מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סימני מתיחה1234524/06/2014
שלום השאלה שלי זה האם אפשר להעלים סימני מתיחה על ידי הרזיה
ואם לא
איזה דרכים, אם יש .... מאפשרים את העלמתם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני מתיחה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר24/06/2014אי אפשר להעלים סימני מתיחה. השמנה יכולה להחמיר את המצב ומשקל יציב או הרזיה עדיפים. שיטות כגון גלי רדיו ולייזר לפעמים משפרות את המראה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימניט מתיחה
1234524/06/2014הרזיה לא משפרת את המראה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם לידה בשפהעינת22/06/2014
שלום רב,
בתי נולדה עם כתם לידה שטוח מעל השפה (נוגע בקצה השפה) שגדל בצורה פרופורציונלית עם ההתפתחות.
כיום הילדה בת 14 ומאוד רוצה להסיר את הכתם.
הבנתי שישנה אפשרות להסיר בניתוח כירורגי-פלסטי בלבד ואין שיטה אחרת.
ברור לי שתישאר צלקת, אך מה ניתן לעשות על מנת למזער את נראות הצלקת?
תודה מראש,
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם לידה בשפה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר24/06/2014כדאי להיבדק אצל רופא מיומן בלייזר ולברר אם אפשר להסיר לפחות חלקי בלייזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראש שחור עמוק בכתףמיטל21/06/2014
היי
יש לי ראש שחור/זיהום עמוק בכתף שמעל לשנה לא נעלם. הלכתי לקוסמטיקאית ולרופא עור והם לא ממש יודעים כיצד לטפל בזה. צירפתי תמונה.
אשמח לקבל עזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו על שאלתי..
מיטל24/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראש שחור עמוק בכתף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן24/06/2014התמונה לא ברורה ממליצה לשלוח ברזולוציה טובה יותר, וכדאי לפנות לרופא נוסף להתייעצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה נוספת
מיטל25/06/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקוסמטיקאית לא יכולה להוציא אותו??
--01/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא, היא אמרה שזה עמוק מידי ושכנראה
מיטל01/07/2014נוצר חור בעור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראש שחור עמוק בכתף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן02/07/2014לפי התמונה קשה להוציא מסקנות , כדאי לקבל עצה מרופא עור אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן חומרים פעילים של פילינג על הפניצליל20/06/2014
התחלתי לפני חודש וחצי טיפול אצל קוסמטיקאית בפילינג להסרת כתמי פיגמנטציה ובנוסף השתמשתי בבית יום יום בקרם הבהרה עם 20% חומצה אזאלית ואני רוצה להפסיק עם הקרם כי קשה לי להמנע לגמרי מהשמש בתקופת הקיץ אבל הבנתי שאחרי שמפסיקים החומרים הפעילים עדיין נשארים על העור וחשיפה לשמש יכולה לגרום לפיגמנטציה גדולה יותר.
כמה זמן נשארים החומרים הפעילים על העור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן חומרים פעילים של פילינג על הפני - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/06/2014טיפול בגרגירים בפיגמנטציה צריך לעשות בזהירות כי שפשוף של העור בעצמו יכול להחמיר פיגמנטציה , חומצה אזלאית ניתן להשתמש גם בקיץ .
זהירות משמש לפנים שיש להם כתמים חשובה ביותר . החומרים הפעילים לא נשארים על העור לכן זו לא הנקודה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתגובה
צליל21/06/2014זאת אומרת שאם אני מפסיקה להשתמש בקרם הבהרה כבר יום למחרת אני יוכל לשבת בשמש בלי חשש לפיגמנטציה גדולה יותר בעקבות החומרים הפעילים?
ומה הכוונה מותר להשתמש בקיץ אז אם אני ימשיך עם הקרם אני יוכל לצאת לשמש עם קרם הגנה בלי לשים כובע ולא לחשוש שיצא כתמים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ב ריסשיין reactio vioraאוראל19/06/2014
שלום,
קראתי אודות מכשיר חדש הפועל למיצוק עור הצוואר והפנים שיוצר ע"י חברה ישראלית. ברצוני לדעת האם הטיפולים אפקטיביים לפי הבטחות המיצוק ולכמה זמן, והאם יש צורך בתחזוקה שוטפת.
בברכה,
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ב ריסשיין reactio viora - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/06/2014כל הטיפולים המבוססים בטכנולוגיה כמו מיצוק { ויורה חברה ישראלית מהרצליה המאושרת FDA נחשבת כחברה רצינית ועם מוצרים איכותיים באסתטיקה } מחייבים טיפולי תחזוקה , כמו כן בחירה של מטופלים נכונה
וטיפול נכון . מהו הטיפול ? חימום עמוק של הרקמה באמצעות גלי רדיו גורם ליצירה איכותית של קולגן ומיצוק של העור .
הטיפול מתבצע בסדרה של טיפול כ10 טיפולים אחת ל3 שבועות .
הטיפול אינו מתאים לאנשים שיש להם קוצבים או הפרעות קצב
תחזוקה אחת לחודש חודשיים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי רדיוקרן18/06/2014
שלום
האם טיפול בגלי רדיו יעילים להעלמת קימטוט דק מעל השפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי רדיו - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר18/06/2014גלי רדיו יכולים לטשטש את הקמטים מעל השפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
א19/06/2014תודה
האם גלי רדיו מופעלים ע"י חום? ידוע שחום יכול להרוס עוד יותר את הקולגן והאלסטין לא?
כמו שיזוף בשמש לא, ואז ייתכן שיווצרו לו יותר קימטוטים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר24/06/2014גלי רדיו יוצרים פציעה מיקרוסקופית מתחת לעור ותוך תהליך הריפוי נוצרים אלסטין וקולגן חדשים. צריך לבצע טיפול במרוחים גדולים פעם בחודש, כדי לתת מספיק זמן להתנעת התהליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן25/06/2014תודה
1.באיזה גיל מתחילים קימטוטים מעל השפה?
2. והאם קרן אור להסרת שיער בפנים בטיחותית גם לגוון לבן?
3. חום המכשיר יכול להרוס את האלסטין והקולוגן מעל השפתיים? עשיתי 4 טיפולים והחום היה גבוה מאד ומאז נוצרו לי קימטוטים בבת אחת 5 קימטוטים, רופא עור אומר שקימטוטים מגיעים בהדרגה ולא כמות כזו בבת אחת, זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש איזה טיפול טבעי לעור אוטופי?מלכה18/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אם את מחפשת מוצרים
עלמה18/06/2014שמבוססים על חומרים טבעיים, אז אולי כדאי לך לנסות כמה קרמים.
יש כמה קרמים שנועדו לטפל בבעיות עור. אני מכירה את הסקין סייבר של מורז שהיה לי יעיל, אבל הייתי ממליצה לך לוודא עם רופא מה מתאים לך.
יכול להיות שגם קרם מרגיע כמו אלוורה יסייע לך בהרגשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עדי25/06/2014הסקין סייבר נראה טוב, קראתי עליו מעט באינטרנט.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה-נינה17/06/2014
הי היום הפלסטיקאי הוריד לי שומה בבית השחי על ידי צריבה, אמרו לי שאסור להתקלח היום ושכחתי לשאול אם מחר בבוקר מותר...אשמח לקבל תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה- - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר18/06/2014לא להרטיב את המקום יומיים אחרי הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזותרפיהעדן15/06/2014
אני עוברת טיפול אפלציה וזה משאיר לי סימנים הקוסמטיקאית אמרה והראתה לי שהיא עובדת עם מחט הכי דקה על חום 22 בפנים היא אמרה לי לעשות מזותרפיה ופילניג אבל הבנתי דרך קריאה קצת על זה שזה למבוגרים האם באמת זה מעלים סימנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזותרפיה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן15/06/2014מזוטראפיה ופילינג הן שתי שיטות ל2 דברים שונים .
אפילציה נועדה לטפל בשיער יתר לא רצוי ולעתים זו שיטה שנותנת פתרון טוב . אחרי החדרת מחט יכול להיות גלד , או אדמומיות , צלקות הן נדירות אך קימות ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלוליטיס או סימני מתיחה?1234514/06/2014
שלום יש לי סימנים במותניים בזרוע ובירכיים שהם או צלוליטיס או סימני מתיחה
אז יש לי 2 שאלות
הראשונה :איך אני יודע אם זה צלוליטיס או סימני מתיחה
השניה: זה איך נפתרים מכל אחד מהם
תודה רבה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם הסימנים בצבע אדום זה סימני מתיחה
שיר15/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיהאבי13/06/2014
יש לי ציסטה בגב והרופאה רוצה לעשות לי ביופסיה הבעיה שאני מטופל ברואקטן האם זה אפשרי לעשות ללא איזה נזק חריג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו על שאלתי..
משה14/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביופסיה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר14/06/2014רואקוטן עלול להחמיר את ההצטלקות, אבל אם יש סיבה רפואית לביופסיה עושים בכל זאת כי בריאות לפני יופי. אם הרופאה שממליצה ביופסיה אינה רופאת עור, כדאי שתתיעץ עם רופא עור אם חיבים ביופסיה ואם להפסיק רואקוטן קודם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור סמדר שרייבר
אבי15/06/2014הרופאה היא רופאת עור . כמה זמן מעת הפסקת התרופה ניתן לבצע את הביופסיה ללא חשש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור סמדר שרייבר - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר18/06/2014לפחות חודשיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימן כמו כתםאור12/06/2014
שלום לפני שלושה שבועות היה לי פצע בגרות רגיל ואז ניסתי לקלף אותו עם האצבעות אחרי זה מיד נהיה אודם ואחרי זה סימן של שפשוף עכשיו זה ניראה בהרבה יותר טוב אבל זה כמו צבע הפנים רק קצת יותר כהה רציתי לדעת בבקשה תוך כמה זמן זה יתחדש ויהיה כמו צבע עור הפנים או שצריך לפנות לרופא עור..תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימן כמו כתם - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר14/06/2014כתם משפשוף נעלם תוך מספר שבועות עד חודשים. בינתיים לא לשזף את המקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קמט עמוק בגיל צעיר מאודמלי12/06/2014
היי,
יש לי בעיה שמפריעה לי מאוד
אני בת 23, לפני שנה שמתי לב לקמט עמוק בצד הפה (קמט חיוך) שבולט עד מאוד!
אני ממש רוצה להיפטר ממנו, אבל אני מפחדת מכל עולם ההזרקות ותופעות הלוואי הנלוות...
ניסיתי טיפול אצל קוסמטיקאית- פילינג עמוק, מזותרפיה, גלי רדיו ומה לא, ושום דבר לא עזר
אשמח לעזרה וייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמט עמוק בגיל צעיר מאוד - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר14/06/2014מילוי קמט חיוך עם חומצה היאלורונית הוא טיפול בטיחותי. מוכר שנים רבות וטופלו מיליונים ברחבי העולם. כדאי להתיעץ עם רופא אם זה מתאים גם לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפילינג עמוק
דניאל01/12/2015שלום רב
יש לי שאלה ..
לפני כחודש הסרתי 3 נק חן.
2 בגילוח כירוגי
1 בלייזר
היה לי אקנה
ועדיין יש לי קצת פצעים
אפשרי לעבור טיפול פילינג עמוק במצבי?
שהנק חן לא יחזרו וכו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפילינג עמוק - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/12/2015נקודות חן יכולות לחזור כי הן גנטיות , הורמונליות ותלוי שמש . פילינג עמוק לא מתאים לכל אחד , להתייעץ פרטנית עם רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערות כלואותגלי11/06/2014
שלום רב, כתוצאה מהסרת שיער נהייתה לי בעיה של שערות כלואות בתוך העור. כלואות עמוק מאוד. עשיתי לייזר באיזור. והמצב רק החמיר, נוצרו לי עוד שערות כלואות ופצעים אדומים כאלה, איך זה יתכן??
בכל מקרה, אני לא מצליחה לשלוט בעצמי ותמיד אני מקלפת את השערה הכלואה כי אני כ"כ רוצה שהיא תצא! אני יודעת שזה לא בסדר. מנסה שלא אבל לפעמים אני לא מצליחה לעצור את עצמי. ברגע אני מקלפת נוצר "בור" בעור איפה שהשערה הייתה ואז יש לי שם פצע מדמם.
איך אני יכולה למנוע התפתחות של צלקות באיזור?
ואיך אני יכולה להעלים/לטשטש את הצלקות שכבר נוצרו?
הם רבות מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערות כלואות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר14/06/2014לרוב לייזר להסרת שיער מרפא בעיה של שערות כלואות ואת כותבת ההיפך. אני מציעה שתפני לרופא שמתמקד בתחום הלייזרים לייעוץ וטיפול. כמו שאת יודעת, החיטוטים גרמו לך צלקות, ואם לא תשימי ידיים בכיסים אף אחד לא יוכל למנוע את הצלקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה מסיגריה בבקשה עזרהנתנאל10/06/2014
שלום אני בן 24 נכוויתי בטעות מסיגריה באיזור הפנים קרוב לתנוך של האוזן
הכוויה יצאה באיזור שיש זקן. כרגע לאחר יומיים מהמקרה עדיין יש סימן עגול קטן בצבע אדום חום כזה. יש לציין שבאותו רגע של הכוויה לא עשיתי כלום כי הייתי ברחוב ורק לאחר 3 שעות שהגעתי הביתה מרחתי סילברול שהיה לי בבית והמשכתי למרוח כמה פעמים על האיזור הקטן. מה דעתך? האם עצם זה שלא עשיתי כלום באותו רגע כמו שטיפה במים קרים יוביל למצב יותר גרוע ויישאר סימן? האם לא יצמחו לי שיערות באיזור הכוויה?
היום הבנתי גם שסילברול לא נועד לפנים ועלול להשאיר סימן זה בכלל הלחיץ אותי מה אתה אומר השימוש בסילברול הזיק?
לא תמיד הייתי עם סילברול כאילו ישנתי עם זה 2 לילות אבל בבוקר שטפתי ומרחתי עוד פעם פעמיים לכמה שעות.... אני ממש לחוץ מהידיעה הזאת שסילברול יכול להשאיר סימן שחור ופיגמנצטציה מה אני עושה עכשיו בבקשה עזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר..
נתנאל10/06/2014יש ורוד כזה באמצע הסימן כאילו זה כמו פצע שהאמצע שלו מקולף נדמה לי אבל לא בטוח...
ועוד דבר הכוויה זה באיזור הזיפים כמו שאמרתי אז גם אם הסילברול ישאיר כתם כלשהו על העור אני חושב שלא יראו את זה כי יש זיפים שמסתירים ובכל זאת זה סימן קטן ומרחתי רק על העיגול הקטן הזה.
השאלה באיזה צבע יהיה הסימן כי קראתי שיכול להשאיר סימן שחור אז שחור זה בטוח לא יסתיר!! אם זה יהיה סימן ששונה בטיפה מצבע העור אין בעיה לא ייראו השאלה איזה סימן הסילברול עלול להשאיר יש לציין גם שמרחתי רק יומיים את הסילברול ולא יותר! בבקשה תעזרו לי אני לחוץ חשוב לי מאוד המראה החיצוני שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנתנאל-
שיר10/06/2014הסבירול יכול להשאיר כתם רק אם זה חשוף לשמש... וגם אם המקום הנפגע מקבל טיפול יתר... תשתדל לא לחשוף את המקום לשמש... אני גם נכוויתי מכוויה ומרחתי סבירול במשך שבועיים ואין לי שום כתם שחור ...אל תדאג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
נתנאל10/06/2014סבבה לכמה זמן אבל לא להחשף לשמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוויה מסיגריה בבקשה עזרה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/06/2014כוויה בעור תמיד יוצרת כתם שדוהה לאחר מכן, זה חלק מתהליך הריפוי , הזה אם המקום מודלק משחה אנטיביוטית ל5-6 ימים תועיל לדלקת לא לצבע.
לאחר מכן רק מסנן קרינה וסבלנות ,
לחץ ועודף טיפול רק יזיקו , העור מתחדש אחת לחודש ולכן השינוי בצבע של העור לוקח זמן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
נתנאל11/06/2014לא ניראה לי שיש דלקת באיזור.. זה נראה כמו פצע יבש חלק ממנו בצבע בורדו וחלק ורוד..
משחה אנטיביוטית שאמרת זה סילברול .. וסילברול הבנתי לא טוב לפנים.
השאלה שלי הייתה רק שזה שמרחתי סילברול למשך יומיים האם זה יכול להזיק? הבנתי שרק אם נחשפים לשמש במהלך הטיפול בסילברול זה יכול להשאיר סימן.. מה הכוונה? לא להחשף עם המשחה עצמה על העור או בכלל גם לאחר הטיפול..
בינתיים אני מורח ביאפין..
עדיף למרוח או לתת למקום להתאוורר ולא למרוח כלום?
עוד יומיים יכול להיות שאני נוסע לחופשה בצימרים.. עדיף לא ליסוע מסכנת החשיפה לשמש? כי זה רק עוד יומיים ובטוח הפצע לא יעבור עד אז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון מצב
נתנאל12/06/2014היום לאחר 4 ימים מהכוויה ולאחר שמרחתי יומיים סילברול ויומיים ביאפין, הכוויה כבר כמעט לא נראת. ז"א הקליפה שהייתה בצבע בורדו התקלפה מעצמה כנראה ונשאר רק ורוד כזה שלא רואים בכלל.
האם יש להמשיך עם מריחת ביאפין או שמספיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
