מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קיורטיאןסופי12/07/2014
שלום,
לפני שבועיים התחלתי לקחת קורטיאן 40 מיליגרם מהרופא עור שלי,
אתמול צבעתי את השיער בבית לבלונד, והיו לי כבר פצעים בראש כתוצאה מהלחץ, אני מגרדת בראש כשאני מאד לחוצה בגלל המצב הביטחוני. וכשחימצנתי את השיער וכנראה בגלל השימוש בתרופה שעשתה יובש בכל הראש שלי ושילוב של הפצעים שגירדתי בראש, זה עשה מין פצעים ממש ענקיים עם הפרשת דם.
יש לי קצת צבע שנגע במצח שבקו תפר שבין השיער למצח, והופיעו שם נקודות קטנות חומות כהות או אדומות כהות שהן דומות לפצעים או נקודות חן. נורא נבהלתי מהופעתן..אולי הופיעו כאלו שלושה ארבעה. הן נורא לא יפות ובולטות מתחת לשיער.
הן נעלמות אחרי שאסיים את הכדורים? האם כדאי שאפסיק שימוש בתרופה הזו?
אני כבר השתמשת ברואקוטן לפני חמש שנים והפצעים חזרו בשנה האחרונה. לכן לקחתי סיבוב שני עם קיורטיאן.
בנוסף הבוקר התעוררתי וראיתי שאזור של שיער שלי מאד יבש בשורש, וחוששת שזה יהיה אזור של קרחת. נורא נבהלתי מהתופעות לוואי. וגם די חוששת לכבד.
אני מפחדת מתופעות לוואי והאם יש אפשרות להפסיק את הטיפול באמצע בגלל הופעת תופעות לוואי? והאם התופעות לוואי ייעלמו? כמו הנקודות והפצעים הגדולים בראש?
אודה לכן על מענה זריז למען שקט נפשי...
תודה וסופ"ש רגוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי גיל שלי
סופי12/07/2014שכחתי לציין שאני בת 29, אבל העור שלי נורא בעייתי ונראית כבת 20. האם כדאי להפסיק את הטיפול באמצע?
גם כן החלטתי מראש על טיפול בן חודש בלבד, למרות שהרופא נתן לי אופציה לעוד חודש או חודשיים. החלטתי עקב תופעות לוואי או שאפסיק את הטיפול באמצע או שאמשיך עוד שבועיים ואז לסיים את הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן וחיסוניםסטודנטית10/07/2014
שלום, אני אמורה להתחיל לעבוד בקופ"ח ולכן עלי להתחסן כנגד אדמת צהבת וכו'. אני מטופלת ברואקוטן מזה 3 חודשים. האם החיסונים יכולים לפגום ביעילות התרופה ולהפך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן וחיסונים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן12/07/2014אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוסמטיקאית בזמן טיפול בדואק? אפשר?גיא10/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
קוסמטיקאית בזמן טיפול בדואק? אפשר? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן12/07/2014בזהירות כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן סימני מתיחה נחשבים כחדשים1234510/07/2014
בקשר לרטין A
הוא עובד רק על סימני מתיחה חדשים
אז יש לי 2 שאלות
1.מהו פרק הזמן שבו נחשבים הסימנים כחדשים
2. מה קורה או מה זה עושה עם אני שם אותו גם על סימני מתיחה ישנים
3. מהו הטיפול הכי טוב שאני יכול לעשות בקשר לסימני מתיחה זה ממש פוגע בי אסטית ומוריד לי את הביטחון
4. הרזיה מעניקה מראה יותר יפה לסימנים כלומר הם פחות בולטים?
מחכה לתשובות ,סליחה על עומס השאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן סימני מתיחה נחשבים כחדשים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן12/07/2014סימני מתיחה אדומים ניתן לעזור באמצעות משחות , או טכנולוגיה של גלי רדיו , גם אם לא נעלמים יש הטבה ניכרת .סימנים חדשים תמיד אדמדמים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה ושמש מה עושים?עמית10/07/2014
כבר אחרי שבוע ששמתי סילברול על כוויה ממים רותחים והיא מתקלפת ונראת יותר טוב למרות שיש חלק שדי אדום עוד 5 ימים אני טסה ליוון וכידוע חם שם ואני יהיה הרבה בים ובבריכות והבנתי שאסור להיות בשמש עם המשחה הזאת השאלה שלי אם בזמן השהות שם כדי להפסיק לשים את המשחה עד שאני אחזור או להמשיך לשים? ומה אפשר לעשות כדי להגן על הכוייה מהשמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסור להשתזף במשך שנה להמנע משמש
נינה10/07/2014גם אני נכוותי הפלסטיקאי אמר בקיץ הזה אין ים ובריכה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוויה ושמש מה עושים? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן12/07/2014יש להימנע לחלוטין משמש באזור הכוויה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם לבןעמית08/07/2014
שלום, שמתי לב לכתם לבן על העור בגב. הוא מעט בולט אבל די קטן.
מה זה יכול להיות? והאם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם לבן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/07/2014לקבל אבחנה חשוב להיבדק ע"י רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרפאה אינדוקרינית -סימני מתיחה1234508/07/2014
הייתי ברופא עור לגבי סימני המתיחה
ושלחו אותי למראפה אינדוקרינית
עכשיו קראתי שזה משהו בטיפול בהורמונים לנשים
ואני בכלל גבר
אז איך זה מתקשר אלי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרפאה אינדוקרינית -סימני מתיחה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/07/2014לעתים עקב שינויים הורמונליים ומטבולים יש סימני מתיחה גם לגברים.
בדיקות דם לא יזיקו , טיפול ע"י משחה ושילוב של טכנולוגיה דלי רדיו לפי התאמה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטין A1234508/07/2014
שלום רציתי לדעת עם רטין A עובד אותו דבר על סימני מתיחה ישנים וחדשים כאחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רטין A - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/07/2014חדשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמן זה חדשים בערך
1234508/07/2014מהי תקופת הזמן שסימני המתיחה נחשבים חדשים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיצוק העוררעות06/07/2014
שלום,
אני בת 32 1.65 ושוקלת 75.
רציתי בבקשה לברר: האם יכול להיות הבדל במיצוק העור והאם יהיו פחות עודפי עור
במידה וארד 20 קילו בשנה וחצי לעומת ירידה של 20 קילו ב 10 חודשים?
מאוד הייתי רוצה להמנע מניתוחים להסרת עודפי עור...
והאם יש משהו שמומלץ למרוח על עור הגוף בזמן תהליך הירידה במשקל מלבד רטין A ושמן נבט החיטה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיצוק העור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/07/2014מיצוק העור נועד להדק את הרקמה , תוך בנייה של קולגן איכותי בתת עור ירידה של 20-30 קג תגרום לעודפי עור לכן הטיפול עוזר לטפל תוך תהליך הירידה ולאחריו במקרים קיצוניים לעתים יש צורך בניתוח. לגבי רטין מאוקטובר עד יוני כל שנה לא ליד. פתחים עינים אף פה. ביום חובה מסנן ולא למרוח בהריון .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויהעמית05/07/2014
לפני 4 ימים קיבלתי כוויה בבטן וקצת ליד החזה דרגה 1-2 ממים רותחים בהתחלה השתמשתי במשחה שכבר הייתה לי בבית ביאפין וכשהלכתי לרופאת עור היא הביאה לי מרשם לסילברול ואחריו יומיים מהכוויה שמתי עכשיו הכוויה כבר לא פתוחה ומישהי שגם מבינה אמרה לי שאני צריכה לחזור ולהשתמש בביאפין כי הסילברול היא רק להתחלה מה עושים במה להשתמש אני מתלבטת בביאפין או בסילברול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הג'ל של סקין סייבר גם יכול לעזור
חגית07/07/2014לא צריך מרשם והוא עוזר מאוד בכוויות. אני נכוותי שבוע שעבר מפיצה שנפלה עליי (ישר מהתנור - כשרון גדול) מרחתי אותו והוא הרגיע במיידי. יש בו ריכוז גבוהה של צמח הפוליגנום אם את מכירה.. הוא יעיל מאוד בכל מה שקשור בטיפול והרגעה של העור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוויה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר07/07/2014אם הכויה סגורה עדיף ביאפין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוויה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/07/2014למרוח משחה אנטיביוטית לשבוע , לא לשפשף את המקום , להימנע מחם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בכף גב הרגלנינה05/07/2014
הי ד"ר מוניקה, שאלתי אותך לפני כשלושה חודשים על כתם בגב כף הרגל שנגרם לי מכוויה דרגה 2 ,אמרת לי לשים אזומד 4% במשך שלושה חודשים, עכשיו אחרי שלושה חודשים עדיין נשאר הכתם, יש משהו אחר שיעזור לי לטשטש או להעלים אותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה מדלגים על השאלה שלי כל הזמן?
נינה06/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה מדלגים על השאלה שלי כל הזמן? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר07/07/2014כתמים מכויה יכולים לעבור תוך חודשים עד שנתיים. אני מציעה בינתיים להמנע מחשיפת המקום לשמש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נינה08/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעונים בישבן ובירכייםנירו03/07/2014
תופעה מוזרה שחוזרת כל קיץ (כשנהיה חם והביל). הופעת פצעונים אדומים בישבן ובירכיים. די קטנים. ברגע שמזג האוויר קצת מתקרר, סביבות אוקטובר זה נעלם ולא חוזר עד יוני.
מה זה?
תודה
נירו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעונים בישבן ובירכיים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/07/2014אקנה של עכוז מלווה רגישות לחם ולחות היא תופעה עונתית אצל הרבה אנשים , יש טיפול תרופתי פני לרופא עור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפיון בצוואררותי03/07/2014
לפני שבוע עשיתי הזרקת בוטוקס במצח וחומצה לצידי האף.
כיום רפיון בצוואר( סנטר כפול) ומעין שקי עטר לצידי הסנטר
מה הקשר להזרקות? האם זה בר תיקון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפיון בצוואר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/07/2014לא ניראה לי קשור להזרקות תחזרי לרופא לבדיקה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחה - היכן, וכמה עולים1234502/07/2014
טיפול בפולסים של לייזר
הטיפול הזה מעודד את גידלת הקולגן והאלסטין ויכול לעזור בשינוי מרקם סימני מתיחה חדשים. הטיפול מורכב ממתן פולסים של אור חזק ואינו משפיע על השכבות החיצוניות של העור, אלא מייצר נזק מבוקר ומכוון לכרומופורים – רכיבים כימיקליים בין המולקולות, שממוקמים בדרמיס. הטיפול עובד הכי טוב על סימני מתיחה חדשים.
ומה בנוגע לסימני מתיחה ישנים? - להלן כמה שיטות למיגורם החלקי לפחות:
שריטות מיקרוסקופיות של הדרמיס
פציעה עדינה מאוד של העור על ידי קריסטלים, ובמקביל שאיבה של העור למעלה. זה משפיע רק על השכבה החיצונית ביותר בעור ומעודד צמיחת עור חדש.
לייזר אקסימרי
מעודד התפתחות של מלנין חדש בסימני המתיחה ומסייע באיזון צבע העור.
פילינג כימי באמצעות חומצה גליקולית
יעיל עבור סימני מתיחה חדשים וישנים כאחד. הטיפול הוא סוג של ניתוח שנעשה באמצעות רופא עור. הרופא ינקה קודם את האזור ואז ישים תמיסה כימית על העור על מנת לפצוע במכוון את העור וכך לעודד צמיחת עור חדש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני מתיחה - היכן, וכמה עולים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן02/07/2014סימני מתיחה אינם נעלמים אלא מתעדכנים. גלי רדיו לייזר עוזרים לעידון , בעיקרון סימני מתיחה הם סוג של צלקות תת עוריות על בסיס הורמונלי וגנטי . משחות כמו רטין a לתקופה של מספר חודשים. מסייעות ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוקינוןליאן02/07/2014
האם מריחת הידרוקינון באזור הפנים ובכמות מועטה בגודל של אפונה, מותרת אם במקביל
הנני מנסה להיכנס להריון.
תודה
ליאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידרוקינון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן02/07/2014אין טעם למרוח בקיץ ולפני הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
