אבא שלי וסרטן הערמונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבא שלי וסרטן הערמונית
    רונית
    03/10/2012

    אבא שלי בן 85 (ואני צריכה אותו לעוד שנים...),אורולוג הודיע לו לפני כשבועיים שיש לו סרטן הערמונית לאחר ביופסיה. אמר לו להגיע ב14.10 לקבל זריקה, ושבוע קודם להתחיל לקחת כדורים (הורמונליים, אם אני מבינה נכון), הצלחנו להשיג תור לאונקולוג דרך קופ"ח כללית רק בתאריך 16.10 . אנחנו גרים בחיפה ומשום מה, אני לא מצליחה להשיג אונקולוג המתמחה בסרטן הערמונית .האם יש באיזורינו? אם לא, למי מומלץ ? האם נכון להתחיל עם הזריקות אצל האורולוג לפני פגישה עם האונקולוג? ממתינה בכיליון עיניים לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבא שלי וסרטן הערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו