מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנא עזרתכםהילה13/06/2010
אבי בן 57, בריא בדר"כ.
בשל קימות (בין פעם לפעמיים) להטלת שתן בלילה עשה אבי בדיקת PSA הערך שיצא הוא 4.7
אציין כי לפני 4 שנים הערך היה 2.6
בדיקה רקטלית תקינה
לפני יומיים הוא עשה ביופסיה ונאמר לו כי באולטרסאונד נצפתה רקמה לא תקינה אבל שזה יכול להיות הרבה דברים ולא בהכרח גידול.
אנחנו במתח נוראי עד שיגיע תוצאות הביופסיה. האם העובדה שהרופא ראה משהו לא תקין באולטראסאונד אכןלא מחייב שזה סרטן??
אנא תשובתכם אנחנו נורא מתוחים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתו של
לני הירש13/06/2010שלום הבת של
זה בכלל לא אטי מה שהרופא אמר לאבא.
זה כמעט אאפשר להגיד שלאבא יש סרטן - לפי הנורמות אינדקציה של סרטן זה אם הפ.ס.אי מחפיל את עצמו בתוך שנה ובמקרה זה זה יותר מ-4 שנים ועדיין לא אחפיל את עמצו.
קרוב לוודאי שיש לאבא דלקת בערמונית . פרוטוקול במקרה של אבא זה לתת לו אנטיביוטיקה ל-3 שבועות ואז לבדוק את הפ.ס.אי שוב ואם הפ.ס.אי. לא יורד אז מבצעים ביופסיה.
לאבא אין סרטן עד שלא רואים את התוצאות של הביופסיה. ואם יש לו סרטן יש סיכוי טוב שזה יהיה ברמה נמוכה ויהיה מאוד קל לטפל בזה. קחי בחשבון שסרטן לא פסק דין מוות!!!! יש 30,0000 גברים בארץ עם סרטן הערמונית וחיים טוב מאוד.
תרגישי חופשית לצלצל אלי מתי שתקבלו את התוצאות של הביופסיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ועוד שאלה
הילה13/06/2010קודם כל תודה על תשובתך המהירה והמעודדת, זה אפילו הרגיע אותי מעט.
אני מבינה לפי תשובתך שבאמת "רקמה לא תקינה (לא הטרוגנית)", היא ממש לא ערובה לסרטן?
האם יכולה להיות דלקת הגם שבדיקות הדם היו תקינות? האם זה לא אמור להיראות בבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבת של
לני הירש13/06/2010שלום הבת של
כמו שאמרתי קודם, הדבר שהרופא אמר לאבא לא היה אטי אפילו יכול להיות רשלנות. אסור לרופא להגיד משהו שלא בדוק ולמה לתת לאנשים להיות בפניקה כמו שאתם תמצאים כעט. אני מציעה לכם לא להיתייחס לזה בכלל.
הדלקת, אם זה דלקת, רואים בעליה בבדיקת הפ.ס.אי.
בדרך כלל זה לוקח שבועיים עד שמקבלים את התוצאות של הביופסיה. אני מחקה לשמוע את התוצאות ממך - אם את רוצה, תרימי לי טלפון - יותר קל לדבר מאשר לכתוב.
לני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ועוד שאלה
הילה13/06/2010קודם כל תודה על תשובתך המהירה והמעודדת, זה אפילו הרגיע אותי מעט.
אני מבינה לפי תשובתך שבאמת "רקמה לא תקינה (לא הטרוגנית)", היא ממש לא ערובה לסרטן?
האם יכולה להיות דלקת הגם שבדיקות הדם היו תקינות? האם זה לא אמור להיראות בבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ועוד שאלה
הילה13/06/2010קודם כל תודה על תשובתך המהירה והמעודדת, זה אפילו הרגיע אותי מעט.
אני מבינה לפי תשובתך שבאמת "רקמה לא תקינה (לא הטרוגנית)", היא ממש לא ערובה לסרטן?
האם יכולה להיות דלקת הגם שבדיקות הדם היו תקינות? האם זה לא אמור להיראות בבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ועוד שאלה
הילה13/06/2010קודם כל תודה על תשובתך המהירה והמעודדת, זה אפילו הרגיע אותי מעט.
אני מבינה לפי תשובתך שבאמת "רקמה לא תקינה (לא הטרוגנית)", היא ממש לא ערובה לסרטן?
האם יכולה להיות דלקת הגם שבדיקות הדם היו תקינות? האם זה לא אמור להיראות בבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של: בתו של
יצחק (איצי) באר13/06/2010שלום לבתו של....
כנראה שאין לכם ברירה אלא להתאזר עוד ימים ספורים בסבלנות עד לקבלת התשובה המוסמכת מהביופסיה.
חצי הכוס המלאה היא שבד"כ כאשר יש סרטן ניתן לחוש אותו בבדיקה רקטלית. מאחר ואצל אביך הבדיקה תקינה יש סיכוי שאין לא סרטן הערמונית.
קחי גם בחשבון שגם אם יתגלה בסופו של דבר שאביך חולה אז יש לו סיכויי החלמה מצוינים כאשר המחלה נתגלתה בזמן והאדם יכול כמעט להמשיך בשגרת חייו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לכם
הילה13/06/2010תודה לכם אתם מקסימים
הרגעתם אותנו מעט
לילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

