מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תכשירים לטיפול בנשירהדפנה01/10/2011
היי,
היכן ניתן להשיג טיפות באלאנס סקאלפ של וולה SP לטיפול בנשירה? וכמו כן, אם אני משתמשת בשמפו של שוורצקוף לשער דליל, באיזה מרכך כדאי לי להשתמש?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשירים לטיפול בנשירה - תגובה
זאב לוין02/10/2011ניתן להשיג במספרות מורשות של וולה - אני ממליץ לך להשתמש במסיכה במקום מרכך - את יכולה לרכוש או את המסיכה של השמפו של שוורצקוף - אני גם ממליץ על מסיכה ווליומייז לשיער דליל של וולה SP
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר להשיג אצלך?
דפנה02/10/2011אני פשוט לא מוצאת מקום שמוכר את המוצרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר להשיג אצלך? - תגובה
זאב לוין02/10/2011אכן כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכוונה למוצר:
דפנה02/10/2011BALANCE SCALP SERUM ENERGETI
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכוונה למוצר: - תגובה
זאב לוין03/10/2011כן הבנתי :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו יבשאלינה30/09/2011
שלום לכולם ושנה טובה!
כמה שאלות:
איפה ניתן להשיג בארץ "שמפו יבש"(DRY SHAMPOO)?
שמעתי עליו המלצות מהללות מכל מיני בלוגרים/ספרים מארה"ב אבל נראה שעוד אין לו ממש נוכחות בארץ.
חיפשתי ניו פארם וסופר פארם ללא כל הצלחה.
בנוסף,האם הוא מתאים לשיער דק,עדין שמנוני?
שאלה נוספת,יש לי שיער דק ושמנוני (בעיקר בקרקפת).איך אני יכולה להגן עליו מנזקיו של מייבש השיער?
אני עושה פן בממוצע פעם בשבוע (לפעמים יותר),אבל לא מחליקה את השיער עם מחליק/מסלסלת עם מסלסל.
עם זאת,המוצר האחרון שניסיתי להגנה מפני נזקי חום של שוורצקופף,אותו שמתי על כל השיער פרט לשיער שנוגע בראש עצמו,הוא הותיר את השיער מעט "כבד" יותר מהרגיל,החומר הורגש על השיער והשיער אפילו נראה מעט כהה יותר (יש לי שיער בלונדיני).
אשמח לכל המלצה.
חג שמח ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אלינה
**01/10/2011נקטר טרמיק של קרסטס יעזור לך להגן מפני חום הפן\ מחליק, הוא גם מגן מפני החום, וגם מזין את השיער דרך החום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה אפשר להשיג אותו?
אלינה02/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכלי להשיג אותו במספרות, או
**02/10/2011בחנויות שמוכרים למספרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו יבש - תגובה
זאב לוין02/10/2011אני יכול להמליץ לך לנסות ספריי הגנה היי דפנישיון של קאדוס , ובנוסף ניתן לעשות טיפול למינציה לשיער - אשר עוטף את השיערה בשכבת מגן ושמחזיק עד 3 חודשים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבן ופיגמנטיםצבי30/09/2011
שלום
אני בחור צעיר יש לי שערות לבנות, לאחרונה גם באזורים שונים בגוף. בכללי גוון השערות שהיה שחור-(חום מאוד כהה) הפך להיות חום ויש שערות שקופות בלי צבע, כמו כן גם גוון העיניים נהיה בהיר יותר.
האם זה קשור לחוסר פיגמנטים, האם לגלח את כל הגוף משערות(חוץ מהראש) יתרום לריכוז גבוה יותר של הפגמנטים הכהים בשערות בראש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לבן ופיגמנטים - תגובה
זאב לוין02/10/2011אין שום קשר שאני יודע עליו בין גילוח לבן שיער לבן בראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על צבעinbal30/09/2011
שלום יש לי שאלה על צבע
השיער שלי כרגע צבוע לבלונד בהיר מאוד ( הטבעי שלי זה חום דרגה 5 בערך)
אני רוצה לעשות את השטיפה של לוריאל צבעים חומים וכמו שהבנתי זה מחזיק עד ל28 חפיפות , אז השאלה שלי היא אחרי ה28 חפיפות איזה צבע ישאר לי בשיער?
מקווה שהבנתם את שאלתי
תודה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על צבע - תגובה
זאב לוין02/10/2011הצבע שיהיה לך יהיה חום דהוי ולא יחזור לבלונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
inbal02/10/2011תודה ! ועוד שאלה קטנה ואם זה היה על השיער הטבעי שלי אז זה היה יורד לגמרי והיה נשאר לי שיער טבעי או היה נשאר לי צבע דהוי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתלשיקום שיער29/09/2011
היי אשמח לתשובה !!
יש לי שיער מתולתל עבה ונפוח
עשיתי בשנתיים האחרונות פעמיים פתיחת תלתלים
השיער שלי יבש פגום ויותר מכל , מתנפח בקלות
הייתי רוצה שתמליצו לי על אמפולות שיכולות לעזור לי במצב הקריטי הזה
איזה אמפולות יכולות להחזיר לי את הברק לשיער
ואם יש המלצה לקרם טוב להורדת נפח ( גלייז לא אהבתי, והרם של קריסטס לא עזר)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מתולתלת !
אנג'לה טטרו29/09/2011בשביל לתת לך אבחון מדויק אני צריכה לראות את השיער..!
הייתי מציעה לך לנסות מסכה של שוורצקופ לשיער עבה ומתולתל ,
וכשאת שמה את המסכה את מסרקת אם המסכה על השיער ושותפת (לא שתיפה יסודית)..!!
ויש את השמן המרוקאי שאת יכולה לשים מיד אחרי השתיפה.! בהצלחה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרקפת מגרדתשירי29/09/2011
ממה יכול להיגרם גירוד מציק בקרקפת?
ומה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירי-
**30/09/2011גרד בקרקפת יכול להגרם מ- חפיפה לקויה, ואי התאמה של שמפו, או קשקשים, או נטילת תרופות עלולה לגרום לתגובה אלרגית לגרד בקרקפת, או שיש דלקת בעור הקרקפת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
שירי30/09/2011אין לי קשקשים
והגרד החל ממש לאחרונה לפני שבוע בערך..
אולי זה מעודף פעולות כימיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבתאל28/09/2011
הצבע הטבעי שלי הוא חום שטני ,
ובדצמבר צבעתי לשחור סיני ובמרץ צבעתי פעם אחרונה (סה"כ ארבעה פעמים בשלוש חודשים)
עברה חצי שנה וארך לי קצת הצבע הטבעי ושאר השיער נהיה אדמדם ,
רציתי לדעת מתי יצא לי הצבע כי נמאס לי ואני רוצה לחזור לחום שטני
מה אתם ממליצים לעשות הבהרה?
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו קטן
בתאל28/09/2011אני מעוניינת בכלל בכללי לחזור לצבע הטבעי אך בכל זאת אני רוצה כבר חום בהיר
יש אפשרות לעשות הבהרה מהשיער הצבוע ומטה? זאת אומרת ,
בלי לגעת בטבעי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי בתאל
**30/09/2011אל תעשי הבהרה אם את מעוניינת בשיער בריא, חזק וארוך,ההבהרה תהרוס לך את השיער , ולאחר ההבהרה תצטרכי להסתפר הרבה שהוא יראה נורמלי , הוא יהיה יבש ושרוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז איך
בתאל30/09/2011איך אפשר להוציא את השחור? אני לא מסוגלת להשאר עם הצבע הזה יותר!! :/
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה אפשרי!!!!
====30/09/2011זה אפשרי בצבע מיוחד ללא הבהרה כלל!!! אני חוזרת בצבע מיוחד!!! אך העלות היא גבוהה סדר גודל של 600-700 ש''ח משהו חדש והמתנה של כחצי שעה וזהו!!!
שווה וללא נזק לשיער...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מכירה
שיר30/09/2011מישהו שעושה את זה באיזור בת ים? וזה ללא נזק בכלל.?? איך קוראים לפעולה זו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
זאב לוין02/10/2011בתאל שלום השחור הוא צבע שמאוד קשה להוציא מהשיער - ניתן לעשות פעולה של ניקוי צבע ואז לצבוע לצבע שלך . את מוזמנת להגיע לייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשנהב רותם27/09/2011
יש ג'ל לשיער שלא משאיר לבן ???????זה מטריףף משהו חזק לעיצוב!
ודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
יגאל ויצמן27/09/2011יש, להשיג מחברות מותג במספרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מכירה חברות ??? אפשר שמות?
שנהב רותם28/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתריטה26/09/2011
שלום,
יש לי שיער קצת יותר ארוך מהכתפיים, כשמהחצי שלו ועד הקצוות מתחיל להיות מאוד יבש. השיער עצמו מנופח וקצת גלי.
אני מעוניינת לעשות החלקה, הספר שאצלו אני רוצנה לעשות אמר לי שהוא יעשה לי החלקה יפנית,שבעצם תחליק אותו ואיפה שהשיער לא בריא ומפוצל הוא ישלב את ההחלקה עם החלקה ברזילאית שתשקם את השיער.
האם זו שיטה מקובלת?
תודה מראש ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
יגאל ויצמן27/09/2011שיטה זו יכולה להיות מקובלת אם קצה השיער פגום.
אם מבנה השיער תקין בקצוות ואינו נשבר בקלות, החלקה יפנית תיתן מענה גם בקצוות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית
קרן27/09/2011היי ריטה,
אני לא יודעת אם הספר שלך עושה את ההחלקות הללו אבל יש ספר מדהים בשם ויטל שכל החברות שלי עשו אצלו החלקה שנקראת החלקה צרפתית, זו החלקה מיוחדת לשיער צבוע או יבש והיא יוצאת מושלם... שווה לך לדבר איתו לפני שאת עושה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי בשיערהדר26/09/2011
אני בת 28 בעלת שיער מלא וטיפה יבש מגוונים שהתיישנו.
אני מעוניינת לצבוע את שביל השיער לבלונד "אפרוח" (סטייל נינט שהיה...)
ורציתי לדעת האם זה מתאים לצבע פנים מסויים?
עד כמה זה גם משנה היות והצע לא מקדימה?
האם צביעה חד פעמית כזו יכולה לגרום לשיער להלבין
או כל נזק בילתי הפיך כזה או אחר?
ובלל איפה ניתן לעשות סימולציה ממוחשת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכי לבעל מקצוע...
====27/09/2011אין בעיה כלל...ורק בעל מקצוע אמיתי ידע להמליץ אם כדאי או לא עפ''י צבע הפנים וסוג השיער...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפותשירי כהן26/09/2011
מה קורה לגבי חפיפות?
טוב לחפוף כל יום בכדי לנקות את השיער מלכלוך ומשחות?
לא טוב לחפוף כל יום, עדיף להשאר עוד יום יומים עם המשחות ?
3 פעמים השבוע?
מה הנכון??
טנקס!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חפיפות - תגובה
אלירן הרוש26/09/2011בגדול עדיף לחפוף פעמיים בשבוע ! אבל תלוי איזה חומר את שמה ואם השער שמן או או קרקפת שומנית ואז עלייך להשתמש בשמפו מתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקייי, רק לא הבנתי משהו אחד -
שירי כהן27/09/2011למה אני צריכה שמפו מיוחד?
וכן אני משתמשת במשחות שומניות, משחה בשם "מראה רטוב" - שהיא חתיכת שומן, ווקסים, וקרם לחות...
אז אם אני משתמשת במשחות הללו, כל כמה זמן צריך לחפוף? עדיין יומים בשבוע?
תודה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקייי, רק לא הבנתי משהו אחד - - תגובה
יגאל ויצמן27/09/2011אם היגיינה ובריאות עור הקרקפת חשובים לך מומלץ לחפוף כל יום ולבחור שמפו ומרכך שיבצעו את העבודה כהלכה.
שמפו יש לבחור ע"פ סוג הקרקפת ותדירות החפיפות, מרכך/מסכה יש לבחור ע"פ סוג השיער, בריא/יבש/פגום.
ממליץ לך להשתמש בווקס על בסיס מים שהסרתו קלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערדוליק25/09/2011
שלום לחברי הפורום והמומחים!
יש לי מספר שאלות בנוגע להחלקות השיער השונות ואשמח לקבל תשובה על מנת להחליט במה לבחור.
בעבר התנסיתי ב"החלקת שיער על בסיס חלב" כן כך זה נקרא! בכל אופן לא החלקה ולא נעליים! השיער שלי שמטיבעו דק ולא מאוד מתותל נשאר אותו הדבר. הספר הסביר לי שעלי לייבש את השיער עם פן (אגב גם אם לא הייתי עושה את הטיפול השיער שלי היה מוחלק כתוצאה מייבוש בפן). אין לי כל רצון להשתמש בפן אחרי תהליך כימי ארוך ויקר. לאחר חוויה כה מאכזבת ברצוני לדעת איזו החלקת שיער מאלה הקיימות בשוק באמת, אבל ממש מחליקה את השיער? (הייתי רוצה לראות תמונות גלריה של לקוחות, שעברו החלקה ושטפו את השיער לאחר מספר ימים ולא רק תמונות, לאחר ששיערן הוחלק עם מחליק קרמי, שניה לאחר סיום הטיפול...).
כמו כן רציתי לדעת אם יש בעיה לעבור טיפול החלקה בזמן הנקת תינוק?
תודה על כל תגובה ושנה טובה וחג שמח לכולם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
דוליק25/09/2011השיער שלי עם מעט מאוד גוונים, שעברתי לפני חצי שנה. אני מבינה שזה משנה לסוג ההחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת שיער - תגובה
אלירן הרוש26/09/2011יש כמה סוגים של החלקות לך היתי ממליץ להגיע למספרה ולאבחן את השיער ולהתאים את ההחלקה הרצויה!
אבל לפי התאור שלך השיער חלק !
ואן בעיה לעשות החלקה בזמן הנקה
אם את רוצה לראות תמונות זה לא הכי אמיתי את צריכה לראות משהי שעשתה ומרוצה!!
ויש לי הרבה כאלו(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתלים לילדהרונית25/09/2011
יש לי בת והיא בת 7. השיער שלה מקורזל מאד. השיער נוטה ליצור "רסטות". גם במקלחת כשהיא עם מרכך - קשה מאד לסרק אותה. הייתי רוצה לדעת מאיזה גיל ניתן לעשות פתיחת תלתלים או החלקה רכה כזו שמתאימה לילדות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים
רונית26/09/2011למה לא עונים??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומלץ ביותר...
====27/09/2011אין בעיה לעשות פתיחת תלתלים כלל...אפילו מאוד מומלץ מאחר והילדה סובלת עם שיער ארוך ולא מסודר ונפוח וככה מורידים את הנפח לצמיתות וכשגודל השורש פעם בשנה....מחדשים לא צריך פחות מזה...מיותר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומלץ ביותר... - תגובה
זאב לוין02/10/2011בעקרון אפשר , השאלה אם הילדה תחזיק את התהליך ותוכל לשבת זמן מה במספרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת גווניםריקי25/09/2011
שלום, האם אפשר להוסיף גוונים בהירים לשיער שחור שלא מזמן נצבע? (שבוע שעבר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת גוונים - תגובה
זאב לוין25/09/2011בעקרון כן , תלוי עד כמה בהירים את רוצה ועל איזה צבע נצבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת גוונים - תגובה
אלירן הרוש25/09/2011אני לא ממליץ ! רק אם את רוצה גוונים אדומים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן לוקח לצבע שחור לרדת מהשיער?A25/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
כמה זמן לוקח לצבע שחור לרדת מהשיער? - תגובה
יגאל ויצמן25/09/2011אותו זמן שלוקח לשיער לצמוח לאורך הצבוע בשחור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
A25/09/2011לא הבנתי ממש למה התכוונת? עד שהשיער שלי לא יצמח לאותו האורך של השיער שצבוע בשחור,הצבע ישאר על השיער? זה אמור להיות בלתי הפיך או משהו?
וואיי...אם הייתי יודעת את כל זה לא הייתי נוגעת בשיער שלי מלכתחילה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


