אתם יכולים לומר לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלסול לשיער - תגובה
אלירן הרוש15/01/2012איזה מן חבר זו(:
תראי אני מאמין שהיא שמה חומר לטלטלים !
היא אמרה שזו פעולה כימית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא והפירוט הודעה
שלומית15/01/2012לא, זה פשוט קרם ששמים אחרי חפיפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רינת-
**16/01/2012כדאי לך לקנות את הקרם של קרסטס- קרם אולאו רילקס סלים, הוא מוריד את הנפח ועוזר להחליק שיער מרדן ויבש מאוד, זה יעשה לך את העבודה בשיער , ובסוף החברה תבקש ממך ותשאל אותך באיזה קרם את משתמשת כי השיער שלך יראה מצויין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היילי14/01/2012
יש לי מספר שאלות :
1. השיער שלי ארוך עד אמצע הגב בערך , מלא , חלק (ממש טיפה גלי) , לא צבוע אבל נושר ... האם כדאי לחפוף כל יום ?
2. האם זה נכון שלא טוב להחליף סוגי שמפו בתכיפות ???
3.עד היום השתמשתי בד"ר פישר נגד קשקשים,אבל כבר אין לי , ואני רוצה להחליף לשמפו שיעשה ריח טוב , יש המלצות ??? אני זוכרת שבעבר השתמשתי בהרבל אסנס והיה לו ריח מעולה , אבל אני רוצה משהו שגם יתאים לשיער שלי (כמו שתיארתי למעלה) אבל גם יהיה לו ריח שנשאר לאורך זמן,מה שלא קורה בד"ר פישר או קרליין לדוגמא ...
אשמח לתשובות , תודה רבה !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?
לי17/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאממ?
לי22/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**27/01/2012קודם כל את צריכה לעשות בדיקות דם אולי חסר לך ויטמנים ובגלל זה השיער נושר לך, שיש נשירת שיער מומלץ כל יום לחפוף את השיער, ושאלת לגבי שמפו אז אם את מעוניינת בשמפו טוב אז זה לא אלו הנמכרים בסופר פארם אלא שמפו איכותי שרואים איתו תוצאות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
לי27/01/2012עשיתי בדיקות דם והכל יצא בסדר , אז לא יודעת מה הגורם לנשירה... וקניתי שמפו גליס של שוורצקוף ... מקווה שהוא טוב :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע לנשירה-
**27/01/2012כנראה שבגלל שהשיער שלך די ארוך וכבד ולכן יש נשירת שיער, כל שיער בנוי להגיע לאורך מסויים ע"י כובד ומשקל אשר יכול להחזיק ברמה מסויימת. מאוד יכול להיות שתספורת תפתור לך את בעית הנשירה. ולגבי השמפו גליס הוא והפנטן הם הכי טובים מבין כל אלו שנמכרים בסופר פארם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהה
לי28/01/2012אני לא חושבת שהשיער שלי מספיק ארוך =/ פעם הוא היה עד התחת בערך במשך כמה שנים ואז הסתפרתי .... ואני מאוד רוצה להמשיך להאריך , שיהיה ארוך כמו פעם .
אני גם משתדלת כל כמה חודשים לגזור איזה ס"מ - שניים מהשיער , אבל אין תחושה שהשיער ממשיך לגדול !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול נגד הנשירה-
**28/01/2012יש לקרסטס אמפולות- מסא'ג אנרגטי שמונע נשירה ומחזק את השורשים ושמפו נגד נשירה, הנשירה תיפסק לחלוטין. השיער יארך לך אם באמת תקפידי לגזור קצוות כל שלושה חודשים, כי שיש קצוות מפוצלים השיער כן אורך אבל נשבר לבד ואז הוא נשאר באותו האורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


