מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך משתמשים בדיפיוזרריח ר07/10/2011
כמו שצריך?
לא יוצא לי תלתלים...זה מבולגן כזה על גבול התלתלים..מה לעשות?
אני רואה מישהי אחרת שיש לה שיערמממש חלק ממש..ויוצאים לה תלתלים מדהימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצעה
...07/10/2011אני שמה קודם כל קרם לשיער גלי עד מתולתל של נטורל פורמולה ממש על הכל כאשר הראש שלי הפוך
לאחר מכן אני לוקח את הדפיוזר ולוקחת חלקים חלקים מהשער ומלפפת סביב הדפיוזר כל פעם כמה שניות מחכה כשזה צמוד לראש..ולבסוף אני שמה ספריי על כל השער כדי שיחזיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך משתמשים בדיפיוזר - תגובה
אלירן הרוש09/10/2011הי בדיפיוזר הכי טוב זה לשים את החומר בצורה אחידה על השיער ו לייבש בלי לגעת בשיער רק בתנעות סיבוביות עד שהיער יבש לגמרי מתחילים לגעת בתנועות קיווץ
חשוב להשתמשש בחומר מתאים!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת תסרוקת למבנה פנים...06/10/2011
, אילו תספורות מתאימות לבעלות מנה פנים ארוך? האם שביל באמצע מתאים?
האם מתאים שיער חלק, גלי או מתולתל ? ארוך, קצר? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסרוקת -
**07/10/2011מתאים תסרוקת מדורגת באורך בינוני\קצר ועדיף להמנע מלהאריך שיער כי זה מאריך תפנים, ועדיף לעשות פוני כי זה נותן אשליה לפנים יותר קטנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד הצעות?...
...07/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיפרון לקרקפתריקי06/10/2011
רציתי לדעת איפה קונים את העיפרון שממלא את הקרקרפת בשיער שהוא לא מלא מקדימה?
והאם אפשר לשים אותו בלי לשטוף אותו עד לחפיפה הבאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
ריקי06/10/2011האם גם יום אחרי שצבעתי את השיער מותר לצבוע את הקרקפת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו! תספורת קארהרויטל05/10/2011
היי, היה לי שיער ארוך ויפה וברגע של ספונטניות במספרה החלטתי להסתפר קארה (אני התכוונתי לקארה ארוך אך הספר סיפר אותי קארה קצר מאוד)
אני מרגישה ממש לא בנוח עם איך שאני נראת ורציתי לדעת האם יש משהו שניתן לעשות? (חוץ מתוספות שיער שאני לא יכולה להרשות לעצמי) וכמובן תוך כמה זמן השיער צומח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו! תספורת קארה - תגובה
אלירן הרוש05/10/2011הי אן הרבה מה לעשות שהקארה קצר צריך לחכות שיגדל כל חודש השיער אמור ליצמוח סנטימטר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים חומים על חינה שחורהאלה05/10/2011
צבעתי את השיער לפני חודשיים(חינה שחורה)
אני מעוניינת לעשות גוונים חומים האם זה אפשרי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים חומים על חינה שחורה - תגובה
זאב לוין05/10/2011זה מאוד תלוי יכול להיות שאפשר . צריך לעשות טסט בשיער לראות איך השיער מגיב ורק אז להחליט אם אפשר . את מוזמנת להגיע ליעוץ .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברים עזרה לגבי החלקה!!!ספיר04/10/2011
אני מתה לעשות החלקה כבר חודשיים
ולא מצליחה לקבל החלטה איזו החלקה לעשות ואצל מי!
יש המון סוגים וכמובן כל מספרה עושה החלקה
כל פעם צצה בעיה אחרת
תגובות טובות מידי בפורום
תגובות נוראיות בפורום
הבטחות שהשיער יהיה "טבעי" ולא חלק
מחיר זול מידי
הבעיה היא שאם נופלים על החלקה/מחליק גרועים השיער נהרס להרבה זמן
וגם ככה יש לי שיער דק.
אשמח להמלצות טובות וכנות
ספיר :))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה מאנשי פורום ולא בעלי מספרות
ספיר04/10/2011אשמח לקבל תגובה מפורום ולא מספרים..
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה לגבי החלקה!!! - תגובה
יגאל ויצמן05/10/2011שלום ספיר,
בעולם של אינטרסים כנות היא מצרך יקר.
בשביל להפיג חשש, את זקוקה למידע שיעזור לך לבצע החלטה.
את מוזמנת לייעוץ ללא התחייבות בו אסביר לך על חומרי החלקה שונים וההרכב הכימי, השפעת החומר על כל חלק ממבנה השיער, באיזה סוג שיער לא ניתן לקבל תוצאה
טובה ולמה.
אופן הביצוע חשוב ביותר ובהסבר קצר תביני איך ניתן להמנע מכל "סיפורי האימה".
מה ההבדל בין שיער דק לעבה ואיך הם מגיבים תחת השפעה כימית.
עם אבחון מדוייק ניתן לשלוט בתוצאה, זו מתמטיקה פשוטה שצריך לדעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי שמפושירלי עמוס04/10/2011
היי,
1. האם כל השמפואים של החברות : הוואי,כיף,פינוק וכולי טובים? או כדאי ללכת לקנות בחנויות טבע?
2.אם אני משתמשת במשחות שומניות, למה אני צריכה שמפו לשיער שומני? יש חומר שמוריד את השומניות?
3. או אם השיער יבש, אז שמפו לשיער יבש יעזור כי יש בו שומניות? הלכתי לאיבוד ..
אשמח אם תוכלו לענות לשאלות שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי שמפו - תגובה
יגאל ויצמן05/10/20111. שמפו מיועד להסיר שומן ולכלוך מן הקרקפת וכברירת מחדל מן השיער.
יש לבחור שמפו בהתאם למצב עור הקרקפת בלבד.
2. כיוון שאת משתמשת במשחות שומניות, סיכוי רב ששימוש תכוף בשמפו בעל יכולת ניקוי גבוה יגרום ליובש בעור הקרקפת.
3. שיער יבש מומלץ להזין עם מסכה מבוססת סרמיד/ליפידים.
שמפו לבחור כמו שציינתי בסעיף 1
חומרי ניקוי אשר ביכולתם להסיר משחות שומניות מסירים מן השיער את הלחות הטבעית
לכן מומלץ לבחור משחה לשיער שהסרתה קלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !! ועוד שאלה אחרונה
רונית06/10/2011לסיכום, כדאי שמפו עדין? וזהו? נגיד שמפו לשיער יבש ופגום? (השיער יבש ופגום...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יותר בריא לשיער - מסרק או מברשת?נועה03/10/2011
שלום,
יש לי שיער גלי. רציתי לדעת מה יותר בריא לשיער - סירוק או הברשה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יותר בריא לשיער - מסרק או מברשת? - תגובה
יגאל ויצמן05/10/2011בריא לסרק את השיער מן הקצוות תחילה ולעלות עם הסירוק בהדרגה.
למברשת יש כושר סירוק / פתיחת קשרים גבוהה יותר ולכן זו מומלצת יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסיכה לשיער יבששירי03/10/2011
בעקבות פתיחת תלתלים, צבע וכו', הפך שיערי יבש למדיי.
האם יש איזושהיא מסיכה שיכולה להחזיר לשיער את ה"חיות"?
או שעליי פשוט לגזור אותו ולהמתין לצמיחת שיער בריא יותר?
(אאלץ להמשיך לצבוע עקב שיער לבן)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסיכה לשיער יבש - תגובה
אלירן הרוש03/10/2011הי שירי
את שמה עוד תכשירים קרם לחות או משהו?
יש לי מסכה שפיתחתי מיוחדת לשער מתולתל ויבש יש שיטה להשתמשבמסכה !שיער יבש ומתולתל עדיף לחפוף כמה שפחות ולא להשתמש בקרם לחות הוא מיבש את השיער יותר !!
בעזרת המסכה שהיא גם מעצב וגם מטפל את יכולה להנות מהשיער יום יום אם תרצי הסבר יותר מפורט תוכלי ליצור קשר אם המספרה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שירי04/10/2011אכן לעיתים אני משתמשת עם קרם לחות כשהשיער לח.
דווקא אחרי חפיפה בשמפו ומרכך של פינוק השיער הופך נעים עם נפח וגמישות..
השיער שלי לא לגמרי מתולתל במצבו הטבעי (בהגדרה כן), אבל בגלל נפח מוגזם
החלטתי לעשות פתיחות תלתלים, וכעת אני שוקלת להניח לשיער מכך בגלל הנזקים שהוא
עשה לי, כולל מן קרחת בצורת שביל שהתפתחה לי בקודקוד :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היוששיקום שיער03/10/2011
מישהו שמע או השתמש במוצרים של :
Midollo di Bamboo,
לשיקום השיער?
יש חוות דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לשיקום שיער.
יגאל ויצמן05/10/2011Midollo di Bamboo זו סדרת מוצרים לשיער פגום (מבנה שיער חלש כתוצאה מפעולות כימיות), צריך לדעת להשתמש במוצר וכשהשיער מתחזק יש להפסיק את השימוש בו ולהשלים עם סדרת המשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהעדן03/10/2011
שלום, לפני כשנה וחצי עשיתי החלקה יפנית ומאז חידשתי מס' פעמים שורשים. מאז ההחלקה השיער שלי מאוד מאוד יבש,ללא ברק ובעל נשירת שיער חמורה. התחלתי להשתמש במסיכה של סרינה קיי שלא ממש עוזרת. מה אנ יכולה לעשות בשביל לשפר את המצב? והאם טיפול באמפולות יסייע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עדן
**03/10/2011בכדאי למנוע יובש בשיער ושהשיער יהיה מבריק, רך כמשי, ובריא רק את המסכה של קרסטס מסדרת נוטריטיב נקודה. המסכה הזו תעשה את השיער חלק יותר, ומבריק חבל"ז והכי חשוב השיער יפסיק להיות יבש, והייתי ממליצה לך לקנות את האמפולות של מקדמיה לשיער יבש , אמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
אלירן הרוש03/10/2011הי עדן
החלקת שיער לא אמורה לעשות נשירה רק אם קצוות השיער שרופים ולא בראים יכול להיות נשירה! בהחלקה צריך לתחזק את השיער במוצרים שמתאימים להחלקה או לסוג שיער אני ממליץ על קרסטס זו חברה שיש לה פיתרון לכל סוג שיער או בעיית קרקפת שגם יכולה ליגרום לנשירה היתי ממליץ לך להגיע לאבחון במספרה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתגובה של המומחים או מישהו אחרשיקום שיער03/10/2011
האם האמפולות של פול מיטשל הם הכי טובות ? למיטב ידיעתכם
לשיקום שיער יבש
ושמעתי גם על האמפולות של לורייאל
האם הם טובות ? ומה טווח המחירים בערך ?
שאלה נוספת
האם זה בסדר להשתמש באמפולות לשיער יבש, ובמקביל גם אמפולות לנשירה?
או שעדיף לחכות ולהשתמש בזמנים שונים?
פליזזז עזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האמפולות הכי טובות ומעולות הם של -
**03/10/2011מקדמיה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה של המומחים או מישהו אחר - תגובה
יגאל ויצמן05/10/2011נכון יהיה לתאר מה הסיבה בגינה את זקוקה לשיקום שיער?
יקל על מתן תשובה מדוייקת לצרכייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר להוריד סלסול ?ורד02/10/2011
עשיתי סלסול ואני מאוד לא מרוצה איך אפשר להוריד אותו ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך אפשר להוריד סלסול ? - תגובה
זאב לוין05/10/2011כעקרון זה אפשרי אבל עליי לראות את השיער כדי להחליט בוודאות אם אפשר או לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע אין התייחסות מהמומחים?שירי02/10/2011
שאלתי על קרקפת מגרדת..
האם זו בעיה של יובש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אין התייחסות מהמומחים? - תגובה
זאב לוין02/10/2011קרקפת מגרדת יכולה להיות תגובה אלרגית למשהו .
הקרקפת אינה מגרדת סתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתליםעדי02/10/2011
שלום רב, רציתי לדעת כמה זמן אחרי שעשיתי פתיחת תלתלים מותר לעשות פן?? או שבכלל אסור לעשות...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים - תגובה
אלירן הרוש02/10/2011הי עדי אן בעיה לעשות פן !
אבל את צריכה לא לחפוף את השיער 3 ימים אחרי שאת עושה את פתיחה התלתלים!
את עושה פנים קבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לאלירן הרוש
עדי02/10/2011תודה רבה על תשובתך..
כן, אני עושה פנים קבוע
יש לי שיער מתולתל ועוד לא עשיתי פתיחת תלתליםץ
אני דיי פוגעת בשיער שלי עם כל הפנים הללו ושורפת אותו וחבל לי :\
אני שוקלת לעשות את פתיחת התלתלים כי אולי ככה יהיה לי סוף סוף פתרון לכל הכבשה הזאת שמתרוצצת לי על הראש ושאני לא מצליחה להסתדר איתה :(
אני לא רוצה לעשות החלקה כי זאת החלטה קשה מידי שלא יהיה לך בכלל תלתלים כי לדעתי תלתלים זה דבר יפה אבל כרגע עם התלתלים שלי אני לא מסתדרת...
אשמח לתשובה כלשהייי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


