ביופסיה לערמונית.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביופסיה לערמונית.
    דן פלד
    22/09/2011

    שלום
    ראשית תודה על העידוד והתמיכה שהענקתם לי [ראו יום 28\09\11 ] אתמול ביצעתי את הביופסיה ואכן לא היה נורא.
    להלן התוצאות: ערמונית מוגדלת לא,גובה 21 מ"מ אורך 43 מ"מ נפח 21 סמ"ק.
    תחומה ע"י קופסית שלימה כן,
    רקמת הערמונית אחידה.
    שלפוחית זרע תקנות.
    בשנת 2008 נפח 37 סמ"ק PSA=6.7 ,
    למרות שהנפח קטן ה PSA=8.92
    מה דעתכם על התוצאות.
    המון תודות בזכותכם עברתי בשלום את הביופסיה שתהא שנת תשע"ב שנה טובה שנה שמחה ושנה מאושרת
    דן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביופסיה לערמונית.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביופסיה לערמונית. - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    22/09/2011

    שלום דן
    אם אני מבין נכון אז לא נמצאו סימנים לסרטן הערמונית. זה מצוין אם כי עולה השאלה למה ה psa כמעט 9.
    המלצות:
    1.
    אני מציע לך להמשיך לעקוב על ה psa, לעשות psa בתכיפות יותר גדולה, נניח כל חודש או חודש וחצי ולוודא שאין עליה בו. אם תהיה עליה צריך לפנות לאונקולוג להתיעצות.

    2. בנוסף תשקול עם האונקולוג לבצע בדיקת rectal mri
    זה אמור לפתור באופן סופי את השאלה האם יש תאים ממאירים בערמונית.

    3. אתה יכול גםלהתקשר אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו