מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נגע לדר מוניקהמשה21/08/2014
שלום
יש לי נגע? פצע? סימן ? שלא התיחסתי אליו .גם צדדי וגם היה די שטוח . מזה הרבה הרבה זמן . (כנראה שנים )
על הלחי קצת מעל הלסת . (תמונה )
הייתי לפני שנה . וגם לפני חודשיים - אצל רופאי עור שבדקו מכף רגל עד ראש , כי יש לי הרבה נקודות נמשים וכו" .
הראיתי לרופאים גידול חום קוטר 1 סמ לפחות , במצח באותו צד , שאמרו שזה כלום ובאמת התקלף וחזר והתקלף והיום אין סימן .
ועל הנגע זה בתמונה המצורפת לא שאלתי ---אבל מקווה שראו ? ולא אמרו כלום.
או שהגיע זמנו או שגירדתי בטעות שבוע שעבר ?או החלק במכונת הגילוח שמוריד זקן (לא התגלחתי חודש ) פגע בנקודה זו שלשום וזה נראה כאילו אפשר לנדנדו ולהורידו .
קצת "התרומם " בלט ,יצא החוצה .
1) מה זה???
2)האם לנדנדו ולגרום לו ליפול?
או לשכוח ממנו לעוד כמה שנים עד לביקור רופא הבא ולהיזהר בגילוח בלבד.
אני לא נייד כרגע ולא יכול ללכת לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע לדר מוניקה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/08/2014הנגע נראה פצוע מעט , כדאי לבדוק שוב ואם הוא משתנה ממליצה להסיר , במיוחד אצל אנשים בהירים מאד ומנומשים , גם אם לא נחשפו לשמש יש לבדוק שוב ולעצים להסיר נגע שמשתנה. לא נראה דחוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה ייעוץ!!דניאלה21/08/2014
שלום!! אם לייזר יכול לגרום לצלקת מעט שקועה לא להיות שקועה אלא להשתטח ולהיות בקו אחד עם העור? האם הלייזר יכול להקטין את שטח הצלקת? והאם הלייזר יכול לגרום לשינוי צבע הצלקת ובכך להחמרתה מאשר צבעה באופן טבעי לאחר זמן(כרגע היא אדומה)?הייתי בייעוץ ולא קיבלתי תשובות מספיק מספקות, מפחדת שמחרטטים אותי בשביל הכסף למרות שזה מקום נחשב. אגב הצלקת מצריבת נקודת חן,4 מילימטר אדומה ומעט שקועה,ועברו חמישה חודשים. אני ממש נואשת וזה מדכא אותי ואני מחפשת פיתרון:( ובנוסף לחוצה שחמישה חודשים והיא עדיין אדומה..תודה רבה רבה מראש!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה ייעוץ!! - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/08/2014לייזר או גלי רדיו רשתי מסוגלים לצמצם צלקת ולא להעלים אותה, צלקת אדומה מעידה על תהליך של ריפוי ולכן ממליצה להמתין בסבלנות . זמן התארגנות של צלקת הוא אישי ולעתים 1-3 שנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה רציניתמיכל20/08/2014
היי, לפני חודשיים - חודשיים וחצי קיבלתי כווית שמש מטורפת בירך. אני מאד לבנה ובסופו של דבר היו שלפוחיות וזה התקלף.
הלכתי לרופא עור בערך 4 ימים אחרי שנשרפתי והוא אמר שאין משחה לתת לאחר 4 ימי הישרפות ושיש לתת לזה סבלנות וזה יהיה בסדר.
כרגע (כאמור חודשיים וחצי אחרי) יש לי עדיין סימן אדום - ורדרד גדול על הירך. האם זה עוד עתיד להיעלם לי? זה חלק דיי גדול וזה מבאס כי היא היתה לבנה שמנמנה ויפה ועכשיו היא רק שמנמנה עם סימן לא קשור עליה.
אשמח לעזרתכן!
תודה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויה רצינית - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/08/2014סבלנות ואורך רוח , לאחר כוויה יש זמן ריפוי יותר ארוך עד שנה . ללא שמש !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסמי20/08/2014
שלום יש לי בעיה ממש מפריעה לי שהיא < יש לי מתחת לעין בפנים כמו גוש אדום קבוע שהוא לא נעלם ואם אני וצא בשמש יגדל היתי אצל רופא עור ואמר שאין טיפול האם יש מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/08/2014ממליצה חוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיום טיפול ברטאויטגלית19/08/2014
שלום,
אני מסיימת את הטיפול ברטאויט וזינדקלין (הראשון בערב והשני בבוקר), שאגב לא ממש עזר, לאחר כמה זמן מותר לי ללכת לטיפול אצל הקוסמטיקאית, לחזור להשתמש בפילינג ולהיחשף לשמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיום טיפול ברטאויט - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/08/2014סיום טיפול של כמה זמן?
אולי להחליף אם לא עזר
ממליצה להיזהר מכל פילינג ושמש , לגבי קוסמטיקאית אם יש קומדונים רבים אין בעיה . יש להיזהר מכל פילינג בשלב זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיום טיפול ברטאויט-המשך
גלית20/08/2014היי,
טיפול של 7 שבועות.
אין הרבה קומודונים, יש פצעים מוגלתיים (בינוניים, המוגלה בפנים, לא חשופה).
יש לי תור לרופאת עור עוד מס' שבועות, השאלה שלי היא בעצם האם עד אז אני יכולה לחזור לפילינג? כלומר, כמה זמן מרגע סיום הטיפול ברטאויט והזינדקלין העור "מתנקה" מהשפעותיהם ואפשר לחזור לחשיפה לשמש וכ'ו..
תודה רבה,
גלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
גלית22/08/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לצביע שיערריקי19/08/2014
שלום רב,
קניתי צבע שיער מוס. היה כתוב שם שחייבים לעשות טקסט של אלרגיה, למרוח מעט מהצבע על הצד הפנימי של המרפק. מרחתי ואחרי פחות מדקה המקום התנפח, האדים וצרב נורא. ניקיתי את הצבע מיד עם סבון.
עברו 3 שבועות ועדיין הנפיחות נשארה כמעט כשהיתה.
השאלה שלי כמה זמן צריך עד שהנפיחות תעבור.
בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לצביע שיער - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/08/2014זה יעבור ,אם יש משחת אלוקום או בטקורטן למרוח 2-3 ימים . גם כדור נגד גרד מומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה
ריקי20/08/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעילות קרם הגנההדר19/08/2014
היי,
בגלל נסיעה לעבודה בבוקר בשמש, אני מורחת בבוקר קרם הגנה 110SP,
בזמן העבודה אני לא חשופה לשמש
ואחה"צ כשאני בנסיעה חזרה- שוב אני חשופה לשמש חזקה.
שאלתי היא- האם הקרם יעיל בהגנה על עור הפנים שלי גם אחה"צ? או שעלי למרוח שוב לפני הנסיעה אחה"צ?
2. אני מורחת את הקרם עד ספיגה מלאה בעור- האם זה אומר שיעילותו מנימלית?
תודה רבה
הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעילות קרם הגנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/08/2014למרוח שוב לפני היציאה אחר הצהרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיות בכפות הידיים ובכפות הרגלייהודה18/08/2014
אני בן 43 ולפני שבוע וחצי התחילו להופיע אצלי - שלפוחיות(אולי אגזמה) באצבעות הידיים והרגליים.
ובנוסף משהו שנראה כמו פריחה(נקודות אדומות) - באמה, בשני צידי המפשעה ובכפות הרגליים
זה התחיל באצבעות הידיים, ואז התפשט לאצבעות ברגליים.
זה מגרד נורא ומציק. זה נורא מציק, מגרד, שורף, כואב, ואפילו כואב בתזוזה של האצבעות לפעמים. זה מתנפח נורא, וכשזה בא על אצבע אחת, זה בא בכמה שלפוחיות באצבע אחת! זה גרם לעור שלי ממש להתקמט ולהתקלף.
היום, כמעט כל האצבעות שלי ברגליים מופצצות בשלפוחיות האלו, וזה פשוט נורא!
עד כמה שידוע לי, אין לי שום אלרגיה(יש לי פטריה ברגליים)
רופאת עור נתנה לי כדור ליום אחרי האוכל של טרביניפין ובנוסף קרם בטאקורטן לידיים וקרם קומאגיס למפשעה ולכפות הרגליים - בינתיים אין שום שינוי אחרי שבוע וחצי
יש פתרון אחר לעניין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות בכפות הידיים ובכפות הרגלי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/08/2014סבלנות זה לוקח זמן , ממליצה גם כדור נגד גרד להקל, אם תוך מספר ימים אין הטבה לפנות שוב לרופאת העור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי משימוש במינוקסיא18/08/2014
שלום רב,
אני 8 חודשים אחרי לידה עם נשירה מטורפת ולפני חודש וחצי התחלתי להשתמש במינוקסי..בינתיים זה לא עזר לצמיחת השיער בראש אך גרם לצמיחת שיער מוגברת בכל הגוף ולצמיחת שיער במקומות שלא היה בהם שיער (בכל הפנים בידיים..)
כעת הפסקתי את השימוש, האם שיערות אלו ינשרו ויפסיקו לצמוח בשל הפסקת השימוש או שיש צורך בהורדה מעכשיו לאורך כל הזמן?
בתודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי משימוש במינוקסי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/08/2014אחרי לידה יש נשירת שיער , זה נורמאלי אך אם הכמות ממש ניכרת לבדוק אם יש מחסור בברזל, ויטמין B12
ממליצה להפסיק את המינוקסי מיד, לפנות לעזרה מקצועית , כפוף גם להנקה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לוואי ממינוקסי
ש20/08/2014ד"ר תודה על תשובתך,
עשיתי בדיקות דם הכל תקין ללא חוסרים והפסקתי את המינוקסי..
האם השערות שצמחו ינשרו?
עזרה מקצועית בנוגע לנשירה לרופא עור או הכוונה לשערות שצמחו עקב המינוקסי?..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקותsun517/08/2014
שלום ,
לפני חודשיים נתקעתי במסמר ומאז יש לי צלקת ברגל שלא עוברת , בנוסף היו לי 2 פצעים עם מוגלה לפני שבוע וגם נשארו לי צלקות . האם יש דרך להעלימן ? המליצו לי להשתמש בסינטומצין 3% לעיניים (למרוח על הפצעים ). האם יעזור ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/08/2014בהחלט כן ריפוי לוקח זמן , צלקות נוטות להישאר, אך מתעדנות עם הזמן אנטיביוטיקה להמשיך למרוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/08/2014כן ולהיות סבלניים , זה לוקח זמן הריפוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם?מישהו16/08/2014
שלום,
אני בן 29, מטופל בציפרלקס בגין בעיות דיכאון וחרדה ובעבר טופלתי בפרופסיה תקופה.
אחד מהנ"ל או שניהם יחד גורמים לי לזקפה חלשה, לכן אני נזקק לחיכוך חזק כדי להגיע לשפיכה.
אתמול אחרי אוננות הבחנתי בכתם עגול כהה ולא כואב על עטרת הפין. האם מדובר בשטף דם או שנראה כמו מחלה פנימית או מחלת מין (לא קיימתי יחסי מין כמה חודשים טובים).
אין תור קרוב לרופא עור
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/08/2014שטף דם לפי התמונה , אם לא עובר תוך 5 ימים פנה לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס+אסטמה של העורענבל13/08/2014
שלום,
צירפתי תמונה של הבן שלי בן ה-5 הוא סובל מהאסטמה של העור בדר"כ בתמונה מופיע וירוס שהתפשט בכל חלקי הגוף.
פניתי לרופאת עור שאמרה לי שזה וירוס וכדי לטפל בוירוס צריך קודם כל לסיים עם האסטמה שכרגע די עבר לו.
היא עוד אמרה לי שהוירוס הזה ניתן לריפוי או עם חומר מיוחד שמכיל חנקן או להדביק את הילד ע"י יצירת דלקת.
יש לציין שאני נמנעת מבמבה ומדברים שמכילים צבעי מאכל, ואני דואגת למרוח לו אקווה קרם פעם ביום בכמות נדיבה
הוירוס מגרד לו ובגלל שעדיף שלא יגרד אני מורחת לו סקין סיוור..
אנא אימרו לי האם האבחנה נכונה אני ממש ממש מודאגת.
תודה מראש על המענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוס+אסטמה של העור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/08/2014לפי התמונה קשה לקבוע אבחנה ממליצה התיעצות נוספת בדיקה אלרגיה , פטריות , וביופסיה לאחר מכן תוכנית טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהשואל113/08/2014
שלום , אני גבר , ואני התחלתי לא ממזמן לגלח שיער ברגליים ... באזור שבין המותניים לברכיים אני הורדתי שיער כבר פעמיים ובשתי הפעמים עשיתי טעות - בגלל שתוך יום צמחו לי קוצים באזור אז חשבתי שלא גילחתי מספיק טוב והחלטתי לגלח שוב את הקוצים ...
בפעם הראשונה היו טיפה גירויי עור, לא משהו שמפריע ובפעם השנייה ש"גילחתי את הקוצים" הופיע לי פריחה אני ניסיתי המון דברים (אלוורה , דבש ועוד כל מיני שטויות שלא היייתי צריך למרוח) עד שניסיתי למרוח פולידין ומרחתי כבר 3 ימים וזה עזר והוריד את הפריחה ועכשיו יש לי נקודות אדומות בעזור ובחלק מהאזורים גירוד ואני לא יודע איך להיפטר מזה זה נראה כאילו בכל מקום שיש בו שערה קטנה(קוץ) יש נקודה אדומה ... מה לעשות עכשיו ? איך לטפל בעור ולהעלים את זה ... אני נואש ... אני מוכן לנסות כל מיני דברים ואולי בכלל צריך לגלח עוד פעם? (כי בכל מקום שבו צומחת שיערה באזור יש שם נקודה אדומה מתחת לשערה...) תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/08/2014אין לגלח גוף כמו פנים סוג השיער שונה , ממליצה לעשות הסרת שיער עי לייזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אפשר לטפל בנקודות האדומות
שואל113/08/2014אוקיי , אבל יש אנשים שמגלחים ככה ביום יום , איך הם נמנעים מפריחות וגירויים יכול להיות שהעור צריך להתרגל? ואיך אני יכול לטפל בזה במהירות?(בנקודות האדומות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אפשר לטפל בנקודות האדומות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/08/2014לשנות את קרם הגילוח לקרם המועשר בלחות , למרוח אחרי גילוח קרם מרגיע ולהימנע מאפטר שייב עם אלכוהול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמנור13/08/2014
הי, לפני כחודש הורידו לי שומה קרוב לבית השחי, נשאר לי סימן אדום ,האם זה אמור להעלם? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/08/2014סבלנות זה ייקח 6 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעה לאחר לייזר בבית השחיטלי12/08/2014
התחלתי את טיפולי הלייזר בבית השחי בגיל 17 בערך, כיום אני בת 23 ועדין ממשיכה עם הטיפולים. תקופה לאחר שהתחלתי בטיפולים שמתי לב שאני מתחילה להזיע יותר, אומנם אני לא סובלת מעיגולים בבית השחי אבל עדין אני מרגישה שהזיעה ובמיוחד הריח נהיו יותר חריפים. הגעתי למצב שאני ממש מתביישת כבר להרים את הידיים או אפילו סתם להתקרב לאנשים. יש לציין שכאשר אני משתמשת בדאודורנט הריח נורא יותר מאשר כשאני ללא דאודורנט החלפתי כלכך הרבה דאודורטים ובכולם הגעתי לאותו מצב, לכן הפסקתי להשתמש בדאודורנט בתקופה האחרונה, הריח פחות חזק אבל עדין נורא.
יכול להיות שנפגעו לי הנקבוביות? כיצד אני יכולה לפתור את הבעיה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעה לאחר לייזר בבית השחי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/08/2014הסרת שיער אינה משפיעהלגמרי על תפוקת הזיעה , שינוי בזיעה יכול להיות בכל תקופה בחיים ויותר קשור לשינויים הורמונליים מטבולים מתח . לטיפול בהזעה אפשר לנסות הזרקה של בוטוקס מאד יעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
