מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקת שיערסטודנט מיואש30/10/2011
שלום
אני בחור בן26 .במשך שמונה שנים החלקתי את שיערי הקצר באמצעות החלקה כימית מכיוון ששערי מתולתל ורציתי לעצב קוצים.
לאחר שנים החלה התדלדלות מין הסתם בשיערי כתוצאה מההחלקה הכימית.
לאחרונה שמעתי על החלקת משי שמבטיחה תוצאה דומה ללא נשירה מכיוון שלא מעורבת שם פעילות כימית.כרגע עשיתי גלאח לתקופה כדי להבריא את צמיחת השיער ומשתמש במינוקסי 5% בהמלצת רופאת עור.
שאלתי היא :האם אני יכול להגשים את חלומי ובאמת להשתמש בהחלקהת משי או כל חומר טיבעי שיחליק את שיערי אני מאוד מתגעגע לקוצים ומרגיש די מגעיל עם גלאח או
שיש לוותר על החלום לצמיתות?????אנא עזרו לי בתשובה מקצועית ומפורטת ככל הניתן
תודה:סטודנט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
זאב לוין30/10/2011אני אישית לא מאמין בהחלקה טבעית - בכל ההחלקות יש חומרים כימיים - אחרת לא היו מחליקות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תשובות ממומחים..שרון29/10/2011
שיערי עבה, נפוח ויבש.. מה לעשות כדי שלא יהיה יבש? ומה לעשות כדי שיהיה דק ולא עבה ונפוח? בת 16
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הבעייה...?
=====29/10/2011החלקה יפנית או פתיחת תלתלים או החלקה מיוחדת שגורמת לשיער להיראות טיבעי שלושת הפתרונות נותנים תוצאה של שיער דק אם מבוקש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תשובות ממומחים.. - תגובה
זאב לוין30/10/2011אינך יכולה להפוך שיער עבה לשיער דק , אך ביובש ובנפח אכן אפשר לטפל - עלייך להקפיד בטיפול בשמפו + מסיכה מקצועיים - אני ממליץ על וולה SP . סמות'ן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שכל הזמן יוצא כהה מדי לטעמיאלה29/10/2011
יש לי שיער לבן. לאחרונה יצאה לי הצביעה מאוד כהה לטעמי . זה קרה כשהשתמשתי באחד מצבעי החום (2/3), + צבע בסיס 7/0 (1/3)+ 6%.
היום ניסיתי לצבוע , ועשיתי זאת עם אותם צבעים, ובאותו יחס , אבל השתמשתי במי חמצן 9% .
למרות שהצבע יצא בהיר יותר , הוא עדיין כהה, ולא לטעמי .
מה אני יכולה לעשות כדי שהוא יהיה בהיר יותר ?
האם כדאי להשתמש בצבע בסיס יותר בהיר ?(8/0) או יותר ?
איך להבהיר את השיער ? הוא כהה מדי לצבע עורי ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי פגמנט וצבע של ספר...
=====29/10/2011ניקוי פגמנט וצבע אצל בעל מקצוע אחרת אם תעשי לבד זה עלול להיות שוב כהה כתוצאה מחוסר ידע וחבל על השיער. למה להתעסק במשהו שלא התחום שלך והרוס את שיערך שלך...???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי עוד שאלה -
אלה29/10/2011מה משקל חבילת צבע שיער ?
ידוע לי שהנפח הוא 60 מ"ל ,אבל השאלה היא מה המשקל?
כי משקל הוא לא נפח ו-60 מ"ל אינם 60 גר' .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע זמנייובל29/10/2011
אני בת 14 ואני חושבת על לצבוע את השיער , יש לי צבע שאני אוהבת ואני פוחדת שאם אני אשתמש בצבע זמני אז הוא לא ייעלם לגמרי והשיער שלי לא יחזור לגוון המקורי שלו, ע
יכול להיות מצב שחצי מהשיער [ אחרי שארך ולא חידשתי את הצבע ] יהיה בצבע הטבעי והחצי השני בגוון אחר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע זמני - תגובה
זאב לוין03/11/2011זה תלוי בכמה משתנים - לאיזה צבע את רוצה לצבוע? מה הצבע הטבעי? באיזה צבע את רוצה להשתמש? האם בבית או אצל ספר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיערנעמה27/10/2011
יש לי שיער שחור טבעי ואני חושבת על לצבוע אותו לצבע חום בהיר יותר ..
האם זה נכון שהצבע לא תופס אותו הדבר על שיער כהה ?
זאת אומרת שאני אצטרך לעשות כמה צביעות כדי להגיע לצבע שקניתי .. ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער - תגובה
יגאל ויצמן28/10/2011צבע אינו מבהיר שיער צבוע כך שיש לך נסיון אחד לצבוע את השיער הטבעי.
אם אינך מוכנה להתפשר על תוצאה לא רצויה, כדאי שתפני למספרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיערריקי27/10/2011
שיערי הטבעי בצבע חום ולפני 6 שבועות צבעתי את שיערי בעקבות שורשים לבנים. אני חופפת את השיער פעם השבוע ועדיין יש צבע במגבת, כל ספר שאני הולכת אליו זה אותו סיפור עם הצבע. מה הסיבה ואיך אפשר למנוע את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
יגאל ויצמן27/10/2011לבצע צביעה עם ריכוז חמצן מתאים, לשטוף היטב ולחפוף עם מוצר איכותי בדרגת חומציות המתאימה לשיער צבוע.
לשם כך תפני למספרה שתבצע זאת כהלכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ביתיתמור26/10/2011
שלום,
השיער הטבעי שלי הוא מסוג יבש מאוד, צבוע חלקית, ומתולתל.
קניתי החלקת שיער ביתית הנקראת glatt של שוורצקוף החקלה שכביכול אמורה לספק תוצאות מעולות. בפעם הראשונה היא הפכה את שיערי לגלי יותר אך הוא עדיין נשאר יבש מאוד וללא כל צורה ופעם השניה כבר לא השתנה כלום. בלית ברירה אני מחליקה אותו עם מחליק קרמי.
כמובן שללכת למעצב שיער זה הפתרון הכי טוב אך אין באפשרותי לממן סכומים כ''כ גדולים.
הייתי רוצה המלצה על תכשיר ביתי אשר מחליק את השיער ונותן תחושה של שיער חלק טבעי עם ברק טבעי. ולא קצוות שרופים שנשארים מהמחליק.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה ביתית - תגובה
יגאל ויצמן27/10/2011אין תכשיר ביתי שיכול לספק את מבוקשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה בפעם השנייה, במה לבחור?מיטל25/10/2011
שלום, לפני שנה בדיוק עשיתי החלקה יפנית בפעם הראשונה, התוצאה הראשונית הייתה מוצלחת יחסית, אך תוך זמן קצר השיער החל להיות יבש מאד ובצורה לא מוגדרת: חלק עם אזורים מתולתלים ואף נפוח. ברצוני לעשות החלקה בשנית, השורשים הטבעיים שלי מגיעים עד לאוזניים ושאר השיער עדיין במצב לא מוגדר. האם ניתן לעשות החלקה יפנית על החלקה יפנית? האם אתם ממליצים לעשות החלקה אחרת? והאם ישנו שהחוויה הרעה שלי נוצרה מעבודה לא טובה של ספר? (השיער הטבעי שלי לא עבר צביעות אלא רק שימוש ב"סאן אין", וצורתו היא לא תלתלים אלא שיער גלי, מלא ובעל נפח המשנה את צורתו)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה בפעם השנייה, במה לבחור? - תגובה
אלירן הרוש25/10/2011שלום מיטל
אפשר לעשות החלקה בשנית רק בשורש הטבעי שלא הוחלק!!!!!
השיער יכול להיות יבש אם לא מישתמשים במסכה ושמפו איכותיים !!!! וגם כתוצאה מה סן אין שזה עושה סוג של הבהרה!!!
רצוי לספר את השיער כל שלושה חודשים זה חשוב מאוד!
יש החלקה שהיא נקראת סילק סטרייט של אינדולה היא מורידה נפח ועושה החלקה טיבעית ועדינה השיער ניראה בריא מבריק בצורה בילתי רגילה .זמן העשיה קצר שעתיים לכל היותר היא מומלצת מאוד!!!!!!
ובקשר לחויה היא יכולה להיות מדהימה צריך למצוא מספרה מתאימה(:
אשמח אם תגיעי ליעוץ במספרה זה הכי טוב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה בפעם השנייה, במה לבחור?
מיטל26/10/2011היי אלירן!
תודה רבה על המענה המהיר.
אשמח להגיע לייעוץ, אהיה בקשר איתך.
נכון לעכשיו אני משתמשת תקופה בשמפו+מרכך+מסכה של גליס.
יש איזה פירמה ספציפית שאתה ממליץ עלייה לשיקום וברק השיער?
תודה רבה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה בפעם השנייה, במה לבחור? - תגובה
אלירן הרוש28/10/2011הי מיטל
קרסטס זו חברה שיכולה לעזור לך בכל בעיה !!
חברה מעולה אבל קצת יקר(: שווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
הדס26/10/2011היי מיטל,
אני מסתפרת ואף עושה החלקות כבר שנים אצל ויטל בת"א.
אני ממליצה עליו בחום והוא יוכל לתת לך מענה לכל השאלות שלך על החלקות.
כולן יוצאות ממנו מרוצות, הוא מקסים ומקצועי גם בתור ספר וגם בתור בנאדם.
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תענו לי זה ממש דחוףףאוראל24/10/2011
היי ,אני בת 17 השיער הטבעי שלי הוא תלתלים אף פעם לא צבעתי את השיער אבל מה שכן ,השתמשתי במחליקים .
בפעם האחרונה שהשתמשתי במחליק חפפתי אחרי כמה ימים והשיער שלי לא חזר לקדמותו ! הוא נשאר חצי חלק לא מוסבר כזה .
יש דרך שאני יכולה להציל אותו ??
בבקשה תעזרו לי אני חייבת עזרה ..
תודה בכל מקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי זה ממש דחוףף - תגובה
אלירן הרוש25/10/2011הי
כנראה שכתוצאה מהמחליק שהשימוש בוא באופן קבוע הוא ממש מגהץ את השיער וגורם לו נזק בלתי הפיך. אם את משתמשת באופן קבוע כדאי לך לעשות החלקה יפנית!!
אבל כדאי להיפטר מהשער החלק השרוף על ידי תספורת ומסכה איכותית
מקווה שעזרתי(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מומחים האם תוכלו לענות לי? מאוד חשושירה ולדמן24/10/2011
בנוגע ל cpr של שייסדו , מצאתי באינטרנט את המוצר , והוא עולה 70 , זה נשמע לי מחיר זול מידיי עבור מוצר שאמור לשפר את השיער פלאות
הם המוצר טוב, האם זה המחיר פחות או יותר????
פליז תענו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומר מדהים העלות מישנית!!!
=====24/10/2011המוצר פנטסטי אך צריך לעשות זאת במספרה ובטיפול עמוק ורציני לבד אי אפשר וקשה לעשות וללא תוצאות בדוק!!! ישנם תהליכים מסויימים שגורמים לשיער להיראות מדהים אם עושים זאת נכון!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה דחוףף !! פליזזזאוראל23/10/2011
היי ,אני בת 17 השיער הטבעי שלי הוא תלתלים אף פעם לא צבעתי את השיער אבל מה שכן ,השתמשתי במחליקים .
בפעם האחרונה שהשתמשתי במחליק חפפתי אחרי כמה ימים והשיער שלי לא חזר לקדמותו ! הוא נשאר חצי חלק לא מוסבר כזה .
יש דרך שאני יכולה להציל אותו ??
בבקשה תעזרו לי אני חייבת עזרה ..
תודה בכל מקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת עזרה דחוףף !! פליזזז - תגובה
זאב לוין03/11/2011אני לא רואה את השיער לכן קשה לי לענות , אך מה שיכול היה לקרות שהשיער ניזוק התייבש והתפצל , מספר עצות שאני יכול לתת - במידה ואת רוצה שיער חלק את יכולה לעשות החלקה יפנית ולהפסיק להשתמש במחליק .
אם את רוצה להמשיך עם המחליק - חובה ספריי מגן חום + להשתמש במסיכה מקצועית + אמפולות לשיקום - לזגור קצוות אחת לחודשיים - להשתדל לא לעבור על השיער כמה פעמים - לקנות מחליק טוב ומקצועי שאפשר לעבור רק פעם אחת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אף אחד מהמומחים לא עונההההההההשירה ולדמן23/10/2011
????????????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירה
**23/10/2011את spr של שייסדו תוכלי להשיג במספרות או דרך האינטרנט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון-שיסיידו
**23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה, אך משהו נוסף
שירה ולדמן24/10/2011אין את זה באינטרנט
אולי מכירים אתר מסויים שאפשר לרכוש זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה, אך משהו נוסף - תגובה
יגאל ויצמן27/10/2011החברה היבואנית של החומר CPR נקרא מייקום הפצות ונמצא בר"ג.
תפני אליהם והם ישמחו למכור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן יקח לי?:(23/10/2011
שלום אני בת 15 וחצי ותמיד היה לי שיער ארוך שמגיעה עד למותניים לפני כשבוע הלכתי למספרה לחתוך קצוות כי היו לי קצוות מפוצלים הספרית במספרה החליטה שהשיער שלי שרוף ולכן חתכה אותו עד לכתפיים אני ממש בכיתי ולדעתי השיער שלי נראה נורא כשהוא קצר הסתפרתי כמה פעמים בחיים שלי והשיער שלי צמח יחסית מהר אבל הפעם אני פוחדת שלא ממש נכנסתי לדיכאון בגלל זה מה לעשות כמה זמן יקח לי להאריך שוב את השיער??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה-
**23/10/2011השיער גודל בין ס"מ ל- ס"מ וחצי בחודש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה חמורה..דחוףליה23/10/2011
שלום
לפני כמה חודשים עשיתי החלקה ביתית לבד ועכשיו השיער שלי נתלש בערך ממקום הגדילה החדש של השיער (לא בכל הראש רק באזור מסוים) רציתי לדעת אם יש משהו לטפל בזה ואם אפשר בבקשה לתת שם ואולי מקום שאפשר להשיג את התכשיר
בבקשה אני צריכה את זה דחוווווווף השיער שלי תלוש וזה לא נראה טוב:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה חמורה..דחוף - תגובה
יגאל ויצמן27/10/2011אין דרך לטפל בזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוני22/10/2011
מה גורם בדרך כלל להתפצלות שיער?
יש בנות שאני מכירה, שאף פעם לא רואים אותם עם שיער ארוך, כי הוא נחתך. פשוט על הזמן אותו אורך או קצר יותר (תספורת) . האם זה נכון שיש לכל אחת ואחת חוץ מהגנטיקה כמובן "אורך חיים" - לאורך השערה? ז"א השיער לא יכול להארך יותר כי באורך המירבי הוא נחתך. יש דבר כזה?
בכל מה קרה זה קורה לי :) . לא מגיע לי יותר מקו החזיה, חשוב להדגיש - אני לא עושה פנים ומחליק ולא צובעת ולא החלקה.
מה הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רוני-
**23/10/2011שיער יכול להתפצל מהסיבות: חוסר הזנה לשיער, שיער שלא מטופח במסכה ושמפו מתאים, יכול להתפצל מבריכה, משמש, סירוק לא נכון ואגרסיבי, ושיער כן אורך אבל הוא מתקצץ לבד אם השיער מפוצל ושרוף, לכן בשביל להאריך שיער צריך להקפיד לגזור קצוות ס"מ לפחות פעם בשלושה חודשים, ולטפח את השיער במוצרים איכותיים כגון:מסכה ואמפולה לשיער לפחות אחת לחודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רוני- - תגובה
זאב לוין03/11/2011אכן יש אורך מקסימלי לשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


