מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פ.ס.א גבוהקנדרשוב13/03/2014
פ.ס.א גבוה
קנדרשוב (12.3.2014, 22:15) אני בן 59 לפני 8 חודשים עשיתי בדיקת פ.ס.א וערך היה 3.5 כעבור 6חודשים הבדיקה הראתה ערך של5 בדיקה נוספת שעשיתי כעבור חודש הראתה 4.7 האם במצב כדאי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פ.ס.א גבוה - תגובה
יצחק (איצי) באר13/03/2014שלום קנדרשוב
אתה צריך ללכת לאורולוג מומחה.
יתכן שיש לך דלקת בערמונית. זה די שכיח לאנשים בגילך. זה שירד לך ה PSA באופן ספונטני יכול לרמוז על כך. בד"כ אם יש חשד לדלקת בערמונית נותנים אנטיביוטיקה ואחר כך עושים בדיקת PSA חוזרת. אם ה PSA ירד לרמה נמוכה ז"א שכנראה זו דלקת.
הוא אמור בנוסף לעשות לך בדיקה ידנית רקטאלית ואם הוא ירגיש גוש או גושים בערמונית הוא כנראה ישלח אותך לביופסיה של הערמונית.
במידה והבדיקות הללו לא יראו על משהו ברור יש אפשרות לעשות MRI לערמונית כבדיקה משלימה.
בדרך כלל אם אין עדות בביופסיה שיש סרטן הערמונית הרופאים לא רואים בנבדק חולה בסרטן הערמונית.
בכל מקרה מציע לך לעשות עוד בדיקות PSA ע"מ לדעת מה הכיוון שלו למטה (טוב) או למעלה (פחות טוב)
אתה יכול גם להתקשר אלי.
אני מקווה שזה עוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מאד מודה לך על התשובה המהירה
קנדרשוב17/03/2014הורדת חלק מהלחץ שהיתי בו .לפי המלצת רופא המישפחה עשיתי us הערמונית בנפח 45 סמק כמו כן נבדקתי עי אורולוג אשר מצא ריקמה אחידה מאחר psa ירד רק ב0.3 לעומת הבדיקה הקודמת הוא שלח אותי לביופסיה וניקבע לי תור לעוד 3 חודשים הרעיון שהעלתה בקשר לדלקת הרגיע ונתן לי כוון שונה של חשיבה ועל כן אני מודה לך מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מאד מודה לך על התשובה המהירה - תגובה
יצחק (איצי) באר17/03/2014אני מקווה שהבדיקות יראו שאין לך סרטן הערמונית.
אבל גם אם כן עליך לדעת שזו מחלה הניתנת לטיפול יעיל ובד"כ חיים איתה עד שיבה טובה.
איצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

