לאחר ניתוח הירשפרונג

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח הירשפרונג
    יעל
    17/09/2015

    שלום,
    בני עבר ניתוח הירשפרונג דרך פי הטבעת לפני 3 שבועות (בהיותו בן 5 שבועות בערך).
    כעת מצבו טוב, נותן יציאות תכופות לאחר כל הנקה (ניזון מהנקה בלבד), בטן רכה ולא תפוחה כמובן.
    מאז הניתוח מקבל פלג'ל פעמיים ביום (למשך חצי שנה) וכעת (3 שבועות לאחר הניתוח) הנחו אותנו לבצע הרחבות פעמיים ביום.
    1. האם ביצוע הרחבות הינו באמת הכרחי ובתדירות כזו גבוהה? ההרחבות מאוד מכאיבות לו למרות שנעשות בעדינות רבה?

    2. לגבי האנטיביוטיקה - האם יש פרוביוטיקה שניתן לתת בגיל צעיר כזה (חודשיים) על מנת לחזק את המערכת החיסונית בזמן התקופה הארוכה של מתן האנטיביוטיקה?

    תודה מראש על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח הירשפרונג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח הירשפרונג - תגובה

    פרופ' רפאל יודסין
    17/09/2015

    הרחבות לאחר הניתוח הן הכרח המציאות שכן נעשה חיבור מעי כטבעת ולחיבור זה תמיד נטיה לעבור היצרות. לוקח כמה חודשים עד שהנטיה הזו חולפת ובחודשים אלו חובה להרחיב.
    לגבי אנטיביוטיקה ופרוביוטיקה - אין פרוטוקול אחד או לוגיקה מקובלת.
    גמר חתימה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו