מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ייעוץ לגבי פלטה עליונה ותחתונהאסף19/04/2012
שלום רב , הייתי בפגישה אצל אורטודנט ובה המליץ לי על יישור שיניים עם גשר בשיניים העליונות והתחתונות .
אינני מעוניין בתהליך יישור שיניים תחתונות שכן לטעמי הן די ישרות ,
ובנוסף התהליך מתחיל בעקירה של שתי שיניים עליונות ושתי שיניים תחתונות .
אני לא מעוניין בעקירות מיותרות .
האם ניתן לבצע יישור שיניים רק בשיניים העליונות ? או שמא תהיה בעייה בסגירה של הלסתות ? ( הרופא טען שלא ניתן לבצע בחלק העליון בלבד )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ לגבי פלטה עליונה ותחתונה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר19/04/2012שאלתך מחייבת בדיקה של השיניים שלך , כל מקרה לגופו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטיפינגשאלה..16/04/2012
שלום רב, יש לי שאלה..הייתי בהתייעצות לפני ששמתי סמכים בשיניים, 2 רופאים אמרו שצריך לעקור ו-2 רופאים אמרו שלא בגלל מבנה הפנים, אחד מהם אמר שצריך להרחיב את הקשתות, לבסוף הלכתי לרופא השני וסיפרתי לו על הרחבת הקשתות.
כעת יש לי שן אחת בפנים, הרופא שם לי קפיץ כדי לפתוח את המקום שהשן תוכל לצאת, וכעת אמר שעלי לעשות פעולה שנקראת סטיפינג שזה שיוף השיניים על מנת לעשות מקום לשן. אני מאוד מפחדת לעשות את הפעולה הזאת, זה הליך בלתי הפיך.
האם זה עוזר להרחבת הקשתות? האם השיניים שלי יראו מוזר לאחר הפעולה? הרופא אמר שהגודל של השיוף הוא כמו חוט דנטלי ולא ישימו לב..
אשמח לקבל את עצתך לנושא..תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטיפינג - תגובה
ד``ר אריאל דינבר16/04/2012הפעולה מאד מקובלת ביישור שיניים. אני מניח שהרופא שלך מומחה והוא יודע מה הוא עושה. כפי שאמרת הפעולה בלתי הפוכה ואם עושים אותה במקום שצריך זה עשוי לעזור להתקדמות הטיפול. אם הפעולה נעשית במקום הלא נכון זה עלול ליצור בעיה "קטנה". בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקיבוע הבעייתילי15/04/2012
ככה , לאחר הטיפול של הגשר (שנתיים טיפול בערך) האורתודנטית שמה לי קיבוע ולא פלטה.הקיבוע בשיניים התחתונות לא הורגש אצלי אך העליונות הורגש מאוד מכיוון שהגלים של הדבק (אם אתה מבין למה אני מתכוונת) הפריעו לי עם הלשון. רציתי נורא שהאורתודנטית תחליק לי את הדבק שלא יורגש אצלי אך היא סירבה ורוצה לתת לי פלטה שקופה ליום + לילה.
אני מסרבת להשתמש בזה אחרי טיפול של שנתיים (מסיבות אישיות). זה כמו גיהינום מתמשך והרופאה שלי לא מתייחסת לרצונות שלי.
יש אלטרנטיבה? אולי לעשות משהו שונה עם הקיבוע ? כדי שיהיה יותר נוח עם הדבק והכל ולא יורגש? ולא פלטה.
פשוט צריכה פיתרון עם הקיבוע...אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקיבוע הבעייתי - תגובה
ד``ר אריאל דינבר16/04/2012אם לאחר תקופה ממושכת אינך מסתגלת לקיבוע שווה לנסות להחליק אותה ע"י הרופאה המטפלת. תבקשי שוב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גומיות בין השינייםשני15/04/2012
שלום, אני בת 21 והתחלתי תהליך יישור שיניים הכולל עקירות. 2 שיניים עליוניות.
יש לי בשן מס' 26 מבנה ללא כתר, שכל הקיר הפנימי שבור כמעט על לסוף החניכיים (צריכה לשקם את השן, או שלא. אבל מבחינה אורתודנטית לא כדאי לעקור כי אין מספיק עצם)
לפני חמישה ימים שמו לי גומיות כחולות בלסת העליונה בין השיניים, מיום שאחרי יש לי כאבים עד כדי שאני לא יכולה ללעוס.
בלסת השמאלית של השן עם המבנה זה ממש בלתי אפשרי, זה בגלל השן (26)?
אפילו שעברו חמישה ימים עדיין אמור לכאוב?
הכאבים בשיניים הקדמיות פחתו, אבל בלעיסה זה כמעט בלתי אפשרי..
שאלה נוספת,
נניח שלא אוכל לשקם את שן 26 ואצטרך לעקור אותה בנוסף לשן שלידה( לכיוון האמצע)
יהיה אפשרי לבצע את היישור כרגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גומיות בין השיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר16/04/2012הכאבים שאת מדווחת אינם חריגים.
כל עקירה לא מתוכננת מחייבת הערכה מחדש של תוכנית הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר אורתודנטיאיתי15/04/2012
שלום רב, לפני כחצי שנה התחלתי טיפול ליישור השיניים וצמצום הרווחים בשתי הלסתות.
נאמר לי שיש לי חוסר שן מולדת בצד שמאל ושיש לשים שתל. בשני הטיפולים האחרונים האורתודנט שם לי מן שרשרת אפורה על השיניים כדי למתוח אותן לצד ולפתוח רווח גם בצד ימין על מנת שיהיה אפשרי לשים גם שם שתל, כדי שתהיה סימטריה.
נוצר מצב, בגלל המתיחה החזקה של השרשרת אני מניח, בו החניכיים פשוט נכנסו לרווחים שבין השיניים בצד ימין וירדו ממש למטה, לאורך השן, כך שאני מרגיש אותן כשאני אוכל או מדבר. האם זה מצב תקין? זה אמור להסתדר מעצמו ככל שהרווחים מצטמצמים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר אורתודנטי - תגובה
ד``ר אריאל דינבר16/04/2012גש לבדיקה אצל הרופא המטפל כדי שיראה במה מדובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבועמיכל15/04/2012
האם קבוע מודבק בשיניים העליונות למשך שנים, יכול לגרום למצב של נסיגת חניכיים (בהנחה שלא היה מצב קודם או התחלה של הנסיגה)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע - תגובה
ד``ר אריאל דינבר16/04/2012קיבוע לכשעצמו אינו גורם ישיר לנסיגת חניכיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםירון14/04/2012
1.היי רציתי לדעת האם יש סמכים או ,טכנולוגיה אשר מקצרים את משך טיפול ישור השיניים
ומביאים לתוצאה הרצוייה בפחות זמן אם כן איך קוראים לסמכים או טכנולוגיה זאת.
2.רציתי לדעת גם באיכויות של סמכים האם יש יותר טוב ופחות טוב או שכול הסמכים הם באותה האיכות ואין שוני בינהם. לדוגמא הבנתי שיש סמכים מחרסינה או ממתכת.
3.האם צריך להלביש קיבוע לכול החיים לאחר טיפול ישור שינים או לזמן מה.?
ומה אם אני הולך להתייעץ עם אורטודנט והוא יגיד שזה רק לתקופה כולשהי האם זה יכול להיות תקין?
ושאלה אחרונה האם יש איזשהו נזק כאשר מיישרים את השיניים ובאצם מזיזים את השורשים ממקומם או שלא ?
הודה לך מאוד אם תנסה לענות לכול שאלותי זה ממש חשוב ויעזור לי.
תודה מראש.!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר16/04/20121. כן , טיפול אורתודונטי משולב עם ניתוח חניכיים הנקרא ווילקודונטיקס.
2. יש סמכים רבים ושונים בשוק. חלקם איכותיים יותר חלקם פשוטים וזולים. לא נוכל לפרט את עשרות סוגי הסמכים בפורום זה ולמיין אותם לפי איכות. כל רופא רוכש סמכים לפי הבנתו ושיקוליו. ניתן לשאול את הרופא לגבי הסמכים שהוא משתמש.
3. קיבוע כשמו כן הוא, הוא קבוע. אני ממליץ להשאירו.
4. ביישור שיניים יש סכנה של ספיגת שורשים. למרות זאת אנחנו מבצעים טיפולים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לחניכייים שלייובל13/04/2012
שלום,
אני בטיפול כבר שנה וחצי פלוס מינוס עם גשר בשיניים , עכשיו כל פעם שאני בא לביקור אצל השיננית היא אומרת לי שאני בעל חניכיים נפוחות וכל פעם הטיפול שהיא עושה לי מוריד לי טונות של דם ,בטיפול האחרון היא הביאה לי משחה לשים שקוראים לה קורסודיל ג'ל אני שם אותו כבר חודש ואני לא רואה שיפור משמעותי במצב , אני רוצה לדעת מה לעשות עם החניכיים שלי
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לחניכייים שלי - תגובה
ד``ר אריאל דינבר13/04/2012מומלץ לפנות לרופא המטפל, בד״כ מדובר בחוסר צחצוח או בצחצוח לא נכון של השיניים. אם הבעיה חמורה ובלתי נשלטת מומלץ להתייעץ עם מומחה לחניכיים ולשקול הפסקת הטיפול האורתודונטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סגירת יתררחל12/04/2012
שלום, רופאת השיניים אמרה כי לבני יש סגירת יתר של הלסת העליונה וכן יש צורך להרחיב את הלסת התחתונה. כיצד זה מתבצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סגירת יתר - תגובה
ד``ר אריאל דינבר13/04/2012אין מושג כזה, בדוקי שוב מה הרופאה אמרה. במקביל יש לבדוק אם רופאת השיניים מומחית ליישור שיניים. אם לא, יש לפנות למומחה להתייעצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסן נשברדור איטח12/04/2012
שלום,
אתמול הרסן שלי נשבר, ואני לא יוכל להיות איתו משהו כמו 3-4 ימים, שזה יוצא בתור הבא שלי במרפאה.
השיניים שלי יזוזו משמעותית?
חשוב לציין שאני עם הרסן חצי שנה,ואני מקפיד להיות איתו בדרך כלל יותר שעות מהצורך, אני צריך להיות עם הרסן 16 שעות ביום, אז אני נמצא איתו בסביבות השלוש-ארבע שעות יותר מהדרוש.
חשוב לציין שיש לי גשר גם בלסת העליונה כשלושה חודשיים.
אני ממש זקוק לעזרתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסן נשבר - תגובה
ד``ר אריאל דינבר13/04/2012ו להמתין 3 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על עקירת שינייםפרח10/04/2012
שלום, עוד שאלה ד"ר אם אפשר .. גילי 42 ואני שוקל פלטה שקופה איוויזליין..
אצל שני אורטודנטים שהייתי אמרו שלא עוקרים שיניים אצלם. לא קיבלתי סיבה או הסבר רפואי או מדעי למה בעצם,
אם הרי נאמר לי לסת קטנה מידי והשיניים עקומוןת אלכסון, הרי לא יותר נכון להוריד שן אחת כדי שיהיה מקום לכולם מבלי לשנות את הפה ואת צורתו?
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על עקירת שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר10/04/2012בחלק מהמקרים ניתן לפתור בעיות של צפיפות שיניים ללא עקירות ובאחרים לא. אם מומחה טען בפניך שאין צורך לעקור הייתי במקומך שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתושב שוב ועוד שאלה ברשותך
פרח12/04/2012אבל בדרך כלל זה משנה את כל הפה כי הוא יכול לגדול עם הפלטה , ואז ישנה את כל הפנים , ועם עקירה של שן אחת לפחות הוא ישאר באותה צורה , אני טועה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה = תושב
פרח12/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין.
פרח12/04/2012שנאמר לי שהלסת שלי קטנה , אבל אמרו שאין בעיה , לכן חשבתי בכל זאת על עקירה של שן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתושב שוב ועוד שאלה ברשותך - תגובה
ד``ר אריאל דינבר13/04/2012ההחלטה על עקירת שיניים היא אינדיבידואלית, כלומר תלויה מאד במקרה הספציפי שלך. אין מרשמים או כללים הטובים לכלל האוכלוסיה. הרופא שבודק אותך לוקח בחשבון את כל הגורמים המשפיעים על ההחלטה בהתאם לפה שלך, לשיניים שלך למבנה הפנים שלך ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
פרח13/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MTMבר09/04/2012
חג שמח לכולם!
רציתי לשאול איפה אפשר למצוא רשימה של אורטודנטים שמתמחים בשיטת MTM בצפון והמלצות על אורטודנטים.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MTM - תגובה
ד``ר אריאל דינבר10/04/2012כל אורתודונט מומחה אמור לדעת ליישר בשיטה זו אך מומלץ להגיע להתייעצות ולשמוע קצת על השיטות השונות. יתכן שתבחרו לבצע את הטיפול בשיטה אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר בלסט התחתונהירין07/04/2012
שלום, האורטודנטשלי אמר שאני צריך לעשות גשר קוביות בשני הלסטוט ואני רוצה לדעת עם אפשר לעשות גשר פנימי בלסט התחתונה אמרו לי שזה נקרא טבעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר בלסט התחתונה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין07/04/2012אפשר. חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום! שאלה..לינוי04/04/2012
אם יש לי רק שן אחת עקומה (עולה למעלה) שהייתי רוצה ליישר.. האם בשביל לישר אותה אני צריכה לעשות גשר על כל השיניים?! או שיש אפשרות לאופציה ליישר רק את השן הסוררת.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום! שאלה.. - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין04/04/2012פתרון הכי מדויק מתקבל באמצעות גשר שחיב לכלול שיניים סמוכות לשן העקומה לצורך עיגון. לא בהכרח את כל השיניים חייבים לכלול ברסן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיניים וגשראנונימית04/04/2012
שלום, אני בת 13 ועקרו לי שתי שיניים למעלה ועשו לי גשר, עברו כמה שבועות מאז אבל אני מרגישה כאילו בקושי יש לי שיניים למעלה בכל צד יש לי חמש שיניים, בצד אחד כבר גדלה שן בינה והחור איפה שעקרו את השיינים הוא ממש גדול, והיו לי רק שתי שיניים קצת עקומות אחת מכל צד שעלו טיפה על השיניים הקידמיות רק אם מסתכלים מהצד ממש קרוב אפשר לראות, אז מה יעשו לי? תמיד תיהיה הרגשה כזאת של חוסר שיניים בפה? והחורים האלה ניסתמים לחולטין ולא ישאר שום דבר ולא יראו שעקרתי שיינים אחרי זה? כי עכשיו בין כל שן כמעט יש לי רווח וזה לא היה לי, לא היה שווה לעקור שיניים? עדיף רסן?
אני ממש מבולבלת, תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו
אנונימית04/04/2012ואין לי קוביות ואין לי כלום על השן הבינה אז לא ישאר רווח בין שן הבינה לשן האחרונה אחרי זה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין04/04/2012הטיפול אמור לסגור את רווחי העקירות. שיני הבינה בדרך כלל מתקדמות בעצמן. ואם לא - ניתן להוסיפן בהמשך לגשר. חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




