התייעצות לגבי סוגי הטיפולים בסרטן הערמונית!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי סוגי הטיפולים בסרטן הערמונית!!
    נילי
    22/04/2016

    בבדיקת ביופסיה בעלי אובחן כנשא תאים סרטניים באונה שמאלית בלבד (גליסון 7-3+4 עד 75-90% של דגימות)
    הוצע לי להתייעץ על טיפול בשני שיטות. 1) כריתה מלאה של הערמונית. 2) הקרנות (צויין כי לאחר הקרנות לא ניתן יהיה לבצע כריתה)
    בעלי בן 69.
    לאור קריאת הנושא , מבינים שלכל שיטת טיפול היתרונות והחסרונות שלה.
    היינו מבקשים לדעת
    האם רק השיטות הנ"ל באות בחשבון?
    ובמידה וכן, מה היתרונות משיטה אחת על השנייה?
    נשמח לקבל תשובה לאור התלבטות בבחירת הטיפול הנכון.
    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי סוגי הטיפולים בסרטן הערמונית!! - תגובה

    יצחק (איצי) באר
    22/04/2016

    שלום נילי
    את צודקת לגמרי בקשר לכך שאין שיטה שכולה יתרונות. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות.
    חסרים גם עוד םרטים רפואיים שיכולים לעזור לקבל החלטה למשל:
    מהו ה PSA של בעלך
    מהו מצב הבריאות הכללי שלו.
    לא ברור גם ממה שכתבת מהן תוצאות הביופסיה שלו. האם 75-90 אחוז מהדגימות שבצד השמאלי אובחנו כתאים סרטניים או שב75 - 90 אחוז מהדגימות יש נוכחות של תאים סרטניים?
    יתכן וכדאי לעשות לו בדיקות נוספות לפני החלטה על הטיפול?
    בקיצור קשה להגיד מהו הטיפול הנכון ללא הבנת כל הפרטי.
    להדגיש, איני רופא, אני רק חולה עם נסיון. קבלת החלטה על הטיפול צריכה להעשות יחד עם הרופא המטפל.
    את מוזמנת להתקשר אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו