מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התייעצותעומר05/02/2012
שלום
בזמנו (גיל 13) התחלתי טיפול ביישור שיניים.
הלכתי למספר התייעצויות, חלקם המליצו לעקור 4 שיניים לפני תחילת הטיפול, וחלקם המליצו שלא.
לבסוף לא עקרתי, ולאחר סיום התהליך (3 שנים של גשר), לא אהבתי את התוצאה (בליטה של 4 השיניים הקדמיות ב - 2 הלסתות) והתחלתי טיפול נוסף עם גשר שארך שנתיים.
עם סיומו (כשהייתי בן 18) הדביקו לי קיבוע הן מטה והן מעלה.
גם לאחר עקירת 4 השיניים והטיפול הנוסף עם גשר עדיין יש לי צפיפות בשיניים, והשיניים הקדמיות בולטות קדימה.
2 שאלות:
1. האם ניתן בכלל לבצע משהו נוסף על מנת לבצע יישור שיניים נוסף? האם בדיעבד היה כדאי לעקור שיניים "גדולות יותר" מאשר ה4 שקרובות לניבים? (לעקור את 4 הניבים, לעקור אולי את ה4 שליד אלה שנעקרו.. וכו')
2. בשנתיים האחרונות יש לי לחץ (בתדירות של כל יום) על 4 השיניים הקדמיות, מין לחץ שכזה שמאוד מפריע לי לתפקד. האם הוא יכול להיות קשור לקיבוע? אולי לעובדה שיש לחץ על השיניים בשל חוסר במקום?
תודה,
עומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין05/02/2012נראה שחבל להסיר חומר שן נוסף. יש יופי בפנים קמורים ומראה צעיר שמעניקות שיניים בולטות (אין צורך להזריק חומרי מילוי לשפתיים)
השיניים שנעקרו לך הן המקובלות ביותר לעקירה כשנדרש שינוי מירבי של השיניים הקדמיות. לחץ לא נובע בדרך כלל מחוסר מקום. עליך לפנות לאורתודונט שלך לבדוק את הקיבוע. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייחסות לא מקצועית שלי
חיים06/02/2012אני במצב דומה לשלך (אחרי גשר) וחשבתי לשפר עוד יותר את החיוך ובדקתי את העניין
"ציפוי שיניים"
ואני לא רופא אבל אם בא לך תברר......מתוך סקרנות ביררתי וקיבלתי הצעת מחיר של 1000$ לשן (שבמינ' עובדים עם 4 שיניים, כי יש טיפה הבדל בצורה/גוון/החזרת אור של שן עם ציפוי...וגם כמו ב"גשר" אי אפשר לעשות חצי עבודה)
אני לא הייתי עושה את זה (מאוד יקר, ואם השיניים לבנות ויפות בלי שברים וכו' אז חבל). מצד שני אם השיניים PERFECT במקום הנכון, אין טעם שוב לנסות ולהזיז. יכול להיות שהבעייה שלך עם הצורה של השיניים עצמם
עוד פעם סתם עצה כי קראתי את ההודעה. לומינירס למשל - אבל תדמיין עלות של 30, 40 אלף שקל לבעייה אסטטית שלטעמי רק אתה מבחין בה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורידה גשר שבוע הבא ומשהו לא מסתדרלא חשוב04/02/2012
לי!!!
כבר כתבתי פה בעבר אמרו לי לפנות לרופא המטפל,פניתי..הוא אמר שככה זה טוב.
אשים פה עוד תמונה. משהו בשינים הקדמיות עדין לא מסתדר ומכוער. זה עניין של ישור או בגלל הרווח או מה??שאני אדע אם הטיפול כמו שזה נראה הצליח ב100 אחוז הוא גם אמר שהרווח לא כל כך משנה אבל אם אני רוצה הוא יסגור אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד תמונות
לא חשוב04/02/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד
לא חשוב04/02/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה מספיק?
לא חשוב04/02/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה מספיק? - תגובה
ד``ר אריאל דינבר04/02/2012כפי שנאמר בעבר, פני לרופא שלך הוא אמור לפתור לך את כל מה שמפריע לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים קדמיותמיכל04/02/2012
שלום..
אני בת 18 ויש לי בעיה בשיניים שפעם לא הפריעה לי, אבל היום אני מרגישה איתה מאוד לא בנוח. שן קדמית אחת עולה מעט מעל השנייה.
הייתי מאוד רוצה ליישר את זה, מבלי להתקין גשר.
האם יש דרך פשוטה ואסתטית לעשות זאת? כל השיניים שלי ישרות מאוד חוץ מהפגם הזה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ובנוסף
מיכל04/02/2012והאם אורתודנט מטפל בבעיה שכזאת , או רופא שיניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובנוסף - תגובה
ד``ר אריאל דינבר04/02/2012אורתודונט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיניים קדמיות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר04/02/2012תנסי מכשור לינגואלי (פנימי נסתר) או איויזליין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים עקומות וצפופותבלה03/02/2012
שלום רב, בשבוע הבא אני עתידה להדביק גשר חרסינה, השיניים שלי צפופות והשיניים הקדמיות עקומות.
האורתודונטית אמרה שאין צורך בעקירה, אך איך רווח בין שן לשן בכל הפה וצמחו לי ארבע שיני בינה. אני חוששת שהשיניים יהיו צופות מדי, דבר שיגרום לריקבון בהמשך.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים עקומות וצפופות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר04/02/2012ניתן להשיג מקום עבור השיניים הצפופות, כמובן תלוי בחומרת הצפיפות. אם האורתודונטית תפתור לך את בעית הצפיפות אין לך מה לחשוש מריקבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשיפת שן כלואהרפאל02/02/2012
שלום רב,
אני בעיצומו של תהליך הבאת ניב בלסת העליונה למקומה. מדובר בניב שהייתה כלואה, ולכן ביצעתי חשיפה לפני מספר חודשים.
הניב כבר קרובה למקומה, אך לאחרונה החל כאב שמעט מטריד אותי -
מדובר בכאב בעת שתיית מים קרים באזור הניב שאותה חשפו.
באמצעות מראה ניתן לראות שחלק גדול בחלק האחורי של השן חשוף, מה שמסביר את הכאב.
שאלתי היא, האם הדבר נורמלי, וסביר שיקרה במהלך טיפול שכזה? בייחוד שהיום בדיוק הכאב החריף (אתמול האורתודנט חיזק אות השרשרת).
כיצד לפעול?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיפת שן כלואה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/02/2012לפנות לאורתודונט או לרופא השיניים שלך בתלונה זו. לא ידוע כתופעת לוואי בעקבות משיכת שן כלואה. הנחת משחות עם פלואוריד בריכוז גבוה - שיש רק לרופאי השיניים- באזור השן שהוא מקור הכאב (אזור שאין בו ציפוי אמייל) יכולה לסייע. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שיניים עם גשר..זהבה02/02/2012
ואם יש לי גשר כבר שנה וחצי ולא היו לי כמעט כאבים בכלל. ועכשיו פתאום יש לי כאבים.. חזקים מאוד.. אני צריכה לבדוק את זה אצל רופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שיניים עם גשר.. - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/02/2012נכון מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רווח בשינייםיורם01/02/2012
שלום, לבתי בת ה13 יש רווח בין השיניים הקדמיות, היא רוצה לסגור אותן ולשם כך האורתודנט אמר לנו שצריך לחתוך את החיבור המפריד בין שתי השיניים הקדמיות הממוקם בדיוק באמצע שבין שתי השיניים הקדמיות. לדבריו, יש צורך לתקן את החיבור ורק לאחר מכן לעשות הגשר. אם לא יתוקן החיבור-על ידי העלאתו למעלה, ציין הרופא כי הרווח יחזור ויותיר את המרווח בין השיניים כפי שהיה. השאלה היא פשוטה האם העלאת החיבור אכן מועילה לסגירת הרווח או שיש לצפות לחזרת הרווח גם לאחר מכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רווח בשיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/02/2012הרווח עלול להפתח גם אם החיבור יוסר. משתמשים באמצעים לשמירת מצב השיניים לאחר סגירת הרווח כגון קיבוע ו/או פלטה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גומיות בגשר.גלי31/01/2012
שלום, יש לי גשר כבר למעלה משנתיים. לפני כמה חודשים האורתודונטית שלי הביאה לי שקיק ובו גומיות שקופות. אני צריכה לשים אותן מקוביית גשר אחת, לשנייה על ברזל עומד כזה, ועליו שמים את הגומיות. ככה בשני הצדדים. (מניב, לשן תוחנת). היא לא הסבירה לי מהן הגומיות, היא רק אמרה שזה לסוף הטיפול. את יודעת למה הגומיות האלו עוזרות לטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב, יש לי רסן.
גלי31/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגומיות בגשר. - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין31/01/2012הגומיות עוזרות להשיג מגעים רצויים בין קשת השיניים העליונה לתחתונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול שורש ללא החנת כתרדינה30/01/2012
סיימתי לעשות טיפול שורש ורק נותר לשים כתר שאלתי היא האם אני יכולה להשאיר את השן ככה ללא כתר ולהתחיל לעשות גשר לצורך יישור שיניים??
לצורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול שורש ללא החנת כתר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/01/2012אם נדרש כתר לאחר טיפול השורש במקרה שלך, יש לבצע כתר זמני לפני יישור השיניים. כתר קבוע רצוי לאחר היישור. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום! יש לי כמה שאלות..לינוי30/01/2012
אשמח אם תשתדל לענות לי על כולן בצורה המפורטת ביותר..
אני בת 21 עוד מעט, אני אמורה להתחיל טיפול יישור שיניים עוד כמה שבועות..
למרות שהאורתודונט המליץ לי על גשר מתכתי, אני התעקשתי על גשר חרסינה (קראמי, שקוף..) ככה שיהיה פחות בולט. הוא אמר שזה לא כל כך מומלץ, וגם מכיוון שהשיניים התחתונות שלי קטנות יותר, אז לא אוכל להרכיב שם גשר חרסינה, אלא רק מתכתי. ולכן הוחלט שעל העליונות חרסינה ועל התחתונות מתכתי. (לאחר עקירה של 4 שיניים)
1. האם זה מגוחך שעל השיניים העליונות יהיה חרסינה ועל התחתונות מתכתי? האם יש הרבה אנשים שבוחרים באופציה זו?
2. האם הגומיות של הגשר הקראמי נוטות להצהיב במהירות (תוך כמה זמן בערך?) ובמידה והם כן יצהיבו לי, האם זה קבוע, או שאפשר להחליף גומיות תוך כדיי טיפול?
3. יש לי 2 שיניי בינה עליונות, שעדיין לא בקעו לגמרי. האם אני צריכה לחכות שכל שיניי הבינה יבקעו, לעקור אותן, ורק אז להתחיל יישור שיניים? או שאפשר להרכיב גשר גם כאשר שיניי הבינה עדיין לא יצאו החוצה לגמריי, וזה לא יסכן את השיניים בעתיד? (לא יחזרו למצבן הקודם) כי אני נורא מפחדת שזה מה שיקרה בסוף....
תודה מראש על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום! יש לי כמה שאלות.. - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/01/20121. אין בעיה להדביק לסת אחת חרסינה והשניה מתכת. זה בסדר ומקובל.
2. קוביות מחרסינה "רגילות" הדורשות גומיות שקופות. במקרה זה הגומיות מתלכלכות מהר על ידי צבעי מאכל, משקאות כמו תה קפה וכד'. קוביות חרסינה "ננעלים או בעלי קשירה עצמית" לא דורשים שימוש בגומיות לכן מומלצות יותר. בכל מקרה ניתן להחליף גומיות בביקורים אצל האורתודונט.
3. ניתן להתחיל טיפול אורתו גם לפני בקיעת שיני הבינה.
4. אל תפחדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת סליל מתכת מגשר פנימיאנה29/01/2012
שלום יש לי שאלה קטנה,
יש לי גשר פנימי והוצאתי את סליל המתכת מכיוון שהוא השתחרר מכמה גומיות והוא דוקר.
השאלה שלי האם זה ממש קריטי להוציא את סליל המתכת,
והאם זה יכול לגרום לנזק כלשהו.
(אני מטופלת כבר שנה, והתור הבא שלי בעוד שבועיים)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת סליל מתכת מגשר פנימי - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/01/2012לפי תאורך כנראה לא קריטי. בכל מקרה כדאי שתתקשרי לאורתודונט/ית שלך, שיודע/ת מה מטרת הסליל בשלב הטיפול הנוכחי שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אנה30/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לישור שנייםבתאל28/01/2012
שלום ..
האם כללית סמייל עובדת עם שיטת אינויזליין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לישור שניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין28/01/2012אין לי תשובה לשאלתך. כדאי שתשאלי בכללית סמייל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיני בינהחסוי28/01/2012
סיימתי יישור שיניים באמצעות גשר, בצילום רואים ששיני הבינה שלי בלסת התחתונה עקומות, האורטודנט המליץ לעקור אותם בעקירה כירורגית על מנת שלא יעקמו את השיניים התחתונות כשיצמחו.
רציתי לשאול האם באמת יש סיכוי ששיני הבינה יפגעו ביישור והעקירה היא קריטית ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין28/01/2012קיימת השערה, שאחת הסיבות להצטופפות השיניים הקדמיות התחתונות היא שיני הבינה. אציין שגם כששיני הבינה אינן קיימות בלסת, תיתכן הצטופפות. אם השיניים כלואות ואין להן מקום בלסת, עדיף לעקרן. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קו אמצע מוסט -חיים28/01/2012
בן 29.
עשיתי בעבר טיפול אורטודנטי, ועקרו לי את שן מספר 4 (למעלה למטה), כדי ליצור מקום (שיניים צפופות).....ה"בעייה" שהאורטודנט לא הקפיד על קו האמצע (מעל האף) וכרגע קו האמצע שלי 4,5 מיל' מהמקום הנכון (הבנתי שבד"כ עוקרים 4 שיניים כדי לא לא להגיע לבעייה הזו) ופתאום זה התחיל להפריע לי
הייתי בייעוץ - והבנתי שצריך לעקור את שן מס' 4 גם בצד השני למעלה/למטה כדי ליצור סימטריה
------------------------------------------------------------- המרכזי שלי הוא שכרגע הקשת שלי בגודל נכון. אני מפחד שאחרי העקירה יקטן לי הפה (בייעוץ טענו שיקטן מעט רק בכמה מ"מ)
1)השאלה עד כמה זה משפיע לעקור 2 שיניים בריאות (הרי בניגוד לכאלו עם שיניים צפופות. אצלי כל השיניים הקיימות במיקום הנכון)....האם יש דרך לסגור את הרווח של העקירה בלי לקחת את הקשת שיניים "אחורה"
2)האם בסוף הטיפול ניתן לעשות צילום וכו' ו"להגדיל" להוציא החוצה במידה הנכונה (במקרה שיש קשת קטנה מדי)
3)האם כאשר עושים גשר פעם שנייה. השיניים זזות יותר "מהר"? (עברו 3 שנים)
נ.ב: יש לי 4 שיני בינה בריאות. לא יודע אם זה רלוונטי
אציין שמעבר השיניים שלי יישרות לחלוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קו אמצע מוסט - - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין28/01/20121. יש דרך כזו.
2. להגדיל - על ידי פתיחת רווחים אחורית והרחבת או הוספת שיניים מאחור.
3. לא ידוע על תנועת שיניים מהירה יותר בטיפול שני.
4. שיני הבינה לא רלוונטיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין נזק שיכול להיווצר?
חיים06/02/2012מעקירת שן בריאה
בסופו של דבר אני אהיה עם פחות 2 שיניים בריאות בפה (מצד שני כמו שרשמתי יש הרבה מאוד מטופלים שמלכתחילה עקרו להם 4 שיניים לסימטריה)
מהם החסרונות של עקירת שן בריאה?
תודה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה רלוונטי לעשות כתר ואז לעשותדינה24/01/2012
שלום אני חיילת ואני עושה טיפולים דרך הצבא שזה כולל הכל חוץ מגשר .רציתי לשאול האם זה רלוונטי לעשות כתר (כמובן לפניכן טיפול שורש) ואז לעשות גשר או שפשוט אפשר לוותר על זה כי השן גם ככה חתוכה לחצי וזו השן ה4 לפני הסוף. .ואם פשוט אפשר לעקור אותה? או רק לעשות טיפול שורש ואז לעשות גשר?אשמח אם צענו לי.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה רלוונטי לעשות כתר ואז לעשות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין25/01/2012אם את מתכוונת לגשר לצורך יישור השיניים, דרוש לפחות כתר זמני. כעקרון לא כדאי לעקור שן, אם לא חייבים לעקור אותה. עשי את כל הטיפולים ניתנים כחיילת וואח"כ תפני לרופא/ה באזרחות. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

.jpg)




