אבי אחרי טיפול רדיום 223 ויש עלייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבי אחרי טיפול רדיום 223 ויש עלייה
    קרן
    08/11/2015

    אבי בן 76 ,אחרי טיפולי רדיום .PSA עולה כל הזמן,רופא ממליץ על צילום ואחריו אולי טיפולי כימו או תרופות נסיוניות.
    ידוע שכל הטיפולים הללו ,לא מביאים להחלמה.ועושים נזקים ומחלישים את החולה.
    האם אבי בהכרח יסבול כאבים עם או בלי הטיפולים.?
    ומה תוחלת החיים משלב זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבי אחרי טיפול רדיום 223 ויש עלייה - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    08/11/2015

    שלום קרן
    צר לי לשמוע על מצבו של אביך.
    לא סיפקת מספיק פרטים על מצבו הרפואי והטיפולים שכבר קיבל.
    יחד עם זאת, קיים מגוון טיפולים רב המתאימים לחולי סרטן הערמונית.
    ישנם טיפולים שאין להם תופעות לוואי קשות כמו כימוטראפיה כמו למשל טיפול בזייטיגה או טיפול באסטרוגן שעשויים להיות יעילים מאד.
    לדעתי עליכם לקבל חוות דעת נוספת מאונקולוג המומחה (בהדגשה) בסרטן הערמונית.
    את יכולה גם להתקשר אלי.
    קשה לי לענות על השאלות בקשר לאורך החיים והכאבים הצפויים ללא הטיפול אבל לי ברור שעדיף להיות מטופל.
    איצי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו