מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עקירת שן בינה כלואהתום23/11/2010
שלום.
היו לי כאבים חזקים ונפיחות בשן בינה כלואה תחתונה .
קיבלתי אנטיביוטיקה לחמישה ימים .
עשיתי צילום פנורמי והרופא אמר שצריך לעקור אותה .
האם לעקור במרפאה או בבית חולים ?
האם זה קרוב לעצב ?
אבקש את חוות דעתך.
מצ"ב צילום פנורמי.
תודה ,
תום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה כלואה - תגובה
ד``ר דניאל ניצן23/11/2010שלום
1. נראה שצריך לעקור את שיני הבינה.
2. אפשר לעקור במרפאה או בבית חולים, כל עוד כירורג מבצע את העקירה.
3. השן קרובה לעצב.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה!!!מירה21/11/2010
האם גרגור של מי מלח כל שעה יכול לרפא את הדלקת בחניכיים?
מה עושה המלח לחניכיים???????????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה!!! - תגובה
ד``ר יזהר שוחט22/11/2010לא
יש צורך בבדיקה והתאמת הטיפול ע"י רופא שיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינהדנה לוי20/11/2010
שבוע שעבר ביום שישי ב-12 לחודש עקרתי שן בינה בניתוח ובתפרים לא מתמוססים
כל השבוע כאב לי וכל הזמן נהיה לי יותר גרוע
עכשיו אני אפילו לא יכולה לפתוח את הפה כדי לגרגר מלח כי נפוח וכואב הפצעים
הכאבים עכשיו יותר חזקים
האם צריך דחוף ללכת להוציא את התפרים?
מה אפשר לעשות כדי להקל על הכאב?
כל יום כבר שבוע אני לוקחת אופטלגין בטיפות 500 מ"ג 4 פעמים ביום וזה לא עוזר!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה - תגובה
ד``ר יזהר שוחט22/11/2010גשי בהקדם לבדיקה אצל הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהומים חוזרים בלחייםכהן בטי19/11/2010
שלום,
בת 44, ביצעתי ניתוח החדרת שתל סיליקון מוצק בלחיים לפני כ8 שנים,הרופא הכניס אותם דרך הפה ושנים הכל היה בסדר.
לפני שנתיים הופיע אסימטריה אולי בגלל תזוזה קלה באחד השתלים והחלפתי את השתלים הישנים בחדשים.
לאחר ניתוח השני היו לי דימומים , שתל אחד היה מרוחק מהעצם ב3סמ' (בצעתי סי.טי) לכן לחי אחד היה נפוח כמו אבטיח , שתל השני הוכנס בתוך ארובת העין -פשוט היתה בליטה החוצה מהעין ולא יכולתי לסגור את העין ובנוסף שכח לתפור את הפתחים לאחר הניתוח - נוצר לי זיהום קשה מאד ולאחר מס' חודשים עם טיפול אנטיביוטי הוצאתי את השתלים.
לאחר ששבע חודשים מההוצאה הוכנסו לי עד פעם שתלים אבל לפני כחודש שפיץ מהשתל בלחי שהיתה קודם בעיה פרץ החוצה מהחיבור של התפר בפה.
כרגע לא יודעת מה לעשות חוששת שלא יוצר זיהום (אם לא נוצר כבר) , לא רוצא שהלחיים שלי יפלו , יתרוקנו בבת אחד ובכלל היתי רוצא להיבדק בהקשר למצב הסינוסים הנזק שנגרם שם , צלקות , זיהום בכלל מה מצבי באופן כללי בריקתמ הלחחים .
אני מעוניינת ביעוץ של מומחה באזור הזה של הפנים ואשמח אם יצרו עמי קשר.
תודה ,
טל' 0507976488 אחרי שעה 4 אחר"צ כיבעבודה חייבת לנתק את הטלפון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהומים חוזרים בלחיים - תגובה
ד``ר יזהר שוחט22/11/2010יש צורך בבדיקתך ע"י מומחה לכירורגיה פה ולסת וע"י פלסטיקאי על מנת להעריך את המצב ודרכי הטיפול האפשריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן מס.26רונית18/11/2010
אני אמורה לעבור עקירת שן מס. 26 בגלל סדק. הרופא במרפאה שלי הודיע לי כי אין באפשרותו לבצע זאת אצלו כיוון שהשורש יושב בתוך הסינוס ועלולים להיות סיבוכים בהם ניתן לטפל רק בבית חולים ולכן אמר לי כי עלי לבצע אתהטיפול במחלקת פה ולסת בבית חולים בלבד. שאלותי:
האם זו בעיה יוצאת דופן?
מה הסיבוכים האפשריים?
איך מתגברים עליהם?
מבוצע בהרדמה מלאה?
למה בית חולים?
מאוד נבהלתי ואשמח לפירוט.
תודה מראש על התשובה
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן מס.26 - תגובה
ד``ר יזהר שוחט22/11/20101. לא , במרבית המקרים קיימת קרבת שורשי השן לסינוס.
2. פריצה לסינוס במהלך העקירה שתחייב טיפול כורורגי לסגירה
3. אין צורך בהרדמה מלאה - מספיקה מקומית
4. מומלץ כי תבצעי את העקירה אצל מומחה בכירורגיה , גם במרפאתו הפרטית היות והוא ערוך להתמודד עם סיבוכים אפשריים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי במבנה הלסת - וכאביםנ18/11/2010
שלום, , בבקשה עזרה
אני בן 30.
סובל מכאבים תקופה ממושכת בלסת/שיניים (אבל זו לא השאלה. מיטב הרופאים בארץ טרם מצאו פתרון לייסורי)
אני משוכנע שבחצי השנה האחרונה או יותר, השתנה לי משהו במבנה הלסת בצד אחד.
כששאלתי את אחד הרופאים (אחד מבכירי הרופאים בתחום כירורגיה פה ולסת בארץ) , הוא התייחס בזלזול , ליד המתמחים שלו, ואמר שזה בגלל שאני בודק את עצמי במראה יותר מדי פעמים ביום, ואפילו לא הסתכל במקום .
אני מניח שאני לא מדמיין כי גם אנשים במקום עבודתי שמו לב לשינוי קל בצד שמאל של הפנים שלי והעירו לי על הדבר
שאלתי -
מה מראה בדיקת MRI ? (אני מבין שהיא מראה "רקמות רכות", אבל האם היא מראה שינויי בעצם למשל ?) האם כשרופא רואה תוצאות MRI הוא יכול לדעת שהיה שינוי במבנה הפנים ? או שכדי לדעת אם היה שינוי הוא חייב לראות צילומים קודמים כדי להשוות ?(ואין לי כאלה).
האם יש דבר כזה כמו שינוי במבנה העצם בגילי ? ואם כן - מה זה מרמז ? יכולים להיות תאים סרטניים בעצם למשל ? (אני לא חושש, פשוט מנסה למצוא כבר פתרון למצב מתמשך)
תודה על התשובה.
אני לא רואה בתשובתך כמובן משהו ספציפי למצבי , אלא אשמח לדעת את האינפורמציה הכללית בנושא.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי במבנה הלסת - וכאבים - תגובה
ד``ר יזהר שוחט22/11/2010בדיקת MRI אינה הבדיקה הטובה לאיבחון תהליכים בעצם. לשם כך נחוצה בדיקת סיטי
המדגימה טוב יותר את מבנה העצם.
על מנת לראות אם אכן חל שינוי במבנה הפנים ניתן להשוות בין תמונות ישנות למצב הנוכחי.שינוי במבנה הלסת עשוי לנבוע כתוצאה מתהליכים שפירים או דלקתיים או אף ממאירים ויש צורך בבדיקת כירורג פה ולסת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם אדום כהה בקצה הלשוןאיציק17/11/2010
שלום רב,
הבחנו שלבני בן ה 8 הופיע על קצה הלשון כתם אדום כהה, נראה כמו שטף דם. זה הופיע היום ולא היה קיים אתמול (בוודאות , כי אנחנו מצחצחים לו שיניים ולא הבחנו בזה קודם). לטענתו , המקום לא כואב .
מה זה עלול להיות ? האם יש צורך לגשת לרופא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם אדום כהה בקצה הלשון - תגובה
ד``ר יזהר שוחט22/11/2010קרוב לוודאי כי אכן מדובר בשטף דם כנראה עקב נשיכה. במידה ואינו חולף תוך 10ימים אנא גשי לבדיקת רופא שיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת נגע.גלי16/11/2010
שלום אני בחורה בת 45. עם מחלת רקע ניאורובכצ'ט עברתי כריתת נגע פיברוטי רירית בוקלית. בהרדמה מקומית בחלל הפה. לאחר מתן ההרדמה. בערך כרבע שעה התחלתי להרגיש לא טוב.חום פנימי דופק מהיר. ולחץ דם עלה ל: 154.דופק 106. ממדים שלא היו לי אף פעם לקחו אותי לאחר התפירה. לחדר היתאוששות עם חמצן . ומוניטור. כ40 דקות למה זה קרה? שאלתי את הרופא והוא השיב לי שהוא לא יודע? ממש כעסתי כשקיבלתי תשובה כזו מימנו.הוא גרם לי לדאוג יותר. למזלי האחות היתה נחמדה. אבקש את תשובתך למה זה יכול לקרות האם בגלל ההרדמה? או בעיה אחרת? עליי לציין שאותו יום היתה לי חולשה במשך כל היום. האם עליי לפנות לרופא מטפל? ולעקוב אחרי הלחץ דם? הוא שזה יסתדר לבד? אבקש את תשובתך. תודה גלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת נגע. - תגובה
ד``ר דניאל ניצן16/11/2010שלום
בחומר ההרדמה יש אדרנלין, שעשוי לגרום לתופעות הלוואי שתיארת.
רוב האוכלוסיה לא מגיבה לכך כי כמות החומר מזערית, אולם יש אנשים שרגישים לכך יותר מאחרים. בדרך כלל התופעות חולפות מעצמן לאחר מספר דקות.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשיכת לשוןמיקי16/11/2010
שלום
לפני כשבוע כפי הנראה לאחר נשיכת הלשון תוך כדי שינה (זכור לי במעומעם כאב חזק), התעוררתי עם כאב בקצה הלשון (בצד) וכמו ריקמה בולטת (כמו אחרי טראומה) על הלשון.
הכאב חלף אך עדיין ישנה כמו חתיכה בולטת על הלשון. ביקרתי אצל רופה א.א.ג שאכן אישש את התאוריה שלי שזו בעצם נשיכה של הלשון (כך זה נראה) ועליה פטריה לדבריו כתוצאה מהפציעה. הוא צייד אותי בדקטרין (ג'ל אוראלי) והורה לי לחזור אליו בעוד כשבועיים. האם החתך אמור להתרפא? האם אין צורך בביצוע ביופסיה מן הממצא? האם יכול להיות שמדובר במשהו אחר מ"סתם" טראומה בלשון?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשיכת לשון - תגובה
ד``ר יזהר שוחט16/11/2010במידה ותוך שבועים אין שיפור וחזרת המצב לקדמותו יש לפנוות לבדיקת רופא שיניים אשר יפנה אותך להמשך טיפול ובירור במידת הצורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בפה , תזוזת שיניים ממקומןש15/11/2010
שלום,
אתמול בני בן השנה וחמישה חודשים התלונן כל היום על כאבים בפה.הוא אכל רק דברים רכים.
הבוקר, הוא התעורר כשכל פניו נפוחות, במיוחד צד שמאל והשפה העליונה. כשפתחתי את פיו ראיתי כל כל השיניים בצד שמאל עליון מעוותות, ויורדות כלפי מטה. לפני כן הן היו סימטריות לחלוטין עם צד ימין. רופאת המשפחה לא ראתה דבר כזה אף פעם וביקשה שנגיע שוב מחר. רופאת שיניים אמרה שיכול להיות שזו נפיחות לפני התפרצות של הרפס...
שאלתי היא - האם יש עוד כוונים שלא חשבנו עליהם? כי הוא די סובל.
האם השיניים יחזרו למקומן לאחר שהנפיחות תרד?
תודב רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בפה , תזוזת שיניים ממקומן - תגובה
ד``ר יזהר שוחט16/11/2010יש צורך בבדיקת הילד ע"י רופא שיניים המומחה לרפואת שיניים לילדים.יתכן כי המדובר בתהליך זיהומי כלשהו הגורם לנפיחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבן באזור העקירהיעל15/11/2010
לפני כעשרה ימים ביצעתי עקירה כירורגית של שן כלואה תחתונה הקרובה לעצב.
מאז יש לי כאבים ותחושה רדומה בשפה ובשיניים הקדמיות. התחושה בשיניים הקדמיות מגיעה לפעמים לתחושה כמו אחיזה של צבט. ידעתי שיש סיכון לתחושה רדומה בעקבות פגיעה עצבית, אך האם הכאב המתלווה נורמלי?
שאלה נוספת: הנפיחות סוף-סוף ירדה והצלחתי לראות כי באזור התפרים, ממש במקום בו היה השן יש צבע לבן. הרופא אמר בפירוש כי הוציא את כל השן, אז מה הלבן הזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבן באזור העקירה - תגובה
ד``ר יזהר שוחט16/11/2010יש צורך בבדיקה אצל הרופא המטפל, הערכת מצב העצב ומידת הנזק וטיפול בהתאם. לגבי הנגע הלבן - קרוב לוודאי כי מדובר בתהליך ריפוי נורמלי - בדיקת הרופא המטפל תוכל לאבחן זאת במדויק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה כי לא הסברתי נכון
יעל16/11/2010אני חושבת שאולי לא תיארתי נכון את המצב. ה"לבן" לא נראה כמו חלק מרקמות הפה אלא נראה כי יש רווח בתפרים וברווח נראה איזשהוא גוף לבן
וגם, האם קיים דרך לרפא עצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתר או גשר לאחר השתלהדנה14/11/2010
1. בשיקום אחרי 2 שתלים ברצף בוצע גשר אשר גורם לכאב ואי נוחות באחד השתלים( אחרי חודש לא נמצאה מקור הבעיה) הרופא מתעקש לא להפריד בין הכתרים מהסיבה שהגשר יותר חזק לתווך הארוך מבחינת חלוקת העומס על השתלים, האם זה אכן קריטי במקרה של שתלים..?
2. האם מותר לעשות הלבנת שיניים במקרה של שחיקת שיניים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתר או גשר לאחר השתלה - תגובה
ד``ר יזהר שוחט16/11/2010אנא פני לפורום העוסק בשיקום הפה - פרוטטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרק לסתעמית12/11/2010
שלום..
השבוע נפגשתי עם אורטודנט לייעוץ, שאמר לי כי המפרק לסת שלי לא ישר וסוטה ימינה מה שמסביר את השפה התחתונה שסוטה ימינה בדיבור כנראה.
הרופא הפנה אותי לטיפול ובנןסף הסביר שכאבי האוניים שלי נובעים מהבעיה הזו. יש לי גם נימול בשפתיים בצד ימין, יש קשר בין הדברים? עברתי בדיקות ורופאת המשפחה לא מצאה סיבה..
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפרק לסת - תגובה
ד``ר דניאל ניצן13/11/2010שלום
ככלל, אין קשר בין בעיות בפרקי הלסת לנימול בשפה, אך כדאי שתיבדק על ידי כירורג פה ולסת.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע שגדל וקטן בחלל הפהנוי12/11/2010
שלום,
כבר כשלושה וחצי חודשים יש לי מעין פצע (או ציסטה?) בחלל הפה שמתנפח ונעלם כל כמה ימים.
מיקום הפצע הוא בחלל הפה בין שן הבינה התחתונה והעליונה. זה לא כואב, פשוט אני מרגישה עם הלשון את הבליטה הגדולה כשזה מתנפח.
הייתי אצל רופא המשפחה שבהתחלה חשב שזה וירוס, חזרתי אליו לאחר כחודש ובאותו יום הנפיחות ירדה כך שהוא לא ראה כלום. הוא הפנה אותי לבסוף לאף אוזן גרון.
ביקרתי אצל אף אוזן גרון שגם לא ראה כמעט כלום באותו היום (זה היה ביום שהנפיחות ירדה).
מה עלי לעשות? מה זה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע שגדל וקטן בחלל הפה - תגובה
ד``ר דניאל ניצן13/11/2010שלום
אנא גש לכירורג פה ולסת לבדיקה
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבות בפה חוסר טעם ומרירותאסתר קלמי09/11/2010
מזה חצי שנה אני חשה צריבות בפה באזור השפתיים והלשון
הצריבות מלווות בחוסר טעם ולעיתים תחושת מרירות
בביקור אצל רופה בוצעה ביופסיה בשפה התחתונה , תוצאות הביופסיה הצביעו על סרטן ממהיר. בביקורות שבוצעו לאחר הביופסיה נאמר לי כי הסרטן הוצא במלואו וכי אין סמנים נוספים לגידול.
גם לאחר הוצאת הגידול התחושה של חוסר הטעם המרירות והצריבות לא פסקו.
אשמח לקבל סיוע והכוונה לבעיה שפרטתי , אני עובדת עצות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבות בפה חוסר טעם ומרירות - תגובה
ד``ר דניאל ניצן10/11/2010שלום
אנא פני למומחה לרפואת הפה כגון ד"ר נועם ירום
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




