מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי שיער יבש ונפוח שעבר החלקה יפנקיידן03/12/2011
היי יש לי שיער שעבר החלקה יפנית
השיער אחרי חפיפה מתנפח לא עזרו לי שמן מרוקאי,סיליקון בשום דרך
וקרמי לחות של נטורל לא עזרו קלל והקשו את השיער (שממש היה אפשר לדפוק עליו ולשמוע "טוק טוק" )
עד שהתשמתשי בקרליין 10 והוא משאיר לי את השיער בסדר ולא קשה (אבל אני מורח על השיער הרבה )
אבל אמא שלי אומרת שזה לא נראה טוב וכשאני לא שם קרם לחות נראה הרבה יותר טוב
הספר ליד הבית שגם חבר של אבא שלי יש לו מוצרי קרסטס משהו כזה (ראיתי שיש המלצות בנושאים של שיער יבש ונפוח)
וכמה שאלות:
כשעושים שורשים הקטע של המחליק חייב להיות כזה טראגי? ממש שורף וכואב!
כשאני הולך לישון אני חייב לשים חולצה על הראש ולעשות כמו בנדנה כי אם לא למחרת אנייקום והשיער יתפוס צורה (זה גם על אותו היום שעשיתי שורשרים כשהשיער ממש חלק)
למה זה ככה ומה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבדו עליך...לצערי
===03/12/2011לא עשו לך החלקה יפנית...רק שתדע!!! אתה חייב להגיע לאבחון אצל ספר נוסף!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה מתי הוא עבר את ההחלקה,
**04/12/2011נראה לי שאת ההחלקה הוא עבר לפני כמה חודשים ,והוא צריך לחדש אותה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא עבדו עליי עשיתי "בהייר סנטר"
קיידן04/12/2011עשיתי לפני שנתיים
אבל גם אז היו את הבעיות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה בעיות היו...?
===05/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בעיה עם קרמי לחות שמקשיח לי
קיידן05/12/2011את השיער
שאני הולך לישון השיער היה תופס צורה ונסתי לשון בכל מני צורות בלי כ/קרית עם כרית רק על הצד (שמתי ק/כריות כדי שאני לא יזוז וכל הזמן השיער התבלגן ותפס צורה משהו בלתי נסבל שלאחים הקטנים שלי יש שיער טבעי רגיל לא משנה איך הם קמים השיער שלהם לא תופס צורה מעצבנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהו?
קיידן14/12/2011כותרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהו? - תגובה
זאב לוין15/12/2011תראה אם עשית החלקה לפני שנתיים זה הרי ברור שהתוצאה לא נשארה .
אם אתה אומר שגם אז היו לך בעיות כנראה שההחלקה לא התבצעה כמו שצריך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ לפני החלטה לעשות הארכת שיערירדנה03/12/2011
שלום למומחים :-) אני הסתפרתי לא מזמן, ממש קצוץ (טעות של חיי, כי היה לי שיער ארוך). עכשיו אני לא יכולה להסתכל במראה, כי האורך של השיער מצחיק, ואני נראת זוועה לדעתי. זה ממש מוריד לי את הביטחון עצמי. נמאס לי לעצב את השיער בג'לים ואני ממש מגיעה לבכי. אני ראיתי באינטרנט על הארכת שיער וממש אהבתי את מה שראיתי :-) האם זה כדאי לעשות? האם הטיפול שאחרי גם כרוך בתשלום? האם השיער הטבעי שלי ממשיך להאריך? אם כן, האם אני אוכל להוריד את ההארכה, ולהמשיך אם השיער הטבעי שלי אחרי שהוא יגיע לאורך נורמלי? האם זה מזיק?
אודה לתשובתכם. בברכה, ירדנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ לפני החלטה לעשות הארכת שיער - תגובה
זאב לוין04/12/2011זו אכן דרך שהרבה נשים משתמשות בה על מנת להגיע לאורך הרצוי - אך זה תלוי במספר משתנים -
קודם כל מאוד חשוב אצל מי את עושה - חשוב לבחור מעצב שיער עם הרבה ניסיון בתחום על מנת ששיערך לא יפגע .
במידה ושיערך מאוד דק - יש יש סיכוי שהוא ישבר . אם אנחנו מדברים על שיער נורמלי עד עבה אז אין בעיה במידה ותטפלי בו כמו שצריך .
את מוזמנת להגיע אליי ליעוץ !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב שיעראסי02/12/2011
אפשר המלצה לחומר לעיצוב לשיער ?
אבל אני רוצה מוצר שגם עם השיער נרטב בגשם אז החומר לא ירד מי השיער,
או שעם אני הישתוף תשיער קצת, אז החומר לא יירד מי השיער ..
פשוט בחורף לפעמים יורד גשם על השיער ..
או בקיץ מזיעים אז שיהיה אפשר לעצב תשיער עוד פעם עם מים!
ועוד דבר חשב שהמוצר לעיצוב השיער יעשה לשיער מראה בריא כמה שיותר!
תודה רבההה :)
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שלומי-
**02/12/2011כדאי לך לקנות את הספריי של שוורצקוף- ספריי סילואט סופר הולד, הוא שומר על התסרוקת לאורך כל היום! הוא מגן ושומר על השיער מפני רוח ולחות, והיתרון שלו שהוא לא דביק בכלל ולא מקשה את השיער! מומלץ מאוד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה2 שאלות על המוצר
אסי02/12/2011מה כולכך מיוחד במוצר הזה לאומת האחרים ?
והאם הספריי הזה נותן לשיער מראה בריא
כי הדגש שלי זה שיער שניראה יפה ומטופח מבין ?
גם ככה אני לא מעצב תשיער שלי כולכך אני עושה שיער שטוח ופוני כזה למעלה משהו בסיגנון ... אז חשוב לי המראה מאשר העיצוב מבין ...
מה אתה אומר ?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה האם המוצר מתאים לשימוש על
אסי02/12/2011עוד שאלה האם המוצר מתאים לשימוש על שיער לך רטוב ?
או שחייב שהשיער יהיה ממש יבש ואז להשתמש איתו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיצוב שיער - תגובה
זאב לוין04/12/2011שלומי שלום - כל המוצרים יורדים במים - אין מה לעשות - אני ממליץ לך ללכת עם מטריה .
אבל אני אמליץ לך על חומר די חזק שנקרא קרם בנג'י - הוא אכן לעיצוב ונשמע מתאים לתסרוקת שאתה מעצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להגיע משיער צבוע לשחור למהגוני?רויטל02/12/2011
שלום.
אני צובעת כבר שנים רבות את השיער לשחור. השיער שלי דק ודליל ועצם היותו שחור מבליט עוד יותר את הדלילות. לכן אני רוצה להבהיר אותו למהגוני.
כיצד עושים זאת במספרה עם כמה שפחות נזק לשיער? אשמח להמלצה על ספר מקצועי במיוחד באיזור חיפה והקריות.
תודה מראש! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך להגיע משיער צבוע לשחור למהגוני? - תגובה
זאב לוין04/12/2011שחור הוא צבע שקשה לצאת ממנו - רק ע"י ניקוי צבע - זו פעולה לניקוי פיגמנטים כהים בשיער . מאוד חשוב ללכת לספר מומחה - כדי שיעשה לך את הניקוי כמו שצריך ולא יפגע בשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הבעיה???
===05/12/2011יש דרך ללא בעייה כלל ובצבע בלבד ללא הבהרה כלל משחור ישר למהגוני!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאהרכת את השיערברבי01/12/2011
יש לי שיער כמעט עד חצי הגב חלק יותר ארוך קצת ועשיתי החלקה היה לי ארוך גזרתי ומאז זה לא אורך בכלל מה לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הארכת שיער
ברבי02/12/2011היי יש לי שיער עד חצי הגב אבל דליל מה לעשות כדי שיארך אשמח לשמוע תגבות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ברבי-
**02/12/2011כתבת שהשיער שלך דליל, אז שתדעי שככל שהשיער קצר יותר אז הוא נראה מלא יותר, השיער אורך כל חודש בין ס"מ , לס"מ וחצי, יש כמה סיבות שהשיער לא אורך- יכול להיות שיש לך קצוות מפוצלים וזו הסיבה , אם כן אז השיער כן אורך אבל מתקצץ לבד, או שזה גנטיקה לא כל אדם יכול להאריך את השיער שיהיה ארוך מאוד, יש אורך מקסימלי לכל אדם שהשיער יכול להארך לו. או שהשיער שלך חלש מתזונה לקויה וחסר לך ויטמנים. גם זו יכולה להיות הסיבה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאהרכת את השיער - תגובה
זאב לוין04/12/2011אני ממליץ לך להקפיד על גזירת קצוות אחת ל 3-4 חודשים והזנת השיער במוצרים איכותיים - אך התשובה הקודמת לי בהחלט טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לשאלת הנשירהחן01/12/2011
יש לי עוד שאלה כדאי לי להפסיק עם הקרמים לשער ולהשתמש בשמן ארגן מרוקאי האם זה טוב לשער ולנשירה ועם כן אפשר לראות תוצאות עם זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך ליטל
אנג'לה טטרו01/12/2011עדיף לך להשתמש בארגן מרוקי איכותי ולא כל קרם חשוב משתמשים במוצר לשיער שהיה איכותי ,אפשר לגשת למעצב שיער ויכול להתאים מה שבאמת מתאים לשיער
לנשירה השמן לא עוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליטל-
**02/12/2011הדבר שיכול לעזור לך להפסיק את הנשירה זה שמפו+אמפולות לשיער נגד נשירה, או שבכלל חסר לך ויטמנים וזה מה שיפסיק לחלוטין את הנשירה לכי לעשות בדיקות דם לבדוק אם חסר לך ויטמנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי פיגמנט ובייביליסרעות7730/11/2011
שלום רב
האם ניקוי פיגמנט על שיער שחור ההופך לחום בהיר מחליש את השערה וגורם להתלשותה במקרים מסוימים ?
כמו כן האם שימוש בבייביליס לאחר ניקוי פיגמנט תולש את השערה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הבעיה???
===30/11/2011ישנו צבע מיוחד ללא הבהרה שיביא אותך גם משחור לאיזה צבע שאת רוצה חוזרת שוב ללא הבהרה!!! ואת יכולה לעשות בייביליס אך מומלץ למרוח שמן מרוקאי כהגנה לשיער לפני!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי פיגמנט ובייביליס - תגובה
זאב לוין04/12/2011זה תלוי אם הניקוי בוצע כמו שצריך ולא נגרם נזק לשיער אז לא צריך להיות שום נזק - במידה והשיער ניזוק הוא בהחלט יכול להישבר .
גם בייביליס במידה ואת משתמשת נכון והמכשיר טוב והשיער במצב טוב הוא לא אמור להיתלש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שערליטל פרץ30/11/2011
היי ,קוראים לי ליטל אני בת21 ויש לי שער מתולתל בתקופה האחרונה יש לי נשירה מטורפת ממש תמיד הלכתי עם קוקו גבוה וצמוד אני לא יכולה ללכת עם פזור לא הרגשתי בנוח אני חופפת כמעט כול יום ויש לי נשירה מטורפת אני משתמשת בקרמים ותמיד הוא היה עבה ועכשיו התחלתי להרגיש שעשר מתחיל להיות לי ממש דליד אני לא יודעת למה הוא ניהיה לי ככה וזה ממש מדאיג אותי חשבתי לעשות החלקה אולי זה יעזור יש לכם יאוץ לעזור לי אני מאוד ישמח,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליטל-
**30/11/2011קודם כל לא מומלץ לא לעשות החלקה שיש נשירת שיער חזקה,את צריכה לעשות בדיקות דם אולי חסר לך ויטמנים אולי חסר לך ברזל או אבץ ואם כן אז זו הסיבה שהשיער נושר, את יכולה לעצור את הנשירה בשמפו+אמפולות לשיער נגד נשירה.וכמובן לקחת ויטמנים אם חסר לך, ואל תעשי קוקו מתוח מאוד ,תאספי את השיער בצורה משוחררת על ידי גומיה או קליפס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לנשירה ליטל פרץ
חן30/11/2011כבר קבעתי תור להחלקה מה לעשותת לעשות תהחלקה או לאא לעשות ?
היא לי שער ממש כיאלו עבה אבל שאני עושה קוקו מתוח כיאלו אני מפזרת הוא ממש עבה כלאו ואחרי מקלחת הואא ממש ממש דקקק
האם כדי לעשת תחלקה או לא ?אשמח עם תענה לי בהקדם ההאפשריי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליטל
**01/12/2011לא כדאי לעשות את ההחלקה מפני שאת סובלת מנשירה חזקה!!! הנשירה יכולה להחמיר יותר אחרי ההחלקה ,אני מציעה לך לבטל את התור ,וקחי בחשבון שאחרי ההחלקה השיער יראה קצת יותר דק ממה שהוא עכשיו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליטל - תגובה
זאב לוין04/12/2011אני ממליץ ללכת לעשות בדיקות דם במידה והכל תקין אני ממליץ על טיפות באלאנס סקאלפ של וולה SP
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הארכת שיער.דנה29/11/2011
היי, יש לי מספר שאלות:
1. סיימתי לאחרונה טיפולים כימוטרפיים והשיער שלי מתחיל לגדול, רציתי לדעת עד איזה אורך אני יצטרך לחכות שהשיער יגדל על מנת שאני יוכל לבצע הארכת שיער-מאיזה אורך ניתן לבצע הארכת שיער?
2. האם הארכת שיער בכלל כדאית לעשות מכיוון שהשיער עבר טראומה
3. במידה וארכת שיער היא דבר אפשרי איזה שיטה הכי מתאימה לשיער שעבר כימוטרפיה? הלחמה, שיטת החרוזים או שיטה אחרת?
4. במידה ולא כדאי לעשות הארכת שיער האם יש קרם/גלולה או שיטה אחרת להגביר את קצב צמיחת השיער.
5.לאחר טיפול כימוטרפי באיזה קצב גדל השיער לחדש?
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרייטלנגס.
===29/11/2011מאוד תלוי בכמות השיער אך התוספות הטובות ביותר הן של ''גרייטלנגס'' בהלחמה קרה ללא נזק לשיער כלל עם פטנט של חיבור מיזערי בעובי של דף נייר ובגודל של גפרור האדום...מומלץ במיוחד למקרים כמו שלך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שאלה קטנה בנוגע לתשובה שלך
דנה30/11/2011היי תודה שעניתם לי, רציתי רק לדעת מאיזה אורך ניתן לבצע הלחמה קרה והאם יש מקום טוב ובטיחותי אשר תוכל להמליץ לי עליו כי אני מפחדת קצת כי שמעתי אנשים שאמרו שהלחמה גם תלשה להם את השיער המקורי שלהם ולמה הכוונה בפטנט שאמרת של חיבור מיזערי בעובי של דף נייר ובגודל של גפרור אדום.. תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דנה
===30/11/2011שלום רב!
האורכים שניתן להשיג בגרייטלנגס הינם בן 40-70 ס''מ והפטנט הינו בחיבור עצמו שהינו עשוי משיער ומחובר לשיער באמצעות מכונה ייחודית ויקרה מאוד ובאמצעות פולסים החיבור נצמד לשיער ברמה הכי גבוהה וטיבעית וללא תחושה בשיער הטיבעי שלך. השיער באיכות הגבוהה ביותר וכל השיער הכללי מחובר באיכות ובבטיחות וללא כל נזק לשיער ללא דבקים וכל מיני שטויות שגורמים לתלישות ולנזקים אצל בעלי מקצוע לא מורשים...
אשמח לעזור אנא השאירי לי מייל ואצור עימך קשר לאדם המתאים ביותר באזור מגורייך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי תודה רבה לך על תשובותיך
דנה30/11/2011המייל שלי הוא [email protected] ואני גרה באזור ת"א.
רק לגבי השאלה לא הבנת אותה כמו שצריך, התכונתי מאיזה אורך שיער (שלי) אני יכולה לבצע הלמחה קרה? הרי רק לאחרונה סיימתי את הטיפולים והשיער מתחיל לגדול ולכן הוא עוד קצר אז עד איזה אורך אני יצטרך לחכות עוד שהשיער שלי יגדל כדי לבצע את ההלחמה? תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בעיה אם...
===03/12/2011שלום דנה ...
אפשר להתחיל להאריך את שיערך כדי שיראה טיבעי מלא וללא בעיה או פחד שמישהו יראה או ידע לפחות מ-10 ס''מ ומעלה אם את עונה לקריטריון זה אצור עימך קשר בשמחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו קטן לסיום...
דנה03/12/2011אני עוד לא עונה על הקריטריון הזה ואשמח אם תוכל להשאיר לי במייל מקום בטוח בו אוכל לבצע את ההארכה כששערי יהיה באורך המתאים...ושאלה נוספת היא שהבנתי שאחרי טיפולים כימוטרפיים השיער גדל יותר חלש ודק ומכיוון שאני רוצה לבצע הלמחה חשוב לי שהשיער שלי יהיה חזק ובריא ולכן רציתי לדעת אם יש לך טיפול להמליץ לי על מוצרים כלשהם בין עם זה מסכה שמפו או דבר אחר...תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקווה שעזרתי...
===04/12/2011שלחתי לך את המייל...מקווה שעזרתי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער ארוך ומתולתל.יסמין27/11/2011
שלום, יש לי שיער ארוך ומתולתל, הקצוות שלו כבר די שרופים, מפוצלים ושבורים ושמתי לב שלאחרונה הוא גם איבד המון מהצורה שלו ומלא בקשרים. הוא נורא "כבד" לי על הראש למרות שהוא לא עבה מאוד.
אני חושבת להסתפר והבנתי שבהתאם למבנה הפנים שלי (משולש הפוך) תתאים לי תספורת עד הכתפיים (עד קו הסנטר לא בא בחשבון, בכל זאת, תלתלים) בנוסף, חשבתי לצבוע את השיער לחום-אדמדם ממה שיש לי (חום כהה), האם יחמיאו לי התספורת והצבע? האם כדאי בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער ארוך ומתולתל. - תגובה
זאב לוין04/12/2011קודם כל להסתפר את בטוח צריכה אם הקצוות מפוצלים והוא כבד לך - את יכולה להשאיר אותו ארוך יחסית ולעשות תספורת מדורגת - אבל זה כבר עניין של טעם לגבי הצבע , כן זה יכול להתאים לך אבל קחי בחשבון שאם את מתחילה לצבוע זה לעשות שורשים אחת לחודש .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה ממומחה בדחיפות !!!יהב שוורץ26/11/2011
בעבר היה לי שיער שטני יפה גולש וחלק כמו קרשים .
כבר בערך 3 שנים אני סובלת מנפיחות רבה וקירזול ויש לי הרבה שוונצים כאלה קופצים.
עשיתי הרבה פעמים מחליק קרמי וזה רק הורס לי יותר ויותר את השיער ואני חושבת שזו הסיבה לנפיחות והקירזול.
אני ממש לא רוצה לעשות החלקה אני רוצה לעשות רק דברים טבעיים ולא יקרים במיוחד.
בבקשה תעזרו לי ,
(בעיקר מומחה.)
תודה רבה , בדחיפות!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה ממומחה בדחיפות !!! - תגובה
אלירן הרוש27/11/2011הי
מתי שמשתמשים במחליק באופן קבוע זה גם שורף את השיער וגם קשה ליראות את השיער בלי המחליק כוון שהעין רגילה לירות את השיער חלק!!!
מה שהיתי מציע לך זה להגיע ליעוץ במספרה טובה כדי למצוא פיתרון נכון לשיערך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת שוב יהב
יהב שוורץ27/11/2011בכל זאת בחודשים הקרובים לא יצא לי לראות ספר מוסמך ואני מפחדת ללכת לספר שיכול להרוס לי את השיער , אין איזה דרך להוריד נפיחות ויובש ?
איזה משקם שיער לא יקר או משהו בסגנון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחן25/11/2011
יש לי שיער מלא ועבה ומאןד מתולתל, אני מעוניינת בהחלקה יפנית הלכתי לספר להתייעץ הוא אמר שהוא ממליץ החלקה יפנית וברזילאית עוד באותו יום וגם צבע לשיער.
נראה לי ממש מוגזם.
שאלתי האם מותר לעשות החלקה יפנית ומייד אח"כ ברזילאית וצבע לשיער ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חן
**25/11/2011הספר הזה נשמע ממש הזוי, מה זה השטויות האלה לעשות ביחד גם החלקה ברזילאית וגם יפנית??? אל תלכי אליו נשמע לא מקצועי בכלל ולא מנוסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!!!!
חן26/11/2011תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
אלירן הרוש27/11/2011טוב החלקה ברזילאית אסורה !!! מה שיא עושה היא עוטפת את השיער בחומר משמר שניקרא פורמלין והיא נעלמת מהר!!! והיא מאוד מסוכנת!!
החלקה יפנית משנה את הפלוס והמינוס של השיער וזה מחזיק הרבה זמן עד שצומח שיער חדש ואז עושים רק שורש .
בתשובה לשאלתך שהספר הציע לך לעשות גם וגם אז נירא לי שהשיער קצת סרוף בקצוות או משהוא כזה. בכל מיקרה אם השיער לא בריא אז לא כדי לעשות לא ברזילאית ולא יפנית!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה לילדה בת 12כרמן24/11/2011
האם החלקה יפנית מתאימה לילדה בת 12 ? השיער שלה די הרוס מהמחליק שאיתו היא משתמשת יום יום . האם יש המלצה לספר שעושה החלקה מסוג זה ? תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקר שאת חייבת לעשות
===04/12/2011ישנם כמה מומחים טובים בתחום עשי סקר טלפוני ותמצאי את האחד לביתך...בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה לילדה בת 12 - תגובה
זאב לוין06/12/2011אכן אפשר - את מוזמנת לצלצל ליעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה ממומחה!!שיר24/11/2011
יש לי שיער עבה.. הוא נפוח ויבש.
הוא מגיע קצת אחרי הכתפיים.
עשיתי גוונים רק פעם אחת בחיים וזה היה מזמן.
אני רוצה להקנות לשיער מראה דק. בעבר שהייתי קטנה השיער שלי היה דק מאוד, ומאז הוא נורא התנפח והתעבה. ונהיה יבש.
אני רוצה להחזיר את המראה של השיער הדק.
איך אוכל לקבל מראה שיער כזה (כמו שבתמונה שהוספתי) באופן טבעי? (ללא החלקות). אולי מסיכות טבעיות מומלצות? אני לא יודעת.. בבקשה שיהיה משהו טבעי!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה
מעצב שיער24/11/2011החלקה אמריקאית זאת התשובה לשיער יבש ונפוח..לפרטי נוספים 0525490450
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר עזרה בבקשה?
שיר25/11/2011והאם אפשר להביא את השיער להראות כך ע"י תכשירים טבעיים מחנות טבע בלבד וזהו? ממש להוריד נפח לא זמנית, אלא תמיד!! ורק טבעי בבקשה.. מה כדאי לקנות מחנות טבע? והאם כדאי לדלל את השיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי החלקה ברזילאיתאיילת24/11/2011
אם עשיתי החלקה ברזילאית וחפפתי בטעות פעם אחת עם הד אנד שולדרס (שמפו נגד קשקשים) ולא עם השמפו המיוחד, האם הרסתי את ההחלקה?....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי החלקה ברזילאית - תגובה
אלירן הרוש24/11/2011קודם כל החלקה ברזילאית אסורה ומסוכנת!!!!
דבר שני זה לא משנה אם מה את חופפת זה נעלם מהר מהשיער!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלירן
איילת24/11/2011תודה על תגובתך! אם אכן לא משנה עם מה חופפים, מדוע ספרים מוכרים שמפו מיוחד שעולה מאות שקלים? וטוענים שאחרת ההחלקה תחזיק מעט זמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו להחלקה אמריקאית ואו ברזילאית
מעצב שיער24/11/2011אנשים נשים וטף..מחירו של שמפו להחלקה אמריקאית ואו ברזילאית לא עולה על 100 שקלים אז שלא יעבדו עליכם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נורא...
===24/11/2011קצת...אבל לא נ ורא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה..אז בקיצור עובדים עלינו?
איילת25/11/2011קריטי או לא קריטי להשתמש בשמפו מיוחד? בסוף הרי הכל יורד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמר-
**25/11/2011איך הגעת למסקנה שעובדים עלייך? יש לך בעיה בהבנת הנקרא , אף אחד לא כתב לך כאן שלא צריך להשתמש, צריך וחובה להשתמש ומומלץ גם למי שלא עברה החלקה לקנות את השמפו ללא מלחים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המחמאה, אבל אלירן הרוש כתב
איילת25/11/2011למעלה שלא משנה במה משתמשים - ההחלקה יורדת מהר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני פיספסתי את התגובה שלו אבל
**25/11/2011זה נכון שההחלקה יורדת אחרי תקופה, אבל צריך להשתמש בשמפו ללא מלחים אחרי ההחלקה, בטח ידוע לך שאסור לך להכנס לים ולבריכה בגלל הכלור, שזה לא טוב להחלקה.. השמפו טוב ומעולה גם למי שלא עוברת החלקה, אני לא עברתי החלקה אבל אני חופפת בשמפו ללא מלחים בכדאי לשמור ולהגן על השיער, וזה מונע יובש בשיער, את יכולה לקנות שמפו ללא מלחים במחיר זול בסופר פארם אבל הוא יהיה פחות מועיל שמפו טוב ואיכותי שומר ומגן על השיער ורואים איתו תוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ושאלה
איילת25/11/2011אני שוב שואלת (זאת היתה השאלה המקורית שלי) - חפפתי פעם אחת בטעות עם הד אנד שולדרס. מה אני עושה עכשיו, חוץ מלהמשיך עם השמפו המיוחד?
עד כמה זה הורס את ההחלקה? החפיפה ה-1 הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסירי דאגה מליבך, הכל בסדר ,פעם 1
**25/11/2011זה לא נורא ולא מזיק להחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)


.jpg)