מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני לא יודע מה זה ומגרד לי כל הזמןאמיר29/07/2014
שלום כבר 3 שנים אני סובל מזה הורדתי תמונה מהאנטרנט וצרפתי לכם ויש לי אותו הדבר מה עלי לעשות איך אני מטפל בזה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא יודע מה זה ומגרד לי כל הזמן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/08/2014פטרת -להגיע לרופא עור לטיפול , ניתן לטפל והחם והלחות מחמירים את המצב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סולאר קרדןזהמור29/07/2014
שלום
לפני חודשים התלוננתי על צריבה בקרקפת ניגשתי לרופא עור היא הביאה לי משחה להרגעה בטענה שאני הולך בשמש וצריך לחבוש כובע אכן כך עשיתי מה שהומלץ לי עלידי הרופא לאחר חודש הרגשתי השתפרה ניגשתי לרופא עור לביקורת בהרגשה ניפלאה שהכול בסדר הרופא עור בלי הוראה מוקדמת ומבלי לידע אותי עשה לי טיפול בחנקן נוזל בקרקפת יש לצין שראשי קירח לאחר הטיפול יצאו לי פצעים שהגלידו אבל לעומת זה יצאו המון נגעים שלא היו קימים זה נקרא קרטוזה סולאר האם זה נוצר כתוצאה מהשימוש בחנקן נוזלי שכלל לא ביקשתי ולא קיבלתי הסבר אני כרגע מאוד מתוסכל היתה לי קרחת נקיה ויפה וכרגע אני נואש אין שום משחה שתעזור לי אומרים שהשלב הבא הוא שרטני אני מבקש עזרה באופן דחוף תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סולאר קרדןזה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/08/2014קרטוזות הם תופעה עורית של נגעים עוריים כביטוי לחשיפה רבה לשמש גם לפני שנים רבות , יש קרטוזות שמופיעות בגודל ראש סיכה , וגדלות לממדים שונים , פנים ,קרקפת גב צוואר ידיים וקיפולים .
יש מרכיב גנטי בהופעתם כמו גם השמנה.
הטיפול המקובל הוא כמו ביבלת ע"י תמיסות , חנקן נוזלי, או משחות הגורמות סוג של כוויה מבוקרת של העור .
ממליצה לחזור לרופא עור לבדיקה נוספת לעתים נגעים שלא היו קודם יכולים להופיע ללא קשר לחנקן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימי דם באףקורין29/07/2014
שלום
הלכתי לרופאה כי הופיע לי כתם על האף, היא אמרה שזה נימי דם קטנים פשוט ואמרה לי למרוח NORITATE CREAM
האם המשחה באמת תעזור?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימי דם באף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/08/2014נוריטט היא משחה המטפלת ועוזרת בעור של סבוריאה בפנים . לגבי כלי דם אין קשר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
קורין01/08/2014אז את אומרת שהיא נתנה לי מרשם סתם והטעתה אותי?
להפסיק למרוח?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילוף באצבעדנה29/07/2014
שלום, מזה כשבועיים יש לי קילוף באצבע, בחלק הקרוב לאיזור שבין האצבע לאמה, ביד ימין. הוא התחיל במין נקודות ממש קטנות, כמו בועיות, שמתפתחות למעין קילוף. לפעמים זה גם מגרד. אני שמה מידי פעם קרם ידיים, אבל אני מרגישה שזה עדיין לא עובר. למעשה בשבועיים הללו, השטח של זה רק הלך וגדל.
האם יש סיבה לחשוש, או שזה פשוט יעבור?
והאם מהתיאור הזה ניתן לדעת אם זה מדבק?
)אני כרגע בחו"ל, אז לא ממש יכולה ללכת לרופא לאבחון מקצועי(.
מצורפת תמונה.
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קילוף באצבע - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/08/2014כנראה סוג של אקזמה של היד , בדרך כלל קשור למגע של חומרים שונים . כדאי לשים קרם שומני פעמיים ביום ובבית לראות רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
דנה02/08/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבותצ׳ילה28/07/2014
היי גבותי נהיו דלילות עם השנים האם יש משחה
שמצמיחה גבות?בת ארבעים ואחת אחרי לידות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/08/2014גבות דלילות קשורות לשינויים הורמונליים , מטבולים וגנטיים
ממליצה לבדוק בדיקות דם ברזל, בלוטת הטריס ,ויטמין B12 , ,ולעתים יש דילול עקב מריטות רבות וללא קשר ללידות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחהבת2428/07/2014
שלום, יש לי מבנה גוף רזה ויציב,ותמיד היה לי.. לאחרונה הופיע לי פתאום "צלקת" כמו של סימני מתיחה במרכז הבטן. לא היה לי שינוי כלשהו בהיקף הבטן (לא השמנתי/הרזיתי/גבהתי).. מה יכולה להיות הסיבה ומה אפשר לעשות עם זה כדי להעלים אותה? מקווה שתוכלו לעזור לי..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני מתיחה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן28/07/2014שינויים הורמונליים יכולים להיות סיבה לסימני מתיחה , בדומה לגיל התבגרות למרות שכאן מרכיב הגיל שונה , בדיקות הורמונליות מומלצות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא צומחות לי שיערות זקן?דוד27/07/2014
אני בחור בן 24 בריא. אבל עדיין הזקן שלי צומח כמו של נער מתבגר בן 16. זאת אומרת שאין לי זקן מלא שמחסה שטח פנים גדול. יש לי יותר מה שנקרא 'דונם פה ודונם שם' או 'הלוואה בחיסכון'. מין זקן מדולדל.
מדוע לא צומח לי זקן 'מלא' כמו שאר בני גילי? האם זה מעיד על בעיה רפואית? כיצד מומלץ לטפל? האם יכול להיות שבעתיד יצמח זקן מלא עם השנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא צומחות לי שיערות זקן? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן28/07/2014לעתים מיעוט שיער היא תופעה הורמונלית. או גנטית כדאי לבדוק מול רופא עור לשלול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא צומחות לי שיערות זקן? - תגובה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן28/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן ומשלשליםסטודנטית24/07/2014
שלום,
אני בת 30,מטופלת מזה כ-3 וחצי חודשים ברואקוטן במינון 10 מ"ג ליום. עלי לעבור קולונסקוםפיה שבוע הבא ולקחת בערב שלפני הבדיקה 2 כדורי לקסדין וביום הבדיקה 2 אבקות פיקולקס. רציתי לברר האם מותר לשלב זאת יחד או שמא תהיה פגיעה בטיפול? או שאולי עדיף לא לקחת רואקוטן באותו היום??
האם בגלל האפקט ה משלשל תהיה פגיעה ביעילות התרופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן ומשלשלים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/07/2014להפסיק את הרואקוטאן למשך 4 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גליק מןצ׳ילה24/07/2014
היי רציתי לשאול הבנתי שמותר פעם בשנה לכמה י חודשים גליק מן לחזור על זה כל שנה אבל בזמן שלא משתמשים בזמן ההפסקה , במה להמשיך לתחזוקה שלא יחזור פיגמנטציה? ברטין איי וחומצה גליקולית או באיזה משחות אפשר להבהרה שלא מזיקות כמו בגליקמן לתשובתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליק מן - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר28/07/2014אפשר להמשיך רק רטין או רק גליקוליק ואפשר גם לעשות הפסקה מכל החומרים מספר שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעון באיזור השפתייםאמית24/07/2014
שלום , לפני מספר ימים צמח לי פצעון באיזור השפה התחתונה ( ממש נושק לה ) אני גירדתי אותו והוא צמח שוב אבל יבש גירדתי שוב ונהיי מין איזור אדום כזה לעכשיו זה כזה סוג של פצע יבש ....
מתי זה אמור לעבור ? ( בבקשה תעזרו מהר אני ממש צריך לדעת )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעון באיזור השפתיים - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר28/07/2014תוך כשבוע. בינתיים לשים יוד פולידין 3 פעם ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה באצבעאופיר23/07/2014
שלום רב
לפני כחודש הופיעה לי מעין שלפוחית קטנה באצבע. נראה כמו הרפסים קטנים. השלפוחית היתה מגרדת מאוד. לאחר כשבוע בערך נהייתה מעין פריחה וכמעט חודש שזה לא עובר. אציין שזה פעם ראשונה מופיע לי דבר כזה.
1. מה זה
2. מה הטיפול המומלץ משחה או טיפול ספציפי אשמח לפירוט
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה באצבע
אופיר25/07/2014??????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריחה באצבע - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/07/2014זה נראה כמו אקזמה צריך לבדוק רגישות לחומרים ולטפל ע"י משחה משולבת לאלרגיה ודלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלת ויראליתקרן23/07/2014
אני מטופלת מזה שבועיים שלושה ביבלת ויראלית באצבע באמצעות ג'ל כזה מעין לק סלטק..באמצע היבלת הופיעה מעין התכייבות מפרישה נוזלים קצת ..וכשאני נוגעת במקום הוא כואב קצת ושאני מורחת את הג'ל המקום צורב לכמה דקות..האםזו תגובה נורמלית של הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבלת ויראלית - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/07/2014ממליצה להפסיק את הטיפול לשבוע ימים , לתת לעור להבריא ואם היבלת עדיין נשארה להמשיך כל יומיים טיפול ולהיבדק אצל הרופא שלך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע מוזר בחזה זמן רבדנה22/07/2014
לפני שבועיים או קצת יותר הופיע לי הפצע הזה בחזה, נראה פצע פנימי. היום הוא נהייה כהה.
כל הזמן הוא כואב במגע. יש לכם מושג מה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
דנה22/07/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר28/07/2014כנראה יש נקודה מפרישה במרכז התמונה אז סביר שזו ציסטה שהזדהמה. כדאי לגשת לטיפול רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצע מוזר בחזה זמן רב - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/08/2014קשה לאבחן לפי הנתונים אנא פני לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקטן וכאבי גבמושיק22/07/2014
אני עומד לסיים טיפול ברואקטן בחודשים האחרונים יש לינכאבים במרכז הגב האם יכול להיות קשר לרואקטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקטן וכאבי גב - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/07/2014בהחלט כן , לא להפסיק יעבור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקלה בכאבי הגב
מור, בי-קיור27/07/2014שלום משה,
אומנם איני יכולה לייעץ לך בעניין הרואקטן, אך על מנת להקל בכאבי הגב הייתי רוצה להמליץ לך בחום על המכשיר הרפואי בי-קיור לייזר.
המכשיר מבוסס על טכנולוגיית הלייזר הרך, שקיימת כבר שנים רבות, והוכחה מחקרית כיעילה לסייע בטיפול בבעיות אורתופדיות ובטוחה לשימוש.
יתרונו של הבי קיור לייזר בהקשר שלך הוא בפעולתו הכפולה של המכשיר – המסייעת הן לטיפול בכאב והן לטיפול בבעיה עצמה.
במידה ואתה מעוניין, אני ממליצה לך ליצור קשר עם נציג שירות לקוחות בטלפון 3414*
אשר יסביר לך באופן אישי על הבי קיור לייזר ויתרונותיו.
המשך שבוע שקט ובטוח,
מור, בי-קיור לייזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירהעדי21/07/2014
בת 23, סובלת מנשירת שיער שנה+ ונוטלת קפליות של הייר בוסט.
לא ידועה לי הסיבה לנשירה, בדיקות יצאו תקינות. רציתי לשאול משהו דווקא בקשר לשיער הריסים והגבות - האם זה נורמלי שבסיבון הפנים במקלחת וכן הסרת איפור מהעיניים במגבון ייצאו קצת שערות מהריסים והגבות? אני מדברת על בין 2-4. אני פשוט חוששת שיש לי נשירה גם משם אז אני רוצה לדעת אם התופעה נורמלית.
במקלחת אני שוטפת ומסבנת את הפנים ומוצאת על הידיים 3-4 שערות שחורות קטנות שאני לא יודעת אם הן מהריסים או מהגבות. בהסרת איפור מהגבות עם מגבון יצאו לי 3 שערות. וגם בהסרה כזו מהעיניים יוצאים מספר ריסים, לפעמים אחד בודד.
תודה רבה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/07/2014נשירה של שערות בודדות אינה מהווה בעיה אין סיבה לדאגה להמשיך את ההייר בוסטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
עדי23/07/2014האם אין לי סיבה לדאגה גם אם אני שמה לב (כך נראה לי, לא בטוחה ב-100 אחוז) שהגבות שלי הדללו והתקצרו קצת ואינן צומחות כ"כ כבעבר?
הייתי עושה גבות פעם ב-4 שבועות וכרגע אני לא ממש צריכה כבר תקופה ארוכה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
