מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סגירת לסתות לא במקום אצל ילד בן 2לאונרדו02/03/2010
הבן שלי בן שנתיים.
אתמול בבדיקה שגרתית ראשונה אצל רופאת שיניים היא אמרה שסגירת הלסתות אצלו לא תקינה .
יש מרווח בין השיניים בעת הסגירה של כ 5-8 מ"מ (הערכה שלי.) יותר מהרגיל.
הלסת העליונה בולטת יותר מהתחתונה "(או להפך , תלוי איך מסתכלים).
השאלה שלי היא מה לעשות עם זה ?
האם יש למהר ולעשות טיפול כלשהוא ? , האם יש חלון הזדמנויות לטיפול שצריך לנצל כל עוד הילד רך בשנים ?
או שלהמתין ולחכות ולעקוב כפי שאמרה רופאת השיניים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סגר
ד``ר דניאל ניצן02/03/2010שלום
בשלב זה לא מבצעים טיפולים מהסוג הזה.
יהיו עוד שינויים רבים במבנה הלסתות והשיניים עם השנים.
בגיל 8-9 אפשר להתיעץ עם אורטודונט.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסתליאורה28/02/2010
שלום רב,
אני סטודנטית בת 24 - כל תקופת מבחנים שמתקיימת אני סובלת ככל הנראה מלחיצת הלסתות בצורה קיצונית בלילה. לעיתים אני משתמשת בסד לילה אבל הוא מפריע לי לשינה
בכל אופן , לפני מספר ימים - החלו לי כאבים במפרק הלסת השמאלית - ומאז יש לי קשיים וכאבים חזקים בזמן לעיסה , פיהוק , כל מה שדורש בעצם תזוזה של המפרק.
מה ניתן לעשות ? האם זה קשור לכך שאני לוחצת את הלסתות בלילה או שזה נובע מדבר אחר ?
יש דרך להקל על הכאבים ? אני צריכה לפנות לטיפול רפואי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסת
ד``ר יזהר שוחט28/02/2010אנא גשי לבדיקה ע"י כירורג פה ולסת. קרוב לוודאי כי הגורם הוא הידוק השיניים והעומס המופעל על הפרק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון רגישהיהודית27/02/2010
מזה שבוע יש לי בקצה הלשון תחושה מוזרה לא ברור לי ממה היתי אצל הרופא אמר שזה וירלי ורשם משחה שלא עזר לי הייתי רוצה לשמוע את דעתך מה זה יכול להיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון רגישה
ד``ר יזהר שוחט28/02/2010יש צורך בבדיקת מומחה לרפואת הפה על מנת לדעת את הסיבה לרגישות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים לאחר עקירת שן בינהרונית26/02/2010
שלום,
לפני ארבעה ימים עקרו לי שן בינה עליונה, לאחר ששבוע לפני כן בוצעה סתימת חור בשן הבינה הנ"ל (עם חור עמוק מאוד לטענת הרופא) ובשן שליד גם כן. אחרי הסתימותבשתי השיניים הרגשתי כאבים במשך שבוע ולכן הרופא החליט לעקור את שן הבינה עם אופציה לטיפול שורש בשן שליד. מזה ארבעה ימים אני סובלת מאוד מכאבים עזים בכל האיזור, בלחי, בבליעה, בלסת התחתונה ובעליונה. אני לוקחת אנטיביוטיקה כבר יותר מ 48 שעות וללא שינוי. אנא עצתכם בבקשה. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עזים לאחר עקירת שן בינה
ד``ר יזהר שוחט28/02/2010אנא גשי לבדיקת הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרק הלסתשואלת26/02/2010
אני בת 22 וכנראה בשל לעיסת מסטיקים נוצרה אצלי בעיה במפרק הלסת בצד ימין בלבד.
לעיתים הוא נתקע דבר שמקשה על סגירת הפה
אבל אתמול קרה משהו שעוד לא קרה לי.. כאבים בלעיסה שלא קשורים למרות שהלסת לא נתקעה ולכן אי אפשר היה לשחרר אותה.
במישוש חיצוני של איזור המפרק (מקביל לאיזור המעין משולש הזה באוזן) יש כאבים ולעיתים גם קליקים כאשר הכל מגיע מצד ימין של הלסת.
האם יש צורך בבדיקה? אם כן אז של מי פה ולסת או רופא שיניים?
או שבעצם אפשר להסתפק בהפסקת המסטיקים (כמובן) ותזונה רכה למספר ימים עד שיעבור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפרק הלסת
ד``ר יזהר שוחט28/02/2010יש צורך בבדיקת מומחה לכירוגיה פה ולסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות באיזור החיךקורל25/02/2010
שלום,
אני בת 18 ורציתי להתייעץ לגבי בעיות שמאוד מטרידות אותי: כבר דיי הרבה זמן שיש לי רגישות תמידית באיזור החיך. הרגישות היא ברמה מאוד גבוהה ומטרידה וכשאני משפשפת את האיזור עם הלשון יש לי רגישות נוראית באיזור האוזניים והלסת. שאלתי היא ממה זה נובע כי אני אלרגית לאבק וגם סובלת מכאבי לסת עקב הידוק שיניים בלילה (אני משתמשת בסד). גם קיימת רגישת באיזור הסינוסים מתחת לאף ומעל לשפתיים. אין לי מושג ממה זה נובע, אשמח לחוות דעת
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות באיזור החיך
ד``ר יזהר שוחט28/02/2010אנא גשי לבדיקת מומחה לרפואת הפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיני בינה עליונות-דחווווףףףףףטל24/02/2010
שלום
עקרתי אתמול את 2 שיני הבינה העליונות כיוון והן צמחו לכיוון הלחי.
היום הדימומים מכיוון מקומות העקירה היה חזק מהרגיל ולכן פניתי לרופא השיניים המטפל שלי שאמר שהכל ניראה בסדר ואין שום סיבה לדאגה ואם יורד דם חשים גזה.
בבית שמתי גזה ויצא לי גוש דם מהשן העקורה בצד ימין ושוב שטף דם מצד שמאל..
מה אני יכולה לעשות?
ממה זה נגרם?
ובערך מתי צריך להוריד את התפרים?
תודה מראש ןפורים שמח
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שיני בינה עליונות-דחווווףףףףף
ד``ר יזהר שוחט28/02/2010יש להוריד תפרים שבוע לאחר העקירה. במקרה של דמם חוזר יש להבדק שוב ע"י רופא השיניים המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעין יבלת על פני החיךד``ר דניאל ניצן23/02/2010
שלום רב,
מזה כחודש אני סובל ממעין נגע בחיך העליון הקשה בקרבת השיניים. ההרגשה היא של כמעין יבלת על פני החיך, ממש כאילו יש מעין טלאי על החיך, עם שוליים בולטים. היום גם אחד הקצוות התנפח קלות.
הייתי בטיפול אצל רופא שיניים לפני כשלושה שבועות והוא הסתכל על זה ואמר שזה נראה לו לא בעייתי ויחלוף תוך כשבועיים. עברו כשלושה שבועות מאז וזה עדיין נשאר באותו גודל והיום אפילו התנפח. אני מרגיש את זה בעיקר בעזרת הלשון.
מה זה יכול להיות?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע בחיך
ד``ר דניאל ניצן23/02/2010שלום רון
אנא גש לכירורג פה ולסת לבדיקה
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמאלה! פצעים אדומים בשפתייםאמאלה21/02/2010
שלום,
אני בת 28, רעיה ואם, והיום ללא שום הודעה מוקדמת התחילו לי פתאום בפעם הראשונה בחיי פצעים אדומים על השפתיים! אכלתי ב18:00, ואולי מעט אחר כך, אני לא בטוחה התחלתי להרגיש מוזר. לאחר כמה שעות הסתכלתי וגיליתי שהשפה התחתונה מלאה בפצעים אדומים קטנים, ללא לבן, נראים כמו סימנים אחרי זריקה ונפוחים, ובפנים השפה העליונה ממש פצע שנראה כאילו גירדתי בשטחיות את השפה ויש דם!
לא מבינה מאיפה זה קרה, לא הייתי אלרגית בחיים שלי לשום דבר ולא אכלתי שום דבר שונה, זה מאוד מציק, מרגיש כאילו נכוויתי וקצת צורב, מאוד מפחיד! מה עלי לעשות??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדכון לאחר לילה
אמאלה22/02/2010מעדכנת כי קמתי בבוקר ועדיין מרגישה מעט עקצוץ אך הנפיחות ירדה מעט
מציינת שהפצעים לא על השפתיים אלא בפנים השפתיים, נקודות אדומות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמאלה! פצעים אדומים בשפתיים
ד``ר יזהר שוחט23/02/2010שלום שיר
אנא גשי לבדיקת רופא המומחה ברפואת הפה. יתכן ןהמדובר בתופעה על רקע אלרגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסתקובי21/02/2010
שלום,
אני בן 25 והתנועה פתיחה סגירה של הלסת שלי נוטה קדימה, הכוונה שהיא זזה קדימה כשאני פותח את הפה וכשאני סוגר את הפה אני מתאמץ להזיזה למקום בחזרה כלומר התנועה הנורמטיבית בלסתות לא קיימת אצלי(כנראה בגלל תאונה שעברתי) מה שגרם להמון שרירים נוקשים וכואבים להתפתח באזור מפרק הלסת והרכות ובנוסף אני חורק שיניים בשינה.
הייתי במחלקת פה ולסת באיכילוב ונתנו לי סד לילה אקרילי נוקשה שאני משתמש בו כבר שנה וחצי ללא שיפור משמעותי.
ביומיום אני מתקשה ללעוס ולעיתים גם לדבר ואני לא מוצא שום פתרון לבעיה (שאלתי גם את רופא המשפחה שלא מבין מה אני רוצה ממנו).
יש לי רופא פרטי שהוא מכיר את בעיה והוא יודע לפתור באמצעות מכשיר אמריקאי שדוחף הלסת אחורה 12 שעות ביום- המחיר של התכשיר הזה נורא יקר ומסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים ללא קבלת אחריות על התוצאה.
האם התופעה הזאת מוכרת??? האם הפתרון שלה כירורגי??? למי עליי לפנות??? (אני בקופ"ח כללית)
בתודה מראש
קובי מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקובי
אני21/02/2010לעניות דעתי- תפנה לכירורג פה ולסת ואולי אורטודנט. ועל בסיס ניסיון אישי- לא דרך הקופה בשום אופן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אשמח לקבל תשובה מצוות הפורום
קובי22/02/2010אשמח לקבל תשובה יותר מקצועית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסת בולטת
ד``ר דניאל ניצן23/02/2010שלום קובי
יש מרפאה להפרעות סגר ופרקי לסת, באוניברסיטת תל אביב. אנא פנה אליהם ליעוץ.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, לא מצליח למצוא מידע על המרפאה
קובי24/02/2010חיפשתי מידע או מספר טלפון של המרפאה הזאת באוניברסיטת תל אביב ולא מצאתי כלום אשמח אם תוכל לכוון אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אורטוגנטיאירה20/02/2010
שלום
אני כשלושה חודשים אחרי ניתוח אורטוגנטי במנדיבולה. טרם חזרה התחושה באיזור הסנטר והשפה התחתונה. אני במעקב אצל הכירורג המבצע, לפיו הכל תקין . אמרו וגם הוא אומר כי התחושה אמורה לחזור תוך חצי שנה , אך אני לא מרגישה עד כה הבדל כלשהו, זה לא אמור לחזור בהדרגתיות ? האם יש סיכוי ולו קלוש ל"חזרת" של מנדיבולה למקומה המקורי? ברור לי כי היא מקובעת עי ברגים, אך בכל זאת ? איפה אפשר לראות קצת יותר חומר לעניין ה"אחרי" הניתוח ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר דניאל ניצן20/02/2010שלום
אני מקווה שהתחושה תחזור. בדרך כלל זה חוזר אחרי כחצי שנה.
יש סיכוי ל"חזרה" של המצב לקדמותו, וזה תלוי בסוג הבעיה שהיתה . פרטים על כך יאמר לך הכירורג שניתח אותך.
בהצלחה
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע לבן עם מוגלהד``ר דניאל ניצן17/02/2010
שלום דוקטור !
אני בת 22. מגיל קטן היה לי מעל השן קדמית תמיד פצע לבן עם מוגלה, לפעמים זה היה עובר ולפעמים חוזר, אך לא התייחסתי לזה.
לפני כשנה התחילה לי דלקת בשורש שן קדמי, פצע ענקית עם מוגלה, כאבים , נפיחות - עברתי טיפול שורש.
היום אחרי שנה יש לי נפיחות קטנה באיזור זה, עשיתי צילום שן אצל רופא שיניים, הוא מצא ברנטגן שדלקת התפשטה לי באיזור של השורש של שן בתוך הלסת ויש קיסטה יחסית גדולה.
רופא אמר שצריך לעשות טיפול שורש מחדש ואם לא יעזור אז לעשות ניתוח ולחתוך שורש של השן.
אני ממש לחוצה מהדבר הזה, מזאת אומרת מה יש לי דלקת כבר בעצם של הלסת???
האם טיפול שורש מחדש יכול לעזור?
תודה רבה מחכה לתשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה בשן
ד``ר יזהר שוחט17/02/2010קיימת לפי תיאורך דלקת בעצם סביב קצה השורש. לעיתים ביצוע טיפול השורש מחדש פותר את הבעייה ומעלים את הדלקת אולם במידה והדבר לא קורה יש צורך בפעולה כירורגית לניקוי התהליך.
מומלץ כי תבדקיע"י כירורג פה ולסת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה בלחי מקביל לקו החניכייםחיים17/02/2010
שלום רב!
בלחי השמאלית בקו שמקביל לחניכיים התחתונות גילתי גולה שכאשר נוגעים בה מרגישים קצת כאב
האם יש ממה לחשוש? ממה נוצרת גולה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה בלחי מקביל לקו החניכיים
ד``ר יזהר שוחט17/02/2010אנא גש לבדיקת רופא השיניים שלך. לא ניתן ללא בדיקה להעריך מהו הגורם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן שנעקרה מהמקוםמיטל16/02/2010
שלום,
לבתי בת השנה ושבעה חוד', כתוצאה מנפילה על הפנים אתמול, נעקרה השן החותכת הקדמית מהשורש ונשארה בחוץ. מעוצמת הפגיעה כנראה שנפגעה גם השן שצמודה לה וזזה מעט.
האם ישנו צורך לפנות למומחה לפה ולסת על מנת לאבחן שלא נגרם חלילה נזק נוסף?
האם כפי שאמרו לי במיון- "אין הרבה מה לעשות" ולהניח לזה להתאחות לבד. יש לציין כי
החניכיים וכל חלל הפה נפוחות, אדומות וכואבות לה מאד.
בברכה,
מיטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר -----------------------------------
ד``ר יזהר שוחט17/02/2010מומלץ לפנותלבדיקת רופאשיניי מומחה לילדים לצורך בדיקה ראשונית ומעקב אחר השיניים הסמוכות. לא נהוג להחזיר שן חלב נשירה א הוצאה כתוצאה מחבלה אולם חשוב המעקב לאורך זמן אחר השיניים הסמוכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות וסימנים מוזרים על הלשוןנעמה14/02/2010
שלום ותודה מראש על היעוץ-
אני בת 48 מעשנת יחסית מעט, עד 7 סיגריות ליום ולא שותה אלכוהול בכלל.
בזמן האחרון אני סובלץ מצרידות וראיתי גם סימנים מוזרים על הלשון שנראים כמו כרוביות קטנות על החלק האחורי של הלשון, וכן סימנים אדומים על החיך.
קבעתי כבר תור לרופא א.א.ג. על מה זה יכול להצביע?
האם זה יכול להיות חשוד לסרטן הפה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות וסימנים מוזרים על הלשון
ד``ר יזהר שוחט14/02/2010לא נשמע כי המדובר בסרטן הפה אולם יש להבדק ע"י כירורג פה ולסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




