מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרם עיניים- תופעת לוואי? אלרגיה?מור29/08/2014
שלום
התחלתי להשתמש בקרם עיניים לפני שבוע-שבועיים.
קניתי קרם טבעוני לחלוטין, ללא חומרים מזיקים.
היום שמתי לב לתופעה מוזרה-
העור שעוטף את העין הפך למעט כהה, כאילו שמתי צללית אפורה בהירה.
מסביב לעיניים העור נראה טוב, אבל נראה שכלי הדם מעט יותר בולטים.
הפסקתי את השימוש, כמובן..
אבל אני לחוצה.
זה יעבור?
למה זה קרה אם הקרם הוא טבעי לחלוטין?
איך אני אמורה לדעת אם אני רגישה?
איך אני אמורה לדעת איזה קרם כן יהיה לי טוב? האם עלי להתייעץ עם מישהו?
האם האיזור ישאר כהה??
אשמח מאוד לעזרה
אני דואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם עיניים- תופעת לוואי? אלרגיה? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014לפי מה שכתבת כדאי לשלול רגישות למרכיבי הקרם. כדאי לבדוק במרפאת דלקת עור ממגע למה את אלרגית, כי אותם חומרים יכולים להופיע גם בקרמים אחרים. תקחי איתך לבדיקה במרפאה את הקרם עליו כתבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגנה מפני השמשדניאל28/08/2014
היי, אני שאלתי כאן לפני כמה ימים לגבי קרם לפנים בשביל הגנה מהשמש וקבלתי תשובה שהקרם צריך להיות מעל spf 40
אני בת 19 ויש לי מעורב עד שמן
וחקרתי את העניין באינטרנט ויש כל כך הרבה קרמים ( כמובן שהכוונה היא לחפש קרם בעל spf גבוה )
וקראתי תיאורים של כל מיני קרמים
ביניהם של חברת skin gard , דוקטור עור, דוקטור פישר ועוד המון חברות שמצאתי בכתבה שממליצה על חברות איכותיות שיש בידיהן קרמים טובים.
אבל אני לא יודעת מה כדאי לי.
האם ישנה המלצה מסוימת?
אשמח לקצת הכוונה..
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגנה מפני השמש - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014לא חשוב החברה העיקר SPF מתאים. את יכולה לבחור כרצונך בהתאם למחיר, נעים למגע... ותכונות אחרות שאת מעדיפה בקרם. מכיון שעורך נוטה לשמן תחפשי קרם שמתאים לעור שמן או לעור נוטה לפצעי בגרות. זה צריך להיות רשום על המוצר, וגם אפשר להתיעץ עם הרוקח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפשוף ואדמומיותלילך26/08/2014
קיבלתי מכה ברגל השתפשף לי העור והפך להיות אדמומי ולבן מסביב ובתוך המקום האם אפשר לשים איזה משחה או שיעבור לבד , מצרפת תמונות לחוות דעת והמלצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפשוף ואדמומיות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014כדאי לחטא את המקום בקערה עם גרגר קלי (רוכשים בית מרקחת ללא מרשם) כל יום. למרוח יוד פולידין *3 ביום, ולנוח רוב הזמן הרגל למעלה. עדיף להשאיר את המקום פתוח ומאוורר. הפצע צריך להתכוץ בימים הקרובים, ואם לא אז צריך בדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפשוף ואדמומיות
לילך29/08/2014השכבה שהיתה דמית , הפכה להיות קצת עבה וצהובה האם זה הגיוני ? והאם זה תהליך ההחלמה שאמור להיות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפשוף ואדמומיות
לילך29/08/2014שכחתי להוסיף את התמונה הנוכחית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשירדניאלה26/08/2014
האם מכשיר הדרמה רולר טוב רק לצלקות אקנה? או שיכול לעזור גל לצלקת קטנה ושקועה מהסרת נקודת חן(שדי דומה לסימן מאבעבועות רוח)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014יש סיכוי שיעזור. תנסי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קעקועים וסרטןסטודנטית26/08/2014
שלום אני בעלת עור בהיר מעוניינת לעשות קעקוע קטן בצבע שחור
קראתי שנעשו מחקרים שטוענים שיכוליות קשר בין קעקוע לבין מלנומה או סרטן הדם אולם יש רופאים שטוענים שאין קשר ולעומתם אחרים טוענים כי יש להימנע מזה כמו מאש. אני רואה כמעט על כל בנאדם שני קעקוע ואני באמת שואלת את עצמי עד כמה זה מסוכן?
אני מבינה שאין פיקוח על הצבעים שמוחדרים והם כנראה מכילים חומרים אנאורגנים אבל האם זה באמת גורם לסרטן? או סתם לתגובה אלרגית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קעקועים וסרטן - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014יש מקרים מעטים שהקעקועים גורמים לתגובה אלרגית. אני לא שמעתי על מקרים שקעקוע גרם לסרטן. כדאי לקבל המלצות על המקעקע, לבדוק שהמכשירים מחוטאים וחד-פעמיים, ולודא שהמוצרים ברישויון משרד הבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בגב . וכתמים בגב ובידיים.TOVA BEAUTY25/08/2014
שלום אני בת 50 ובשנתיים שלוש האחרונות . שאני במצבי לחץ ושינויים של החיים.
יוצאים לי בגב וידיים פצעים שאחרי שמתייבשים הם כמו פיגמנטיצה.
הדבר לא יפה ומאוד מפריע לי .
איך לטפל בזאת...????
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בגב . וכתמים בגב ובידיים. - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014לא ראיתי את הפצעים ולכן לא יודעת במה מדובר. כל פצע יכול להשאיר פיגמנטציה, ובמיוחד בכהי עור. אחרי מספר חודשים הצבע יכול לחזור לרגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדניאלה25/08/2014
עד כמה צלקת משתפרת עם הזמן? הם ייצכן שתלקת מהסרת נקודת חן בצריבה ממש תשתפר במהלך הזמן עד שבקושי יבחינו בה? כרגע עברו ארבעה חודשים..יש עוד תקווה?
ואם קלו קוט לא עזר יש מצב שמדרמה תעזור(צלקת מעט שקועה)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014קלוקוט ומדרמה לא עוזרים לצלקת שקועה. הזמן הוא הרופא הכי טוב לצלקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מתחת לציפורןש25/08/2014
לאחרונה הבחנתי כי הציפורן באגודל ברגל מתנפחת ומשנה צבע לאפור.
היום לאחר גיזום ציפורן (היות והשינוי הגיע עד לקצה) היה דימום באזור הצבע האפור
כל לחיצה על הציפורן גורמת לעוד דימום.
מה זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מתחת לציפורן - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014יתכן ומדובר בשטף דם מתחת לציפורן, שעכשיו הגיע עד לקצה והתנקז כשגזרת. הכי חשוב שהגדילה בהמשך תהיה בריאה, אבל אם הבעיה חוזרת לפנות לבדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה סבון יכול לעזורנטלי24/08/2014
לטיפול באקנה? הייתי בבית מרקחת והתיעצתי עם הרוקחת. יש לי אקנה והיא טוענת שסבון נכון יכול לטפל באקנה וכמה שפחות חומרים מזיקים בסבון ככה יותר טוב. היא צודקת? ואם כן יש סבונים טובים יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממה שאני יודעת
דבורה26/08/2014יש סבונים שהם לגמרי מרכיבים טבעיים וככה הם מרגיעים את העור ובעל השפעה בריאה יותר, בין היתר גם לטיפול באקנה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה סבון יכול לעזור - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014מנסיוני סבון מתאים יכול לעזור בשילוב עם תכשירים רפואיים. יש צורך לבחור בסבון שמתאים לך. את אמורה להרגיש את השיפור תוך שימוש בו, ולשים לב שהוא מיבש את עודפי השומן אבל לא יותר מדי, נעים על העור, ולא עושה גירוי אדום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש סבונים שמתאימים יותר לטיפולבאקנה
חגית29/08/2014בעיקר סבונים מוצקים שלא מכילים SLS שזה בכללי מסוכן לעור. סבון לאקנה צריך להתאים במיוחד לעור הפנים, אני יודעת שבאמה לורה יש סבונים טבעיים שחלקם מיועדים גם לטיפול באקנה, תבדקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ברטאוויט וזינדקליןגלית23/08/2014
שלום,
טופלתי 7 שבועות בזינדקלין ורטאוויט. הפסקתי לפני מס' ימים את הטיפול מאחר והוא ממש לא עזר. לא אחזור לרופאת העור שהציעה לי את הטיפול כי היא הייתה ממש חסרת סבלנות ולא בדקה, פשוט "זרקה" לי את המשחות האלה וידעתי מראש שזה לא יעבוד אבל נתתי לזה צ'אנס.
בכל מקרה,
יש לי תור לרופאת עור חדשה בעוד מס' שבועות, השאלה שלי היא בעצם האם עד אז אני יכולה לחזור לפילינג? כלומר, כמה זמן מרגע סיום הטיפול ברטאויט והזינדקלין העור "מתנקה" מהשפעותיהם ואפשר לחזור לחשיפה לשמש וכ'ו.
תודה רבה,
גלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ברטאוויט וזינדקלין - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014אחרי 4 ימים אפשר להתנהל כרגיל. יש להמנע מפילינג חזק בזמן פצעים מוגלתיים כדי שהזיהום לא יתפשט. אפשר פילינג קוסמטי עדין מיוחד לאקנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בבטן במקלחת בהריוןנעה23/08/2014
שלום,
אני בהריון בשבוע 35,
בימים האחרונים יש לי גרד בלתי נסבל בזמן המקלחת באיזור הבטן.
הגרד פוסק כחצי שעה אחרי המקלחת, לאחר מריחת קרם
החלפתי סבון וזה עדיין ממשיך
(מרגיש כמו תגובה של העור למים)
ממה התופעה יכולה לנבוע? מה אפשר לעשות?
הגרד ממש בלתי נסבל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד בבטן במקלחת בהריון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן23/08/2014לפנות לרופא עור וגינקולוג יש פריחות בסמסטר השלישי של ההריון , לקבל אבחנה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שיבהלימור23/08/2014
האם נכון כי צביעת שיער מעודדת צמיחתו של שיער שיבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שיבה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן23/08/2014אין כל קשר ,שיער לבן הוא נתון גנטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים וכתמים אדומים על העורמיה22/08/2014
שלום רב,
אמא שלי בת 65 סובלת מיזה כשנה מגירודים בעיקר בזרוע ימין וכתמים אדומים שמופיעים ונעלמים כל הזמן. עם הזמן זה הולך ומחריף מצורף תמונה. כל הבדיקות תקינות דם, קרישת דם, שתן, צילום חזה, אולטרסאונד בטן. היתה במעקב אצל רופאת עור והמטולוגיה ללא כל ממצא. המצב מחמיר ולא נמצא טיפול מתאים חוץ מכדורים לאלרגיה והקלת הגרד. מה ניתן עוד לעשות? למי לפנות? האם ניתן לאבחן דרך התמונה?
בברכת תודה
מיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן שזה אורטיקריה
שרית23/08/2014גם לי היתה פריחה כמו שתארת שבאה ונעלמת אם זה כך זה רק אורטיקריה.
בגדול , לרופא עור או רופא אלרגיה אין מה להציע לאמא שלך.
לשמחתי אני הבראתי מזה בטיפול לא קונבציונלי.
מנדבת לך בשמחה את הפרטים.
אם את רוצה את יכולה לחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיעי לאתר של המטפל שלי .
רמה עולמית מעל כל מה שיש ברפואת עור קונבציונלית.
שבת שלום
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירודים וכתמים אדומים על העור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן23/08/2014התמונה מעידה על שטפי דם כביטוי לגרד קשה , האם ביופסיה בוצעה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
מיה26/08/2014לא. לא בוצעה ביופסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדניאלה22/08/2014
איך יודעים אם נגרם נזק משימוש ממושך במשחה סטוראידית? יכול להיות שלא נגרם נזק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/08/2014כאשר נגרם נזק רואים אותו בעיניים. כגון עור דק או שביר או יבש או אדמוני או ריבוי נימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדניאלה22/08/2014
השתמשתי באפולמיצין על צלקת אדומה במשך חודש...הרופא עור אמר לי שהיא חלשה לעומת המשחות האנטיביוטיית האחרות, האם זה נורא שמרחתי את המשחה במשך חודש? הבנתי שיכול להיות דיקוק של העור בעקבות כך אך לא ראיתי שינוי,האם יכול להיות שנגרם נזק? היום שהבנתי זאת הפסקתי עם המשחה אבל אני מפחדת שהשימוש הממושך יכול לגרום לנזק למרות שהיא חלשה יחסית ושלא הקפדתי למרוח כל יום , ואני רוצה לוודא שאני יכולה להיות רגועה. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר22/08/2014כפי שאת מתארת מה שאת רואה לא נגרם נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
דניאלה22/08/2014הייתי רואה את זה באופן בולט אם היה נגרם נזק? באמת המשחה הזאת חלשה ביחס לאחרות וזה לא כל כך נורא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר22/08/2014כפי שאת מתארת מה שאת רואה לא נגרם נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
