אני לאחר קיצור קיבה, אודה לתשובתה של דר אסנת רזיאל

מנהל הפורום

ד"ר אסנת רזיאל
ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169
לקביעת תור אצל ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169 ללא פרסום בפורום
 
  • אני לאחר קיצור קיבה, אודה לתשובתה של דר אסנת רזיאל
    מאיר
    05/09/2021

    שלום רב,
    אני בחור צעיר.
    לפני שנה, עברתי קיצור קיבה בהצלחה ובלי סיבוכים.
    לאחרונה נוצרו והתגלו אבנים בכיס המרה בעקבות קיצור הקיבה.

    לפני 4 ימים נכרת כיס המרה (בלאפ).
    המנתח ציין כי כיס המרה נצפה חולה במיוחד. לא שמר את האבנים כדי להראות לי. (ייתכן והתקשה בהוצאת הכיס והאבנים?)

    מאז הניתוח ועד היום, אני סובל מכאבים בינוניים מצד ימין לטבור.
    הכאב מופיע בעיקר בעמידה זקופה, בהשתנה, ובהפעלת שריר הבטן.
    היום הופיע באזור כתם כחול (רצב תמונה). וכל האזור מסביב לטבור בצבע צהוב.

    מה הסיבה לכאבים הנ"ל מימין לטבור?
    האם מעורר סיבה לדאגה, או שעליי להמתין בסבלנות עוד מס' ימים לחלוף הכאב?


    המון תודה!


    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר אסנת רזיאל - 055-4533169

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיס מרה

    ד"ר אסנת רזיאל
    05/09/2021

    שלום רב
    נהדר שאתה אחרי הניתוח
    את כיס המרה עם האבנים שולחים לבדיקה פתולוגית.
    כבר לא מוציאים את האבנים.
    הכאבים שאתה מתאר והסימן הצבעוני נובעים משטף דם קטן בדופן הבטן
    הוא יספג מעצמו תוך 14 יום וישנה את הצבעים
    בינתיים קח משכך כאבים בעת הצורך כמו אופטלגין או רוקסט פלוס
    את הפלסטרים הקטנים אתה יכול להסיר במקלחת בעדינות.
    אם תהיה קצת הפרשה מהפצעים פשוט תשטוף עם מים וסבון ושים גזה יבשה.
    שתהיה שנה טובה ונהדרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו