מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נשירת שיערקים25/08/2010
לפני חודשיים בערך הפסקתי לקחת גלולות למניעת הריון ובערך מאותו תקופה התחילה אצלי נשירת שיער. אני צובעת שיער בבלונד בהיר חימצון אצל ספר -כבר הרבה זמן לא משהו חדש שהשיער אצלי עובר. ממה נובע נשירת השיער-יתכן שקשור להפסקת הגלולות? איזה טיפול אתה מציע לי-האם יש תוסף תזונה שיכול לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ25/08/2010מס' דברים שיש לבדוק לפני שניגשים לטיפול:
1. משק הברזל כולל מחסני ברזל -פריטין, באם חסר טיפול בתוסף ברזל יעזור.
2. תזונה ואיכותה
3. האם מתקיימת פעילות ספורטיבית על בסיס קבוע
פעילות הורמונלית האם תקינה.
מציע גם להיוועץ עם רופא עור.
כל טוב
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלחסוי25/08/2010
אני בת 12 ואני צימחונית כבר 5 שנים.... יש לי חוסר גדול מאוד בברזל- לפני חצי שנה בערך כשהלכתי לעשות בדיקות דם יצא שיש לי פחות מחצי מהמינימום לילדה בגילי.... נתנו לי כדורי ברזל אבל אני בקושי לוקחת אותם... רק איזה פעם בשבועיים אני נזכרת ולוקחת כדור אחד כך שאני מניחה שהמצב רק הידרדר... לפני חצי שנה הרופא אמר שיש לי רק חוסר ברזל אבל אין לי אנמיה כי יש לי יחסית הרבה B12 אבל אני מרגישה בעיקר לאחרונה עייפות קשה, כאבים חזקים בשרירים, וחולשה....
1. זה אומר שיש לי אנמיה?
2. יש משהו חלופי לכדורי הברזל? (למשל זריקות...)
3. מה אפשר לעשות כדי להקל על העייפות ועל כאבי השרירים?
4. איזה מאכלים אפשר לאכול שמכילים ברזל? (ואל תציעו לי ללכת לתזונאית כי הלכתי וזה לא עבד... היא הייתה אדישה מדי לי ולמצב הבריאותי שלי....)
תודה,
חסויה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ25/08/2010שלום
את מתארת בהחלט תמונה של אנמיה על רקע מחסור בברזל, אני בטוח כי מחסני הברזל גם בדרדור.
יש ליטול תוסף ברזל למשל כמו PRO IRON של חברת PROFESSIONALS
ישנו גם ברזל נוזלי בשם פלורדיקס - בהחלט לא רע בכלל.
כל טוב
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל
איציק ברדה31/08/2010שלום לך
למינרל הברזל חשיבות רבה אך עם זאת ישנם אנשים רבים שהם צימחוניים ואין להם חוסר בברזל.
כמובן שישנם מקורות אחרים לברזל במזון מלבד בשר.
אך בשל גילך הצעיר עליך כן לפנות ליעוץ אישי או של רופא או של דיאטנית או נטרופת וגם אם הדיאטנית הראשונה לא היתה נחמדה אני בטוח שישנם נחמדים אחרים.
אל תזניחי נושא זה וגשי ליעוץ עכשיו ביחד עם ההורים.
בברכה
איציק ברדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף DHEAליאת24/08/2010
בוקר טוב ,
בת 35 רקע קוליטיס כיבית . בהמלצת רופא פוריות בשל מיעוט ביציות ואיכותן לאחר IVF 3 לקחת תוסף DHEA . מה המינון המומלץ לשיפור ? האם יש תופעות לוואי ? האם יכול להחמיר את הקוליטיס ? מתי מתחיל להשפיע ?
מודה מאוד מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר DHEA
איציק ברדה24/08/2010שלום דנה
ה-DHEA (או Dehydroepiandrosterone) וה DHEAS הינם סטרואידים המופרשים מן האדרנל ברמות גבוהות במהלך תקופת הפוריות של האשה אך הפרשתן פוחתת עם עלית הגיל. מכאן עלתה ההיפותזה אודות השפעתן הפוטנציאלית כמעכבי הזדקנות.
היפותזת היעילות הטיפולית ב- DHEA בטיפולי פוריות – ישנן הוכחות עקיפות להיגיון הטיפולי ב- DHEA במטרה להגביר את התגובה השחלתית: קיימות עבודות שהדגימו עליה ברמת ה-IGF-I בסרום לאחר מתן פוך פומי של מינונים פיזיולוגיים של DHEA. כמו כן ה- DHEA הוא פרו-הורמון שיכול לשמש לסטרואידוגנזה של הורמוני המין בזקיק השחלתי. לפיכך ניתן להניח כי בנשים צעירות יחסית עם רמות FSH תקינות אך תגובה שחלתית ירודה, יתכן ומתן DHEA ישפר את התגובה השחלתית.
התוצאות הקליניות שדווחו בספרות:
עד כה יש מעט דווחים בספרות לגבי הנסיון הטיפולי הנ"ל.
Casson et al., 2003 דווחו על נסיונם ב-5 נשים צעירות מגיל 41 שנים, עם רמות FSH בסיסיות תקינות בסרום אך תגובה ירודה לגירוי שחלתי. לאחר טיפול של חדשיים של מינון יומי, תוך פומי של 80 מ"ג, התגובה השחלתית לגירוי הגונדוטרופי הכפילה את עצמה.
לאחרונה דווח ב case report ואח"כ בסדרה של 45 מטופלות, על עליה משמעותית של יצירת ביציות בעיקבות גירוי שחלתי בנוסף לטיפול של DHEA במינון של 75 מ"ג/יום במשך של 4-48 שבוע,
מ 3 ± 4.4 ל 5 ± 8.6 ביציות/שאיבה (p<0.001)
Barad & Geicher 2005a,b* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין b12ממננ17/08/2010
יש לי b12נמוך מאוד אך כשאני לוקחת את הכדורים משום מה מתחילה לי צמיחה מוגברת
של שיער בכל חלקי הגוף
האם מישהו יכול להסביר את התופעה?
ולהסביר לי ממה כדור b12 בדרך כלל מורכב מלבד לויטמין עצמו שיכול לגרום לשיעור?
כמו כן האם יש b12 בצורה אחרת לדוגמה בסירופ כזה או אחר ?(לא מעוניינת בזריקות)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ19/08/2010שלום
בי 12 מיוצר היום בתהליך מנתקדם שמזכיר ביו טכנולוגיה. לא ברורה לי וגם לא נתקלתי בעבר בבעיה כפי שאת המציין.
יש בשוק לפחות 2 סוגי B12 בנוזל של חברת NSP ושל חברת NOW/
כל טוב
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבועז-שאלה בהמשך לתגובתךש.17/08/2010
שלום בועז,
אם אני מבינה נכון-כלומר שאין לי דרך לקוות להעלות את רמת המגנזיום-כיוון שדבר זה לא אפשרי,היות והמגנזיום לא נאגר.
אם זה כך,אני מפסיקה את השימוש בANTI LEG CRAMPS.
אני עדיין סובלת מהתכווצויות-יש תקופות שיותר ופחות. ואני ממש לא רואה את עצמי נוטלת כל החיים את התוסף הזה,אם אין לי אפשרות להעלות את רמת המגנזיום בכדי להימנע מההתכווצויות ההלו.
אם לא הבנתי נכון את דבריך,אשמח להבהרה.
------------------------------------------------------------------
מגנזיום אינו נאגר בגוף. הוא מפונה מהגוף לאחר השימוש.
אם המוצר עזר לך, והוא מוצר שנחשב יעיל - זה מה שחשוב
בועז שוורץ
---------------------------------------------------------------------- שלום,
בעקבות רמת מגנזיום נמוכה{1.94} והתכווצויות שרירים רבות,
הנוירולוגית המליצה לי על נטילת 2 כדורי מגנזיום ביום{anti leg cramps}.
אני נוטלת מינון זה כ3 חודשים,ובבדיקת דם האחרונה-נמצאתי עם ערך של 1.91!
כיצד זה ייתכן שהערך לא עלה בכלל ואפילו ירד מעט??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ19/08/2010היי שושי
הטיפול במגנזיום מלחתחילה זמני ולא לתמיד. ישנם מצבים שיש מחסור זמני עקב תזונה לקויה או מצבים אקוטיים הגורמים לשחיקת מגנזיום.
טיפול במגנזיום הינו יעיל מאוד , רמותיו בדם וברקמות עולים וגם אם זה זמני, הדבר יעיל ומביא לאיזון ושיפור משמעותי בסמפטומים המלווים. כמובן שבמקביל יש לשפר את התזונה
כל טוב
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהו המזון המומלץ לשיפור רמת המגנזיו
ש.19/08/2010המגנזיום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Q10 ומדללי דם.פרלה16/08/2010
האם מי שלוקח מיקרופירין 100 יכול לקחת Q10 ללא חשש מדימומים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ19/08/2010שלום
התשובה הינה כן
אין שום בעיה, אם רק מדובר במיקרופרין.
הבעיה הינה עם "קומדין" מדלל דם חזק יותר.
כל טוב
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהד15/08/2010
שלום לכם,
מה דעתכם על הספיגה של סידן קלצ'יצ'יו בגוף?הבנתי שהוא על בסיס של קרבונט אבל מצד שני הוא מגיע בצורת מציצה.
1.האם הספיגה כמו כדורי סידן רגילים או יותר טובה? כמה אחוזי ספיגה בערך?
2.האם בגלל שזה מגיע בצורת מציצה הקרבונט הופרד ולכן זה יותר טוב?
3. האם יש בו פחות עופרת בגלל שהוא בצורת מציצה?
4. על מה הייתם ממליצים?(משהו שנספג טוב בגוף ומכיל הכי פחות עופרת)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ15/08/2010שלום
תוסף הסידן הטוב ביותר שאני מכיר נקרא: פרו קאל מאג - מכיל סידן+ מגנזיום מתמוסס במים חמים ונהפך למיונן - זמינות הגבוהה ביותר. לאחר התמוססות אפשר לערבב עם מים, מיץ וכו'
ממליץ בחום
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באישור מש' הבריאות?אלדד13/08/2010
שלום לנטורופת, האם תוספי התזונה מפוקחים ומאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות? אם כן, מדוע זה לא רשום עליהם? היכן מפורסם אישור? שבת שלום. אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אישור משרדהבריאות
איציק ברדה15/08/2010שלום לך
לפי הידוע לי אין אישור משרד הבריאות בארץ על המוצר.
בברכה
איציקברדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספים ללא פיקוח
אלי15/08/2010שלום למומחה,
מאחר שמשרד הבריאות לא מפקח ולא מאשר את תוספי התזונה, על איזה בסיס אני - הצרכן הפשוט - יכול לסמוך שתוסף עליו ממליץ לי הנטורופת - יעיל ובטוח לשימוש? רוביק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
בועז שוורץ15/08/2010שלום לכולם
אני רוצה לעשות קצת סדר
למשרד הבריאות יש רשימת מרכיבים מותרים, במקרה של ויטמינים ומינרלים גם יש כמויות מקסימום לשימוש יומי.
בתחום הצמחי מרפא יש רשימה של צמחים מוכרים.
בכל תהליך של ייבוא יש אישור של משרד הבריאות על ייבוא המוצר או חומר הגלם ע"י משרד הבריאות. במקרה של ייצור מקומי בארץ, יש אישור תווית של המוצר המיוצר ע"י ייצרן מורשה של משרד הבריאוץ.
אפשר להגיד אחרי ההסבר הנ"ל שעל כל מוצר יש פיקוח של משרד הבריאות אלא אם כן הוא מיוצר במפעל שאיננו מאושר ע"י משרד הבריאות.
למה לא כתוב? מכוון שמשרד הבריאות לא דורש, לפעמים תמצאו על מוצר המיוצר בארץ את מס' האישור של הייצרן ע"י משרד הבריאות, זה בהחלט ייתן לכם אינדיקציה על "כשרות" המוצר.
מקווה שהבהרתי דבר או שניים
כל טוב
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן?
אלדד16/08/2010שלום, תשובתך איננה ברורה לי. האם אישור שמשרד הבריאות נותן למוצרי בריאות יכול להיות סודי, ללא שקיפות? היכן אני, הצרכן הפשוט, יכול לראות את אישורו, אם לא על גבי האריזה? אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיצרן/תוסף מאושר ע"י מש' הבריאות
אליעזר18/08/2010שלום למומחה, לגבי הסברך על יצרנים של תוספי תזונה, מה זה בדיוק "יצרן מורשה של משרד הבריאות"? היכן כתוב על תוצרתו של היצרן שהוא יצרן מורשה של משרד הבריאות (לחילופין, או בנוסף, שהתוסף הנמכר מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות)? אליעזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
בועז שוורץ19/08/2010כמו שהסברתי
אין אישור על מוצר
יש אישור על חומרי גלם וכמו כן אישור של היצרן המייצר את המוצר. ובנוסף אישור תווית על המוצרים.
אלה האישורים הניתנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהשתמש בהם?
אלדד20/08/2010א.נ. מאחר שמשרד הבריאות לא מאשר תוספי תזונה, מאחר שיעילותם ובטיחותם אינן נחקרות בצורה מדעית, כפי שנהוג לגבי תרופות, האם יש בכלל היגיון בריאותי להשתמש בהם? שבת שלום. אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזכורת על תוספי תזונה
אלדד24/08/2010שלום למומחה, מדוע טרם ענית לשאלתי מ-20.8 (!)? אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה20.8 + 24.8
אלדד01/09/2010שלום, מדוע לא ענית לשאלתי מ-20.8, למרות תזכורתי מ-24.8? בינתיים נכנסנו לחודש חדש, ובקרוב נגיע לחגים, ואתה לא תענה לי? בברכה, אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחר סוף שנה
אלדד07/09/2010בועז הנכבד, מדוע אינך עונה? אין לך תשובה? מחר מסתיימת השנה, לידיעתך. אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא עונים?
אלדד13/09/2010מדוע אין תשובה בפורום זה לשאלתי מהחודש שעבר (ומהשנה שעברה)? אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר ענו לך רק אתה לא מוכן לקבל
יעקב18/09/2010את התשובה. על תוספי תזונה יש פיקוח של משרד הבריאות. הפיקוח הוא יותר מאשר על מזון רגיל ופחות מאשר על תרופות. לא ניתן לפקח ב 100% על כל דבר בעולם ולכן יש דרגות של פקוח. האם להשתמש בתוספי תזונה או לא, למרות שאין עליהם פיקוח כמו על תרופות, זו החלטה פרטית שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה ליעקב
אלדד19/09/2010יעקב נכבדי, איפה ענו לשאלתי מ-20.8? אודה לך אם תציין היכן קראת "מענה" של צוות הפורום עליה. מכל מקום, בוודאי אין שום בסיס לטענתך המוזרה שאינני מוכן לקבל את התשובה, מאחר שכזו לא ניתנה, אלא אם כן תציין בדיוק היכן ראית אותה, ואם תעשה זאת, אהיה הראשון להתנצל. בברכה, אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשרד הבריאות
מיכה21/09/2010העובדות הן שמשרד הבריאות מפקח על כל תוספי התזונה באמצעות המעבדות המייצרות (אישור GMP), אך אוסר לרשום את אישורו על התוית.
יש תוספים המיוצרים אך ורק מצמחי מרפא ללא כל תוספת של חומר אחר וללא תהליך ביניים כלשהו, ועל כך יש היתר ממשרד הבריאות באמצעות רשימת הצמחים המורשים של משרד הבריאות (מאגרי מידע של המשרד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין תשובה
אלדד17/09/2010בועז שלום, האם אין לך תשובה לשאלתי? אם כך, האם לא תכבדני במענה האומר שאין לך תשובה? גמר חתימה טובה. אלדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון מקסימלי של בי 12ש.12/08/2010
שלום,בעקבות בי 12 נמוך,הומלץ לי על נטילת תוסף זה..
רכשתי היום ברזל 1000 מק"ג לכדור, של סולגר-ושאלתי היא:
כמה לכל היותר כדורים אני יכולה לקחת במכה, בכדי להעלות את רמת הבי 12כמה שיותר מהר?
אך שיהיה מינון בטוח לשימוש. ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר b12
איציק ברדה15/08/2010שלום לך
לא מומלץ לנטול יותר מ1000מק"ג ביום ,הגוף לא יכול לספוג כמויות רבות .
העודפים אומנם יצאו בשתן(מסיס במים) אך בכל מקרה הגוף לא יכול לספוג יותר מ1000 מק"ג .
בברכה
ברדה איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון מומלץ חומצה פולית כתכנון הריוש.10/08/2010
שלום,
אני מתכננת בתקופה הקרובה{חודשים הקרובים} לנסות להרות
הבנתי שווט המינון של החומצה פולית נע בין 400 מק"ג ל5 מ"ג.
על סמך מה אני ו/או הרופא מחליטים מהו המינון הנכון מבחינתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ10/08/2010היי שרון
המינון המומלץ של הרםפואה הטבעית הינו 800 מק"ג ליום.
הרפואה הקונבנציונלית ממליצה על 5 גר'. מיותר אך לא מסוכן
בהצלחה
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה5 מ"ג לכל אחת באופן גורף??
ש.10/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון מקסימלי לברזלש.10/08/2010
שלום,בעקבות פריטין 8-הומלץ לי על נטילת ברזל.
רכשתי היום ברזל 25 מ"ג של סולגר-ושאלתי היא:
כמה לכל היותר כדורים אני יכולה לקחת במכה, בכדי להעלות את רמת הפריטין כמה שיותר מהר?
אך שיהיה מינון בטוח לשימוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ10/08/20102 -3 ביום
כל טוב
בועז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעה הפוכה של תוסף מגנזיום?!ש.10/08/2010
שלום,
בעקבות רמת מגנזיום נמוכה{1.94} והתכווצויות שרירים רבות,
הנוירולוגית המליצה לי על נטילת 2 כדורי מגנזיום ביום{anti leg cramps}.
אני נוטלת מינון זה כ3 חודשים,ובבדיקת דם האחרונה-נמצאתי עם ערך של 1.91!
כיצד זה ייתכן שהערך לא עלה בכלל ואפילו ירד מעט??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ10/08/2010היי
מגנזיום אינו נאגר בגוף. הוא מפונה מהגוף לאחר השימוש.
אם המוצר עזר לך, והוא מוצר שנחשב יעיל - זה מה שחשוב
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך-
ש.10/08/2010כלומר שאין לי דרך לקוות להעלות את רמת המגנזיום-כיוון שדבר זה לא אפשרי,היות והמגנזיום לא נאגר.
אם זה כך,אני מפסיקה את השימוש בו.
אני עדיין סובלת מהתכווצויות-יש תקופות שיותר ופחות. ואני ממש לא רואה את עצמי נוטלת כל החיים את התוסף הזה,אם אין לי אפשרות להעלות את רמת המגנזיום בכדי להימנע מההתכווצויות ההלו.
אם לא הבנתי נכון את דבריך,אשמח להבהרה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת צריכה למצוא את המגנזיום שיספג לך
יובל24/07/2011אם הרגילים והסיטראט לא עובדים טוב לך תנסי גליצינט או אפסרטאט הם הרבה יותר זמינים לתאים , אני לקחתי פעם 520 גרם שזה הרבה בכדור אחד אבל זה היה אוקסיד אז לא הרגשתי שום שיפור ,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלים אקסטרים מרכיבי הכדורמאיה בנימין09/08/2010
מי יודע מה הם מרכיבי הכדור סלים אקסטרים ? כל כמה זמן לוקחים את הכדור כל יום או יום כן יום לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרכיבי הסלים אקסטרים
דורית13/08/2010הסלים אקסטרים מורכב מצמחים טבעיים בלבד.
לגבי אופן השימוש בהם אני נוטלת אותם יום יום כי ביום שאת לא נוטלת
התיאבון חוזר.בלי קשר יש שלושה סוגים של הכדור: סלים אקסטרים ג'ל
שהוא הקל ביותר אחריו הסלים אקסטרים שהוא מצויין ודי חזק ועכשיו יצא חדש
שנקרא סלים אקסטרים גולד שהוא מחוזק פי שניים. אני באופן אישי ניסיתי את הרגיל
ואת החזק ביותר ומצאתי כי אין כל הבדל ביניהם מלבד המחיר,{הגולד יקר יותר}.
באופן פעולתו הוא דומה לרדוקטיל ,אבל ההבדל ביניהם הוא שהרדוקטיל הוא כימי
והסלים אקסטרים הוא על בסיס צמחים בלבד וכמובן שתמיד עדיף משהו טבעי........
לרדוקטיל שנטלתי היו תופעות לוואי קשות של כאבי ראש יובש בפה וזמן קצר ביותר
שבו הרגשתי שובע כמו הרבה שתיארו כאן בפורום.כתבתי ואכתוב שוב:הכדור הזה
הוא המצאת המאה!!!!!!!מקווה שלא ימחקו לי את התגובה כמו כל פעם.......מה לעשות
יש דברים שהטבע מצליח בהם יותר.......מקווה שהעברתי את המסר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקנות את סלים אקסטרים במחיר הוגן
גדי14/08/2010סלים אקסטרים עשה לי את העבודה ובגדול ללא שום תופעות לוואי. הוא על בסיס זרעים ועלי צמחים
תוך חודשיים וחצי ירדתי 9 ק"ג. כל האנשים סביבי שנטלו דווחו על הצלחה.
מי שמעונין לנסות צרו קשר 0545233180* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה------ למציצהבת-חן08/08/2010
אני בהריון בשבוע 17, הרופא המליץ לי לקחת תוסף ברזל, אך אני מקיאה אותם
(ניסיתי הדס, סולגאר ועוד)
שמעתי שיש כדורי ברזל למציצה, האם תוכלו לומר לי את שמם והיכן ניתן לקנותם?
בבתי המרקחת אמרו לי שלא מכירים, ונתנו לי טיפות שגם אותם אני מקיאה
חברה אמרה לי שהיא לקחה ברזל למציצה בשם פריפול, אך הרוקחים אמרו שאין למציצה
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ10/08/2010אני חושב שיוכל לעזור לך טיפות ברזל או ברזל נוזלי - פלורדיקס למשל או ברזל של טננבלוט
בהצלחה
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקיאה גם את הנוזלי
בת-חן10/08/2010יש כדורים למציצה?
תודה בת-חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על תוסף מזון בתאילנדעודד06/08/2010
קניתי תוסף מזון שנקרא FCB. זה מה שרשום שיש בו
Ferrous Fumarate 200 mg
Vitamin B1 (Thiamine mononitrate) 2 mg
Vitamin B2 (Riboflavin) 2 mg
Vitamin B12 (Cyanocobalamin) 5 mcg
Nicotinic acid (Niacin) 10 mg
Vitamin C (Ascorbic acid) 20 mg
Folic acid 100 mcg
Calcium Phosphate (Calcium Phosphate Tribasic) 100 mg
האם המינונים בסדר או נמוכים/גבוהים מדיי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
בועז שוורץ10/08/2010נראה בסדר מבחינת הויטמינים, ברזל גבוה מאוד - יתכל כי יגרום לעצירות. יש לקחת בחשבון
בועז שוורץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)



