בדיקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות
    אמיר
    23/12/2011

    בן 56 בריא ללא מחלות רקע לפני שנה עברתי ניתוח רדיקאלי של הערמונית בגלל סרטן ממוקד לא עבר את הקופסית שולים נקיות {פ.ס.א לפני הניתוח 5.6 }גליסון 3+4 . 3 חודשים מהניתוח פ.ס.א 0.09 . 9חודשים מהניתוח 0.21 קיבלתי 10 כדורים קסודקס+2 זריקות לוקרן 11.25 האחרונה 31-7 סימתי לפני חודשים 33 הקרנות כעת פ.ס.א >0.004 טוטל טוסטסטרון >0.8 ברצוני לברר על סמך נסיונכם האדיר 1-מה משמעות התוצאות?2- סיכוי ההחלמה והישרדות מהמחלה?

    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    25/12/2011

    שלום אמיר,
    לפי הדיווח שאתה מוסר נראה שהניתוח לא חיסל את כל התאים הממאירים והיה צורך בטיפול משלים ( הורמנאלי והקרנות). כרגע ה PSA שלך נמוך ביותר וזה אומר שהמחלה שלך מדוכאת ונמצאת ברמה נמוכה ביותר.
    בהמשך הטיפול תוכל כנראה להפסיק את הטיפול ההורמונאלי ולהיות במעקב PSA. כל זמן שה PSA ישאר נמוך לא תידרש לחזור לטיפול ההורמונאלי.
    אני רוצה לבשר לך שיש סיכוי מצוין שתוכל לחיות עם המחלה באיכות חיים טובה עוד הרבה מאד שנים. יחד עם זאת עליך להקפיד על מעקב מתמיד על מחלתך ולהיות מוכן להגיב על כל מצב בו יש עליה ב PSA.
    אם ישלך שאלות אתה יכול לדבר איתי.
     

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו