פ.ס.א גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פ.ס.א גבוה
    קנדרשוב
    13/03/2014

    פ.ס.א גבוה
    קנדרשוב‏ (12.3.2014, 22:15) אני בן 59 לפני 8 חודשים עשיתי בדיקת פ.ס.א וערך היה 3.5 כעבור 6חודשים הבדיקה הראתה ערך של5 בדיקה נוספת שעשיתי כעבור חודש הראתה 4.7 האם במצב כדאי לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פ.ס.א גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פ.ס.א גבוה - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    13/03/2014

    שלום קנדרשוב
    אתה צריך ללכת לאורולוג מומחה.
    יתכן שיש לך דלקת בערמונית. זה די שכיח לאנשים בגילך. זה שירד לך ה PSA באופן ספונטני יכול לרמוז על כך. בד"כ אם יש חשד לדלקת בערמונית נותנים אנטיביוטיקה ואחר כך עושים בדיקת PSA חוזרת. אם ה PSA ירד לרמה נמוכה ז"א שכנראה זו דלקת.
    הוא אמור בנוסף לעשות לך בדיקה ידנית רקטאלית ואם הוא ירגיש גוש או גושים בערמונית הוא כנראה ישלח אותך לביופסיה של הערמונית.
    במידה והבדיקות הללו לא יראו על משהו ברור יש אפשרות לעשות MRI לערמונית כבדיקה משלימה.
    בדרך כלל אם אין עדות בביופסיה שיש סרטן הערמונית הרופאים לא רואים בנבדק חולה בסרטן הערמונית.
    בכל מקרה מציע לך לעשות עוד בדיקות PSA ע"מ לדעת מה הכיוון שלו למטה (טוב) או למעלה (פחות טוב)
    אתה יכול גם להתקשר אלי.
    אני מקווה שזה עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מאד מודה לך על התשובה המהירה

    קנדרשוב
    17/03/2014

    הורדת חלק מהלחץ שהיתי בו .לפי המלצת רופא המישפחה עשיתי us הערמונית בנפח 45 סמק כמו כן נבדקתי עי אורולוג אשר מצא ריקמה אחידה מאחר psa ירד רק ב0.3 לעומת הבדיקה הקודמת הוא שלח אותי לביופסיה וניקבע לי תור לעוד 3 חודשים הרעיון שהעלתה בקשר לדלקת הרגיע ונתן לי כוון שונה של חשיבה ועל כן אני מודה לך מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מאד מודה לך על התשובה המהירה - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    17/03/2014

    אני מקווה שהבדיקות יראו שאין לך סרטן הערמונית.
    אבל גם אם כן עליך לדעת שזו מחלה הניתנת לטיפול יעיל ובד"כ חיים איתה עד שיבה טובה.
    איצי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו