דליפה

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • דליפה
    קעדאן מג'די
    07/11/2009

    בוקר טוב פרו'
    אני כתבתי אליך מקודם על המקרה של התינוקת שלי של אטרזיה של הוושט הבעיה שנוצרה אחרי שעשו לה את החיבור והותאששה היא דליפה במקום ההשקה שתי בדיקות של ההדמיה העידו שיש מעבר לקיבה אבל בכל זאת יש דליפה . הנקז שהשתילו אותו יצא ושמו במקומו זונדה רגילה שמוציאה מדי פעם רוק .
    החשש שלי הוא שנאמר לי שבמידה והדליפה תמשך הפתרון היחידי הוא העלאת הקיבה ומאז אני בטראומה .
    מה החשש בהעלאת הקיבה ומה ההשלכות ?????
    האם ניתן לחכות זמן מסויים על שהדליפה תפסק לבד ????
    עזור לי !!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דליפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דליפה

    פרופ' רפאל יודסין
    07/11/2009

    כל זמן שיש חיבור בין קצות הושט הייתי מחכה אפילו חצי שנה ולא מחליף את הושט. אם יש רפלוקב מהקיבה לושט הייתי מתקין צנור מהקיבה למעי הדק (דורש מיומנות ברנטגן ולא דורש ניתוח) וכך מזין אץ התינוקת כמה זמן שצריך. תינוק שעולה במשקל סוגר נקודות דליפה.

    החלפת הושט בקיבה אפשרית ומביאה לחיים רגילים אבל העקרון שהושט הטבעי הוא הכי טוב עדיין עומד וכל מאמץ שווה. אני בטוח שהרופאים בשניידר עושים כמיטב יכולתם.

    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו