ניתוח בקע טבורי בילד בן 4

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בקע טבורי בילד בן 4
    אורלי
    23/08/2008

    שלום רב, בני בן הארבע נולד עם בקע טבורי לא גדול. הבקע כיום (כבר מכמה שבועות אחרי הלידה) קטן עד כדי כך שלעין בסהכ נראה שהטבור קצל בולט החוצה. הוא מכולם לא התלונן על כאב. במעקב אצל הכירורגית שלנו היא מיד קבעה תור לניתוח בעוד חודש. היא אמרה שזה לא יסתדר מעצמו כבר ושכדאי לנתח עכשיו לפני כניסת החורף (כדי למנוע מחלה שבעטיה לא נוכל לנתח). לא ממש התכוננו לאופציה הזו היות וכל רופאי הילדים שבדקו אותו אמרו שהוא (הבקע) נראה סגור. האם באמת התזמון כל כך דחוף? אולי אפשר לחכות עם הניתוח. אני חייבת להודות שניתוח בהרדמה מלאה ממלא אותנו בחששות. האם חובה לנתח במצב כזה? האם כדאי לגשת לחוות דעת שניה? האם יש חשיבות לתזמון - כדאי לחכות עוד או כדאי לא לחכות אפילו רגע? אנחנו מאד לחוצים. מה גם שמדובר בילד שנמצא בשלבי מעבר מסגרת ואנחנו לא מעוניינים להוסיף לחששות ולפחדים שלו משהו נוסף דווקא עכשיו. אשמח לתשובתך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח בקע טבורי בילד בן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע טבורי

    פרופ' רפאל יודסין
    23/08/2008

    בקי טבורי קטן לבטח לא יגרום לבעיות רפואיות בשנים הקרובות. מאידך, הוא כנראה לא ייסגר מאליו.
    אם לא נוח לכם, דחו זאת לקיץ הבא. שוב דבר לא יקרה עד אז ואולי בנכם הוא החריג שבחבורה שבכל זאת תהליך הסגירה ממשיך גם בגילו המופלג (נדיר).

    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו