אפשרות טיפול לסרטן גרורתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפשרות טיפול לסרטן גרורתי
    א
    21/12/2008

    שלום לני אצל אבי אובחן לפני כ 3 שנים סרטן ערמונית אשר התפשט לעצמות, כאשר גילו את הסרטן ה PSA עמד על 200. מאז הוא עבר את הטיפול ההורמונלי הקונבנציונלי (קזודקס,לאוקרין,DES MEGACE ) וכן השתתף בניסוי בנבט חיטה בתל השומר (אשר לא הועיל), כעת לוקח MEGACE אך התוצאות האחרונות מצביעות על עלייה ברמות PSA אשר עומד על סביבות 90. שאלתי היא מה הטיפול המומלץ עכשיו (אם קיים כזה). יש לציין שאנחנו מטופלים אצל אונקולוג מומחה אך לא מומחה לסרטן ערמונית דווקא - יש עניין לגשת בשלב זה למומחה לסרטן ערמונית? אם כן יש לך המלצות על רופאים מומחים באזור המרכז? נשמח לתגובה כי המצב די מדאיג לאור תוצאות הבדיקות. חנוכה שמח והרבה תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשרות טיפול לסרטן גרורתי

    לני הירש
    21/12/2008

    שלום א
    אני יכול להבין את הדאגה. זה מאוד חשוב לקבל דעה שניה או שלישית ממומחה שמתמחה בסרטן הערמונית. אני לא מוסר שמות ומספרי טלפון בפורום הזה. אשמח לשוחח איתך בטלפון - מספרי
    טלפון שלי הם 6257151 04 או 4570595 054
    חג חנוכה שמח
    לני הירש
    יושב ראש
    עמותת חיים עם סרטן הערמונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו