מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רוצה לצבוע לבלונדניקול14/10/2011
היי. אני בת 22 ומזה כ6 שני אני מוסיפה פסים לשיער בתדירות של כל 4-6 חודשים.
צבע השיער הטבעי שלי הוא שטני והשיער שלי מלא חזק ובריא.
מזה 3 חודשים אני רוצה לצבוע את השיער לבלונד פלטינה אבל חלק ממליצים לי לצבוע ושיהיה לי יפה וחלק אומרים שלא יתאים לי כי אני בהירה וזה רק יחוויר אותי.
גם אומר שחברה שלי שעובדת במספרה אמרה לי שלא אוכל לקבל את הצבע שאני רוצה מבלי לצבוע את השיער כמה פעמים.
אבקש לדעת איזו מהדעות הללו נכונה. לצבוע או לא. וגם באיזה חומר להשתמש מבלי לפגוע בשיער שלי. ועם מה לחפוף לאחר מכן?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לצבוע לבלונד - תגובה
זאב לוין16/10/2011הי ניקול עניתי לך בהודעה השניה שכתבת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה!סידור שיער ליומיוםטלי14/10/2011
יש לי שיער גלי/חלק עם נפח טוב, הבעיה היחידה זה לא משנה מה אני עושה איתו תמיד קופצות לי מלא מלא שערות מתחשמלות למעלה זה יוצר אשליה שכאילו לא סידרתי אותו בכלל לפני שיצאתי. רציתי לדעת אם יש איזה ספריי מאחד שמשאיר אותו טבעי אבל עושה אותו מסודר כמו בתמונות של כוכבים שכל שערה אצלם במקום. ובכללי איך אני מסדרת שיער כזה עם פן לערב שישאר כמו שהוא רק יותר מסודר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה!סידור שיער ליומיום - תגובה
זאב לוין16/10/2011סרום לשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקן מלבין ונשירה בן 22דניאל14/10/2011
היי אני בן 22 ומאז שהתגייסתי לצבא החלה לי נשירה קלה בשיער באזור "המפרצים" .
מה שיותר מדאיג הוא שלאחרונה החלו לצמוח לי שערות בודדות לבנות באזור הסנטר...
איך אני מטפל בשתי הבעיות האלו ומה זה אומר?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקן מלבין ונשירה בן 22 - תגובה
זאב לוין16/10/2011דניאל שלום - מה שאתה מתאר כאן אינו כל כך נושא של עיצוב שיער - זה יכול להיות גנטי - אני ממליץ לך ללכת לרופא עור אם זה מאוד מטריד אותך , מהניסיון שלי זה קורה עם הגיל וזה רק אומר שאתה מתבגר :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער וגווניםריקי13/10/2011
השיער שלי צבוע בשחור מלפני כחודש (בעבר הוא היה אדמדם עם קצת גוונים). צבע שיערי הטבעי הוא חום.
לא מוצא חן בעיניי השחור, מה עליי לעשות כדי להפוך את השיער לחום בהיר ללא הריסתו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דנה
אנג'לה טטרו13/10/2011כמובן שאפשר לעבור לחום בתנאי כמובן שהשיער במצב טוב ולא הרוס
הייתי ממליצה לך לגשת למעצב שיער שהוא מתמחה בכמיה
אחד שיש לו נסיון ואת יכולה לסמוך עליו שהוא משתמש בחומרים טובים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה לשער קצרמשה13/10/2011
שבוע טוב.
אני מתכוון לשער ממש קצר.
השער שלי הוא מתולתל ונוקשה (סקוץ'), לא ממש כמו של חבריי האתיופים, אבל קרוב.
ניתן לעשות החלקה לשער כבר עכשיו? אני לא רוצה לחכות ולתת לו לגדול עוד כדי שיהיה נוח יותר לעשות החלקה, כי אני אראה מפחיד מאוד. עדיף להתחיל על קצרצר, ולחליק שוב בתדירות.
מצטער על חוסר המקצועיות המשווע של השאלה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום משה
אנג'לה טטרו13/10/2011הייתי ממליצה לך להאריך קצת את השיער למרות הקושי ואז לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו לשיקום שיער פגום, צבוע ויבששיר13/10/2011
יש לי את השמפו לשיער פגום, צבוע ויבש של פנינה רוזנבלום.
אני משתמשת בו בלי מרכך.
השיער שלי פגום ויבש, אך לא צבוע.
הוא יבש, יש קשקשים רבים, מתנפח מאוד ויחד עם היובש יוצרים לשיער מראה נוראי!
האם להפסיק את השימוש בשמפו הזה כי השיער שלי לא צבוע? והוא מיועד בין היתר לשיער צבוע..?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שיר
אנג'לה טטרו13/10/2011הייתי ממליצה לך כן להחליף שמפו ולקנות משהו לקשקשים ולהשתמש במסכה
לשיער טבעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להבהיר שיער אחרי חינהאלה12/10/2011
עשיתי חינה שחורה לפני חודשיים בערך ואני מצטערת על זה מאוד פשוט נמאס לי משיער שחור הצבע הטבעי שלי הוא חום כהה , אתמול צבעתי את השיער לחום בהיר ונתפס רק בשורשים (זה לא נורא)
השאלה איך להבהיר את השיער לצבע חום דבש בלי לפגוע בשיער ?
במידה ואעשה הבהרה האם זה יהרוס לי את השיער ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להבהיר שיער אחרי חינה - תגובה
זאב לוין16/10/2011אי אפשר להבהיר חינה - אם תנסי התוצאה תהיה כתמים ירוקים על השיער וגם את תנסי לצבוע את השיער כדי לכסות אותםן זה לא יתפוס . אני ממליץ לך לגדל את השיער ולגזור קצוות אחת לחודשיים שלוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי פיגמנט
אלה16/10/2011ולגבי ניקוי פיגמנט אפשר לבצע על שיער שצבוע בחינה שחורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על שיער צבועA12/10/2011
האם צבע לשיער גורם לנשירה ולשבירה של השיער?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי -
**12/10/2011צבע לשיער לא גורם לנשירת שיער, צביעת שיער לעיתים תכופות עלולה אבל לפגוע באיכות השיער אבל לא לגרום לנשירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה פליזבר12/10/2011
היי,
יש לי שיער תלתלים די בריא ולא נפוח מידי.. הבעיה היא שהוא בקבוקים והייתי רוצה שיהיה יותר גלי.. האם אתם ממליצים על פתיחת תלתלים? אני מתלבטת בקשר לכך כי אני מפחדת שהשיער ייהרס וגם שמעתי תלונות על נשירת שיער לאחר פתיחת תלתלים..
אשמח לשמוע את דעתכם,
תודה רבה,
בר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי בר-
**12/10/2011לא תהיה בעיה אם לאחר ההחלקה תטפלי ותטפחי את השיער במוצרים טובים ואיכותיים כגון: מסכה טובה ואמפולה אחת לחודש , ושמפו ללא מלחים, ועדיף את המוצרים של קרסטס אז שיערך לא ינזק לאחר ההחלקה . ולכי לספר טוב ומקצועי שמומחה לפתיחת תלתלים והרבה יצאו מרוצות מהתוצאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!
ב15/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה פליז - תגובה
זאב לוין16/10/2011יכול להיות שבמקום פתיחת תלתלים היתי ממליץ לך לעבור דווקא סלסול - שידגיש את התלתלים לתלתלים יותר מסודרים וגם יוריד לך את הנפח . - פתיחת תלתלים זה גם אפשרות - אם את גרה במרכז היתי ממליץ לך להגיע אליי ליעוץ לראות את סוג השיער ולייעץ לך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סילסולמני11/10/2011
שלום
אני רוצה לבצע בשיער מין פרמנט טלטלים גדולים אשר יאפשרו לי בבוקר לפני העבודה להרטיב את השעיר קצת ליבש ולצאת לעבודה בלי הרבה מאמץ מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סילסול - תגובה
זאב לוין16/10/2011ללכת למעצב שיער ולהסביר לו ולראות האם סלסול יתאים לשיערך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער וגווניםריקי10/10/2011
כמה חודשים הלכתי עם שיער צבוע בצבע אדמדם, מתחת לאדמדם היו גוונים.
לפני כחודש צבעתי את שיערי בצבע שחור וזה יצא יותר מדי כהה, ברצוני לשאול האם אפשר בפעם הבאה לעשות את הצבע יותר בהיר? והאם אפשר לעשות כמה גוונים בהירים על השיער בלי שהוא ישרף? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער וגוונים - תגובה
יגאל ויצמן10/10/2011צביעה לבהיר יותר תהיה כרוכה תחילה בניקוי פיגמט / הבהרה.
מומלץ לפנות למספרה להתייעצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבערנה10/10/2011
יש לי שיער מתולתל ,רציתי לשאול אם צבע במספרה יכול להרוס אותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע - תגובה
יגאל ויצמן10/10/2011לא, אך שימוש לא נכון בצבע לאורך זמן עלול לגרום ליובש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי ... תודה בכל אופן
רנה10/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 4ever smoothתמי09/10/2011
://.foreversmooth./
שלום רב
רציתי לדעת אם אתם יכולים לתת לי מידע לגבי ההחלקה הטבעים - חומרים טבעיים הנ"ל. אשמח לדעת באילו מספרות עושים את ההחללקנה הנ"ל תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף אחד מהספרים שיש פה לא מכיר?וחבר?
תמי09/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמי-
**09/10/2011החלקה מחומרים טבעיים לא כזאת טובה לשיער כגון החלקת סברה\קלאופטרה , עדיף ורצוי לעשות את ההחלקה היפנית\ ברזילאית, אני מכירה הרבה שעשו החלקת סברה\קלאופטרה שזו החלקה מחומריים טבעיים וכתוצאה מכך היה להן נשירה נוראית וחזקה בשיער! ואפילו לחלקן נהיה קרחות בשיער! הייתי ממליצה לך על החלקה יפנית,ובכדאי שהשיער לא ינזק תצטרכי לטפל ולטפח את השיער במוצרים איכותיים כגון: שמפו ללא מלחים+מסכה טובה רצוי את של קרסטס ,ואמפולה לשיער אחת לחודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה מדהימה
לינה אסטובסקי10/10/2011שלום
יש לי שיער רגיל ועבה עם גוונים ולא אוהבת את המראה החלק של היפנית ואני עשיתי את ההחלקה הזאת המיוחדת אצל רוני ולאחר 4 שעות חפפתי והשיער נראה בריא ולא נפוח והכי היה חשוב לי שיראה טיבעי זה מאוד מעניין כי כל ההחלקות שעשיתי לא יצאו כמו ''הפוראברסמוט'' בנתיים כבר חודשיים ונראה נפלה מקוה שיחזיק מעמד אוד זמן....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה מדהימה - תגובה
זאב לוין02/11/2011יש הרבה החלקות בשוק כל הזמן יוצאים גימיקים , אני אישית לא מאמין בהחלקה טבעית - מניסיוני אנ יודע שעל מנת להחליק את השיער צריך כימיה .
אבל שוב ההחלקה הכי אמינה וטובה היא החלקה יפנית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייתכן?גולדה09/10/2011
מראש התנצלות על אורך ההודעה...
אהלן הסיפור הוא כזה:הארכתי לשיער בתולי שלי גוון טבעי של 7.1 מהמם ועליו עשו לי גוונים של בלונד אפור שאחרי פחות משבוע הפך לצהוב כתום עז לאחר מכן על זה עשו לי כביכול שטיפה שהתגלתה לצערי שמכילה 4.5% חמצן{מה שכבר לא הופך אותה לשטיפה,נכון?בגוון 8.1 התוצאה הייתה בלונד כתום בהיר מזעזע החלפתי מעצב שיער והגעתי למישהי שאמרה לי שזה יקח זמן אך לבסוף תצליח להוציא אותי מן הכתום הזה בפעמים הראשונות היא עשתה לי מיקס של 6.1,6.2 ו7.12 התוצאה הייתה מעט ירקרקה אך לבסוף יפה העניין הוא שהצבע החזיק רק שבוע וחזר לאותה תוצאה טיפה יותר מטושטשת אך עדיין זהובה כתומה לאחר מכן היא נתנה לי 6.1 5.1 ושוב 7.12 יצא כהה יותר אך עדיין התוצאה צחזיקה רק שבוע וחוזר הכתום והזהב יש לציין שהכל היה על בסיס 6% חמצן.נואשתי.עכשיו היא עושה לי מיקס של בסיס 6, 5.11, ו7.12 עם חמצן 6%ואמרה שפעם הבאה אם זה לא יעבוד היא תוסיף לי מיקסטון ושלא אתייאש מה קורה פה? ולמה השיער קולט את הצבע רק לשבוע ודוהה יש לציין שאני חופפת אחת ליומיים שלוש!לא בבריכה לא בשמש כלום.נמאס לי להיות גינגית זהובה.הלפ.תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייתכן? - תגובה
יגאל ויצמן10/10/2011לשם ידיעה, חמצן בריכוז שעולה על 3% מיועד להבהרת הטון הטבעי של הלקוחה.
אם אין צורך בהבהרת הטון הטבעי לאחר גוונים ומעוניינים לבצע "שטיפה" לגוון לא רצוי
ניתן לעשות זאת בצבע ללא אמוניה, המולקולות בצבע זה גדולות יותר מצבע קבוע והצבע מחזיק בשיער פתוח לאורך זמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיגאל תודה ו...
גולדה11/10/2011אני פשוט אומר לה להחליף לי את האחוז ואת הצבע היא משתמשת במג'רל מקווה שאני מבטאת זאת נכונה של לוריאל.שאני יודעת שמכיל אמוניה.השאלה אם זה לא יצא כהה מידי אני פשוט רוצה להיות בסביבות ה7-8.?שוב תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער כבדליאן08/10/2011
הי
לפני כמה חודשים באתי לספר וביקשתי שיעזור לי בבעיית השיער המאוד עבה וכבד עד אימה שלי אז מה שהוא עשה זה גילף כמעט את כל השיער על מנת לדללו כך שנשרו לי הרים של שיער על הרצפה ללא פגיעה משמעותית באורכו. לאחר מכן השיער הרגיש קליל ודק יחסית סוג של חלום שמתגשם ואני שמחתי מאוד,סוף סוף אפשר להרים לקוקו גבוה בלי שיתפס לי הצוואר.
הבעיה היא שכמה חודשים אחרי השיער נראה ממש מת איבד לחלוטין מכל טיפת חיות שלו,נראה ממש מחוספס וחסר הברק שהיה לו ,זה המקום גם לציין שאני מוחלקת יפנית כבר כמה שנים מה שגרם לשיער להיראות מעט יבש יותר גם ככה מאשר היה תמיד אך עדיין הייתי מרוצה ממרקמו לפני הגילוף\דילול.
שאלתי היא מה ניתן לעשות על מנת להשיב את השיער לקדמותו מעבר לכך שמעולם לא אעשה את הגילוף הזה יותר? אם אני אלך לספר שיגזור לי את כל הקצוות המחוספסים האלה אולי זה יעזור ויעדן את השיער?
דבר שני האם יש שיטה אחרת להורדת הכובד של השיער? כי הדבר היחידי שהרגיש מצויין זה הקלילות של השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם ירחם את כותבת ביום כיפור?
**08/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער כבד - תגובה
אלירן הרוש09/10/2011שלום ליאן
קודם כל זה לא טוב לדלל שיער עבה מיכוון שזה גורם לבעיה גדולה יותר אחרי מספר שבעות
ביגלל שכל השיער שדולל עושה עוד יותר נפח והשיער נירא מחוספס ולא בריא אני אישית לא מדלל שיער אם הוא לא קצר!!!!!
אבל יש לי שיטה שבתספורת עצמה אני מוריד נפח ומישקל והשיער נירא ארוך יפה ובריא ואם יש לך החלקה זה מצוין היום (:
שתהיה לך שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
ליאן09/10/2011השאלה איך אני נפטרת מכל השיער "המגולף" ומשיבה לו את המראה הרגיל
האם מעבר למסכות מסויימות גזירה מסיבית של השיער מהקצוות יכולה להשיב את השיער לקדמותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם את זה צריך לדעת לעשות
====10/10/2011גם את זה צריך לדעת לעשות ולגרום לשיער להיראות בריא וייתכן שסוג שיערך נוטה להיראות שרוף וזאת הסיבה אך לא תמיד הספר אשם לידיעתך...ואם סוג שיערך לא טוב בשביל גזירה כזאת אז תסתפרי בשיטה הקונבנציונלית הרגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

.jpg)
