הירשפרונג

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • הירשפרונג
    אור
    06/01/2016

    שלום רב,
    בני בן שנתיים וחצי אושפז עקב חשד להירשפרונג עבר חוקן תחת סדציה במסגרת האשפוז במשך חמישה ימים כי היה גם חשד לאנטרוקוליטיס ...ובנוסף גם אנטיביוטיקה. ביופסיה לא נלקחה כי קיבל וירוס לכן קבעו לנו תור בעוד 18 יום...ובנתיים עד הפעולה יקבל אנטיביטיקה וחוקן פליט .....בבית חולים אחר אמרו לנו שאפשר לעשות את הביופסיה מהר יותר אם אין לילד חום שלא חייב לחכות שבועיים מקבלת הוירוס. השיקול שלי לזרז את הביופסיה כיוון שאני חוששת מהחוקנים הבייתים שלא ירמו לו טראומה....השאלה אם זה לא מסוכן לבצע ביופסיה כמה ימים אחרי וירוס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הירשפרונג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירשפרונג - תגובה

    פרופ' רפאל יודסין
    06/01/2016

    ברוב המקרים נהוג חעשות חוקני ניקוי יומייםעם צינור שנשאר בפנים ושטיפה פנימה החוצה.
    העובדה שחוקן פליט עובד לטובת הילד.
    חכה שנתיים וחצי, החוקן עובד ואין תפיחות בטן ומישהו בדק ומצא שחוקני פליט מביאים למעי גס נקי - לא דחוף לקחת ביופסיה עכשיו עכשיו.
    זה מה שאני יכול לומר בלי לבדוק את הילד ובלי צילום בטן ריקה.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו