מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פתיחת תלתליםשקד22/10/2011
שללום לכולם!
רציתי לשאול בבקשה לכמה זמן מחזיק פתיחת תלתלים ומה המחיר הסביר??
אני לא מכירה ספריות בירושליים, אשמח אם משהי יכולה להמליץ לי על מישהי עם נסיון בזה ומחיר לא בשמיים..:)
בנוסף, מה אני עוד צריכה לדעת לפני שאני עושה את זה? כמו סוגי חומרים וכאלה..
תודה רבה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים - תגובה
יגאל ויצמן28/10/2011פתיחת תלתלים זהו תהליך שינוי מבנה המחזיק לצמיתות.
המחיר משתנה ממספרה למספרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 11 עם שיער יבש מקורזל ונפוחרויטל22/10/2011
בתי בת 11 היתה עם שיער חלק כמו שלי אבל בארבעה החודשים האחרונים השתנה מרקם השיער שלה במיוחד בשורשים הוא נהיה מעין גלי עם קרזול ונפח. קניתי לה כל מיני סוגי שמפו, לקחתי אותה גם לרופא עור והיא עברה את כל הבדיקות שיכולות להשפיע על השיער והכל תקין. מה כן אפשר לעשות כדי שהשיער שלה יחזור לקדמותו???
אודה לכם על תשובה וטיפול מסוים.
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רויטל-
**23/10/2011השיער השתנה לה זה יכול לקרוא לנערה מתבגרת השינוי הזה שהמרקם בשיער ישתנה מחלק ללגלי\ מתולתל , אי אפשר להחזיר את השיער לקדמותו, אפשר יהיה להחליק את השיער רק על ידי פן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתלים עם פסיםאורטל22/10/2011
רציתי לשאול ,במידה ויש לי פסים מלפני יותר מחצי שנה וכרגע יש לי צבע וגווני שמש שכנראה קשורים להבהרה. כיצד ניתן לעשות פתיחת תלתלים כשהתלתל פתוח לגמרי (כמו שיוצאים ממקלחת) ועם חומרים שמאושרים ע"י משרד הבריאות.? מהן האפשרויות?
תודה מראש,
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים עם פסים - תגובה
יגאל ויצמן28/10/2011תפני למספרה שמתמחה בהחלקות שיער ואחרי אבחון מצב שיערך תוכלי לקבל תשובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיערinbal22/10/2011
שלום הצבע שיער שלי צבוע כרגע לבלונד בהיר מאוד
ואני רוצה לעשות את הצבע שיש למיגן פוקס במספרה כמובן
כולם אומרים שיש לה שחור אבל כל הזמן נדמה לי שיש לה משהו אדמדם מין ברק אדום כזה אשמח לקבל תשובה על הצבע שיער שלה
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
זאב לוין28/10/2011את יכולה להגיע עם תמונה או כמה תמונות למספרה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה פן? איתמר ? גדעון?לירז21/10/2011
אני עושה פן קבוע כל איזה 3 ימים היו לי 2 פנים של שוקי זיקרי בזה אחר זה פחות משנה הלך להם הגוף חימום!! לא מוכנה לקנות יותר!! חייבת פן חדש .. יש לי גם מחליק חדש מעולה!! אבל אין על פן עשיתי אצל דודה של בעלי לפני כמה ימים עם הפן של גדעון תוך 10 דקות פן חלק שלא נהרס לי גם לא אחרי יומיים... ובדרך כלל אני קמה גם אחרי פן של מספרה עם תלתלים בבוקר... אין לי שיער ליפה או מקורזל אבל הוא מתולתל והקצוות למטה עוד נותרו מההחלקה שעשיתי לפני שנתיים...רוצה פן טוב לעשות בכמה דקות וקל!! מה מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק יניב שושן!!!
=====22/10/2011קארוסו של יוניב שושן זה הפן הכי טוב שקיים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אבישג
**22/10/2011הפן הכי טוב שיש והכי חזק והכי מעולה ושכל הספרים הנחשבים משתמשים בו הוא של גדעון דגם- 3700 ,הוא בהרבה יותר חזק מאיתמר ויותר טוב בהרבה משל איתמר וזה בדוק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז איך זה?
לירז23/10/2011שאיתמר הרבה יותר יקר??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבישג-
**23/10/2011פעם הפן של איתמר היה נחשב הכי טוב, עכשיו כל הספרים עברו לפן של גדעון כי הוא יותר טוב, המנוע העוצמה של הפן של גדעון בהרבה יותר חזק משל איתמר, גם של איתמר הוא טוב אבל של גדעון קצת יותר...תלכי לחנות ותבדקי ותראי בעצמך שהעוצמה המנוע של הפן של גדעון יותר חזק משל איתמר. וזה שהפן של איתמר יותר יקר זה לא אומר שהוא יותר טוב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה פן סיני...
=====24/10/2011טוב אבל סיני ומחזיק מעמד מקצועית בין 8-12 חודשים וזהו...לפח!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגדעון זה פן סיני...לא משהו בכלל!!!
=====24/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לאיתמר דגם 4600 הפן החזק ביותר
מיטל15/10/2014רציתי לשתף את הבנות בקניה שלי
קניתי את הפן החדש של איתמר דגם 4600 {לאחר שהפן שלי נהרס}
את הפן קניתי בהמלצת חברה שקנתה ואמרה שהוא נהדר
ואכן הופתעתי מאוד הפן מעולה יש לי שיער ארוך וקשה להחלקה
הוא החליק את השיער בצורה מהירה ומושלמת
ממליצה בחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייבש שיערמיקה18/10/2011
שלום,
יש לי מייבש שיער כבן 5 שנים.
כתוב עליו AIRSTREAM 5000
והוא 1800-2000W
אני מעוניינת לקנות חדש.
האם מייבש זה הוא איכותי (קניתי בזמנו אצל תלמיד לספרות שקנה ציוד לעצמו)?
איזה מייבש שיער בחוזק שצויין מומלץ ובמחיר של עד 350 ש' ?
חברה ודגם אם יש יעזרו לי.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייבש שיער - תגובה
אלירן הרוש18/10/2011הי נטלי אני לא מכיר את סוג הפן שאת מדברת עלו !
אבל פנים שאני ממליץ לך לקנות זה 2 סוגים: 1 איתמר 2 גידעון
הם יותר יקרים מ350 אבל הם מעולים ויכולים להחזיק הרבה יותר שנים
האיתמר במבצע אצלי במספרה 400 במקום 500
גידעון 500
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הארכת שיער בצורה בריאה.דייויד17/10/2011
אהלן חברה.
השתחררתי מהצבא ואני מתכוון להאריך (שוב) את השיער שלי. רציתי לקבל עצות בקשר לאיך לדאוג שהשיער יצמח בריא ולא יהיו לי בעיות בעתיד איתו (שמפו מיוחד,טיפולים מיוחדים וסתם עצות).
בבקשה לא להמליץ על תרופות וכל מיני דברים בסגנון.
תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הארכת שיער בצורה בריאה. - תגובה
זאב לוין18/10/2011הדרך הכי טובה היא שמפו + מסיכה מקצועיים המתאימים לשיערך אשר יתנו לו הזנה כמו שצריך - ( אני ממליץ על וולה SP - בסדרה יש הרבה סוגים כך שאם תיגש למספרה המורשית וולה מעצב השיער יוכל לאבחן את שיערך ולהתאים לך את הסוג המתאים ספציפית לך )
וכהמשך לטיפול אני ממליץ לגזור קצוות אחת ל 3-4 חודשים .
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך שמים שמן ארגן על השערותרונה17/10/2011
1. שמים את זה רק על שיער רטוב אחרי חפיפה?
כי אם אני מתקלחת בערב, אני לא בטוחה שזה טוב לעור הפנים לשים את השמן הארגן על השיער ואז בלילה זה יורד על הכרית ומגיע לעור הפנים
2. האם שמים את זה בעיקר בשורשים או בעיקר בקצוות? בעיקר בצד החיצוני של השיער או בצד הפנימי (כשמכופפים את הראש קדימה וכל השיער כאילו "נופל לריצפה"?
3. האם להשאיר את השיער פזור אחרי ששמים? או לאסוף את השיער?
4.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך שמים שמן ארגן על השערות - תגובה
זאב לוין18/10/2011ניתן לשים את השמן גם על שיער לח וגם על שיער יבש - אפשר לשים את השמן מהקצוות ומעלה - עד 10 סנטימטר מהשורש .
זה לא משנה אם מפזרים או אוספים את השיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. למה עד 10 סמ מהשורשים?
רונה18/10/2011זה לא בריא לקרקפת/לשורשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואני אוסיף ואומר שאצלי הבעיה היא
רונה19/10/2011ואני אוסיף ואומר שאצלי הבעיה היא דווקא "שוונצים" (שיערות קצרות, מבולגנות אחת בשניה שיוצאות מהקרקפת והן בגובה 2 ס"מ, לאחר קירזול). זה כמעט כל הזמן ככה, ובמיוחד בימים עם הרבה לחות.
מה עושים נגד זה?
זה ממש הורס לי את המראה, לדעתי, כי השיער נראה לא נקי ומטופח ככה, למרות שהוא כן נקי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתליםאורית16/10/2011
שלום זאב אני מעוניינת לעשות אצלך פתיחת תלתלים. ההיכרות שלי איתך היא דרך הפורום בלבד ומכיוון שנכוותי המון פעמים עם פתיחה הרסנית רציתי לדעת אם אפשר לקבל המלצות מלקוחות שלך שעברו פתיחת תלתלים וכמו כן רציתי לדעת עם איזה חומרים אתה עובד של סלסול או של החלקה
אשמח אם תענה לי תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים - תגובה
זאב לוין17/10/2011את מוזמנת לצלצל אליי למספרה ולקבל יותר פרטים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתליםאורית נחשון16/10/2011
הייתי מעוניינת לדעת עם איזה חומרים אתה משתמש לעשות פתיחת תלתלים ואם אפשר לעשות פתיחת תלתלים עם החומר של ההחלקה הברזילאית שאומרים שהיא משקמת שיער פגום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אורית.
אנג'לה טטרו16/10/2011אף פעם לא יצא לי להשתמש אם ההחלקה הברזילאית , לפתיחת תלתלים , כמו שאני יודעת אין לחומרים של ההחלקה אישור במשרד הבריאות עד כה מה שידוע לי..!
הייתי ממליצה לך לעשות פתיחת תלתלים עם ההחלקה היפנית צריך ללכת לספר מקצועי שיודע איך לעשות את הפתיחה נכון ..!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיפרון לקרקרפתריקי16/10/2011
רציתי לדעת איפה קונים את העיפרון שממלא את הקרקרפת בשיער שהוא לא מלא מקדימה?
והאם אפשר לשים אותו בלי לשטוף אותו עד לחפיפה הבאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי די כבר??
איילת17/10/2011מדוע אינכם מוחקים את הפרסומות הללו? שקוף שזאת עוד הודעה פיקטיבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחח אתה צודק תומר ומעניין שכל -
**17/10/2011הזמן מהללים ומשבחים פה את הספר רוני חתוכה... זה במקרה? לא הייתי אומרת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוף
ריקי17/10/2011אני לא יודעת מה אתם רוצים, באמת שאני שואלת על עיפרון לקרקפת. תפסיק לתקוף. לא ענו לי על השאלה הקודמת והיא כבר בעמודים ישנים, אז אני שואלת שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאף אחד לא תקף אותך אישית
שיהיה ברור..17/10/2011פשוט לא ברור למה לא מוחקים כאן את ההודעות של הספר שמפרסם את עצמו ללא הרף...
אני בטוחה שהמומחים כאן יענו לך ברגע שיתאפשר להם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת פרגון לא יזיק!!!
=====22/10/2011על פי מה ששמעתי עליו הוא ספר מעולה...פרגנו מה יש...??????
פעם אחת לא ראיתי שיש פה בפורום מישהו שמפרגן למישהו...למההה????
מה הצרות עין הזאת...אם יש מישהו שיודע וכותב וממליץ זה גם כיף לראות ולדעת שיש ספרים מקצועיים גם אם זה פיקטיבי למה רק רוע...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיפרון לקרקרפת - תגובה
זאב לוין18/10/2011אצלינו ניתן להשיג אותו - ואכן אפשר להשאיר אותו בין חפיפה לחפיפה - בנוסף יש לנו עוד מוצרים לאותה הבעיה מוזמנת ליצור איתנו קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער - מחום בהיר לבלונדליאת16/10/2011
הי,
צבע השיער הטבעי שלי הוא חום כהה מאוד.
לפני כשנה החלטתי לעשות גוונים בהירים (פלטין) על הטבעי.
עד אז הייתי צובעת בסיס ועליו גוונים, אבל זה נראה מזעזע כשוצמח שורש.
ביום שישי האחרון החלטתי שאני לא יכולה לראות יותר את הבסיס הכהה שלי והלכתי למספרה. שם הספר אמר שעשה לי שטיפה...שהבהירה לי את צבע הבסיס ב- 1/2-1 טון.
הצבע עדיין כהה ונוטה לאדמומיות (עם ג'ינג'ון קל).
אני רוצה צבע בהיר יותר, דומה לזה של אילנית לוי...איך אני עושה את זה בלי שיקפוץ לי הג'ינג'י? האם עשיתי טעות שעשיתי את השטיפה כי עכשיו צבע לא יבהיר צבע? האם על הטבעי צבע בהיר יותר היה נתפס?
חשוב לציין שיש לי גן ג'ינג'י חזק מאוד....
אודה לעזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - מחום בהיר לבלונד - תגובה
אלירן הרוש16/10/2011הי,אם הצבע הטבעי שלך נוטה לגינגי אז את צריכה לעשות את זה רק בגוונים,כל צבע בהיר שתעשי הוא יעצר בגינגי. השטיפה טובה ועדיפה כך אפשר לשלוט על הגוון!!
להבהיר את השורש זו גם אופציה אך זה לא כדאי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיעראושרית16/10/2011
שלום
אני צובעת את השיער בבית כל חודשיים . הלכתי למספרה והספר צבע לי את השיער. אני לא מרוצה מהצבע ורוצה לשנותו . הוא צבע לי לחום כהה ואני רוצה חציל אדום כמו שהיה לי תמיד. מתי אוכל לצבוע את השיער שוב. האם זה קריטי להמתין פרק זמן מסוים בין צביעה לצביעה?
אושרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
זאב לוין16/10/2011תראי לפי דעתי איך שאת מתארת את קודם כל צריכה לעשות ניקוי צבע - כדי להוציא את החום - אחרת לא יתפס הצבע שאת רוצה - את התהליך של הניקוי לא ניתן לעשות בבית - ההמלצה לי - תלכי למעצב שיער טוב - שיעשה לך ניקוי + הצבע המבוקש - ולאחר מכן בצביעות הבאות לא יהיה לך בעיה לחדש בבית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו אותייניקול16/10/2011
היי. אני בת 22 ומזה כ6 שני אני מוסיפה פסים לשיער בתדירות של כל 4-6 חודשים.
צבע השיער הטבעי שלי הוא שטני והשיער שלי מלא חזק ובריא.
מזה 3 חודשים אני רוצה לצבוע את השיער לבלונד פלטינה אבל חלק ממליצים לי לצבוע ושיהיה לי יפה וחלק אומרים שלא יתאים לי כי אני בהירה וזה רק יחוויר אותי.
גם אומר שחברה שלי שעובדת במספרה אמרה לי שלא אוכל לקבל את הצבע שאני רוצה מבלי לצבוע את השיער כמה פעמים.
אבקש לדעת איזו מהדעות הללו נכונה. לצבוע או לא. וגם באיזה חומר להשתמש מבלי לפגוע בשיער שלי. ועם מה לחפוף לאחר מכן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו אותיי - תגובה
זאב לוין16/10/2011ניקול שלום , קודם כל מבחינת הטעם אינני יכול להמליץ אז אינני יודע איך את נראית , בשום פנים ואופן לא לנסות לעשות את התהליך בבית ! את עלולה ממש לפגוע בשיער - עלייך לגשת למעצב שיער מקצועי ומנוסה - התהליך שהוא יעשה לך זה הבהרת השיער ולאחר מכן שטיפה . ואין צורך לצבוע את השיער כמה פעמים , את תצאי פלטין תוך פעם אחת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלתלים יפיםגילי15/10/2011
ישלי שיער תלתלים וחלק בקבוקים ואני ממש אוהבת את זה :)
אבל הבעיה היא הנפחח אני לא סובלתת את הנפחח הזה!!
הוא מוציא אותי מדעתי ואני לא יודעת מה לעשות
ניסית טונה קרמים
גלייז
מחליק עושה לי חלק ונפוח ופן אני חייבת ספר..
והספר אמר שדילול יעשה לי יותר גרוע... מה לעשות ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי גילי-
**15/10/2011הקרם של קרסטס -קרם אולאו רלקס סלים יפתור לך את הבעיה! הוא יוריד לך את הנפח בצורה משמעותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלתלים יפים - תגובה
זאב לוין16/10/2011היתי ממליץ לך לחשוב אולי דווקא על סלסול - שידגיש את התלתלים יסדר אותם ויוריד את הנפח המיותר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
