מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לסת עקומהשרון01/01/2012
שלום. אני בת 16, ותמיד בווידאו של מצלמה או מחשב, הצד השמאלי של הלסת התחתונה שלי נוטה למטה.. וזה נראה כאילו כל הצד השמאלי של הפה גם..
במציאות לא רואים את זה, וגם לאחר צילום אין שום סימן ללסת עקומה.
למה בווידיאו רואים את זה ככה? ומה אפשר לעשות? אולי זה השפתיים בכלל?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת עקומה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/01/2012המצלמה בד"כ לא משקרת. גשי לבדיקה ע"י מומחה. רשימת המומחים מופיעה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סד שקוף ליישור שינייםאורן01/01/2012
שלום רב
אני מודע לשיטה של יישור שיניים עם סד שקוף .
אך עם זאת אני יודע שהמחיר יקר מאוד .
השאלה שלי היא :
אם יש לי משפחה בארצות הברית הם יכולים להביא לי משם את כל מה שדרוש בפחות כסף ואני יכול לעשות את הטיפול אצל רופא כאן ,
מבלי לשלם לו על כל הערכה ?
אני מקווה שאני מובן ...
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד שקוף ליישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/01/2012המכשור נעשה על פי מידה מדויקת של השיניים שלך, זה אינו מוצר מדף שקונים בבית מרקחת. גם אם תתחיל טיפול בארה"ב ותמשיך טיפול בארץ תשלם חלק מהטיפול שם ואת המשכו כאן. אני לא משוכנע שתחסוך כסף הרופא בארץ עלול לא לקבל את תכנית הטיפול של קודמו ויאלץ אותך לבצע מכשור חדש בעלות מלאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי , אני מבין . עוד משהו קטן
אורן02/01/2012אתה יודע מה המחירים המדויקים ?
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי , אני מבין . עוד משהו קטן - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/01/2012אין מושג כזה. גם אין מחירון. יש טווחי מחירים. עליך לגשת לבדיקה ולקבל הצעת מחיר. מומלץ לפנות למומחה/ית לאורתודונטיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל 9מיכל01/01/2012
שלום ברצוני לשאול הבת שלי בת 9 כל השיניים הקבועות בקעו בלסת התחתונה יש שן אחת שהיא כלואה אין מקום בין שני שיניים (הרופאה אמרה מפני שלא שמנו שומר מקום אז שתי השיניים תפסו את המקום ואין לשן הנ"ל מקום לצאת)
הייתי אצל אורתודנט והוא המליץ לי להתחיל טיפול השאלה האם זה לא מוקדם להתחיל טיפול ומה יקרה אם נחכה אולי השן הכלואה תדחוף את שיני השיינים ואז יהיה מקום לצאת
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל 9 - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/01/2012שן כלואה בד"כ לא מפנה לעצמה מקום. או שהיא נשארת כלואה, או שמוצאת דרך לבקוע אך לא במקום הנכון. איני יודע בדיוק מה מצבה של בתך אבל ישנם בהחלט מקרים בהם מומלץ להתחיל בטיפול מוקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
אמא לבן 703/01/2012מכך שלא שללת אני מסיקה, שאכן יש מצב שמתחילים טיפול כל כך מוקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור לילד בן 7??אמא לבן 701/01/2012
הייתי אצל הרופאה בביקור שיגרתי עם בן ה7 שלי,
2 השיניים הקדמיות שלו נפלו- והשן השמאלית התחילה לגדול על חשבון השן שלידה שעדיין לא נפלה - כך שרואים את השן הקידמית השמאלית הגדולה ומאחוריה את שן החלב הקטנה.
הרופאה אמרה שלא נראה לה שצריך לעקור - וזה ייפול לבד.
אני בכל אופן חוששת שמא זה יגרום לגדילה עקומה?
מה שעוד רציתי לדעת - הרופאה המליצה על יישור כי הלסת העליונה נסגרת בתוך התחתונה והיא צריכה לצאת החוצה כך היא אמרה.
האם עושים יישור בכזה גיל מוקדם?
בתודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור לילד בן 7?? - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/01/2012האם הרופאה אורתודונטית מומחית ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא - רופאת שיניים.
אמא לבן 702/01/2012היא כמובן אמרה את דעתה..
והמליצה ללכת לאורטודנט, רק שזה היה נשמע לי מוקדם מידי.
(שאלה - אגב,
אני מתלבטת אם לעשות את הביטוח פלטינום של הכללית, שהם נותנים
50% הנחה בטיפולי אורטודנטיה - יש למישהוא פה ניסיון עם אורטודנטים שעובדים עם הכללית באיזור ירושלים?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא - רופאת שיניים. - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/01/2012רופאת שיניים אמורה להמליץ לך לעבור בדיקה אורתודונטית. כל המלצה לגבי תוכנית טיפול או לגבי מועד תחילת הטיפול אמורה להיות רק על ידי מומחה לאורתודונטיה.
אם את מעוניינת לעבור טיפול במרפאה של קופ"ח כללית בדקי מי הרופא/ה ופני להסתדרות לרפואת שיניים בשאלה אם הוא/היא מומחית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבות לשיניים עליונות בולטותדינה01/01/2012
שלום,
שמי דינה ואני אם לילדה בת 3.5 שנים.
מילדות היו לי שיניים עליונות (ולמעשה לסת עליונה) בולטות, בהן ניסו לטפל בעזרת פלטות, רסן, "ברקטים" וכו' - בהצלחה חלקית בלבד. אני הבנתי כי הסיבה לכך היתה גנטית + מציצת אצבע. היום, בדיעבד, אני יודעת שיו לי גם בעיות נשימה (שנמשכות עד היום) שלא אובחנו בילדות.
נראה לי שלבתי הקטנה יש מבנה פנים ולסת דומים לשלי. היא לא מצצה אצבע מעולם (השתמשה מעט מאוד במוצץ). בתי סובלת גם מבעיות נשימה (לא אקוטיות) - אסתמה, שקד שלישי מוגדל (לא ברמה שיש צורך לנתח לדברי מומחה אף-אוזן-גרון). היינו בביקור אצל רופא ילדים בשל דלקת גרון, והוא הציע לנתח שקד שלישי. כשאמרתי לו שהדבר נשלל ע"י מומחה אא"ג, הוא אמר שהסיבה העיקרית לכך ששיני הילדה מתחילות לבלוט היא שהיא נושמת בשנתה מהפה - דבר שגורם לשיניים "לצאת החוצה", ושאם לא נטפל בשקד השלישי - תהיה בעיה אורטודנטית חמורה.
זו היתה הפעם הראשונה ששמעתי על קשר אפשרי בין קשי נשימה לשיניים בולטות. רציתי לדעת האם אכן קשר זה קיים ואם כן - מה רמת ההשפעה של הנשימה על השיניים.
אצל איזה סוג רופא ניתן וכדאי לבדוק את הדבר? באיזה גיל (של הילדה)?
לתשובתכם אודה. דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבות לשיניים עליונות בולטות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/01/2012נשימת פה אינה נחשבת גורם לכך שהשיניים העליונות "יוצאות החוצה" ומי שצריך להחליט על ניתוח הוא אא"ג. יש השפעות אחרות על מבנה הלסתות והמשנן שמיוחסות לנשימת פה, שבד"כ אינן מאוד חמורות, ובגיל 3.5 אין מנתחים מסיבה אורתודונטית. סביר להניח שהדמיון בינכן הוא בעיקרו גנטי והזמן המתאים להתערבות אורתודונטית מוקדמת הוא בסביבות גיל 8 שנים. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
דינה01/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה או רסןשי31/12/2011
בתי עברה בדיקה אצל אורתודנטית, אשר קבעה לעקור 4 ששיים בשל צפיפות יתר או לשים רסן בלילה ובשעות הפנאי.
הרופאה מעדיפה באופן אישי רסן למרות שמאריך את הטיפול בחצי שנה
האם בסופו של דבר יהיה שוני בתוצאה בין שתי הפתרונות? האם יש חסרונות לעקירה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה או רסן - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין31/12/2011יתכן שוני קל בתוצאה. לעתים בעקבות עקירות הפרופיל פחות קמור.
חסרונות העקירה בטווח הארוך: תיתכן פתיחת רווח קטן בין השיניים באזור העקירה.
הייתי ממליצה לנסות את הרסן ואם לא תהייה התקדמות סבירה, לעבור לתכנית של עקירות. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישור שיניים בלסת תחתונהמיטל31/12/2011
לבתי גדלה שן טוחנת בצורה עקומה שלוחצת על השן שלידה בצד השני של השן הטוחנת יש שן בינה שלא בקעה וגם היא ניראת בצילום עקומה
היינו אצל אורטודנט וההמלצה היתה להבקיע את השן בינה ואחר כך לעשות ישור של כל הלסת התחתונה.
שאלתי:
האם נכון להבקיע את השן בינה או אולי יותר נכון לעקור אותה? והם העקירה מורכבת?
מדוע צריך גשר על כל הלסת התחתונה אם אין בעיה בשאר השיניים ויש צורך לישר רק את השן הטוחנת העקומה? האם יש שיטה נוספת שמומלצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצרפת את הצילום
מיטל31/12/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהישור שיניים בלסת תחתונה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין31/12/2011יש צורך לישר את הטוחנת השניה, שעומדת בזווית לא רצויה. הגשר על רוב או כל שיני הלסת התחתונה נחוץ לצורך עיגון. שיטות אחרות יכולות להיעזר בשתליפ זמניים בלסת וערוב פחות שיניים בגשר. אין צורך לגעת בשלב זה בשיני הבינה ואין צורך להבקיע את שן הבינה לצורך יישור השן הטוחנת העקומה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תוכלי להבהיר
מיטל31/12/2011לי מה כוונתך שתלים זמניים מה זה אומר? זה במקום גשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תוכלי להבהיר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין31/12/2011לא במקום גשר, אך יכול להפחית את מס' השיניים הכלולות בגשר. אישית אני ממליצה לכלול את רוב השיניים בגשר ואז אין צורך בשתלים. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות לשאול שהאורטודנט מסרב לענותנערה חמדמדה29/12/2011
אני עם גשר בשיניים כבר חצי שנה בערך
השיניים שלי לא היו כל כך עקומות אלא די בקטנה אבל דרשו יישור
הייתי עם הגשר שבועיים ואז האוטודנט פשוט שייף לי את השיניים במן נייר זכוכית כזה
ויצר רווח ענק ומכוער בין 2 השיניים העליונות הקדמיות שלי
וכבר חצי שנה שהרווח שם ולא מצתמצם
כששאלתי לפני חודש את האורטודנט שלי מתי הרווח המגעיל הזה כבר ייסגר הוא פשוט ענה לי "אממממ יקח זמן מותק ייקח זמן "
מה זאת אומרת ? כמה זמן לוקח לרווח להצתמצם ? כל החלק העליון של השיניים ישר לחלוטין חוץ מהרווח הזה
דבר שני ..... יש לי עכביש בחך כבר שנה האורטודנט אמר לי להפסיק למתוח לפני 7 חודשים אבל אמר לי שיוציאו לי אותו בבוא העת ....? בוא העת ? מתי מוציאים עכבישים בדרך כלל ? יש לי חברה שהייתה עם עכביש חצי שנה
האם יש מצב שהאורטודנט שלי אהבל ?
אוייש ונפלה לי גומיה וממממש כואבת לי השן שהגומיה הייתה עליה מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות לשאול שהאורטודנט מסרב לענות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/12/2011לא נוכל לענות על שאלתך הראשונה.
לגבי הגומיה שנפלה לך ובעקבותיה חשת בכאבים, כל מה שנותר לך זה לחזור בהקדם לאורתודונט שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים טרם נשירתן של הטוחנות.מרב29/12/2011
שלום רב,
ביתי בת 13 וזקוקה ליישור שיניים. בפועל, השיניים הטוחנות טרם נשרו. מה לעשות? האם לחכות ואם כן עד מתי? אשמח להנחיה מפורטת ככל שניתן בעניין זה. תודה מראש, מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים טרם נשירתן של הטוחנות. - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/12/2011לגשת לבדיקה אורתודונטית על ידי מומחה ולתת לו לבדוק ולהחליט. ההחלטה מתי להתחיל בטיפול אינה זהה לגבי כל מטופל. כל אחד ובעיייתו הוא, תתכן בעיה דחופה ואחרת לא. נשירת שן חלבית היא רק פקטור אחד מיני רבים בקבלת החלטה על מועד תחילת הטיפול. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהמורן28/12/2011
שלום, אני בת 17.
רציתי לעשות גשר והמליצו לי לעשות ניתוח לסתות.
אפשר לפתור את הבעיה בלי ניתוח?
אשמח מאוד לתשובתך.
במידה אם כן אשמח לקבוע פגישה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/12/2011אם את צריכה ניתוח הכוונה שלא ניתן לפתור את הבעיה שלך בעזרת תהליך של יישור שיניים בגלל בעיה במבנה ובגודל של הלסתות. בעיות מסוג זה דורשות בד״כ שילוב של יישור שיניים וניתוח. לנסות לפתור את בעית המנשך רק על ידי יישור שיניים גוררת פשרה מאד גדולה ועלולה להסתיים בכשלון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צפיפות בעקבות שיני בינה כלואותלללל27/12/2011
שתי השיניי הקדמיות התחתונות זזו ממש קצת.. אני אחרי טיפול אורטודנטי.
.
1. אם אני אעקור שתי שיני בינה תחתונות זה יהיה מספיק בשביל לעשות קיבוע? כי העליונות בסדר..
2. בנוסף לקיבוע יכול להיות שאני אצטרך ליישר את אלה שזזו טיפה? פלטה תספיק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעצם כשאני מסתכלת שוב
לללל27/12/2011זאת שן אחת שטיפה זזה....יכול להיות שבעקבות העקירות זה יסתדר לבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצפיפות בעקבות שיני בינה כלואות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין28/12/2011שיני בינה תחתונות נחשבות רק כאחד הגורמים האפשריים להצטופפות. אם לנסות לישר, אז לפני הנחת קיבוע כמובן. לעתים פלטה מספיקה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבטן27/12/2011
קודם כל מאוד מאוד חשוב לי שהשיניים שלי יראו מושלמות ואני אעשה כל מה שצריך בשביל זה
אני כרגע עם גשר ובקרוב אוריד אותו, בין שתי השינים הקדמיות יש רווח קטנצ'יק בין השיניים ואחד יותר ארוך קצת מהשני(את זה עוד אפשר לתקן)...אבל השיניים שלי הן גדולות בעיני ואני לא אוהבת את זה ושן אחת יותר רחבה מהשניה , ניתן לעשות משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אה ועוד דבר
בטן27/12/2011שאני ממש מחייכת או ליתר דיוק צוחקת אפילו רואים לי קצת את הלסת העליונה...זה לא מחמיא..מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה ועוד דבר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין28/12/2011קצת זה יפה ונותן מראה צעיר. האפשרויות להעלמת החניכיים על ידי ניתוח של הלסת או ניתוח של החניכיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין28/12/2011התיעצי עם האורתודונט/ית שלך. אם כדאי מעט להצר את השן הרחבה יותר ושיניים נוספות שהן רחבות מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילת קוביהשני27/12/2011
היי .. שמו לי קוביות לפני כמה חודשים, ונפלה לי קוביה אחת בשן קדמית למטה.. רציתי לדעת, איך מוסיפים שם את הקוביה החסרה? מוציאים את כל השרשרת או פשוט מניחים ? או שאולי מוציאים את כל הקוביות?
תוכל\י להסביר לי איך?
וגם, כמה זמן בערך זה יקח?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילת קוביה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין28/12/2011יקח סדר גודל של דקות. לא מוציאים את כל הקוביות. אלא מוציאים או מרחיקים את קשת המתכת לאחר הסרת השרשרת שהזכרת. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלטרנטיבה ל-"קוביות"?נועה27/12/2011
ביישור שיניים לפתרון בעיית צפיפות, האם קיימת אלטרנטיבה של מכשירים לא קבועים כדי להפחית סיכון לעששת?
מדובר בילד עם הסטוריה של עששת במשך השנים, ונסיון שלנו עם אחיו הגדול שפיתח עששת (ארבעה "חורים") תוך כדי הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלטרנטיבה ל-"קוביות"? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין27/12/2011קיימת אלטרנטיבה של טיפול במכשור נשלף אך יתכן ששכדי להגיע לתוצאה מושלמת ידרש טיפול קצר במכשור קבוע, בעיקר אם מדובר בטיפול הכרוך בעקירות שיניים לפיזור הצפיפות. עליך לזכור שבמכשור הנשלף נדרש שתוף פעולה קפדני בהרכבת המכשיר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נועה27/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קו האמצע מוסטאלי24/12/2011
עברתי טיפול אורטודנטי (עקרו לי שן בגלל צפיפות וישרו את השיניים שקו האמצע מוסט גודל של "50% שן קידמית"/מעט מקו האמצע הנכון)
השיניים שלי ישרות PERFECT אבל רק העניין הזה מפריע לי לאחרונה (מצטער שלא טיפלתי בזה בזמן שכבר היה לי גשר והכל אבל עדיין)
איזה אפשרויות עומדות בפניי לפתרון הבעייה.מהקל אל ה"כבד" (כבד משמע להחזיר לכל הפה גשר בגיל 28 )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קו האמצע מוסט - תגובה
ד``ר אריאל דינבר24/12/2011אם הפתרון לבעיתך הוא להזיז שיניים, יש צורך בשימוש במכשור אורתודונטי.
איני רואה אופציה נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




