מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- psaדן פלד18/08/2011
לצוות שלום.
אחת לשנה בחודשי יולי ניבדק ל PSA ,התוצאות 2007=5.48 ,2008=6.67 , 2009=8.46 ,2010==8.16 ,2011 =8.92.
אורולוג אחד אמר שהוא מרגיש גבשושית באונה הימנית,לו הייתי מבוגר יותר ממליץ לא לעשות דבר אך אני עדין צעיר [70.5] ממליץ עכל ביופסיה.
אורולוג אחר [כעבור שנה] אמר כתב "לא חשוד" ע"מ שנהיה בטוחים המליץ לעשות ביופסיה.
אין לי האומץ לעשות ביופסיה למרות הסיכון.
האים יש בדיקה לא פולשנית?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר psa - תגובה
יצחק (איצי) באר19/08/2011שלום דן,
אם אתה חושש מהכאבים מהדקירות של הביופסיה אז הייתי ממליץ לך לבקש ביופסיה עם הרדמה מקומית. יש היום כמה טכניקות לביצוע הפעולה הזאת ללא כאבים.
פעולה אלטרנטיבית לביופסיה היא Rectal MRI. העניין עם הבדיקה הזאת זה עצם קבלת הפנייה לכך שהרופאים לא ממהרים לתת. הדבר השני היא ההמתנה בבתור שעלולה לקחת זמן רב.
אני בכל אופן ממליץ לך לנסות להתגבר על החששות ולעשות את הביופסיה. יתכן שכדאי לך להעזר בגורם מקצועי שיעזור לך בעניין הזה. אם אתה מעוניין אני יכול להפנות אותך למישהו שבעיני הוא מתאים.
על כל פנים המנעות מאבחון המחלה לא מעלימה אותה, לצערנו.
אתה מוזמן להתקשר אלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דן פלד20/08/2011יצחק [איצי] באר שלום.
תודה על תמיכתך אפגש בפעם השלישית עים האורולוג.
המשך יום שמח ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהpsa - תגובה
לני הירש19/08/2011שלום דן
זה מאוד חשוב למצוא את הסיבה למה הפ.ס.אי. עולה כל כך הרבה. אם הסיבה לעליה סרטן ואתה טופס את זה עכשיו יש לך סיכוי טוב להתפטר מזה עכשיו.משתמשים ב-
MRI אחרי שמגלים סרטן על ידי ביופסיה.
כך את ההמלצות של איצי ותעשה ביופסיה בהרדמה. מאות אלפי גברים עושים ביופסיה בעולם בלי תופאות לוואי -בהרדמה לא תרגיש כלום. אף רופא יכול לטפל בך בלי לדעת את הסיבה. לצערי הביופסיה הדרך היחידי להגיע לתשובה.
לעמותה "חיים עם סרטן הערמונית" מפעילה 4 קבוצות תמיכה ברחבי הארץ. כדאי לך לבוא לפגישה ולדבר עם גברים שיש אותם הבעיות כמוך. למקום הכי קרוב לביתך נא להתקשר אלי-ברצון. מספר הטלפון שלי - 4570595 054* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דן פלד20/08/2011לני הירש שלום.
תודה על העידוד,אעשה הכל לבצע את הבדיקה,דרך אגב האים יתכן עליית ה-PSA לאו דווקא כתוצאה מסרטן?
ושוב תודה והמשך יום שמח.
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

