מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פוני מלאכותיהגר05/11/2011
היי. לאחרונה השיער מאוד התרוקן. מאז ומתמיד היה לי פוני אך כרגע זה לא נראה ככ טוב. השיער שלי חלק (אחרי טיפול קליאופטרה). כדי להמנע מטיפול נוסף וכדי למלא את הפוני שמעתי על פוני מלאכותי. איך אפשר להשיג את זה וביחד עם זאת להמנע משהדבר יראה מלאכותי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי הגר-
**06/11/2011תקלידי בגוגל - תוספות שיער עשי זאת בעצמך, ושם תראי את הפוני הם מוכרים אותו באתר ב-215 , עדיף לך אבל לעשות שזירה בשיער ככה השיער שלך יראה מלא יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה לשיער קצרמשה05/11/2011
צהריים טובים.
אני מעוניין לעשות החלקה לשיער קצר -1 ס"מ-.
יש לי שיער מתולתל-סקוצ'י, לא בטירוף, אבל מעיק כך שאני חייב להסתובב עם גלח תמידי ולא יכול להאריך את השיער מעבר לכך...
אשמח מאוד אם תינתן לי איזו אופציה לנסות משהו ולא לשלול מייד בשל השיער הקצר...
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה לשיער קצר - תגובה
זאב לוין06/11/2011אני ממליץ לך אם אתה רוצה לעשות החלקה לנסות ולגדל את השיער עד למצב של 5 סנטימטרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברגע שאני חוצה את מחסום הסנטימטר-
משה06/11/2011סנטימטר וחצי, אני נראה כמו הומלס מוזנח, אז אתה מדבר איתי על חמישה...?! איך אני אגיע כך לעבודה? אין איזה טריק של ספרים יודעים דבר שתמורת תשלום יחוללו איזה פלא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי משה
**07/11/2011סתם עצה - עדיף לך לעשות גלח זה יותר גברי מגבר שעושה החלקה , רואים שזה החלקה וזה לא נראה כל כך טוב ולא נראה טבעי.. וחוץ מזה תצטרך לטפל בשיער במוצרים כגון שמפו ללא מלחים ומסכה טובה לאחר ההחלקה .לא תוכל להכנס לים לבריכה.. רד מעניין ההחלקה עדיף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותליאורה05/11/2011
שלום,
יש לי כמה שאלות:
יש לי שיער מקורזל ונפוח, לכן עשיתי לפני כמה שנים החלקה בכל השיער (פתיחת תלתלים של שוורצקוף) ומאז בבית כל חודשיים בערך אני מחדשת את ההחלקה בשורשים בלבד.
השיער כיום, מבחינת המראה שלו, הוא "הכלאה" של שיער מעט מקורזל ומעט גלי, עם פחות נפח, אבל עדיין יש נפח (אני לא מרגישה בנוח לפזר את השיער לגמרי).
אני נוהגת לחפוף כל 3 ימים, משתמשת במסיכה לשיער במקום קונדישינר, נותנת לשיער להתייבש בטבעיות ולאחר מכן משתמשת בקרם לחות.
השיער באותו יום של החפיפה ומעט ביום שלמחרת הוא גמיש, רך ומבריק.אך לאחר מכן בהדרגה שוב מתייבש ומאבד מצורתו וגמישותו. באיזה חומר או קרם עליי להשתמש בשלב זה, כשהשיער יבש (לא לח או רטוב) וכבר אין לו צורה?
בנוסף, האם אני יכולה לעבור תהליך של סלסול קבוע, כדי שיהיו לי תלתלים מסודרים בשיער עם פחות נפח?
מאוד אודה לכם על עצתכם!!!
בברכה,
ליאורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליאורה
**05/11/2011קרם אולאו רילקס סלים של קרסטס יוריד לך את הנפח בצורה משמעותית בשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ומה לגבי שאלתי השניה?
ליאורה06/11/2011האם מותר לי לעשות סלסול? למרות שבעבר שיערי עבר פתיחת תלתלים ושמדי חודשיים אני עוברת שוב על השורשים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ומה לגבי שאלתי השניה? - תגובה
זאב לוין06/11/2011לגבי הסלסול - את צריכה לעבור טסט בשיער רק ככה אפשר לראות באמת איך השיער יגיב . בנוגע לתכשיר לשיער יכול מאוד להיות שגם שמן מרוקאי יהיה לך טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הארכת שיער מהירה-דחוף!שלומית03/11/2011
שלום,
הסתפרתי לפני כשבוע,
הספרית דירגה לי את השיער, ועשתה לי כמו "קארה" כזה מקדימה.
זה משמין לי את הפנים ונראה פשוט נורא..אני ממש מתביישת ומתוסכלת.
מה אפשר לעשות?יש דרך לעודד צמיחה מהירה של השיער?
ב. אם אפשר טיפים לשיער יבש. תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שולמית
**05/11/2011אי אפשר לזרז את קצב צמיחת השיער , והייתי ממליצה לך לטפל ביובש בשיער במסכה של קרסטס מסדרת נוטריטיב , ולקנות את השמפו של קרסטס בן סטין מ"ס 2 ,ולשים אמפולה לשיער יבש אחת לחודש. המוצרים של קרסטס הכי טובים שיש! ושיערך יפסיק להיות יבש הוא יהיה מבריק ובריא יותר !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ממש חשובה..לי03/11/2011
השיער שלי נושר המון .. פעם הוא נשר פחות , אבל היום ממש אני מחזיקה את השיער ויוצאת קבוצת שיערות גדולה ! עשיתי בדיקת דם והכל בסדר , מה ניתן לעשות עם שיער שנושר ככה כל כך הרבה? אשמח לתשובה !!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו ???????
לי05/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**05/11/2011הייתי ממליצה לך לקנות שמפו+אמפולות נגד נשירה, ומומלץ לחפוף כל יום את השיער שיש בעית נשירה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה ממש חשובה.. - תגובה
זאב לוין06/11/2011אני ממילץ על שמפו + אמפולה של באלאנס סקאלפ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה,עוד שאלה קטנה
לי06/11/2011דווקא שמעתי שלא טוב לחפף כל יום ושזה מגביר נשירה ... מה הנכון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**06/11/2011בעבר היה לי נשירת שיער, והרופאת עור המליצה לי לחפוף כל יום שזה טוב שיש נשירה לחפוף כל יום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך אני
אנג'לה טטרו06/11/2011הייתי ממליצה לך להשתמש השמפו נגד נשירה ואמפולות ,יש של שוורצקופ שהם מצויינים ויש גם קרסטס זה בהחלט יכול לעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות .אלינה03/11/2011
1.האם זה חשוב להשתמש בפן אחרי מקלחת ( כי אני לא משתמשת ) ?
2.אני רוצה לשים ספריי או קרם לחות על השיער הבעיה שזה עושה לי שיער רטוב ולמרות שכתוב שזה מתייבש מהר וזה לא יש איזושהי דרך אחרת לתת לחות לשיער ?
3.איזה ויטמינים נחוצים כדי שהשיער יהיה חזק ובריא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות . - תגובה
זאב לוין03/11/2011אין צורך להשתמש בפן אחרי מקלחת - אם את לא רוצה לעשות פן למטרת עיצוב או ייבוש .
קרם לחות - אינו מחדיר לחות לשיער - זהו מוצר לעיצוב , על מנת להחדיר לחות צריך להשתמש במסיכה טובה ומקצועית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה צרפתיתהדר03/11/2011
יש לי שיער קצת גלי עם "מצבי רוח".
שמעתי שההחלקה הטובה ביותר היום היא ההחלקה הצרפתית של לוריאל.
האם יש בה סיכונים? המלצות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספר טוב
הדר03/11/2011אולי שאלה שתישמע טיפשית, אך איך אני יודעת באמת מה זה ספר טוב? אני מאיזור כרמיאל, האם ידוע לך שם על ספרים באמת טובים? האם ניתן לסמוך על ספרים שידועים כיקרנים אבל תמיד מלאים באנשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרצדס וגולף שתיהן אירופאיות
איילת04/11/2011ממליץ לך להפסיק לקשקש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה אתה עושה פה...????
=====05/11/2011אם זה מה שאתה חושב אתה בטח מכונאי כושל...ממתי אתה יודע ללחוץ ''אנטר ''במחשב....??? וחוץ מזה אתה כנראה לא בפורום הנכון!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה דוגמא לשטויות שאתה כותב ופוגע ו
**31/12/2011ומעליב ומדבר שטויות... ובכלל לא צודק ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרום לשיער מתולתללינוי02/11/2011
היי,
אני בעלת שיער מתולתל, ומעוניינת להשתמש בסרום שיתן ברק לשיער
אני מתלבטת בין סרום של ויטמינס או פול מיטשל.
מה היתת ממליץ לי מבין השניים שלשערי יהיה ברק?
תודה לינוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרום לשיער מתולתל - תגובה
זאב לוין02/11/2011אני ממליץ על פול מיטשל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עזרה דחוףליאת01/11/2011
שלום,אני בשנתיים האחרונות סובלת מנשירת שיער,יש לי כבר קרחות בראש,כיום אני בהריון שבוע 13 ויש לי נשירה מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליאת-
**02/11/2011קודם כל תלכי לרופא עור לבדוק את הבעיה, תעשי בדיקות דם אולי חסר לך ויטמנים, ותשתמשי בשמפו+אמפולות נגד נשירה , וגם חפיפה יום יומית עוצרת את הנשירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת עזרה דחוף - תגובה
אלירן הרוש02/11/2011שלום
קודם כל בשעה טובה (:
וביגלל שאת בהריון היתי ממליץ לך להיועץ אם רופא !!
ולעשות בדיקות דם זה נישמע רציני מידיי שנתיים נשירה וקרחות .
,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ לשיער דלילמירית01/11/2011
אני בת 60 ושערי דליל ודק במיוחד מקדימה פני רחבות ואני מעט מלאה,לא מסתדרת עם השער בבוקר כשאני קמה השיער לא מסתדר,מבקשת עצה כיצד להסתפר האם קצוץ כדיליצור מראה מלא, או קארה,שערי לא חלק מעט גלי, ובאיזה מוצרים כדאי להשתמש בבוקר כדי לסדר את השער, ניסתי סילקון וקרם לחות ושניהם גרועים.
אשמח לעצה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ לשיער דליל - תגובה
זאב לוין02/11/2011קשה לי להמליץ לך על תספורת על פי התיאור כי אני צריך לראות לפחות תמונה , לגבי מוצרים , קודם כל לשיער דליל אני מאוד ממליץ על שמפו + מסיכה של ווליומיז SP , קרם לחות או סיליקון אני לא ממליץ לשיער דק מכיוון שזה גורם לו להראות שומני וחסר נפח .
ההמלצה שלי היא תספורת טובה והשמפו והמסיכה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה-צבע שיערויקטוריה01/11/2011
יש לי שיער שעבר צביעות בעברו...
רציתי לדעת איך אוכל להגיע לצבע הזה(בתמונה)
מבלי ללכת לספר ולהתייעץ איתו,תמליצו לי בבקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה-צבע שיער - תגובה
אלירן הרוש01/11/2011זו את בתמונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום!
ויקטוריה01/11/2011לא זו לא אני בתמונה...
אני רוצה להגיע לצבע שיער כמו בתמונה...
יש לי שיער חום שעבר צביעות בעבר
רציתי לדעת איך אוכל להגיע לצבע הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום! - תגובה
אלירן הרוש01/11/2011אני מצטער אבל לא נירא לי שתוכלי להגיע לצבע של התמונה למה זה טבעי של הבחורה בתמונה. ומכוון שיערך צבוע לחום כהה זה היה מאוד קשה להגיע לצבע המבוקש!
אבל היתי ממליץ לך להגיע ליעוץ במספרה אולי ימצא פיתרון (:
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אלירן !!!!!!!!!!
קרן02/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער לבן שמסרב להיצבעקרן01/11/2011
שלום רב,
כ 60% משערי הוא כבר לבן. במשך השנים ניסיתי חב' שונות לצביעה בבית. השערות הלבנות לרוב מסרבות להיצבע, ואם נקלט מעט צבע בהן, אחרי שבועיים השיער לבן לגמרי.
מה עושים??? (להוציא אפשרות של צביעה במספרה - יקר מדי לכיסי).
מודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער לבן שמסרב להיצבע - תגובה
אלירן הרוש01/11/2011תראי בדרך כלל צבעים של סופר פרם וכדומה!! לא ממש טובים לצביעת שיער לבן בבית !
את צריכה ליקנות צבעים מיקצועיים. אבל גם צביעת שיער לבן צריכה לעשות בצורה מסוימת ולכן כדאי ליצבוע במספרה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אלירן !!!!!!!!!!!!!
קרן02/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חינה שחורה עזרה דחופהרועי31/10/2011
צבעתי פעם אחת בחינה שחורה ויצא ממש שחור יפה ומבריק .......
אני גבר לא אישה. יש לי שיער לא הכי ארוך אבל רציתי רק להסתיר ספציפית שערות לבנות בודדות, אבל צבעתי את כל השיער כי זה מאוד דומה לגוון הטבעי שלי.
עכשיו צבעתי פעם שניה...ושמתי יותר מידי מים בחינה השחורה, וגם ערבבתי עם ביצה ותה. וכנראה בגלל ששמתי יותר מידי מים העיסה לא יצאה טוב.
וזה לא תפס לי בכלל, לא כיסה את הלבן. וסתם כזה ייבש לי את כל השיער ממש......יש משהו לשים כדי לרכך את השיער או שפשוט כדאי לגלח אותו שיגדל מחדש?
נראה לי שלהבא אני לא אשתמש בחינה שחורה...אולי רק בשטיפה שמפו של JUST FOR MEN?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חינה שחורה עזרה דחופה - תגובה
זאב לוין03/11/2011כדי להחזיר את השיער לקדמותו אני ממליץ על מסיכה טובה , אני ממליץ לך להבא לנסות לצבוע בצבע . ולא בחינה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
ש03/11/2011היי לדעתל צבע של JUST FOR MEN עדיף?
מה שאני אוהב בחינה השחורה שהיא מחזיקה לאיזה חודש וחצי בלי לבן.
בצבע רגיל זה ייצא פחות יבש? ועל איזו מסכה אתה ממליץ? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סברה לשער מתולתלחן31/10/2011
שלום קוראים לי ליטל אני בת 21, יש לי שער מתולתל וארוך מרוב שהוא מתולתל הוא מתכווץ לי נורא וממש קשה לי לסדר אותו ביום יום אני עם קוקו גבוה יחסית או אוספת אותו לבועגלה והוא ממש לא מסתדר לי והוא די מלא אבל אני רוצה שהוא ישאר מלא כמו שהוא והשאלה שלי היא אם כדי לעשות החלקת סברה או כל סוג אחר של החלקה מה אני יכולה לעשות בקשר לשיער ואם כדי ללכת על סברה בכלל וכיאלו עם זה היתסוף על השער שלי סברה אשמח עם תוכלו לענות לשאלתי בהקדם האפשרי תודה רבה ליטל.אני מצרפת אילכם תמונה של השער שלי וזה אחרי מקלחת שאני אוספת אותו לקוקו ואז מפזרת ושוב מחזירה לקוקו אני פשוט לא יכולה ללכת איתו פזור ולכן אני מבקשת את עזרתכם והמלצתכם :).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת ליטל !
חן31/10/2011תמונה שהשער שלי הוא פזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליטל-
**01/11/2011אני ממליצה לך לא לעשות החלקת סברה, ההחלקה הזו גורמת לנשירת שיער נוראית ואפילו אני מכירה כאלו שנהיה להן קרחות בגלל ההחלקה!!! וגם אם תרצי לצבוע את השיער אז זה יהיה רק בצבע טבעי מיוחד ורק בשחור. אני ממליצה לך אם כבר לעשות החלקה יפנית היא יותר טובה ופחות מזיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסברה לשער מתולתל - תגובה
זאב לוין03/11/2011אני ממליץ לך על החלקה יפנית , תוכלי לעשות איתה ממש הכל , ואיכות החיים שלך תשתפר בהרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשרון30/10/2011
שלום,
אני בחורה עם שיער מתולתל אפילו מתולתל מאוד. בשנים האחרונות השיער שלי ארך מאוד, ואני לא יודעת אם זה קשור אבל הוא נהיה ממש חלק.. לא משנה מה אני עושה ואיזה קרמים ושמפויים אני משתמשת השיער חלק... נעלמו לי כל התלתלים. רציתי לדעת האם זה בגלל האורך ואם אני אסתפר זה ישתנה? או שניתן לעשות משהו לגבי זה ?
אני בת 24, צמחונית לא יודעת אם זה רלוונטי (בעלת בדיקות דם תקינות לחלוטין). תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לציין
שרון30/10/2011שאם ניתן לטפל בזה בעזרת תכשירים, אשמח לקבל המלצה על תכשירים שלא נוסו על בעלי חיים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
אלירן הרוש31/10/2011שלום שרון
יש סיכוי טוב שהשיער ארוך וכבד אז התלתלים קצת מאבדים את זה! ויש מצב שהשיער פשוט משתנה הופך ממתולתל לגלי חלק!!
מה שהיתי מציע זה לבוא לאיבחון במספרה כדי לדעת בדיוק אם זה שינוי השער או רק כובד שמקשה על השיער להתלתל(: ואז לעשות תיספורת טובה ולהשתמש בחומר מתאים!!
שהיה שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)


