מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה בלילה, הילה סביב פנסיםשי09/06/2013
שלום אני יושב מול מחשב כבר שנתיים ברציפות. מעז שהתחלתי לעבוד הראיה שלי הידרדרה. עשיתי בדיקה ו בעין אחת יש לי -0.75 ו עין שמאל 0.50-. ביום יום זה לא מפריע לי.
אך הבעיה מגיה אחרי שהשמש שוקעת. כמה שחשוך יותר כך אני רואה מין הילה ((Halo סביב מנורות, פנסים..
כמה שרחוק יותר כך ההילה גדולה יותר.
אם אני מרכיב משקפיים זה מפחית את ההילה אבל עדיין זה קיים.
חוץ מזה כול בוקר כאשר אני קם אני רואה ממש גרוע ו מטושטש ויש תחושה ש יש אזה נוזל סמיך.
הראיה משתפרת אחרי כמה דקות.
גם להיטים עין שמאל או ימין או שתיהם ממש שורפות ומגרדות לכמה דקות ו מפרישות מלא מים.
בנוסף לכך אני יושב כ 7 שאות ביום מול המחשב,
חשוב לי לציין שזה ממש מעצבן ו קשה לנהוג ככה בחושך.
מה אתה ממליץ לעשות??
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בלילה, הילה סביב פנסים - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/06/20131. עבודה רציפה לקרוב (מחשב, קריאה) ללא הפסקה יכולה לגרום לקוצר ראייה (במנגנון הנקרא ספאזם אקומודטיבי).
2. כל קצר ראיה מתקשה יותר בחושך (ללא משקפיים).
3. נראה שיש גם בעיה של יובש.
פנה לרופא לבדיקה והמלצה על טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהובים בעיןרחל08/06/2013
לפני חצי שנה היו לי הבהובים בקצה של העין למשך מספר דקות.
חשתי את ההבהובים גם בזמן שהעיניים היו סגורות.
היום זה קרה לי שוב למשך מס' דקות.
כמובן שאלך לרופא להבדק.
מה יכולה להיות הסיבה?
מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהובים בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/06/2013לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRE
עדי03/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות להקטנת מספר וצילינדר מינוסאורן08/06/2013
שלום ד"ר.
לפני כ-4 שנים עברתי ניתוח הסרת משקפיים LASEK.
נותר לי בעין שמאל מספר 0.5 - מספר ללא צילינדר.
בעין ימין לא נשאר מספר אך נשאר 1.25 - צילינדר.
חדות ראייה דו עיניית 6/9.
אני לא רוצה לבצע ניתוח לתיקון אך בכל זאת הראייה שלי אינה מספקת אותי.
פניתי ליועץ בכיר בתחום רפואת עיניים שהמליץ לי על שימוש בטיפות ללחץ תוך-עיני (למרות שלא קיים אצלי). לטענתו הטיפות יכולות להפחית במעט את הצילינדר והמספר ואמר שעלי להשתמש 3- 4 חודשים ולבחון את המצב.
(שם הטיפות: ניילול ג'ל בבוקר + ברומונידין בערב).
לאחר 4 חודשי שימוש אני חש שינוי קל ביותר לטובה.
ביצעתי את הבדיקה ולא חל כל שינוי משמעותי אולי מזערי של רבע מספר.
האם זה אומר שמיציתי את הטיפול בטיפות ולא צפוי להתרחש שינוי נוסף עם המשך השימוש בטיפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפות להקטנת מספר וצילינדר מינוס - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/06/2013לא סביר שיהיה שינוי נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת לילדהmika07/06/2013
שלום,
לביתי בת ה 5 כשהתעוררה בבוקר קמה עם קושי לפתוח את העין עין נפוחה מאוד והפרשות בצבע עפור וגם מהעין השניה התחיל עכשיו לצאת לה, יש לי סינטומיצין ,האם למרוח לה על שתי העיניים? וכמה פעמים?
תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת לילדה - תגובה
ד``ר יורם שוחט08/06/2013פני לרופא בדחיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בנושא קטרקטדינה05/06/2013
שלום
לבני הקטן גילו קטרקט וכעת עליו לעבור ניתוח
אני מתלבטת האם לפנות לניתוח קטרקט דרך מרפאה פרטית
או דרך קופת החולים. עליי לציין שהיה לי ניסיון בעבר עם ניתוחים ברפואה הציבורית
ואני קצת בטראומה מזה, לכן אני נוטה יותר לרפואה הפרטית.
אני גרה ברחובות ולכן אני חושבת על מדילי, אך אם מישהו התנסה איתם בניתוח פרטי
אשמח לשמוע את דעתו בנושא.
תודה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בנושא קטרקט - תגובה
ד''ר יובל דומניץ06/06/2013ניתוח כזה ממליץ דרך בית חולים תקבלי בנושא של ילדים קטנים את מיטב המנתחים דרך המערכת הציבורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנורה כחולה לטיפול בשעורה?טל05/06/2013
שלום,
רציתי לדעת האם יש שיטת טיפול (או שהייתה) שיטת טיפול של מנורה כחולה לשעורה כלואה?
אמי מזכירה את זה פעם אחר פעם אבל לא נתקלתי בדבר כזה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנורה כחולה לטיפול בשעורה? - תגובה
ד''ר יובל דומניץ06/06/2013לא יעזור לפנות לרופא עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נא עזרהדינה05/06/2013
שלום רב, אני חודשיים וחצי לאחר דלקת ויראלית בעין , מאז נשארו לי דקירות קטנות בעין זה בא וחולף אני משתמש בגנטיל לפי המלצת רופא, האם זה חלילה מעיד על בעיה שנשארה בעין? או שזה טבעי ויעבור ? תוך כמה זמן יעבור לי אני ממש מפחד .. תודה רבה לכם על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נא עזרה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ06/06/2013לא צריך להלחץ זה לא מראה על בעייה אלא על יובש אך רצוי בדיקת עיניים להמשך טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש והפרעות בראיהעדי04/06/2013
שלום רב,
מזה כשלושה חודשים אני במעקב אצל נוירולוג בשל כאבי ראש מרובים.
כיוון שאני נלחצת בקלות הרופא לא התרגש, אך כשהתחילו להופיע לי הפרעות בראיה כגון: ראיית כתמים סגולים, טיקים בעיינים כמו הפסקות חשמל קטנות שהופיעו בהמשך,אישון שפתאום גדל.בדיקה אצל רופא עיניים תקינה. mri כולל mre תקינים.
כעת לסיום הבירור נשלחתי לבדיקת שדה הראיה ולייעוץ אצל נוירואפטמולוג. יש לציין כי יש לי נוזלים באוזנייים בבדיקה אצל אא"ג ולעיתים רחוקות הרגשת דופק באוזן.
כעת כואב לי בראש מאחורה(גם הצוואר שלי תפוס) ולכיוון הרקות.
אני נורא חוששת מבדיקת ניקור מותני. האם ייתכן ואצטרך לבצע גם אותה? זמן ההמתנה לרופא ארוך. האם יש דחיפות בעניין וכדאי ללכת לביהח?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש והפרעות בראיה - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/06/2013אנא הפני שאלתך לנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חושך בעין אחתנוגה02/06/2013
מזה זמן מה שמתי לב כי אני רואה חשוך יותר באחת העינים ( לרוב בימין אבל לפעמים זה בשמאל ) בלילה בעיקר רואים הבדל, אבל גם בבוקר יש שוני ( כיאלו שאור נכנס יותר לעין אחד מאשר לשניה) לפעמים אני רואה גם צללית חושך שחוסמת ראיה בעין אחת ואחרי 20-30 דק נעלמת - והבחנתי גם שבזוית עין שאני רואה חשוך,אני רואה מזוית אחרת את האור שחסום בזווית אחרת של אותה עין
שלחו אותי לבדיקות של שדה ראיה ממוחשב +oct+ בדיקת רשתית יצא תקין- רופא עיניים קבע שהבעיה לא בעיניים כי זה לא קבוע בעין אחד (למרות ש 90% מופיע בעין ימין) שלח אותי לבדיקת ferritin ואמר שהבעיה כנראה בדם. פריטין יצא 18 בטווח נורמה
אני לא יודעת מה לעשות ?איזה בדיקות לא עשיתי ולאן אני ממשיכה מכאן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חושך בעין אחת - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2013ממליץ לפנות לנוירו-אופטלמולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. האם צריך הפניה של רופא עינים
נוגה02/06/2013או רופא משפחתי יכול להפנות אותי ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. האם צריך הפניה של רופא עינים - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/06/2013מציע לשאול את רופא המשפחה או בסניף קופת החולים שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRE
עדי03/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך - אני אעיף מבט
נוגה03/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נכנס לי עצם זר לעיןאליעד02/06/2013
לאחר כ5 שעות הצלחתי להוציא אותו, אך העין היתה אדומה, היום אני לאחר שלושה ימים, האדמימות יורדת.
האם אני צריך ללכת לרופא עיניים?
לא סובל מכאבים, ואין ירידה בראייה
לא ברור מה נכנס אולי משהו כמו חול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכנס לי עצם זר לעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2013כדאי לפנות לבדיקה בכל מקרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראייה בלילהמורן29/05/2013
היי,
אני בת 28 ולאחרונה שמתי לב לתופעה מוזרה,
בלילה כשאני הולכת לישון יש בחדר חושך כמעט מוחלט אבל יש אור קטן נגיד של נורה אדומה או של אור שמשתקף מבחוץ, קרה לי שפתאום אני מרגישה שאני רואה חושך בעין אחת, ניסיתי לעצום את העין וראיתי שבעיין השניה אני רואה את האורות ובעין האחרת אני רואה פחות את האורות, רואה חושך כמעט גמור,
זה קרה לי יום אחרי יום ומה שמוזר זה בכל פעם קרה בעין השנייה, האמת זה היה דיי מבהיל וישר הדלקתי אור לראות שהכל בסדר וכן ראיתי רגיל..
רציתי לציין שלפני שהלכתי לישון וכיביתי אורות, הייתי בחושך עם האייפון שהוא היה האור היחיד,
יכול להיות שעיוורון חלקי בחושך זה בגלל האור החזק שהיה קודם מהפלאפון?
אני רוצה לציין שאני משתמשת כבר שמונה שנים בעדשות מגע רכות במיספר -6.. אם זה קשור..
האם התופעה נשמעת מסוכנת ? והאם צריך לפנות לרופא?
תודה מראש על כל עזרה והמשך יום טוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראייה בלילה - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2013ייתכן שמדובר בתופעת סנוור בעקבות ההסתכלות באייפון בחושך. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה נא עזרהשילי28/05/2013
שלום רב, האם אפשר להתשתמש בגנטיל בגלל יובש כל רגע שצריך במהלך היום ? האם אלה טיפות שמזיקות ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה נא עזרה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ29/05/2013ללא הגבלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת לחמית ויראליתשירי28/05/2013
לפני כשבועיים אובחנתי בדלקת עיניים ויראלית, שעדיין לא עברה.
הייתי רוצה לדעת כמה זמן אחרי ההחלמה (כפי שהבנתי הוירוס יכול לשכון בגוף במשך חודשים אחרי שהסימפטומים החיצוניים עוברים) מותר להתאפר?
ואם הוירוס אכן נשאר בגוף להרבה זמן, האם יש סכנה שהאיפור החדש (את כל הישן זרקתי) יזדהם?
כמו כן, האם צריך לזרוק גם את המברשות או שניתן לנקות/לחטא אותן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת לחמית ויראלית - תגובה
ד''ר יובל דומניץ29/05/2013את יכולה להתאפר ללא קשר לדלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעניין הוא..
שירי29/05/2013שמלחתחילה אמרו כולם שזה בגלל האיפור, גם שתי רופאות משפחה אמרו לי לא להתאפר ושהחיידק נכנס לאיפור שלי ולכן צריך לזרוק את כולו.
אם זה חיידק בגוף, למה הסימפטום היחידי הוא דלקת כזאת חריפה דווקא בעיניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעניין הוא.. - תגובה
ד''ר יובל דומניץ13/06/2013לא חייב להיות מאיפור ייתכן דלקת ויראלית לא לזרוק איפור
ממליץ לפנות לבדיקת רופא עיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אור של עכבר מחשביעל26/05/2013
שלום רב,
האם אור של עכבר שכוון לעיניים למספר שניות מזיק?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אור של עכבר מחשב - תגובה
ד''ר יובל דומניץ27/05/2013לא אמור לפגוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קצת מוזרהנטע25/05/2013
בעלי (בחור בריא בן 27) התחיל לאחרונה שגרת אימונים בעצימות גבוהה(מעלה דופק גבוה למשך חצי שעה) ולאחר אימון עין ימין מאדימה מאוד! כל הנימים בולטים והעין אדומה באופן כללי ואילו בעין שמאל הכל נורמאלי.
מה זה יכול להיות?
מפחיד אותי קצת שזה מעיד על איזשהי בעיה בעין או משהו נוירולוגי,האם כדאי לעשות בדיקות כלשהן?
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קצת מוזרה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ27/05/2013צריך בדיקת עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






