psa

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • psa
    דן פלד
    18/08/2011

    לצוות שלום.
    אחת לשנה בחודשי יולי ניבדק ל PSA ,התוצאות 2007=5.48 ,2008=6.67 , 2009=8.46 ,2010==8.16 ,2011 =8.92.
    אורולוג אחד אמר שהוא מרגיש גבשושית באונה הימנית,לו הייתי מבוגר יותר ממליץ לא לעשות דבר אך אני עדין צעיר [70.5] ממליץ עכל ביופסיה.
    אורולוג אחר [כעבור שנה] אמר כתב "לא חשוד" ע"מ שנהיה בטוחים המליץ לעשות ביופסיה.
    אין לי האומץ לעשות ביופסיה למרות הסיכון.
    האים יש בדיקה לא פולשנית?
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    psa

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • psa - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    19/08/2011

    שלום דן,
    אם אתה חושש מהכאבים מהדקירות של הביופסיה אז הייתי ממליץ לך לבקש ביופסיה עם הרדמה מקומית. יש היום כמה טכניקות לביצוע הפעולה הזאת ללא כאבים.

    פעולה אלטרנטיבית לביופסיה היא Rectal MRI. העניין עם הבדיקה הזאת זה עצם קבלת הפנייה לכך שהרופאים לא ממהרים לתת. הדבר השני היא ההמתנה בבתור שעלולה לקחת זמן רב.
    אני בכל אופן ממליץ לך לנסות להתגבר על החששות ולעשות את הביופסיה. יתכן שכדאי לך להעזר בגורם מקצועי שיעזור לך בעניין הזה. אם אתה מעוניין אני יכול להפנות אותך למישהו שבעיני הוא מתאים.
    על כל פנים המנעות מאבחון המחלה לא מעלימה אותה, לצערנו.
    אתה מוזמן להתקשר אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    דן פלד
    20/08/2011

    יצחק [איצי] באר שלום.
    תודה על תמיכתך אפגש בפעם השלישית עים האורולוג.
    המשך יום שמח ושוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • psa - תגובה

    לני הירש
    19/08/2011

    שלום דן
    זה מאוד חשוב למצוא את הסיבה למה הפ.ס.אי. עולה כל כך הרבה. אם הסיבה לעליה סרטן ואתה טופס את זה עכשיו יש לך סיכוי טוב להתפטר מזה עכשיו.משתמשים ב-
    MRI אחרי שמגלים סרטן על ידי ביופסיה.

    כך את ההמלצות של איצי ותעשה ביופסיה בהרדמה. מאות אלפי גברים עושים ביופסיה בעולם בלי תופאות לוואי -בהרדמה לא תרגיש כלום. אף רופא יכול לטפל בך בלי לדעת את הסיבה. לצערי הביופסיה הדרך היחידי להגיע לתשובה.
    לעמותה "חיים עם סרטן הערמונית" מפעילה 4 קבוצות תמיכה ברחבי הארץ. כדאי לך לבוא לפגישה ולדבר עם גברים שיש אותם הבעיות כמוך. למקום הכי קרוב לביתך נא להתקשר אלי-ברצון. מספר הטלפון שלי - 4570595 054

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    דן פלד
    20/08/2011

    לני הירש שלום.
    תודה על העידוד,אעשה הכל לבצע את הבדיקה,דרך אגב האים יתכן עליית ה-PSA לאו דווקא כתוצאה מסרטן?
    ושוב תודה והמשך יום שמח.
    דן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו