מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צבע שחור יתאים לי..?הודיה23/11/2011
האם צבע שיער שחור מתאים לבעלי פנים מנומשות ..? כרגע יש לי צבע שיער חום שטני
אני ישמח אם תמליצו לי אם כדי לי לצבוע לשחור או לא ..:) הוספתי תמונה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי הודיה
**24/11/2011לדעתי הצבע השחור יתאים לך מאוד , תעשי שחור כחול הוא נותן לשיער ברק מיוחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהרחלי23/11/2011
שוחחתי אותו אמר שהוא עשה לי
SUNLISS
קולוגן זה החלקה ברזילאית
ואם כן- האם אפשר לעשות יפאנית מעל ואם כן- לא קצת מוגזם לעשות כל כך הרבה בזמן הנקה.
המון תודה אני קצת נלחצתי.
מה זה אומר בעצם שאין אישור משרד הבריאות שיש פה תכשירים מאוד לא מומלצים....הלא כן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה - תגובה
זאב לוין23/11/2011תחפשי בגוגל מידע על החלקה ברזילאית / על חומר ששמו פורמלין שהוא הפעיל בהחלקה ברזילאית יש שם מספיק חומר על זה .
צריך לראות את איכות השיער ואז לראות אם אפשר לבצע יפנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול קולוגן לשיער- מישהו מכיר?רחלי22/11/2011
לפני כמה שנים עשיתי החלקה יפאנית ויצא מדהים- יש לי שיער מלא עבה וגלי - הייתי מאושרת.
חזרתי לאותו ספר שאמר שאני חייבת לעשות טיפול קולוגן- זה משקם שיער- ומיישר. הייתי סקפטית. לא הזיז לשיער שלי בכלל.
השאלה היא כזו. האם מישהו מכיר את הטיפול? הוא אמר שיעשה לי החלקה יפאני עכשיו אבל אני פוחדת שזה יותר מידיד דברים על השיער וחוץ מיזה אני מניקה וגם לא רוצה שיעבור לתינוק.
לא מצאתי בשום מקום התייחסות לטיפול כזה, אשמח מאוד לתשובתכם והאם זהו טיפול מוכר על ידי משרד הבריאות ולא מסוכן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול קולוגן לשיער- מישהו מכיר? - תגובה
זאב לוין23/11/2011לי זה נשמע כמו החלקה ברזילאית - אשר אינה מאושרת ע"י משרד הבריאות -
זה טיפול שמשקם ומיישר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
רחלי23/11/2011פשוט שמו לי על השיער עשו עם מגהץ ונשארתי 4 ימים עם זה. לא היה לזה שום ריח ובסופו של דבר לא החליק לי. נשמע ברזילאית? חוץ מזה, בכל מקרה האם הגיוני לעשות עכשיו החלקה יפאנית או להמתין איזה חצי שנה גם לבריאות וגם לשיער.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
זאב לוין23/11/2011נשמע בדיוק כמו ברזילאית
אני הייתי ממליץ לך לעשות טסט ליפנית ולראות איך השיער מגיב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שלא אורךצא22/11/2011
אני בקושי מסתפרת ולא אורך לי השיער, נתקע באורך מסויים. רציתי לדעת אם תספורת כל כמה חודשים עוזרת לשיער להארך או שיש כאלו שלא משנה אם יסתפרו או לא השיער לא יארך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
**23/11/2011אם יש לך שיער שרוף ומופצל בקצוות אז זו הסיבה שהשיער לא אורך לך, כי שיש שיער שרוף ומפוצל השיער כן אורך אבל מתקצץ לבד, בשביל להאריך את השיער את צריכה לגזור קצוות לפחות ס"מ אחת לשלושה חודשים, וגם לטפל ולטפח את השיער במוצרים טובים ואיכותיים אני ממליצה לך על המוצרים של קרסטס הם הכי טובים שיש, וככה שיערך יגדל בריא ויארך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער של אורך
צא23/11/2011השיער שלי לא שרוף ולא מפוצל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אתם לא עונים לשאלה
צא28/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש גבול
דיאנה28/11/2011היי,
יש גבול לארוך של השיער שלך. כמו בכל מקום אחר בגוף :)
תחשבי שהשיער בגבות מפסיק לארוך משלב מסויים כנ"ל רגליים... גם לשיער בראש יש גבול שאילו הוא מגיע ומפסיק לארוך. קיצוץ קצוות- מקצץ את אורך השיער ולא מעבר, זה יראה כאילו הוא אורך שוב אחרי הקיצוץ אבל הוא יפסיק באותו מקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שלא אורך - תגובה
זאב לוין04/12/2011אכן יש אורך מסוים שהוא האורך המקסימלי - אבל יש המון מקרים בהם השיער באמת נשבר בנקודת הפיצול ולכן לא אורך - אם את בקושי מסתפרת אז קשה לי להאמין שאין לך קצוות מפוצלים - כי אמורים להסתפר אחת ל 3-4 חודשים וגם מי שמקפידה מגיעה בזמן זה כבר עם קצוות מפוצלים - כמובן יש יותר ויש פחות .
ההמלצה שלי - תנסי להסתפר אחת ל - 3 חודשים השתמשי במוצרים מקצועיים לטיפוח השיער ותראי אם יש שיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אפשר לעשוןת ?נופר22/11/2011
היי יש לי שיער גלי נפוח כזה ודי מתולתל והוא די ארוך עד הפופיק כזה..ואני לא רוצה אותו מתולתל אז אני עושה אחת לכמה ימים מחליק חלש או פן ואניי ממש תלויה בזה וגם זה הורס את השיער...יש עוד אפשרויות לעשות שיער לא בהכרח חלק אבל לא נפוח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נופר
**23/11/2011יש קרם ג'ל החלקה זמנית , שמחליקה את השיער תוכלי לקנות את זה במספרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה אפשר לעשוןת ? - תגובה
זאב לוין23/11/2011את יכולה לעשות החלקה . או להשתמש במוצרים המורידים נפח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלי22/11/2011
יש לי שיער עבה חלק ומלא , הבעיה שלי היא שאחרי שאני חופפת אני יכולה ללכת עם פזור אולי יום אחד, יותר מזה השיער כבר נהיה ממש שמן בששורש ובקרקפת ואז אני חייבת לעשות קוקו או לחפוף שוב וזה נורא מייאש,אני לא יכולה להחזיק יומיים עם שיער פזור !!!! אגב זה קורה גם כשאני עם פן ואז זה בכלל מבאס לאסוף , מה ניתן לעשות ?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
זאב לוין23/11/2011ניתן לקנות שמפו לקרקפת שומנית - אני ממליץ על באלאנס סקאלפ של וולה SP
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שחור יתאים לי.??הודיה21/11/2011
האם צבע שיער שחור מתאים לבעלי פנים מנומשות ..? כרגע יש לי צבע שיער חום שטני
אני ישמח אם תמליצו לי אם כדי לי לצבוע לשחור או לא ..:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שחור יתאים לי.?? - תגובה
זאב לוין23/11/2011קשה להמליץ ללא תמונה מוזמנת לעלות תמונה - רק שתדעי שצבע שחור הוא צבע שקשה להחליף בעתיד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת צבע בלונד פלטינה .לין20/11/2011
האם קיים חומר אצל מספרות שיכול להוריד צבע משיער בלי לפגוע בו ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת צבע בלונד פלטינה . - תגובה
זאב לוין23/11/2011לא הבנתי לגמרי את השאלה - להוריד איזה צבע לאיזה צבע את רוצה להגיע?
קיים תהליך שנקרא ניקו בע , הא מיוע להוריד צבע כהה על מנת לעבור לבהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצר לשיער פגום ויבש מאודליאת19/11/2011
היי אני מחפשת מוצר לשיער שיעזור להחלים שיער יבש ופגום מאוד... אם יש צורך בתספורת (קצוות בלבד!) אסכים, אבל אני מחפשת בעקרון מוצר שיזין את השיער ויתן לו חיות מכיון שהוא מאוד מאוד יבש ויש לו קצוות מפוצלים.
יש לציין שאני מבהירה את השיער בבית, על רוקאטן כרגע ומחליקה אותו מידי פעם. אין לי בעיה לרכוש מוצר יקר העיקר הוא בשבילי זה לטפל בו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצר לשיער פגום ויבש מאוד - תגובה
אנג'לה טטרו20/11/2011שלום לך ליאת
ליאת בהחלט יש מסכה שיכולה לעזור וגם שמן של קרסטס לקצוות מפוצלים הייתי ממליצה לך לגשת למעצב שיער כדי שיבחן את השיער ויתן לך טיפל שמותאם לשיער שלך
אם תוכלי לישלוח לי אזור שאת גרה אז אוכל להמליץ לך על מספרה קרובה באזור שעובדת אם קרסטס או שוורצקוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אנג'לה
ליאת20/11/2011קודם כל תודה שחזרת אליי. אני נמצאת בפתח תקווה אבל אני יכולה להגיע לרמת גן, תל אביב איפה שאת חושבת שיהיה יותר טוב. דרך אגב יש לי מסיכה של קרסטס - age recharge בקופסא ירוקה בקושי מעילה לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער עבה, ונפוחשרון19/11/2011
השיער שלי עבה.. זאת לא הבעיה. הבעיה היא שבנוסף לעובי הוא גם נפוח.. ואז בכלל השיער נראה נורא נפוח ועבה...
אני רוצה לעשות אותו דק, אך לא דליל.. שלא תהיה נשירה וכ'ו..
אני לא רוצה לעשות החלקות ולדעתי שימוש במסיכות גם לא יעזור לי...
ואם אני אעשה דילול, אז השיער שלי יהיה דליל.. לא דק.. נכון?
אני לא יודעת מה לעשות.. מה יעזור לי? (הכל חוץ מהחלקות)...
תודה!
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער עבה, ונפוח - תגובה
אנג'לה טטרו19/11/2011שלום לך שרון ,אני כן הייתי ממליצה לך להשתמש במסכה ושמפו כמובן שמוטעמים לשיער שלך כיום יש פתרונות לכול סוגי השיער יש גם חומרים שבעזרתם את יכולה להגיע לתוצאה שאת רוצה,
יש לשוורצקוף וגם לקרסטס מוצרים נהדרים ,הייתי ממליצה לך ליעוץ אחד ממעצבי שיער .
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער ירוקעמית כרמל18/11/2011
הצבע הטבעי שלי הוא חום דבש
לפני כשנתיים החלטתי שאני רוצה להבהיר אותו,השתמשתי בsun in , בהתחלה היה בסדר,ואחרי כמה חודשים הוא היה ניראה מוזנח וחסר חיוניות (לא ממליצה לאף אחד!!!)
מעל הsun in,כדי להיפתר ממנו,שמתי חינה שחורה פעמיים
בהתחלה הצבע היה שחור,אבל אחרי כמה שטיפות התגלה על השיער צבע ירוק חזק !
אחר כך,צבעתי את השיער בצבעים טבעיים פעמיים,שום דבר לא תפס.
הלכתי לספרית,והסתפרתי קצר מאוד,וצבעתי לחום כהה
בהתחלה תפס,ואחרי כמה שטיפות התגלה שוב הצבע הירוק,
החלטתי שאני משקמת את השיער,כבר כמה חודשים שאני דואגת לו מאוד,שמה מסיכות,דואגת להסתפר כל כמה חודשים,ועושה את כל המאמצים כדי לשקם אותו
הבעיה העיקרית היא שהשיער עדיין ירוק!!!
מה אני אוכל לעשות כדי להיפתר מהצבע? יש איזה שהוא תכשיר? או אולי אפילו משהו בהישג יד?
מה אני אוכל לעשות כדי לזרז את תהליך הצמיחה של השיער כדי להיפתר מהצבע הירוק ולחזור לצבע המקורי?
אשמח מאוד אם תענו לי בהקדם! תודה רבה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעשי מה שאני אומרת לך...
===19/11/2011תצבעי לחום ותכניסי לצבע ס''מ צבע אדום ויעלם לך הצבע לתמיד!!! אדום שובר ירוק...
תודות אח''כ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל ===
**28/12/2011פה את מגיבה בלשון נקבה מה נסגר? את נכנס\ת בכינוי === אם מבחינת ידע את שווה גרוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחח כנס---
**30/12/2011אתה ממש מבריק היום, השתנת נגד הרוח ?חחחחחחחחחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחלה ברק...
===31/12/2011שמתי ג'ל של לוריאל ולא יצא משהו אז קניתי של פול מיטשל ויצא מבריק יותר...אם יש לך משהו למכור אז בשוק טירה בטוח יקנו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער ירוק - תגובה
זאב לוין23/11/2011טיפלתי במקרים דומים מאוד לשלך - גם עם נפגעות חינה - אשמח מאוד אם תגיעי אליי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני כבר מיואשת!עמית18/11/2011
אנ בת 16 מאז שאני מכירה את עצמי לא היה לי כלכך בעיות עם השיער...אבל בכיתה ז' גיליתי את המחליק והייתי הולכת כל הזמן עם קוקו גבוהה מתוח בקרם ומחליק בקוקו כדי שיהיה חלק ויפה. ככה במשך שנתיים. נמאס לי ורציתי ללכת איתו פזור אבל הוא נהיה נפוח כי יש לי מלא שיער, ויבש והיו בו כל מני גלים, ואז הפסקתי אם הקוקו בכיתה ט' והשתמשתי בקרמים הפסקתי עם המחליק, הסתפרתי הורדתי את השיער היבש והוא היה נראה בסדר. אבל אם הזמן הוא נהרס לגמרה עוד פעם הייתי מיואשת והספרית המליצה לי על החלקה יפנית. באמצע ההחלקה שמנו לב שהמחליק לא תופס לי על השיער כי יש לי המון המון צמיחות חדשות. ההחלקה לא יצאה משו ועכשיו שהיא כמעט הרוסה השיער שלי מלא שוונצים בגלל צמיחות חדשות, כל שיערה באורך אחר, הוא נפוח, מאוד יבש, ותמיד הייתה לו נטייה לנשור בכמויות.אני לא יודעת עם זה קשור לתזונה אבל חשוב לציין כי אני לא אכלתי מגיל חמש שום ירק ופרי אני לא אוהבת. השאלה שלי היא מה אני יכולה לעשות כדי שהוא יפסיק לנשור בכמויות ולא יהיו לי כלכך הרבה צמיחות ופיצולי שיער לכל אורכו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני כבר מיואשת! - תגובה
זאב לוין23/11/2011צריך לראות את השיער ובמה מדובר - יכול להיות שהספרית לא מספיק מנוסה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףלינוי17/11/2011
אם יש לי קצוות שהם נורא שרופים .. בגלל שהייתי שנתיים שלוש עושה מחליקים באופן קבוע ואני רוצה להאריך את השיער וכמה שיותר מהר -כחצי שנה!!.. מה עדיף להפסיק עם המחליקים פשוט (משהו שכבר עשיתי ואני ללא מחליקים כבר חודש רצוף) ולחכות שהוא יארך? הוא אורך לאט לאט והוא ארך טיפה אבל יש כאלו שאומרים שהוא יארך וישבר כל פעם כי הוא חלש...... או שעדיף להסתפר ופשוט לא לעשות מחליקים במשך המון זמן והוא יארך בקצב מהיר מאוד????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לינוי-
**18/11/2011אם את רוצה להאריך את השיער את חייבת להסתפר , לגזור את כל השיער השרוף, זה נכון מה שאמרו לך שהוא יארך ויתקצץ לבד , עדיף להסתפר ואז להאריך, ואתן לך כמה טיפים בשביל להאריך את השיער- את צריכה לגזור קצוות אחת לשלושה חודשים לפחות ס"מ, לטפל ולטפח את השיער במוצרים טובים ואיכותיים כגון:מסכה +שמפו , ולשים אמפולה אחת לחודש, אני ממליצה לך לשים את השמפו והמסכה של קרסטס , הם המוצרים הכי טובים שיש, שבאמת עוזרים ומשקמים את השיער! ותראי עם המוצרים של קרסטס תוצאות כבר בשימוש הראשון! וכמובן תמנעי להשתמש במחליק, ואם כבר את עושה במחליק אז רק פעם בשבוע מבלי להעביר עליו אח"כ בהמשך השבוע, ושימי מגן חום מפני המחליק לפני , יש לקרסטס מגן חום מפני פן ומחליק בשם נקטר טרמיק הוא גם מגן מפני החום וגם מזין את השיער דרך החום.. מומלץ מאוד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף - תגובה
זאב לוין23/11/2011קודם כל אני ממליץ לספר קצוות באופן קבוע אחת ל 3 חודשים - במידה ואת משתמשת במחליק - חובה לשים ספריי הגנה מפני חום לפני השימוש ולהשתמש במחליק בעדינות - ז"א לא לעבור יותר מדי פעמים - לכוון חום .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבמירוש17/11/2011
אני בת 26 יש לי שיער שטני/זהוב, גלי , כרגע ארוך (כמעט עד המותן)
בעבר הסתפרתי כמה וכמה פעמים כולל תספורת קארה קארה.
כעת אני שומרת עליו בריא וכל כמה חודשים גוזרת קצוות והוא מתארך.
לפני חודש חזרתי בתשובה ואני עם כיסוי ראש כשאני מחוץ לבית. מאז התחילה לי נשירה. האם יש קשר? או שזו העונה?
אין לי סימני התקרחות חס וחלילה ואני לא נוטלת דבר חדש.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
אלירן הרוש17/11/2011לפעמים קורה שיש חוסר בברזל וזה גורם לנשירה. או שלא מסתפרים והקצוות שרופים
ואם נושר מעל מאה שערות ביום זה נשירה אם זה פחות אז זה בסדר !
אני חושב שבגלל שאת אם כסוי ראש רוב הזמן והשיער אסוף אז שאת מפזרת אותו אז כל מה שנשר בזמן שאת אם הכיסוי. את רואה את זה בבת אחת כל מה שנשר!
אני חושב שאן לך מה לידאוג הכל בסדר(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**17/11/2011לכי להבדק אצל רופא עור אולי חסר לך ויטמין, אבל הסיבה לנשירה מאוד יכולה להיות בגלל הכיסוי ראש, זה ידוע שכיסוי ראש גורם לנשירה , לכן תנסי כמה שיותר לפזר את השיער בבית..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרקפת יבשהלירז17/11/2011
שלום רב,
ליפני שנה צבעתי לשיער לגוון בלונד הכול היה בסדר
אך הגזמתי עם הצביעות המרובות ולאחר 7 חודשים הקרקפת פתאום נעשתה יבשה לחלוטין והתחילה לי נשירת שיער, הקרקפת לא חזקה לעצמה להיות מאוזנת
והיא מאוד יבשה, האם זה דבר בילתי הפיך? ואייך ניתן להזן אותה חזרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרקפת יבשה - תגובה
אלירן הרוש17/11/2011הי
קודם כל את חופפת כל יום?
אם כן אזה לא טוב למה הקרקפת לא מספיקה להוציא את השומן הטיבעי שלה!
עדיף לחפוף כל יומים!
השמפו היחיד שיוכל לעזור לך הוא של קרסטס יש גם לקרקפת יבשה ושיער יבש וגם קרקפת יבשה ושיער שמן!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)


