מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן הערמונית אשמח לקבלת עזרהקובי 00811/02/2018
יש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה עזרה אתה צריך?
יצחק (איצי) באר12/02/2018?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך להודעה הקודמת
קובי 00814/02/2018כפי שכתבתי בעבר עשו לי ניתוח TURP שחזרו התוצאות מהפתולוגיה סרטן במדד 7 גליסון מיפוי עצמות תקין איך אפשר לדעת איפה הגידול ממוקם
אשמח לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח TURP וגליסון 7
יצחק (איצי) באר14/02/2018הי קובי
אני לא רופא ולא מומחה בנושא, אבל השכל שלי אומר שעליך לעשות בדיקות PSA והדמייה כדי לקבל תשובה לשאלה שהעליית.
למשל בדיקת MRI אמורה לגלות רקמה סרטנית (אם ישנה).
כמובן שמעקב PSA אמור לתת גם סוג של תשובה. אם הוא נמוך (בסביבת האפס) וקבוע יש סיכוי שכל הרקמה הסרטנית הוצאה במהלך הטיפול ולהפך.
מובן שכדאי לך גם לדבר עם הרופא שביצע את ה TURP אצלך. לדעתי הוא אמור להסביר לך את המשמעות של התוצאות.
בדיקת מיפוי עצמות לבדה אינה מספקת, שכן היא בודקת רק האם יש גידולים בעצמות (ולא במקומות אחרים כמו בלוטות הלימפה או מקומות נוספים בגוף) ובנוסף יכולת האבחון שלה נמוכה יחסית.
אני מקווה שזה עוזר.
איצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
קובי 00814/02/2018תודה על התשובה בפתולוגיה %gs 3+4=7 20-25 לפני הניתוח psa היה 30 ואז הייתה לי עצירת שתן האם זה מדוייק במצב כזה אני אמור לקבל 30 הקרנות מהחודש הבא ומקבל זריקות כzoladex כל 3 חודשים לקחתי חודש קזודקס 30 כדורים
ב11 לחודש במחלקת הקרנות עם אונקולוג האם לבקש ממנו לעשות ct כי mri אני לא יכול לעשות בגלל קוצב לב ,הבנתי שסרטן הערמונית מתפשט בשלב ראשון לעצמות האם אני טועה שאלתי האם לבקש מרופא במשפחה בדיקת psa לפני הפגישה עם האונקולוג ,האם בct יראו האם יש לי סרטן בבלוטות הלימפה \הרבה שאלות מודה לך על התשובות אני בן 68* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
יצחק (איצי) באר15/02/2018סרטן הערמונית גרורתי שולח במרבית המקרים גרורות לעצמות. בחלק מהמקרים לבלוטות הלימפה. במקרה שלך יתכן ואין כלל גרורות.
רצוי מאד שלפני כל פגישה עם אונקולוג יהיה לך קריאת PSA עדכנית.
בקשר להדמיה - אני לא בטוח. יתכן ואפשר לדחות את ה CT כי אתה מטופל כרגע בטיפול הורמונאלי והקרנות. לא בטוח שבדיקת CT תוסיף לך כרגע מיידע חיוני שישפיע על הטיפול. תתיעץ עם האונקולוג.
אולי בשלב יותר מאוחר בדיקת CT PSMA.
תזכור שהמטרה היא שה PSA יהיה נמוך מאד (בסביבות 0) ושלא יעלה. אז כנראה אין התקדמות של המחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתיחסות שלך
קובי 00815/02/2018* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהxryi grnubh,
קובי 00801/03/2018הייתי אצל אונקולוג לפני חודש וחצי והוא לא הזכיר בכלל צילום סי טי ב11 לחודש יש לי תור לאונקולוג במחלקת ההקרנות נראה מה הוא יגיד ,אני אשאל אותו את השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCT
יצחק (איצי) באר01/03/2018אתה צריך לשאול את השאלה הזו את האונקולוג.
השאלה האם כעת כשאתה מטופל בטיפול הורמונאלי והמחלה מינימלית יש טעם לעשות CT.
אם ה PSA אצלך בסביבות 1 או יותר יתכן שיש טעם לעשות CT PSMA ע"מ לוודא שאין לך גרורות וכדאי לעשות הקרנות.
אבל אני לא עד כדי כך מבין. תעלה אצלו את השאלות ותבקש הסבר שיניח את דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלייה במשקל
קובי 00803/03/2018שלום לך שאלתי כzoladex כאחרי זריקה אחת קזודקס אחרי 30 כדורים האם הטיפול גורם לעלייה מהירה במשקל ותיאבון מוגבר
תודה על ההתיחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעליה במשקל
יצחק (איצי) באר03/03/2018ככלל טיפול הורמונאלי גורם להשמנה בטנית.
מומלץ לאכול נכון ולעשות פעילות גופנית כדי לצמצם את ההשמנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

