סרטן הערמונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן הערמונית
    טובה
    25/10/2011

    בעלי אובחן לפני כחצי שנה כחולה בסרטן הערמונית אחרי ביופסיה (גליסון 6 (3+3).

    רמת ה-PSA עלתה במשך שנה מ-5.99 ל-8.54 ואז הופנה לביופסיה עם התוצאה שלעיל.

    המלצת הרופאים היתה להמתין שנה ולהיות במעקב.

    כרגע 7 חודשים אחרי בדיקת ה-PSA ברמה של 8.54 בצענו בדיקת PSA נוספת והתוצאה 9.86.

    שאלתנו : לאור תוצאת ה-PSA האחרונה האם לחכות או לגשת לברור מיידי

    תודה

    טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן הערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן הערמונית - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    25/10/2011

    שלום טובה,
    לעניות דעתי (אני חולה ולא רופא) מצבו של בעלך דורש טיפול.
    אני לא יודע, ממה שכתבת, מה גילו ומצבו הבריאותי הכללי, אך לאנשים בעלי גליסון 6
    ו- PSA נמוך מ 10 מתאים בד"כ טיפול מקומי כמו ניתוח להסרת הערמונית או הקרנות או ברכיתרפיה.
    לעיתים מהטיפולים האלה מבוצעים גם לחולים עם PSA יותר גבוה אך אז התוצאות בד"כ פחות טובות.
    לאור העובדה שה PSA אצלו עולה לדעתי עליכם לקבל יעוץ מרופאים אורולוגים המומחים בסרטן הערמונית. ממליץ לכם לקבל כמה חוות דעת ממומחים ואז להחליט.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו