פרוסטטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרוסטטה
    ליזי
    08/06/2012

    לני שלום לך אבא שלי בן 79 הגיע לבית חולים לפני 3 שבועות במצב לא טוב . בבדיקה היתה לו עלייה בקרטנין ל20 כן כן .. אבי סבל לפני 4 שנים מסרטן ערמונית לא מופשט בתוך הקופסית , עבר הקרנות אצל דוקטור סיימון ובדיקות שיגרתיות כל חוצי שנה. לפני חצי שנה הפי אס היה 3.2 בעלייה והרופא אמר לחזור עוד חצי שנה , היום הפי אס עומד על 5.3 עלייה . אבי הגיע עם כשל כלייתי לאור המצב של הקרטנין ובבית חולים ייצבו אותו העזרת נפרוסטום משני צידי הכליות . היום הקרטנין 1.6 .. ורופאים אומרים שזה עקב חסימה בשופכה מהפרוסטטה המוגדלת. יש לי כמה שאלות .. האם זה מצב נורמלי שהערמונית גורמת לחסימת שתן אצל חולה שהיה לו סרטן ערמונית? מה הטיפול הלאה ? והאם יש סיכוי שיפטר מהנופרוסטום [הכליות מתפקדות] והערמונית תחזור לגוגל קטן שלא תיגרום עצירה? אולי יש לך מידע על ניתוח להוצאת הערמונית או טיפול לגילו של אבי , לא סובל ממחלות אחרות תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרוסטטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו