פורום אורתודונטיה - יישור שיניים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים קשים וחוסר יכולת לאכול
    דלית ש.
    29/10/2011

    לבני בן ה 21 התקינו גשר ליישור השיניים לפני יומיים.הוא בוכה מאוד ולא מצליח להתמודד עם הכאב ורוצה לותר על הגשר.
    - האם ניתן להוריד?
    -האם יתכן שהכאבים ואי היכולת לאכול כל כך קשים?
    - האם כל חודש שתהיה מתיחה יהיו כאלה כאבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים קשים וחוסר יכולת לאכול - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    29/10/2011

    הכאב תלוי במידת הכח המופעל וברגישות האינדיבידואלית של בנך להפעלת הכח. בד״כ, יש כאבים לאחר ההדבקה הראשונה אך הם יורדים בהדרגתיות תוך מספר ימים. אם בנך לא מסוגל לסבול הייתי ממליץ לקחת משככי כאבים על פי מרשם והמלצת הרופא המטפל. אם לא תהיה הטבה יש לפנות לרופא המטפל. 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזה מקרים ניתן לבצע השתלת חניכיים
    ר.
    27/10/2011

    היי
    במקרה של נסיגת חניכיים, באיזה מקרים ניתן לבצע השתלת חניכיים ובאיזה מקרים לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזה מקרים ניתן לבצע השתלת חניכיים - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    27/10/2011

    זהו פורום ליישור שיניים ושאלתך נוגעת בתחום החניכיים. פנה לפורום אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישרו שיניים שלא הצליח
    אנונימית
    26/10/2011

    אני בת 17 וחצי וכשהייתי בת 11 התחלתי בטיפול של יישור שיניים ובאותו הזמן השיני חלב עוד לא התחלפו במלואם (רק השיניים הקדמיות התחלפו) השניים שלי היו אז מאוד עקומות. שמו לי גשר , ובגיל 13 בערך הורידו לי את הגשר שמו לי קיבוע פנימי בשיניים התחתונות , בשיניים העליונות לא שמו לי קיבוע פנימי אלא רק קיבוע נשלף שעשוי מפלסטיק שנצמד לחך ומברזל . חשוב לציין שאת הקיבוע הנשלף לשיניים העליונות שמתי רק מידי פעם בלילות משום שהוא הכאיב לי והקשה עלייה לדבר ולבלוע רוק.

    אחרי שהורידו לי את הגשר , השניים הקידמיות העליונות התחילו להתעקם קלות (רק שינו את מקומם אבל לא התעקמו בצורה חמורה כמו שהיה לפני הגשר) אך הם גם בולטות יותר החוצה , האורתודנטית שטיפלה בי אמרה שזה רק בגלל שלא שמתי את הקיבוע. כיום השיניים הקדמיות שלי בולטות יותר החוצה , ועקומות אבל לא בצורה חמורה .

    הבעיה העיקרית בשיניים העליונות היא שיש לי בעיה , כשאני סוגרת את השיניים , השיניים הטוחנות נפגשות אבל כל השיניים הקדמיות העליונות יוצאות החוצה ובולטות מחוץ לפה , הן באוויר ולא נפגשות עם השיניים התחתונות , כשאני סוגרת את השיניים במצב הטבעי 2 השיניים העליונות הקדמיות כבר יוצאות מחוץ לפה. אני חושבת שקוראים לזה ליקוי סגר מקלס 2 וככה גם היה לפני הורדת הגשר ,השיניים התיישרו אבל בעיית הסגירה לא נפתרה.

    לפני כמה זמן הלכתי לדרוש תשובות מהאורטודנטית שטיפלה בי , כל מה שהיה לה להגיד לי שזה ככה בגלל שאני לא שמתי ולא שמה את הקיבוע , ולא היו לה שום תשובות או פתרונות .אבל זה פשוט לא נכון! בתצלומים שנמצאים בתיק שלי של הלפניי הגשר ואחריי הורדת הגשר, רואים שגם אחרי שהורידו לי את הגשר השיניים העליונות היו אמנם ישרות אבל הן עדיין לא נפגשו עם השיניים התחתונות.

    ומה שקרה הוא שבגלל שאני לא יכולה לסגור את השיניים בצורה נורמלית , אני סוגרת את השיניים מקדימה בצורה עקומה כדי שהשיניים הקדמיות העליונות ייפגשו עם השיניים הקדמיות בתחתונות ונוצר רווח בין השיניים הטוחנות, זה מאוד לא נוח אבל זה לפחות מונע את יציאתן של השיניים הקדמיות החוצה. אבל מצד שני זה מפעיל לחץ רב על השיניים הקדמיות מה גם שאין לא נסגרות בצורה ישרה.כנראה זה מה שגרם להן להתעקם. ולפעמים אני סוגרת את הפה רק ע"י שתי שיניים אחת עליונה ואחת תחתונה . שלא לדבר על זה שזה בכלל מעוות לי את כל הצורה של הסנטר וגורם לי לאי נוחות לא חשוב איך אני אסגור את השיניים גם בדרך הזאת וגם בדרך השנייה.

    בקיצור אני התייאשתי כבר ,עם הרופאה אי אפשר לדבר היא לא מסבירה לי כלום , עשתה טובה בכלל שהיא בדקה לי את השיניים.

    אז רציתי לשאול- מה הלאה? מה אני יכולה לעשות עכשיו כדי לתקן את המצב הזה? האם יישור שיניים יכול לעזור? עקירה של שיניים בלסת העליונה ? יש לזה פתרון? והאם יישור השיניים בגיל 11 נעשה בצורה שגויה לדעתך?

    תודה מראש וסליחה על המגילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יישרו שיניים שלא הצליח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישרו שיניים שלא הצליח - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    26/10/2011

    לא ניתן לקבוע שיישור השיניים נעשה בצורה שגויה.
    פתרונות קיימים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה! לגבי קיבוע לאחר גשר
    רתם
    24/10/2011

    הורדתי את הגשר בינואר שנה שעברה ומאז כל חודש בערך הקיבוע שלי מתפרק האם זה נורמלי? האם יש משהו לעשות לגבי זה? נ.ב. זהו רק הקיבוע התחתון שמתפרק העליון לא זז מרגע הצבתו תודה מראש לעוזרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה! לגבי קיבוע לאחר גשר - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    27/10/2011

    קיבוע לא אמור להתנתק כל חודש. אם אכן כך הדבר יש לפנות לאורתודונט המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטופלת באינביזליין
    אני
    24/10/2011

    אשאל שוב... כי לא קיבלתי תשובה
    מה קורה אם אני מטופלת באינביזליין ויש לי חור בשן ????
    אני לא בטוחה שזה המצב, אבל במידה שכן ????
    אין פתרונות ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מטופלת באינביזליין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטופלת באינביזליין - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    24/10/2011

    תמיד יש פתרונות.
    אם מדובר בביצוע שחזור בשן, שלא אמורה לעבור תנועה משמעותית, או באזור בו הצמדה מדוייקת של הקשתית אינה חשובה, ניתן לבצע את השחזור בצורה שלא תגדיל את מתאר השן, כך שהקשתיות הבאות תתאמנה.
    אם הקשתית הבאה לאחר השחזור לא תתאים בשום אופן, ניתן תמיד לקחת מידה חדשה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקום לשן שצומחת מעל שיניים קבועות
    רונית
    23/10/2011

    שלום ותודה מראש על תשובתך
    ביתי בת 10.5 שנים , לאחרונה צומחת לה שן מעל 2 שיניים קבועת (מצורפת תמונה)
    נראה שאין לשן החדשה מקום.
    כאמור השיניים שמתחת לשן הינם שיניים קבועות.
    מה לעשות???

    שוב תודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקום לשן שצומחת מעל שיניים קבועות - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    24/10/2011

    לגשת לאורתודונט/ית מומחה/ית להתייעצות לצורך תחילת טיפול אורתודונטי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטרד
    אלעד
    23/10/2011

    שלום רב,
    לפני כשנתיים סיימתי טיפול אורטודנטי שארך בערך שנה וחצי.
    כשסימתי את הטיפול, האורטודנטית שמה לי קיבוע מאחורי השיניים למעלה ולמטה.
    לאחרונה הרגשתי עקצוצים בלשון בזמן אכילה ושמתי לב שהשפיץ של הברזל של הקיבוע בלסת התחתונה קצת יצא מבעד לחומר שמודבק עליו, ואני כל פעם עם האצבע מסדר את זה.

    השאלה שלי אם זה נפוץ התופעה הזו שיש בקיבוע לאחר זמן מה, והאם סביר לחדש את כל הקיבוע בשביל זה, ואם כן - עדיף ליצור קשר עם המרפאה המקורית שלי (כי היא רחוקה מביתי) או אני יכול בכל מרפאת שיניים, וכמובן האם סביר לגבות ממני על כך תשלום נוסף?

    אשמח לדעת גם בגדול לעתיד - הקיבוע אמור להיות לכל החיים?

    תודה רבה,אלעד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוטרד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטרד - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    24/10/2011

    מומלץ לחזור למרפאה המטפלת ובכל בעיה שקשורה לקיבועים לא לדחות את הביקור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בלסת עליונה או תחתונה?
    ארז
    23/10/2011

    הבת שלי בת 11, ויש לה רווח די משמעותי בין הלסתות. היינו אצל 2 אורטודנטים שהמליצו לטפל ברסן על הלסת התחתונה, ועכשיו היינו אצל אורטודנט שטען שהבעייה בלסת התחתונה וצריך לטפל בה כדי שתצמח יותר.
    האם יש הבדלים באחוזי ההצלחה בין שני הטיפולים?
    בטיפול בלסת התחתונה, מה בעצם מאריכים שם? האם יש תופעות לואי ל"משיכת" הלסת התחתונה? רווחים בשיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בלסת עליונה או תחתונה? - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    24/10/2011

    הטיפול "הנכון", כאשר מדובר בבעיה בין לסתית הוא לטפל בלסת הבעיתית. באורתודונטיה בניגוד לכירורגיה אנחנו נאלצים "לאזן" , להתפשר במידה מסוימת עקב מגבלות המקצוע ולנסות להתאים בין הלסתות גם בעזרת טיפול כביכול "לא בלסת הנכונה". זוהי פעולה נכונה שמטרתה לשפר את היחסים במיקום הלסתות. כל עוד הסיכוי לקבל תוצאה סבירה וטובה יותר ללא התערבות כירורגית המטופל מרויח. יש להגדיר אם אכן כמותית ניתן לקבל תוצאה טובה או שעדיף לבצע טיפול אורתוכירורגי.
    לגבי "משיכת הלסת התחתונה" מדובר על טיפול במכשור הנקרא "מכשור פונקציונלי" המעודד גדילה של הלסת התחתונה. ישנן מחקרים המוכיחים שאכן יש מעט גדילה אך מדובר בכמויות מזעריות. לא כל הרופאים תומכים בשיטה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולים שיכולים להתאים
    עמי
    23/10/2011

    שלום.
    אני בן 22, יש לי שיניים קדמיות עליונות ותחתונות עקומות וצפופות, מה שגורם לשן אחת בלסת העליונה והתחתונה לטפס מעל לשן הצמודה לה(השיניים החותכות).
    רציתי לדעת באיזה שיטות שלא נראות לעין אני יכול להשתמש. חיפשתי מידע באינטרנט לגבי Invisalign אבל לא רשום אם זה מתאים לשניים צפופות ומטפסות, בדקתי גם על סמכים פנימיים וגם לא מצאתי שום מקום שרשום שזה יכול להתאים לבעיה שלי(או לא יכול להתאים).
    אם תוכלו לתת לי קצת מידע על שיטות הטיפול שציינתי ועוד שיטות שאני אולי לא מודע להן וטווחי המחירים זה יוכל לעזור לי מאוד.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפולים שיכולים להתאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולים שיכולים להתאים - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    24/10/2011

    רק רופא יכול להגדיר לך אם מכשיר זה או אחר מתאים לבעיתך. התאור שלך לא נותן לנו את המידע הדרוש לכן אתה חייב לעבור בדיקה ע"י מומחה/ית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינביזליין
    אני
    23/10/2011

    הי,
    אני מטופלת באינביזליין, ובעוד כמה שבועות ידביקו לי "במפרים". האם התוספת הזו כואבת ? ודבר נוסף - החלפתי לקשתית 2 לפני 5 ימים. האם הגיוני שיש לחץ עדיין ? ודבר אחרון - אם יש חור באחת השיניים - מה אני אמורה לעשות ? ובלי שום קשר האם הגיוני שיש לי תחושה שכל השיניים כואבות, כאילו יש לי הרבה חורים... בגלל הטיפול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינביזליין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ממטופלת

    שני
    23/10/2011

    הי שלום לך
    אני אענה לך בינתיים מנסיוני האישי מטופלת בשיטה.
    1. לא מכירה את המושג "במפר" האם את מתכוונת לתופסן-פלסטיק זה שתומך בפלטה? אם כן אזי זה לא כואב רק הדבקה.
    2. לחץ? כן בוודאי בייחוד בהתחלה. השיניים עוברות תהליך של צמציום/יישור וכ'
    מופעל עליהן לחץ ובכל פלטה חדשה בימים הראשונים שלה תרגישי לחץ
    3. חור בשן? אני מתפלאת . הרופא אמור היה לשלוח אותך לבדיקת שיניים, לטפל בכל ורק אח"כ לשים פלטות את צריכה לבדוק עם הרופא אם ניתן לטפל (כלומר שלא תהיה בעיה שהפלטה לא תוכל להכנס אחרי תוספת סתימה לשן)

    מקווה שהארתי קצת את הנושא. כמובן שהתשובות של מנהלי הפורום הן
    החשובות ביותר.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ממטופלת - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    24/10/2011

    תודה רבה למור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר יישור שיניים...
    מירי
    21/10/2011

    שלום,
    לאחר ישור שיניים בלסת התחתונה בלבד נוצרה בעיית מנשך (חיבור עם הלסת העליונה שלא עברה יישור)
    האורתודנט משייף לי כל פעם קצת את השינייים על מנת לסדר את הבעיה שנוצרה.
    האם לא צריך לשם כך לצלם את השיניים על מנת לעשות את זה נכון?
    ומה הסיכונים בשיטה הזאת?
    אני מגיעה אליו כבר בפעם השישית לשם כך
    כי בכל פעם עם השיוף נוצרת בעית חיכוך עם שן אחרת
    ונדמה לי שזה לא נגמר, וגם השינויים כל פעם בתצורת המנשך גורמים לי לכאבי ראש ולעיתים אף לבעיות בדיבור (בהגייה)
    האם זאת הדרך
    אני די מיואשת
    אשמח לתשובה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר יישור שיניים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר יישור שיניים... - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    22/10/2011

    שיוף בין השיניים אינו דורש צילום, וגם לא כאבי ראש. להערכתי כואב לך ממתח נפשי ומדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    מירי
    22/10/2011

    היי,תודה על התשובה
    לא מדובר בשיוף בין השיניים אלא שיוף על פני השן (קיצור השן) האם סגירה לא נכונה של שתי הלסתות לא גורמת לכאב ראש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    22/10/2011

    איזון אוקלוזלי ע"י הורדה סלקטיבית של חומר שן הוא הליך מקובל כמובן אם נעשה במידה מוגבלת. חוסר איזון אוקלוזלי יכול ליצור פעילות שרירית לא מאוזנת (של שרירי הלעיסה) ולכאבים בשרירים עצמם. אולי את מתרגמת כאבי שרירים ככאבי ראש. יש רופאים העוסקים בתחום זה (תחום האוקלוזיה), את יכולה לפנות לפקולטה לרפואת שיניים בתל אביב או הדסה ירושלים לחוות דעת נוספת. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאה אחוז,תודה רבה !!

    מירי
    22/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שיניים פנימי.....
    טליה ביטון
    21/10/2011

    קראתי באינטרנט שיש היום יישור שיניים פנימי מאחורי השיניים..רציתי לישאול אם התוצאה היא אותה תוצאה של יישור שיניים רגיל ובכמה זה יקר מייישור שיניים רגיל אם אפשר מחיר..תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יישור שיניים פנימי.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שיניים פנימי..... - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    22/10/2011

    כעקרון התוצאה אמורה להיות דומה, אך השיטה מורכבת יותר מטיפול רגיל ולא כל רופא עוסק בה. עלויות הן בדרך כלל פי שתיים עד פי שלוש מטיפול רגיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שיניים פנימי

    טליה ביטון
    24/10/2011

    הטיפול יותר ארוך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שיניים פנימי - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    24/10/2011

    לא בהכרח, ההתנעה ארוכה יותר, כלומר, בד"כ לוקחים מידות מיוחדות ושולחים למעבדה בחו"ל. שלב המתנה זה מאריך את הטיפול באופן כללי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבהה

    טליה ביטון
    24/10/2011

    תודה רבהה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אורתודנטי לא יוצלח!
    בת 24
    19/10/2011

    שלום
    לפני כ4 חודשים הורדתי גשר אחרי טיפול של כשנה וחצי, באמצעות סמכים קרמיים (שתפרו לי את הכיס- 18,000 ש"ח)
    טופלתי אצל אורתודנט די ידוע ומוכר בבאר שבע.
    לאורך כל הטיפול ובעצם אחת הסיבות לכך שעשיתי גשר הייתה שן ספציפית (שן מימין לקדמית-לסת עליונה) שתמיד העלתי אותה כמפריעה ולקח לה הרבה זמן להתיישר.
    בתום שנה וחצי הרופא אמר שהגיע הזמן להוריד, אני באופן אישי הרגשתי שקצת מוקדם מדי מכמה סיבות-
    א. השן שתמיד הפריעה לי לא באמת נכנסה לקשת ולא הייתה ישרה מאוד.
    ב. כל השיניים עצמן בקשת לא היו צמודות אחת לשניה ממש שנראה כאילו הן מיקשה אחת.
    ג. גם בתום הטיפול במשך ה4 חודשים האלו באתי אליו פעמיים ואמרתי שהשן מפריעה לי והיא לא בקו אבל הוא אומר שאני מתעסקת בזה מדי כמו שמתעסקים בגבות ומחפשים וזה מיותר כי היא ישרה.
    אני טוענת שמה שבסוף יצא לא משתלם ל18,000 שח ובטח לא אחרי 4 חודשים שזה מאוד טרי וכבר אני רואה שזה לא מה שרציתי להגיע אליו.
    ברור שבחודש הראשון ההתרגשות בשיאה וזה נראה נפלא לכולם
    לאחרונה התחלתי לקבל פידבקים קצת לא נחמדים של "בעצם עכשיו כשאת אומרת..."
    לא לשם כך שילמתי סכום כזה!
    הרופא מאוד מכובד ובאמת סמכתי עליו השאלה איך אני מפנה את כל הבעיות האלו כשכבר אמרתי בעבר אבל אין לזה תיעוד או משהו שביקשתי את כל הדברים האלו וחזרתי עליהם
    אני מוכנה לכל דבר שישנה וישפר את המראה אבל לא נשמע לי הגיוני תוספת כסף במידה של יישור חוזר לכמה חודשים (אפילו אם יהיה בברזלים)
    יש לי קיבוע הוא יוכל להוריד ולהזיז את השן בלי להפעיל לחץ?
    בנוסף שתי השיניים הקידמיות נראות כאילו בולטות החוצה, ישרות, אבל בולטות מעט

    מה עושים?! אני מוטרדת מזה חודשים ומקבלת אותן תשובות הרגעה שהכל בראש שלי..
    הפעם אני לא חוזרת עם זנב ברגליים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול אורתודנטי לא יוצלח!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי תוספות קלות---

    בת 24
    19/10/2011

    אציין שלאורך ה4 חודשים הקפדתי על הפלטה פשוט הבעיה היא מלכתחילה במיקום של השן במצב הראשוני הורדת הפלטה- והשן לא במקום שבאמת ישר.

    הרגשתי שהטיפול אולי קוצר בגלל שאני כבר בוגרת והגעתי לבד לטיפולים ולהכל (בגיל 22 עשיתי את זה ולא הייתי צריכה מלוויים...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה מדלגים פה על שאלות חדשות??

    בת 24
    20/10/2011

    לא עונים מתייחסים רק למה שנשאל כבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אורתודנטי לא יוצלח! - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    22/10/2011

    אם אינך מרוצה מהתוצאה ואת סבורה שאינך מקבלת תשובות הולמות, את יכולה לפנות לחוות דעת נוספת אצל מומחה/ית. אני ממליץ לך לפנות לפקולטה לרפואת שיניים בתל אביב או הדסה ירושלים למחלקה לאורתודונטיה. אני משוכנע שתקבלי תשובות הולמות, בתקוה שיספקו אותך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    שרון
    18/10/2011

    חג שמח!
    בהיותי בת 15 עברתי יישור שיניים. לטעמי היישור לא התבצע כראוי- משום שאמנם שיניי ישרות כעת אך הן גבוהות מדיי (כשאני מחייכת לא רואים את כל השן לאורכה כמו שהיה לפני כן והשפה העליונה מסתירה חלק ממנה).
    בנוסף, בזמנו יכלתי לבחור בין אופציה של שימוש ברסן במהלך כל היום או שימוש ברסן רק בלילה אך המחיר היה עקירת 2 שיניים קדמיות (שן מספר 4) ואכן בחרתי באופציה 2.

    האם ישנה אופציה כיום להחזיר את המצב לקדמותו (יישור שיניים נוסף בו יוחזר המקום של 2 השיניים שנעקרו והשתלה של כתרים במקומן) וכן הורדת השיניים מטה יותר?

    (כעת אני בת 27, וברצוני לדעת האם ניתן לבצע את הטיפול הנ"ל באופן בלתי נראה)

    תודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    18/10/2011

    באופן תיאורתי יש סיכוי שכן אך את חייבת לעבור בדיקה אצל מומחה. זאת פעולה לא פשוטה. השאלה אם ניתן לעמוד בציפיות שלך, קשה להבטיח לך שתהיי מרוצה בסיום הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך שאלה

    שרון
    19/10/2011

    ראשית תודה על התגובה!
    שנית ברצוני לציין כי תמיד מחמיאים לי על החיוך שלי וסה"כ השיניים סימטריות- אך ברצוני שיראו את כולן (לכל אורכן!!).
    3 שאלות נוספות שלא שאלתי-
    א. מהי תקופת הטיפול המשוערת לטיפול הנ,ל
    ב. מה עלותו המשוערת
    ג. כיצד ניתן להגיע אליך והאם אתה מקבל באופן פרטי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך שאלה - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    20/10/2011

    חיוך אסתטי מקובל דורש חשיפת השיניים ורצועה דקה של חניכיים. במנוחה ללא חיוך אנחנו לא אמורים לחשוף את כל השיניים הקדמיות. אני מקווה שנקודה זו ברורה.
    לא ניתן להגדיר זמני טיפול ללא בדיקה קלינית. על מחירים אנחנו לא מדברים בפורום. כל רופא ומחיריו הוא. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייש שיניים
    יעקב
    17/10/2011

    הלכתי לרופאה של קופת חולים לאומי ודיברתי איתה על יישור שיניים והיא הסבירה לי שיש לי שני ברירות (לפי מה שהסברתי לה) 1. לעשות ניתוח ליישור הלסתות והשניים או משו כזה או שהם עושים לי משו דומה אבל היא אמרה שהניתוח יעשה עבודה יותר טובה..אין לי מושג למי לפנות לעשות את הניתוח הזה ואיך תהיה התוצאה יש לכם המלצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייש שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייש שיניים - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    18/10/2011

    מחלקת פה ולסת : תל השומר שיבא, איכילוב, בלינסון, רמב"ם , פוריה, וברזילי.
    בטרם תפנה לבית חולים מומלץ לבחור את הרופא האורודונט המומחה המבין בתחום, לא כל הרופאים עוסקים בתחום של הכנה אורתודונטית לניתוחים אורתוגנטים. רשימת המומחים מופיעה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום