בעלי חולה בסרטן הערמונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעלי חולה בסרטן הערמונית
    סימה
    19/09/2011

    שלום רב,
    לפני כחודשיים אבחנו אצל בעלי סרטן הערמונית. מאז הוא הפך לשבר כלי, הוא ממעט לצאת מהמיטה, מרחם על עצמו כל הזמן, לא רוצה לפגוש אנשים שבאים אלינו הביתה לסלון ומוצא תירוצים שונים כדי להימנע מכל יציאה אפשרית מהבית. אני מאוד עצובה ומתוסכלת לנוכח המצב, אני מנסה לעשות כל מה שאפשר כדי לשמח אותו, אני מכינה לו אוכל שהוא אוהב, אנחנו צופים בסרטים נחמדים, ועוד כל מיני דברים שהוא אוהב אך כלום לא עוזר.
    מה עוד אפשר לעשות? האם יש בעלי מקצוע אשר מתמחים בתמיכה באנשים חולי סרטן, וסרטן הערמונית בפרט? אני אובדת עצות, אשמח לככל עצה אפשרית.
    \תודה רבה,
    סימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי חולה בסרטן הערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי חולה בסרטן הערמונית - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    19/09/2011

    שלום סימה.
    צר לי לשמוע על בעלך אך נדמה לי שניתן לטפל בבעיה בצורה יעילה.
    לא ברור מהכתוב מה מצבו הרפואי של בעלך וכמובן שזה פרמטר מפתח בטיפול.
    עם זאת בבעיה שאת מעלה יש לדעתי לטפל בעזרת פסיכולוג המנוסה בטיפול בחולי סרטן. במידה ואת מעונינת אני מוכן להמליץ לך על מישהו כזה.
    אני מוכן, כחולה ששרד 10 שנים ומרגיש היום מצוין, במידה והדבר מתאים, גם לנסות לעודד את בעלך.  לצורך הזה נא קשרי בינינו בטלפון.
    אני גם הייתי שמח אם תוכלי לפרט  מהו מצבו הרפואי. מן הסתם יתכן ונוכל לסייע גם בעניין הזה שהוא כמובן לא פחות חשוב.
    אני מקווה שזה עוזר.
    להשתמע.  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פניה ללני,עקב גילוי סרטן בערמונית

    איציק
    26/05/2012

    גילו אצלי השבוע סרטן בביופסיה cap גליסון 6 3 ועוד 3 ,בגליל אחד מתוך 12 רקמות שנלקחו כשבגליל ההתפשטות היא 17 אחוז ,ה psa שלי היה 5.19 ,הרופא המליץ כרגע לא לעשות כלום,ולהיכנס לשיטת מעקב psa כל שלושה חודשים,וביופסיה פעם בשנה ,אבל אני מאד מוטרד ואין לי שקט נפשי, היתי רוצה את עצתך, תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו