סרטן הערמונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן הערמונית
    ROMI
    09/11/2011

    בן 64.
    תוצאות ביופסיה-
    אבחנות ופרטים קליניים- PCA -3.52
    7-RT
    7-LT
    PROSTTE RIGHT LOBE
    7 גלילים לבנים הגדול באורך 1.5 סמ 7-
    אבחנה- prostatic needle biopsy,right side; being prostatic tissue.

    PROSTATIC LEFT LOBE
    7 גלילים לבנים הגדול 1.4 סמ 7-
    אבחנה-prostatic needle biopsy, left side; prostatic adenocarcinoma,gleason score 7 (3+4)present in 5 of 7 cores and involving approximately 50% of tissue submitted

    כמו כן תוצאות אולטרסאונד TRUS עם ביופסיה -
    גבולות ערמונית שמורים. גובה31ממ רוחב48ממ אורך46ממ נפח36.8ממ ת.5
    היפואקואי מימין ת-3 PZ
    הסתיידות מ2 הצדדים ת-3 TZ
    קליטת זרע נורמלית. שלפוחית שתן שארית שתן מינימלית. T-1
    נלקחו ביופסיות 14 דגימות.
    בדיקה רדיקלית ערמונית אלסטית ברובה מגורגרת באונה ימנית. אונה מרכזית לא נצפה.

    עלי לעשות ct ומיפוי עצמות.

    בהנחה ובתקווה שסיטי והמיפוי תקינים-

    הבנתי שיש מספר אפשרויות לטיפול-
    ניתוח, ניתוח לפרוסקופ, ניתוח רובוטי דה-וינצי, הקרנות,ברכי,HIFU,CRYOהורמונלי....מה להערכתך הכוון המתאים? איך אמצא המלצה על חוות דעת שנייה? מאוד חשוב לי רופא מאוד מנוסה.האם לא סביר שכל מומחה ימליץ בתחומו? אורולוג-ניתוח רדיותרפיה-הקרנות...?
    עלי להוסיף כי מיפוי שעשיתי לפני שנתיים וחצי היה תקין.
    והPCA היה תקין בשנים קודמות למעט בשנה אחרונה -עדיין בנורמה אך השתנה מ2.5 ל3.5
    אודה לך מאוד על תשובתך.אשמח להנחיה והמלצה, אפשר גם במייל.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן הערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן הערמונית - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    10/11/2011

    שלום לך
    עפ"י הנתונים שמסרת נראה שיש לך סרטן הערמונית במצב תחילי +. ללא פריצה מהערמונית.
    מצב כזה מתאים לניתוח או לאחד הטיפולים המקומיים האחרים שהזכרת. הבחירה בינהם לא חד משמעית. יש יתרונות וחסרונות לכל טיפול.
    רוב האנשים, במצבים דומים, בוחרים בניתוח. לניתוח לפרוסקופי יש יתרון בכך שאין פתיחה מסיבית של הבטן. ניתוח רובוטי בארץ- כנראה שאין לרופאים המבצעים מספיק נסיון.
    בברכיטרפיה אין בכלל פתיחה של הבטן והטיפול הוא יחסית פשוט.
    לדעתי עליך לעשות סבב התיעצות עם אורולוגים/אונקולוגים מומחים בנושא הזה ואח"כ לקבל החלטה.
    אתה יכול גם להתקשר אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו